Aah, ze hebben naar ons woonbestuur gekekenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
en de kosten zijn eigenlijk 800 per appartement, die andere 200 gaan ze van op reis
Ik als zuipschuitje kan me dat echt niet voorstellenquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik als zuipschuitje kan me dat echt niet voorstellen
Bier!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, kerst idd.
Ik zit toch nog gewoon aan een anti-kerstmeet in Amsterdam te denken. Geen zielig gedoe, gewoon biertjes drinken ipv saai thuis zitten.
Dat heb ik bij mensen die nooit chocola etenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mmmm misschien volgende week, vandaag wordt krapquote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Maar als Cherrylips thee wilt, hebben wij dat wel, we hebben zelfs Lipton Premium als t goed is (alleen voor horeca gebruik)
Ooh is prima.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mmmm misschien volgende week, vandaag wordt krap
Bierquote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, kerst idd.
Ik zit toch nog gewoon aan een anti-kerstmeet in Amsterdam te denken. Geen zielig gedoe, gewoon biertjes drinken ipv saai thuis zitten.
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mensen die nooit chocola eten
Zaterdag zit ik aan de biefstuk bij papaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Dus, wie gaat er mee zuipen Zaterdag ofzo?.
Dan heb ik familie-gedoe.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Dus, wie gaat er mee zuipen Zaterdag ofzo?.
Gourmetten met mn ouders.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zaterdag zit ik aan de biefstuk bij papa
Paps heeft speciaal voor ons 2en een fijn stukje vlees uitgezocht en gaat pepersaus maken, ik verheug me er nu al opquote:
Ach, het is altijd wel lekker en gezellig. Alleen jammer dat het nu echt met zn 3en is, mn zusje en haar vriend zijn het land uitgevlucht omdat hij zn broer niet wil zien. Ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Paps heeft speciaal voor ons 2en een fijn stukje vlees uitgezocht en gaat pepersaus maken, ik verheug me er nu al op
Dus als ik het goed begrijp,stampen wij dat familie gedoe bij jou door je strot... Sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat heeft dus iedereen.
Ik heb geen verplichtingen met familie, dat klinkt wel lekker relaxed, maar als iedereen het wel heeft kan je net zo goed bij je vader gaan zitten.
neuh, dat doet iedereen toch wel, hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp,stampen wij dat familie gedoe bij jou door je strot... Sorry
Ik vier mn kerst alleen met de mensen die ik graag zie, dus mn ouders, oma, broertje + schoonzusje en een oom en tant + neefje/nichtjes. 2e kerstdag alleen vriendenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Sanchos het volgende:
Ik vier helemaal geen kerst, ouders zijn jehova's getuigen, en ik ben opgevoed als maar ben mijn eigen weg gegaan, maar ik heb ook nooit kerst gevierd, scheelt wel eerlijk gezegd, op mijn ouders, zusjes en oma na haat ik mijn familie echtdus heeft zijn voordelen.
Ik heb alleen verplichtingen eerste kerstdag,,,, 2e kerstdag is bij mij vergelijkbaar met jouw verhaalquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat heeft dus iedereen.
Ik heb geen verplichtingen met familie, dat klinkt wel lekker relaxed, maar als iedereen het wel heeft kan je net zo goed bij je vader gaan zitten.
2e kerstdag is een zondag, dus gewoon de hele dag gamen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb alleen verplichtingen eerste kerstdag,,,, 2e kerstdag is bij mij vergelijkbaar met jouw verhaal
Biefstuk met pepersaus, goede vader heb jijquote:Op donderdag 23 december 2010 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Paps heeft speciaal voor ons 2en een fijn stukje vlees uitgezocht en gaat pepersaus maken, ik verheug me er nu al op
dat staat momenteel dan ook op mijn planningquote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef Q. het volgende:
2e kerstdag is een zondag, dus gewoon de hele dag gamen.
Ik woon nog thuis, als ik alleen woonde vind ik het geen probleem, want dan kon ik kiezen of ik er wel of niet heengaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vier mn kerst alleen met de mensen die ik graag zie, dus mn ouders, oma, broertje + schoonzusje en een oom en tant + neefje/nichtjes. 2e kerstdag alleen vrienden
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Biefstuk met pepersaus, goede vader heb jij
Dat scheelt een boel jaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:13 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis, als ik alleen woonde vind ik het geen probleem, want dan kon ik kiezen of ik er wel of niet heenga
Heel nicequote:Op donderdag 23 december 2010 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, geweldig! Ze vroegen wat ik wilde, en Minipuber mocht kiezen wat hij wilde. Mijn ouders vinden het leuk als we komen, maar als ik andere plannen zou hebben, was het ook geen probleem geweest.
Mijn ouders zijn chill
Achja,ik heb niks speciaals met kerstdagen. Maar het blijft leuk om mn pa te zien kloten als hij zn eigen vlees probeert te bakkenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, dat doet iedereen toch wel, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.
ik bedenk me net dat ik mn oma moet ophalen 1e kerstdagquote:Op donderdag 23 december 2010 12:17 schreef Murmeli het volgende:
ik hoef met kerst ook niet naar familie. mag wel, hoeft niet. ik weet ook niet of ze dat nou vervelend vinden of niet. ik ga gewoon niet.
maar heb dus nu mn moeder bij ons uitgenodigd. mja.... misschien komt ze niet door de sneeuw![]()
Dat kan die niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Achja,ik heb niks speciaals met kerstdagen. Maar het blijft leuk om mn pa te zien kloten als hij zn eigen vlees probeert te bakken
Daar begin ik niet meer aan....quote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef PeuRac het volgende:
ik bedenk me net dat ik mn oma moet ophalen 1e kerstdag
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan....
Mijn oma is zo goed als blind, totdat ze bij mij in de auto stapt... "hey je mag hier maar 100 hoor"
quote:
ik alleen met mn oma. Die anderen zit een lang verhaal achter, komt er op neer dat t zonde is van mn energie en dat ik de erfenis niet zal accepterenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Sanchos het volgende:
Mijn oma is 87 en nog steeds grappig, geen zuurpruim ofzo, en af en toe nog steeds wereldvreemd maar ze is heel liefik ken maar weinig mensen die nog contact hebben met hun grootourders.
Ik al zeker 13 jaar niet meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Sanchos het volgende:
Mijn oma is 87 en nog steeds grappig, geen zuurpruim ofzo, en af en toe nog steeds wereldvreemd maar ze is heel liefik ken maar weinig mensen die nog contact hebben met hun grootourders.
Ik ben nog altijd niet paranormaal begaafd.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Sanchos het volgende:
scherpquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd niet paranormaal begaafd.
Het lukt inmiddels aardig,maar hij is niet vd generatie die als man voor zichzelf heeft leren zorgen zeg maarquote:
Bij het ene stel is het lastig, het andere stel zie ik regelmatig.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Sanchos het volgende:
Ja, ik ook wel hoor, maar dit jaar lijkt er opeens niemand meer uit te willen gaan ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
Ik zie mijn familie al jaren niet met kerst.
In de loop der jaren ben ik dat eigenlijk wel gaan waarderen, doen waar je zin in hebt met kerst.
Ik tot mijn 16dequote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik woonde tot m'n 17e bij m'n grootouders in één huis
Ik de mijne niet. Ik weet niet eens of ik naar de begrafenis zou gaan ofzo als ze dood zou gaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Tally het volgende:
Ik zie mijn Oma 2 keer in de week. En als ik dichterbij had gewoond nog wel vaker
Niet? O, ik welquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ze dood zijn gaat het idd wel lastigquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
De ouders van mijn vader heb ik niet gekend aangezien die zijn overleden toen mijn vader zelf 17 was. Mijn Opa is (helaas) 3 jaar geleden overleden. Die man was meer mijn vader dan mijn eigen vaderquote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik de mijne niet. Ik weet niet eens of ik naar de begrafenis zou gaan ofzo als ze dood zou gaan.
Mijn leuke opa en oma zijn allang dood. Maar daar had ik wel wat mee.
vaag, wij gaan wel uit, maar pas op 2e kerstdag en een deel van mn vrienden gaat kerst avond ook uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel hoor, maar dit jaar lijkt er opeens niemand meer uit te willen gaan ofzo.
Ach komt wel goed verder.
Sja, het valt ook niet echt lekker. 2de kerstdag is normaal idd de avond om te gaan stappen, maar aangezien iedereen de dag erna weer moet werken...quote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vaag, wij gaan wel uit, maar pas op 2e kerstdag en een deel van mn vrienden gaat kerst avond ook uit.
Same here, vrijdag uitgaan en zaterdag ookquote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vaag, wij gaan wel uit, maar pas op 2e kerstdag en een deel van mn vrienden gaat kerst avond ook uit.
Telegraafreactiesquote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
Hadden we dit al besproken?Heb ik een spuit 11 gemist of een origineel onderwerp.
![]()
http://www.telegraaf.nl/o(...)oterij__.html?p=30,2
Het ging me om het bericht niet om de reacties.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Telegraafreactiespopcorn erbij en je hebt lol
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
Hadden we dit al besproken?Heb ik een spuit 11 gemist of een origineel onderwerp.
![]()
2e kerstdag is zondag?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Same here, vrijdag uitgaan en zaterdag ookEenzaam zijn met kerst heb je zelf in de hand
de meesten nemen of zijn vrij, t is toch een traditiequote:Op donderdag 23 december 2010 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het valt ook niet echt lekker. 2de kerstdag is normaal idd de avond om te gaan stappen, maar aangezien iedereen de dag erna weer moet werken...
het is het andere jaloerse mensen uitlach gesprek van de dag hierquote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
![]()
Mij welquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging me om het bericht niet om de reacties.
weten we ook waar heatwave werktquote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
![]()
Weet je hoeveel kindjes daar mee had kunnen redden.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is het andere jaloerse mensen uitlach gesprek van de dag hier.
Waarom denk je dat ik het post helder licht.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weten we ook waar heatwave werkt
Hoe minder geredde kutkoters hoe beterquote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kindjes daar mee had kunnen redden.
Leg die studenten die bij je werken dan ook even om. Dat zijn uit de kluiten gegroeide koters.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe minder geredde kutkoters hoe beter.
morgenavond kerstavond?, en de andere avonden andere kerstgebeuren? (zoals ik al zei, ik heb nog nooit kerst gevierd en weet er geen hol van wat er dan moet gebeuren, vond het alleen leuk omdat je dan vrij wasquote:
Of anders die alleenstaande moeders!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leg die studenten die bij je werken dan ook even om. Dat zijn uit de kluiten gegroeide koters.
ja, die lachen net zo hard mee nu, die hebben ook allemaal een ipadquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leg die studenten die bij je werken dan ook even om. Dat zijn uit de kluiten gegroeide koters.
Feliiiiiz navidaaaaadquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Sanchos het volgende:
[..]
morgenavond kerstavond?, en de andere avonden andere kerstgebeuren? (zoals ik al zei, ik heb nog nooit kerst gevierd en weet er geen hol van wat er dan moet gebeuren, vond het alleen leuk omdat je dan vrij was)
Te koop gezetquote:Op donderdag 23 december 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die lachen net zo hard mee nu, die hebben ook allemaal een ipad.
Oh maar dan heb je zeker ook nooit je verjaardag gevierd?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Sanchos het volgende:
[..]
morgenavond kerstavond?, en de andere avonden andere kerstgebeuren? (zoals ik al zei, ik heb nog nooit kerst gevierd en weet er geen hol van wat er dan moet gebeuren, vond het alleen leuk omdat je dan vrij was)
Ik kreeg ook een jehova-alert, maar volgens mij is het dat niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan heb je zeker ook nooit je verjaardag gevierd?
nee, die 455 miljoen van 2010 vergeten we evenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te koop gezet
Geen geld naar de goede doelen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een jehova-alert, maar volgens mij is het dat niet.
nopequote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan heb je zeker ook nooit je verjaardag gevierd?
Oh, dan ben ik gewoon niet scherp.quote:
Dat had dus gewoon nog meer kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die 455 miljoen van 2010 vergeten we even.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik gewoon niet scherp.
Ja, en dat is het lekker nietquote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat had dus gewoon nog meer kunnen zijn.
quote:Reizigers vieren hun frustraties over de haperende dienstregeling bot op de buschauffeurs van Syntus.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs jou kan dat eens overkomen.
Ik vind het ook erg dat je als ouder de geboortedag van je kind niet viert he.. nooit begrepen ook..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:54 schreef Sanchos het volgende:
Nou ja, op mijn 17e ben ik ermee gekapt, en vanaf toen heb ik wel altijd een soort van verjaardag gehouden, dus met zijn allen een paar rondjes trakteren, een soort verkapte verjaardag
Ik hoef niet jaloers te zijn hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat is het lekker niet.
Jaloers kreng.
Die reacties zijn echt te tenenkrommend voor woorden, mensen die niet 1 zin fatsoenlijk uit hun keyboard krijgen en dan klagen dat het altijd bij de rijken tercht komt..
ga werken, werkloze josti
Ja het blijft gewoon botvieren toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Kluts het volgende:
Ben ik nou gek of staat hier echt een onwijs domme taalfout in?
[..]
Ja had iets te maken met afgoderij en zelfverheerlijken ofzo. Kreeg trouwens wel gewoon het hele jaar door cadeau's, of met zoveel jaar getrouwd van mijn ouders konden we een mooie kado uitkiezen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg dat je als ouder de geboortedag van je kind niet viert he.. nooit begrepen ook..
Dat dacht ik dus ook ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het blijft gewoon botvieren toch?
Ze brengen maar naar buiten wat ze willen. Alle argumenten zijn allang van tafel geveegd.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoef niet jaloers te zijn hoor.![]()
Mij zal het ook aan me reet roesten wat werkgevers geven.
Aan de andere kant neem ik het de media het ook niet kwalijk als ze het naar buiten brengen.
Dat kan ieder voor zich bepalen. Dat vind ik een goed iets.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Er is niets en dan ook niets scheef hieraan..
Precies dat.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ieder voor zich bepalen. Dat vind ik een goed iets.
Als je het niet eens ent met het beleid van bedrijf x dan geef je ze geen geld. Bij jullie bedrijf hebben mensen de keuze dus dat is prima.
Lig jij nog in bed?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:58 schreef PeuRac het volgende:
Wel lief, mn kat druk zn kop onder de dekens, ik "neeh" trekt die zn kopje iets terug om t gewoon nog een keer te proberen![]()
Ah oke. Maar toch krijg ik er de kriebels van.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ja had iets te maken met afgoderij en zelfverheerlijken ofzo. Kreeg trouwens wel gewoon het hele jaar door cadeau's, of met zoveel jaar getrouwd van mijn ouders konden we een mooie kado uitkiezen.
Nee, ik kan t zien vanaf mn bureauquote:
Veel mensen vinden het raar, ik ken het niet andersquote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke. Maar toch krijg ik er de kriebels van.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef Kluts het volgende:
Nigella Lawson.Ik had net kerstinspiratie nodig.
dat is nu niet een foto waar ik hitsig van wordquote:
Niet op het gebied van slechte smaak qua jurken. Of overbodige vetrollen.quote:
Het is al lang een oud lijk. Daar is nooit wat leuks aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is nu niet een foto waar ik hitsig van word
Dat was ooit een hele mooie vrouw, maar leeftijd en te vet vreten eist op den duur toch zijn tol.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is al lang een oud lijk. Daar is nooit wat leuks aan.
Ik zag haar laatst in een interview en dat was ook niet prettig.
Klopt. Ik vind haar nog steeds niet lelijk hoor maar ze is zeker niet zo flatteus als je denkt als je alleen de serie kijkt. Het valt wat tegen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was ooit een hele mooie vrouw, maar leeftijd en te vet vreten eist op den duur toch zijn tol.
In die serie is ze een Supermom die 's ochtends voor de kids naar school gaan nog ff snel een taart in elkaar flanst.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind haar nog steeds niet lelijk hoor maar ze is zeker niet zo flatteus als je denkt als je alleen de serie kijkt. Het valt wat tegen.
ik zat idd ff andere foto's te kijken en ze is best een mooie vrouw, maar een foto kan veel kwaad doenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind haar nog steeds niet lelijk hoor maar ze is zeker niet zo flatteus als je denkt als je alleen de serie kijkt. Het valt wat tegen.
Of gaat stappen tot midden in de nacht en nog even een volledige maaltijd staat te bereiden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
In die serie is ze een Supermom die 's ochtends voor de kids naar school gaan nog ff snel een taart in elkaar flanst.
Ja maar die zit me ook altijd ongegeneerd te schranzenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was ooit een hele mooie vrouw, maar leeftijd en te vet vreten eist op den duur toch zijn tol.
Ja dat ziet er ook altijd lekker uit, ben even haar naam kwijt...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef Kluts het volgende:
Maar die recepten van haar zijn vaak wel lekker en leuk om te maken.
Je hebt ook nog zo'n Aziatisch/Britse chick die een kookprogramma heeft, hoe heet die ook alweer.
delicious!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef Kluts het volgende:
Maar die recepten van haar zijn vaak wel lekker en leuk om te maken.
Je hebt ook nog zo'n Aziatisch/Britse chick die een kookprogramma heeft, hoe heet die ook alweer.
Ik hou wel van kookprogramma's. Ik maak zelden iets van een recept, maar het is leuk om ideeën op te doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gaat stappen tot midden in de nacht en nog even een volledige maaltijd staat te bereiden.![]()
Ach het heeft een thema. Niet helemaal mijn kookprogramma.
Dat zou maar zo kunnen eigenlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
delicious!
delicious!
Die?Die roept 100 keer per uitzending: delicious!
Niet zo heel gek, want dat mens is toch al 50+ ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, want dat mens is toch al 50+ ofzo?
Ainsleyquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
Ready Steady Cook vind ik ook briljant. Hoewel die recepten echt niet te vreten en vaak typisch engels zijn, die presentator is briljant.
50 volgens Wikipediaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, want dat mens is toch al 50+ ofzo?
Biefstuk in zwarte vodka.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Nigella
Kieep me cola
en beenham in cola
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, fossiel, want ze had bijna mijn mama kunnen zijn.
Hoe jong ben jij ook alweer Techno.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
And who's your dadddy?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
De kerstman?quote:
Santa-daddy.... hurry down the chimney for me... boop boop tie doo, OEH!quote:
Die is inderdaad wel komischquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
Ready Steady Cook vind ik ook briljant. Hoewel die recepten echt niet te vreten en vaak typisch engels zijn, die presentator is briljant.
Betty Boop.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Santa-daddy.... hurry down the chimney for me... boop boop tie doo, OEH!
Het eten is slecht, want dat is altijd chutney en dan nog iets met heel veel vet.quote:
Ja klopt maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het eten is slecht, want dat is altijd chutney en dan nog iets met heel veel vet.
Me too. Die serie dat hij naar Italië ging vond ik ook erg tof trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja klopt maar daar gaat het niet om.
Ik vind Jamie Oliver leuk
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Graseter het volgende:
Singles, het topic waar ze altijd vrolijk zijn.
Die was inderdaad erg leuk. Lekker puur koken.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too. Die serie dat hij naar Italië ging vond ik ook erg tof trouwens.
Klopt. Hoewel ik zijn Engelse programma's 1000 keer beter vond.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die was inderdaad erg leuk. Lekker puur koken.
En een schreeuwende gordon kan ik ook waarderen maar niet vanwege de kookkunsten
Ja in engeland bij restaurants langs was beter.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel ik zijn Engelse programma's 1000 keer beter vond.
Hell Yeahquote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Graseter het volgende:
Singles, het topic waar ze altijd vrolijk zijn.
En zo typisch flitsend en hysterisch amerikaans ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja in engeland bij restaurants langs was beter.
Amerika te gescript.
Wel een enkele keer nog maar basis met maar weinig ingrediënten is over het algemeen veel lekkerder ook. Dat leer je in Italië ook snel. Maar toch wil de bolognese wel eens helemaal vol met spul komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
Pasta zoals de italianen het echt maken.![]()
Sinds dat programma van hem toen maak ik de saus ook nooit meer overdreven ingewikkeld.
Daarom wil ik ook een echte italiaanse als vriendinquote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
Sinds dat programma van hem toen maak ik de saus ook nooit meer overdreven ingewikkeld.
Ik ben nu Drawn Together aan het kijken, en daar zit ze o.a. met Spongebob in een Big Brother huis. Ja oke, ze heet anders.... Toot ... maar ze moet het voorstellenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Betty Boop.
Daar had ik als kind een rugzakje van.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu Drawn Together aan het kijken, en daar zit ze o.a. met Spongebob in een Big Brother huis. Ja oke, ze heet anders.... Toot ... maar ze moet het voorstellen
En dan staat er onder zo "1920's sex symbol". Maar tegenwoordig is ze enorm dik
Die er later zo uit zienquote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een echte italiaanse als vriendin
Ik flikker d'r gewoon paprika, olijven en chorizo inquote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
Hot grannies.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die er later zo uit zien![]()
[ afbeelding ]
Als je goede smaken gebruikt, heb je helemaal niet veel nodig.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel een enkele keer nog maar basis met maar weinig ingrediënten is over het algemeen veel lekkerder ook. Dat leer je in Italië ook snel. Maar toch wil de bolognese wel eens helemaal vol met spul komen.
Ik ga die ellende van jou gewoon compenseren vanaf vandaag!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je goede smaken gebruikt, heb je helemaal niet veel nodig.
quote:
Dan dump je ze weer, of ben je al door aan een hartinfarctquote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom sexy-asses-5.jpg als je haar billen niet ziet?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga die ellende van jou gewoon compenseren vanaf vandaag!
[ afbeelding ]
Daar kan ik je geen goed antwoord op geven!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom sexy-asses-5.jpg als je haar billen niet ziet?
Klinkt geinigquote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de serie komen verschillende personages voor die lijken op de personages uit uiteenlopende cartoonseries voor. Deze personges hebben in het verhaal toegezegd om aan de realtiy show mee te doen. De opzet is het beste te vergelijken met die van The Real World.
In sommige afleveringen moeten de figuren deelnemen aan uitdagingen die op zich weer een parodie zijn op de uitdagingen uit andere reality shows.
De serie werd in het begin bekend door de zin "Find out what happens when cartoon characters stop being polite… and start making out in hot tubs".
De personages in de serie zijn parodieën op bekende personages uit tekenfilm- en stripfiguren. Met elkaar vormen zij een collectie archetypen uit diverse tekenfilmscholen.
• Wooldoor Sockbat is een parodie op SpongeBob SquarePants. Een bizar en tegelijkertijd kinderlijk naïef personage.
• Toot Braunstein is een parodie op Betty Boop. Zij is de "bitch" van het huis, en heeft last van overgewicht.
• Captain Hero is een parodie op Superman. Hij heeft perverse seksuele fantasieën.
• Princes Clara is een mix van Disney's doornroosje, de kleine zeemeermin en sneeuwwitje. Zij is het archetype van een elitair christelijk Amerikaans meisje.
• Ling Ling is een parodie op de Pokemon Pikachu. Hij praat pseudo-Japans met Engelse ondertitels. Hoewel hij een vervaarlijk vechter is, wordt hij het meest gezien als huisdier.
• Xandir P. Wifflebottom is een parodie op Link uit Zelda. Hij is homoseksueel, hoewel hij dat in het begin nog niet doorheeft. Dankzij Captain Hero ziet hij in dat hij door zijn prinses wordt onderdrukt, en dat hij moet uitkomen voor zijn homoseksualiteit.
• Foxxy Love is een parodie op Valerie Brown uit Josie and the Pussycats. Haar naam is een combinatie van Foxy Brown en Christie Love, beiden namen uit blaxploitationfilms. Hiermee is ze parodie op diverse stereotypen over Afro-Amerikanen uit de jaren '70.
• Spanky Ham is een Flash-cartoon uit het Internet. Hij is een onbeschaafd, vies varken .
Daarom.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is inderdaad wel leuk. Indonesië uitzendingquote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef Techno het volgende:
Het leukste 'kook'programma blijft toch No Reservations van Anthony Bourdain IMHO.
Het is erg grofquote:
Zijn 3 seizoenen vanquote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
Die serie lijkt me wel geinig idd Angel!
goedmakertje!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mn vaste download site heeft em nietquote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is erg grof
Zo is dat disneyprinsesje enorm racistisch. Dat donkere meisje komt heet huis binnen en ze gaat er al automatisch vanuit dat het de werkster is. Zo is ze opgevoed
Belt ze op een gegeven moment haar vader de koning op:
Clara: Oooh daddy... I feel sad... There just... soemthing missing in my life!
The King: Missing? Have you checked the black girl's room?
beetje jammer van die dude er bijquote:
Daarom vind ik deze serie ook zo briljant.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is erg grof
Zo is dat disneyprinsesje enorm racistisch. Dat donkere meisje komt heet huis binnen en ze gaat er al automatisch vanuit dat het de werkster is. Zo is ze opgevoed
Belt ze op een gegeven moment haar vader de koning op:
Clara: Oooh daddy... I feel sad... There just... soemthing missing in my life!
The King: Missing? Have you checked the black girl's room?
Over MILF's gesproken.quote:
ik denk ook aan ang3lquote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
beetje jammer van die dude er bij
Jessica Albaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over MILF's gesproken.![]()
Voor Alba is die titel ongeveer uitgevonden en niet voor die uitgezakte FOK! moeders die vaak zo worden genoemd.
Wij zijn het zó eens op dit vlakquote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over MILF's gesproken.![]()
Voor Alba is die titel ongeveer uitgevonden
Overal, dat begon al met Dark Angelquote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
Ik vond Jessica Alba geil in Sin City.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
Ik ben heel erg hetero.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Overal, dat begon al met Dark Angel
Jessica Alba is eigenlijk altijd wel geil.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
Dan vind ik Alba tig keer mooierquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jessica Alba is eigenlijk altijd wel geil.
Net zoals Scarlett Johanson trouwens
hmm, is andersquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Net zoals Scarlett Johansson trouwens
Als ik moet kiezen ga ik toch voor Scarlett.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
Dan vind ik Alba tig keer mooier
have funquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Amen!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True. Dus doe mij Alba maar dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef DustPuppy het volgende:
Als ik moet kiezen ga ik toch voor Scarlett.
Maar smaken verschillen natuurlijk.
Gelukkig wel ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen ga ik toch voor Scarlett.
Maar smaken verschillen natuurlijk.
anders, maar ik zou ook alba kiezen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat ik er niet aan zou moeten denken om er geen relatie mee te willen.quote:
ik heb het dan ook zeker niet over relatiesquote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat ik er niet aan zou moeten denken om er geen relatie mee te willen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
Mooi, Scarlett is helemaal voor mij dan!
Gaan jullie maar lekker om Alba vechten
isohunt.com gevondenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vaste download site heeft em nietwaar kijk jij het?
Scarlet als redhead!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
Mooi, Scarlett is helemaal voor mij dan!
Ik vind vrouwen gewoon te gecompliceerd om ze aantrekkelijk te vinden denk ik dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het dan ook zeker niet over relaties
ik had em daar ook jaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
isohunt.com gevonden
Hij loopt ook niet meer, dus vandaar denk ik
In Ironman 2quote:
Zo zijn ze niet allemaal hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen gewoon te gecompliceerd om ze aantrekkelijk te vinden denk ik dan.
Dat vind ik dan wel weer een goede reden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
Ik vind vrouwen gewoon te gecompliceerd om ze aantrekkelijk te vinden denk ik dan.
alweer in de beschaafde wereld?quote:
Hier is het perfect. Vanochtend teruggekeerd uit de Hel. Geen internet de laatste dagen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja goed!
en daar? en waar is daar?
Ja, sinds vanochtend dus. Wat een verademing, KLM business class.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alweer in de beschaafde wereld?
Ik loop het risico liever niet.quote:
terug bij de kaas dusquote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier is het perfect. Vanochtend teruggekeerd uit de Hel. Geen internet de laatste dagen.En nu bij knuf die me haar kids op de bank zit. Net een rookworst op.
![]()
![]()
En mijn eindpresentatie ging geweldig!Kreeg zelfs applaus!
En een bronzen shivabeeldje als kerstcadeau. Maar het blijven IKEAnegers.
Jij al vakantie?
Jamaar ik zie een rood kruisjequote:
Die had mijn ex altijd als bureaubladachtergrond.quote:
Wat ga je met dat huisje doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef El_Matador het volgende:
Wat een verademing, KLM business class.
en terecht!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die had mijn ex altijd als bureaubladachtergrond.
Een man met smaakquote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die had mijn ex altijd als bureaubladachtergrond.
http://egotastic.com/entertainment/celebrities/jessica-alba/quote:
Vanavond.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
terug bij de kaas dus
vakantie?ik heb vrij met kerst en oud en nieuw!
oh wacht, das weekend he
In Aachen? Eh ja, genieten de komende 4 weken. In februari pas weer weg. Eerst een weekje Frankrijk, cursus volgen, daarna 3 weken Brazilie.quote:
Beschaafd? je zegt net dat je weer in Nederland bentquote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond.Heb het niet echt gemist, op sommige momenten na. Ben heel blij weer terug te zijn in een beschaafd land, dat is het belangrijkste van alles.
Oh, kut man. Maar wel goeie plannen met beide? Enneh, 29-01 kom je ook he?
puntjes van Jessica Albaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Entertainment;Nudity"
die je hebt gekregen van de KLM lulloquote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Aachen? Eh ja, genieten de komende 4 weken. In februari pas weer weg. Eerst een weekje Frankrijk, cursus volgen, daarna 3 weken Brazilie.
brave IT daarquote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Entertainment;Nudity"
Eerder een "wat ben je dan?"quote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef rival het volgende:
Hart voor de zaak
Medewerker weigert te vertrekken na kerstborrel
beetje zwakke reactie hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef rival het volgende:
Hart voor de zaak
Leuk ook, die maandag after, dat je je weer op kantoor moet vertonen.quote:
het zou zo een oud bericht van mijn werk kunnen zijn van een paar jaar terugquote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef rival het volgende:
Hart voor de zaak
ik drink maar zorg er wel voor dat ik maandag niet hét gesprek van de dag benquote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuk ook, die maandag after, dat je je weer op kantoor moet vertonen.
Daarom drink ik niet op bedrijfsfeestjes.
feliquote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Goed nieuws trouwens. M'n vader is succesvol geopereerd en zulks. Uitzaaiingen niet gevonden, maar kan nog wel uit pathologisch rapport naar boven komen.
Was gisteren. Dus positief.
Groetjes
Krea.
Ik kan wèl omgaan met mijn drankmisbruikquote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
Leuk ook, die maandag after, dat je je weer op kantoor moet vertonen.
Daarom drink ik niet op bedrijfsfeestjes.
Mooi zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Goed nieuws trouwens. M'n vader is succesvol geopereerd en zulks. Uitzaaiingen niet gevonden, maar kan nog wel uit pathologisch rapport naar boven komen.
Groetjes
Krea.
Wat een geweldig nieuws Krea! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Groetjes
Krea.
Oh ja, die! Geinig! Die komt bij mijn reistrofeeenverzamelingquote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
die je hebt gekregen van de KLM lullo
[ afbeelding ]
Als ik drink, dan weet ik dat die fine line tussen drankjes en een drankje teveel nogal lastig is. Dus ik neem het risico maar niet. Sowieso ben ik op werk wat dat betreft totaal anders dan privé.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan wèl omgaan met mijn drankmisbruikdus ik drink gewoon op bedrijfsfeestjes.
Overigens, Kluts-topic: Digitaal leven ( na aanleiding van I pod I am
Goed om te horen man!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Groetjes
Krea.
Na me ooit gruwelijk misdragen te hebben op een kerstborrel op school, drink ik niet zoveel meer op borrelsquote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik drink, dan weet ik dat die fine line tussen drankjes en een drankje teveel nogal lastig is. Dus ik neem het risico maar niet. Sowieso ben ik op werk wat dat betreft totaal anders dan privé.
Terecht, die borrels duren altijd veel te kort.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef rival het volgende:
Hart voor de zaak
nog geen plannen, zal iets met vrienden EN stappen worden in ieder geval.. meestal weet ik het de 30ste ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef El_Matador het volgende:
Misschien is goed. Zeker is beter.
Nog geen plannen met O&N?wel stappen of vriendenavondje?
Het boeit mij echt niks. Een keer een ONS meegenomen van een kerstborrel en vorig jaar ook redelijk vergaand, maar lachen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na me ooit gruwelijk misdragen te hebben op een kerstborrel op school, drink ik niet zoveel meer op borrels
Dat hoeven ze van mij op werk dus niet zozeer over me te weten. En de collega's waar ik wél echt wat mee heb, daar borrel ik wel mee buiten werktijd om.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niks. Een keer een ONS meegenomen van een kerstborrel en vorig jaar ook redelijk vergaand, maar lachen.
Ze weten wel hoe ik ben. En geologen zuipen sowieso makkelijk.
Nou als het alleen die ONS was geweest, vond ik t niet zo boeiendquote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niks. Een keer een ONS meegenomen van een kerstborrel en vorig jaar ook redelijk vergaand, maar lachen.
Ze weten wel hoe ik ben. En geologen zuipen sowieso makkelijk.
Ik werk in een laboratorium met 250 man. Dus dat zou ik wel moeten snappen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
Duimen voor een negatief (u begrijpt hoe ik het bedoel) rapport.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef Kreator het volgende:
Al had ik wel een keer een positieve SOA test, dus ik helemaal flippend naar zo'n gast hier, bleek dat de controle van de eerste conclusie te zijn, dus dat is goed dat het positief is..
Ik ook jaquote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
Me echt misdragen als ik dronken ben, die tijd heb ik ook wel achter de rug inmiddels.
Whahahaha, geniaal!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou als het alleen die ONS was geweest, vond ik t niet zo boeiendHet feit dat ik al schreeuwend achter die meid aan naar buiten liep met de medeling "Hey losers, ik ga lekker neuken, ik neuk dr helemaal kapot!" om achter een van de minder aantrekkelijke klasgenoten aan naar haar huis te gaan. Was voor mij toch wel een grens
![]()
Ohja, ik zat daarna dus nog 2 jaar bij haar in de klas
Daar was ik dus te lam voorquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whahahaha, geniaal!Strakke actie. Vooral als je de schooldag erop gewoon stoer zegt: Ja, lach maar, ik heb wel mooi geneukt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Groetjes
Krea.
Wat "lekker gek" van je zeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
drie weken geleden nog lichtelijk misdragen op mn stageborreldansend op de keukentafel van mn locatiemanager enzo... En de volgende dag allemaal mailtjes van collega's hoe leuk ik was
+1quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
Me echt misdragen als ik dronken ben, die tijd heb ik ook wel achter de rug inmiddels.
Achteraf schaam je je de ogen uit je hoofd, want dronken meiden zijn allesbehalve stijlvol en aantrekkelijk.quote:
Hahahhahaa, ernstig dan!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar was ik dus te lam voorben letterlijk in haar in slaap gevallen
(in my defence, ik lag onderop).
nou, keileukquote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
drie weken geleden nog lichtelijk misdragen op mn stageborreldansend op de keukentafel van mn locatiemanager enzo... En de volgende dag allemaal mailtjes van collega's hoe leuk ik was
Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doenquote:
Sterke tafel.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Mja nee ik niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het ook wel heel mooi hoor, maar die volgende ochtend wilde ik liever dood (door die kater voelde het ook alsof dat ging gebeuren)quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahahhahaa, ernstig dan!
Maar bekijk het positief; je hebt nu een goed verhaal.
En uiteindelijk leef je daarvoor toch (of ben ik de enige?); voor de goeie ervaringen!
Kom op zeg, op een tafel dansen bij een borrel is schijt hebben aan de rest? Als dat in jouw ogen de highlight is van hoe je uit je dak bent gegaan op een feestje ben je gewoon suf.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doen
Ik heb nog nooit een dronken Krea gezien. Lijkt me hilarisch.quote:
Ja, lekker op je stageborrel, kom opquote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doen
Mwa ik ben wel van het motto, lekker doen waar je zelf zin in hebt! Maar om jezelf nou in zakelijk opzicht voor lul te zetten..... neequote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MissBquote:
Mwah. Kan best lekker zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mwa ik ben wel van het motto, lekker doen waar je zelf zin in hebt! Maar om jezelf nou in zakelijk opzicht voor lul te zetten..... nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |