Ja nou, hij zei dat hij er moeite mee had, ik dacht.. er zal wel weer knoflook in zitten!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even gniffelen over dat mensen graag willen weten wat voor sapjes ze drinken
Met?quote:
Er was er laatst een met lyches en mango die leek me wel heel lekker.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe die sapjes smaken ja.
Even met je neus dicht atten en weer door, lijkt me.
Kruidenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef CindieY het volgende:
Nou, dan wil ik er ook wel een eetkeuze ingooienGewoon plain zout over m'n krieltjes of aardappelkruiden?
Ja of lekker gebakken stuk vlees er door blendenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef Guanabana het volgende:
Maar waarom krijgen ze altijd vieze, met vieze groenten? Ze kunnen toch ook sapjes krijgen met alleen fruit?
Pepperoniquote:
Het eerste zoek je op , 2de ook opgezochtquote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt op school gingen we een film kijken, Een jongen die raakte 3 vingers kwijt (middel- ring- en wijs). Hij pakte een striker op. En 5 maanden later overleed hij aan auto ongeluk
Als ze gewoon een milkshake maken , dat vult welquote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja of lekker gebakken stuk vlees er door blenden.
Het is ook wel schattig hoor. Hoe erg mensen op gaan in dit hele gebeurenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nou, hij zei dat hij er moeite mee had, ik dacht.. er zal wel weer knoflook in zitten!
broccoliquote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef Guanabana het volgende:
Ze zitten telkens te kauwen op die sapjes zie ik, wat zitten daar voor brokken in dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |