quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs jou kan dat eens overkomen.
Ik vind het ook erg dat je als ouder de geboortedag van je kind niet viert he.. nooit begrepen ook..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:54 schreef Sanchos het volgende:
Nou ja, op mijn 17e ben ik ermee gekapt, en vanaf toen heb ik wel altijd een soort van verjaardag gehouden, dus met zijn allen een paar rondjes trakteren, een soort verkapte verjaardag
Ik hoef niet jaloers te zijn hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat is het lekker niet.
Jaloers kreng.
Die reacties zijn echt te tenenkrommend voor woorden, mensen die niet 1 zin fatsoenlijk uit hun keyboard krijgen en dan klagen dat het altijd bij de rijken tercht komt..
ga werken, werkloze josti
Ja het blijft gewoon botvieren toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Kluts het volgende:
Ben ik nou gek of staat hier echt een onwijs domme taalfout in?
[..]
Ja had iets te maken met afgoderij en zelfverheerlijken ofzo. Kreeg trouwens wel gewoon het hele jaar door cadeau's, of met zoveel jaar getrouwd van mijn ouders konden we een mooie kado uitkiezen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg dat je als ouder de geboortedag van je kind niet viert he.. nooit begrepen ook..
Dat dacht ik dus ook ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het blijft gewoon botvieren toch?
Ze brengen maar naar buiten wat ze willen. Alle argumenten zijn allang van tafel geveegd.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoef niet jaloers te zijn hoor.![]()
Mij zal het ook aan me reet roesten wat werkgevers geven.
Aan de andere kant neem ik het de media het ook niet kwalijk als ze het naar buiten brengen.
Dat kan ieder voor zich bepalen. Dat vind ik een goed iets.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Er is niets en dan ook niets scheef hieraan..
Precies dat.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ieder voor zich bepalen. Dat vind ik een goed iets.
Als je het niet eens ent met het beleid van bedrijf x dan geef je ze geen geld. Bij jullie bedrijf hebben mensen de keuze dus dat is prima.
Lig jij nog in bed?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:58 schreef PeuRac het volgende:
Wel lief, mn kat druk zn kop onder de dekens, ik "neeh" trekt die zn kopje iets terug om t gewoon nog een keer te proberen![]()
Ah oke. Maar toch krijg ik er de kriebels van.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ja had iets te maken met afgoderij en zelfverheerlijken ofzo. Kreeg trouwens wel gewoon het hele jaar door cadeau's, of met zoveel jaar getrouwd van mijn ouders konden we een mooie kado uitkiezen.
Nee, ik kan t zien vanaf mn bureauquote:
Veel mensen vinden het raar, ik ken het niet andersquote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke. Maar toch krijg ik er de kriebels van.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef Kluts het volgende:
Nigella Lawson.Ik had net kerstinspiratie nodig.
dat is nu niet een foto waar ik hitsig van wordquote:
Niet op het gebied van slechte smaak qua jurken. Of overbodige vetrollen.quote:
Het is al lang een oud lijk. Daar is nooit wat leuks aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is nu niet een foto waar ik hitsig van word
Dat was ooit een hele mooie vrouw, maar leeftijd en te vet vreten eist op den duur toch zijn tol.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is al lang een oud lijk. Daar is nooit wat leuks aan.
Ik zag haar laatst in een interview en dat was ook niet prettig.
Klopt. Ik vind haar nog steeds niet lelijk hoor maar ze is zeker niet zo flatteus als je denkt als je alleen de serie kijkt. Het valt wat tegen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was ooit een hele mooie vrouw, maar leeftijd en te vet vreten eist op den duur toch zijn tol.
In die serie is ze een Supermom die 's ochtends voor de kids naar school gaan nog ff snel een taart in elkaar flanst.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind haar nog steeds niet lelijk hoor maar ze is zeker niet zo flatteus als je denkt als je alleen de serie kijkt. Het valt wat tegen.
ik zat idd ff andere foto's te kijken en ze is best een mooie vrouw, maar een foto kan veel kwaad doenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind haar nog steeds niet lelijk hoor maar ze is zeker niet zo flatteus als je denkt als je alleen de serie kijkt. Het valt wat tegen.
Of gaat stappen tot midden in de nacht en nog even een volledige maaltijd staat te bereiden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
In die serie is ze een Supermom die 's ochtends voor de kids naar school gaan nog ff snel een taart in elkaar flanst.
Ja maar die zit me ook altijd ongegeneerd te schranzenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was ooit een hele mooie vrouw, maar leeftijd en te vet vreten eist op den duur toch zijn tol.
Ja dat ziet er ook altijd lekker uit, ben even haar naam kwijt...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef Kluts het volgende:
Maar die recepten van haar zijn vaak wel lekker en leuk om te maken.
Je hebt ook nog zo'n Aziatisch/Britse chick die een kookprogramma heeft, hoe heet die ook alweer.
delicious!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef Kluts het volgende:
Maar die recepten van haar zijn vaak wel lekker en leuk om te maken.
Je hebt ook nog zo'n Aziatisch/Britse chick die een kookprogramma heeft, hoe heet die ook alweer.
Ik hou wel van kookprogramma's. Ik maak zelden iets van een recept, maar het is leuk om ideeën op te doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gaat stappen tot midden in de nacht en nog even een volledige maaltijd staat te bereiden.![]()
Ach het heeft een thema. Niet helemaal mijn kookprogramma.
Dat zou maar zo kunnen eigenlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
delicious!
delicious!
Die?Die roept 100 keer per uitzending: delicious!
Niet zo heel gek, want dat mens is toch al 50+ ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, want dat mens is toch al 50+ ofzo?
Ainsleyquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
Ready Steady Cook vind ik ook briljant. Hoewel die recepten echt niet te vreten en vaak typisch engels zijn, die presentator is briljant.
50 volgens Wikipediaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, want dat mens is toch al 50+ ofzo?
Biefstuk in zwarte vodka.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Nigella
Kieep me cola
en beenham in cola
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, fossiel, want ze had bijna mijn mama kunnen zijn.
Hoe jong ben jij ook alweer Techno.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
And who's your dadddy?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
De kerstman?quote:
Santa-daddy.... hurry down the chimney for me... boop boop tie doo, OEH!quote:
Die is inderdaad wel komischquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
Ready Steady Cook vind ik ook briljant. Hoewel die recepten echt niet te vreten en vaak typisch engels zijn, die presentator is briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |