Canon Lquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal m'n piemel uit m'n broek hangen.
Nee, ik heb iig een donkere jas aan en waarschijnlijk een grote witte lens op m'n camera zitten. Ik ga niet in de rij staan voor het Huis, denk ik.
Nee, kijk hier eens links, dat is mevrouwquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Waren jullie dit nummer ook helemaal vergeten?
Ik zet de Baas-avatar al vast klaar hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ik heb iig een donkere jas aan en waarschijnlijk een grote witte lens op m'n camera zitten. Ik ga niet in de rij staan voor het Huis, denk ik.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Waren jullie dit nummer ook helemaal vergeten?
Naja, veel plezier iigquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Charmante foto.quote:
Ja hoor.quote:
Neeeeheheee.....quote:
Dat ene topic is nog steeds het snelste ooitquote:Op donderdag 23 december 2010 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, als er weer een hackuh uurtje komt
Smakelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 16:22 schreef CindieY het volgende:
Even eten, kom zo weer even mee posten voor de tussenstand natuurlijk!
Neequote:
Bijna hetzelfequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |