Ik al zeker 13 jaar niet meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Sanchos het volgende:
Mijn oma is 87 en nog steeds grappig, geen zuurpruim ofzo, en af en toe nog steeds wereldvreemd maar ze is heel liefik ken maar weinig mensen die nog contact hebben met hun grootourders.
Ik ben nog altijd niet paranormaal begaafd.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Sanchos het volgende:
Mijn oma is 87 en nog steeds grappig, geen zuurpruim ofzo, en af en toe nog steeds wereldvreemd maar ze is heel liefik ken maar weinig mensen die nog contact hebben met hun grootourders.
scherpquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd niet paranormaal begaafd.
Het lukt inmiddels aardig,maar hij is niet vd generatie die als man voor zichzelf heeft leren zorgen zeg maarquote:
Bij het ene stel is het lastig, het andere stel zie ik regelmatig.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Sanchos het volgende:
Ja, ik ook wel hoor, maar dit jaar lijkt er opeens niemand meer uit te willen gaan ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
Ik zie mijn familie al jaren niet met kerst.
In de loop der jaren ben ik dat eigenlijk wel gaan waarderen, doen waar je zin in hebt met kerst.
Ik tot mijn 16dequote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik woonde tot m'n 17e bij m'n grootouders in één huis
Ik de mijne niet. Ik weet niet eens of ik naar de begrafenis zou gaan ofzo als ze dood zou gaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Tally het volgende:
Ik zie mijn Oma 2 keer in de week. En als ik dichterbij had gewoond nog wel vaker
Niet? O, ik welquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ze dood zijn gaat het idd wel lastigquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
De ouders van mijn vader heb ik niet gekend aangezien die zijn overleden toen mijn vader zelf 17 was. Mijn Opa is (helaas) 3 jaar geleden overleden. Die man was meer mijn vader dan mijn eigen vaderquote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik de mijne niet. Ik weet niet eens of ik naar de begrafenis zou gaan ofzo als ze dood zou gaan.
Mijn leuke opa en oma zijn allang dood. Maar daar had ik wel wat mee.
vaag, wij gaan wel uit, maar pas op 2e kerstdag en een deel van mn vrienden gaat kerst avond ook uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel hoor, maar dit jaar lijkt er opeens niemand meer uit te willen gaan ofzo.
Ach komt wel goed verder.
Sja, het valt ook niet echt lekker. 2de kerstdag is normaal idd de avond om te gaan stappen, maar aangezien iedereen de dag erna weer moet werken...quote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vaag, wij gaan wel uit, maar pas op 2e kerstdag en een deel van mn vrienden gaat kerst avond ook uit.
Same here, vrijdag uitgaan en zaterdag ookquote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vaag, wij gaan wel uit, maar pas op 2e kerstdag en een deel van mn vrienden gaat kerst avond ook uit.
Telegraafreactiesquote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
Hadden we dit al besproken?Heb ik een spuit 11 gemist of een origineel onderwerp.
![]()
http://www.telegraaf.nl/o(...)oterij__.html?p=30,2
Het ging me om het bericht niet om de reacties.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Telegraafreactiespopcorn erbij en je hebt lol
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
Hadden we dit al besproken?Heb ik een spuit 11 gemist of een origineel onderwerp.
![]()
2e kerstdag is zondag?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Same here, vrijdag uitgaan en zaterdag ookEenzaam zijn met kerst heb je zelf in de hand
de meesten nemen of zijn vrij, t is toch een traditiequote:Op donderdag 23 december 2010 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het valt ook niet echt lekker. 2de kerstdag is normaal idd de avond om te gaan stappen, maar aangezien iedereen de dag erna weer moet werken...
het is het andere jaloerse mensen uitlach gesprek van de dag hierquote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
![]()
Mij welquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging me om het bericht niet om de reacties.
weten we ook waar heatwave werktquote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
![]()
Weet je hoeveel kindjes daar mee had kunnen redden.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is het andere jaloerse mensen uitlach gesprek van de dag hier.
Waarom denk je dat ik het post helder licht.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weten we ook waar heatwave werkt
Hoe minder geredde kutkoters hoe beterquote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kindjes daar mee had kunnen redden.
Leg die studenten die bij je werken dan ook even om. Dat zijn uit de kluiten gegroeide koters.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe minder geredde kutkoters hoe beter.
morgenavond kerstavond?, en de andere avonden andere kerstgebeuren? (zoals ik al zei, ik heb nog nooit kerst gevierd en weet er geen hol van wat er dan moet gebeuren, vond het alleen leuk omdat je dan vrij wasquote:
Of anders die alleenstaande moeders!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leg die studenten die bij je werken dan ook even om. Dat zijn uit de kluiten gegroeide koters.
ja, die lachen net zo hard mee nu, die hebben ook allemaal een ipadquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leg die studenten die bij je werken dan ook even om. Dat zijn uit de kluiten gegroeide koters.
Feliiiiiz navidaaaaadquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Sanchos het volgende:
[..]
morgenavond kerstavond?, en de andere avonden andere kerstgebeuren? (zoals ik al zei, ik heb nog nooit kerst gevierd en weet er geen hol van wat er dan moet gebeuren, vond het alleen leuk omdat je dan vrij was)
Te koop gezetquote:Op donderdag 23 december 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die lachen net zo hard mee nu, die hebben ook allemaal een ipad.
Oh maar dan heb je zeker ook nooit je verjaardag gevierd?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Sanchos het volgende:
[..]
morgenavond kerstavond?, en de andere avonden andere kerstgebeuren? (zoals ik al zei, ik heb nog nooit kerst gevierd en weet er geen hol van wat er dan moet gebeuren, vond het alleen leuk omdat je dan vrij was)
Ik kreeg ook een jehova-alert, maar volgens mij is het dat niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan heb je zeker ook nooit je verjaardag gevierd?
nee, die 455 miljoen van 2010 vergeten we evenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te koop gezet
Geen geld naar de goede doelen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een jehova-alert, maar volgens mij is het dat niet.
nopequote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan heb je zeker ook nooit je verjaardag gevierd?
Oh, dan ben ik gewoon niet scherp.quote:
Dat had dus gewoon nog meer kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die 455 miljoen van 2010 vergeten we even.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik gewoon niet scherp.
Ja, en dat is het lekker nietquote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat had dus gewoon nog meer kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |