Je vaders en moeders - California Dreaming.quote:
Veel bedrijven doen het ook alleen voor het imago idd dat klanten zien dat ze goede doelen steunen ipv echt meeleven, daarom doneer ik ook niet.. i just dont carequote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
Al die mensen die zo graag reclame willen maken voor hun zaak, hun goede grote hart willen laten zien maar ondertussen maar wat blij zijn dat giften aan goede doelen belastingaftrekbaar zijn.
Maarja, de wereld draait nu eenmaal om eigenbelang. Je geeft niet om anderen te helpen, maar om jezelf beter te voelen en je schuldgevoel af te kopen.
quote:
Ons pap heeft meerdere klanten gevraagd of ze mee wilde naar het eindfeest, maar geen wilde er op kerstavond naartoequote:Op donderdag 23 december 2010 16:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Veel bedrijven doen het ook alleen voor het imago idd dat klanten zien dat ze goede doelen steunen ipv echt meeleven, daarom doneer ik ook niet.. i just dont care
Ik las het ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even de auto uitgraven en dan op naar Eindhoven.
Hij heeft er nu wel zin in dat ie ff door kon slapen doet hem zichtbaar goed.quote:
Is het zo erg?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inderdaad.. geldrop is nog vrij licht (vlakbij ehv)quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Guanabana het volgende:
Het is in Eindhoven veel eerder donker dan hier, hoe kan dat nou
Dit dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Zolcon het volgende:
Komt helemaal niks van het studeren terecht...
Valkenswaard ookquote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. geldrop is nog vrij licht (vlakbij ehv)
Ohh.... deze vond ik toen zo coolquote:
Bodyrox ft. Luciana - Yeah Yeahquote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Guanabana het volgende:
OMG JA! DIT NUMMER WAS IK TOTAAL VERGETEN!
WAT EEN EPIC NUMMER!
Hoe heet het ook alweer?
YEAH YEAHquote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Guanabana het volgende:
OMG JA! DIT NUMMER WAS IK TOTAAL VERGETEN!
WAT EEN EPIC NUMMER!
Hoe heet het ook alweer?
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bodyrox ft. Luciana - Yeah Yeah
Ik zal m'n piemel uit m'n broek hangenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Swomp het volgende:
[..]
Veel plezier ! Hoe herkennen we je ?
Daagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |