Aah, ze hebben naar ons woonbestuur gekekenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
en de kosten zijn eigenlijk 800 per appartement, die andere 200 gaan ze van op reis
Ik als zuipschuitje kan me dat echt niet voorstellenquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik als zuipschuitje kan me dat echt niet voorstellen
Bier!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, kerst idd.
Ik zit toch nog gewoon aan een anti-kerstmeet in Amsterdam te denken. Geen zielig gedoe, gewoon biertjes drinken ipv saai thuis zitten.
Dat heb ik bij mensen die nooit chocola etenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mmmm misschien volgende week, vandaag wordt krapquote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Maar als Cherrylips thee wilt, hebben wij dat wel, we hebben zelfs Lipton Premium als t goed is (alleen voor horeca gebruik)
Ooh is prima.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mmmm misschien volgende week, vandaag wordt krap
Bierquote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, kerst idd.
Ik zit toch nog gewoon aan een anti-kerstmeet in Amsterdam te denken. Geen zielig gedoe, gewoon biertjes drinken ipv saai thuis zitten.
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mensen die nooit chocola eten
Zaterdag zit ik aan de biefstuk bij papaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Dus, wie gaat er mee zuipen Zaterdag ofzo?.
Dan heb ik familie-gedoe.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Dus, wie gaat er mee zuipen Zaterdag ofzo?.
Gourmetten met mn ouders.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zaterdag zit ik aan de biefstuk bij papa
Paps heeft speciaal voor ons 2en een fijn stukje vlees uitgezocht en gaat pepersaus maken, ik verheug me er nu al opquote:
Ach, het is altijd wel lekker en gezellig. Alleen jammer dat het nu echt met zn 3en is, mn zusje en haar vriend zijn het land uitgevlucht omdat hij zn broer niet wil zien. Ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Paps heeft speciaal voor ons 2en een fijn stukje vlees uitgezocht en gaat pepersaus maken, ik verheug me er nu al op
Dus als ik het goed begrijp,stampen wij dat familie gedoe bij jou door je strot... Sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat heeft dus iedereen.
Ik heb geen verplichtingen met familie, dat klinkt wel lekker relaxed, maar als iedereen het wel heeft kan je net zo goed bij je vader gaan zitten.
neuh, dat doet iedereen toch wel, hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp,stampen wij dat familie gedoe bij jou door je strot... Sorry
Ik vier mn kerst alleen met de mensen die ik graag zie, dus mn ouders, oma, broertje + schoonzusje en een oom en tant + neefje/nichtjes. 2e kerstdag alleen vriendenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Sanchos het volgende:
Ik vier helemaal geen kerst, ouders zijn jehova's getuigen, en ik ben opgevoed als maar ben mijn eigen weg gegaan, maar ik heb ook nooit kerst gevierd, scheelt wel eerlijk gezegd, op mijn ouders, zusjes en oma na haat ik mijn familie echtdus heeft zijn voordelen.
Ik heb alleen verplichtingen eerste kerstdag,,,, 2e kerstdag is bij mij vergelijkbaar met jouw verhaalquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat heeft dus iedereen.
Ik heb geen verplichtingen met familie, dat klinkt wel lekker relaxed, maar als iedereen het wel heeft kan je net zo goed bij je vader gaan zitten.
2e kerstdag is een zondag, dus gewoon de hele dag gamen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb alleen verplichtingen eerste kerstdag,,,, 2e kerstdag is bij mij vergelijkbaar met jouw verhaal
Biefstuk met pepersaus, goede vader heb jijquote:Op donderdag 23 december 2010 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Paps heeft speciaal voor ons 2en een fijn stukje vlees uitgezocht en gaat pepersaus maken, ik verheug me er nu al op
dat staat momenteel dan ook op mijn planningquote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef Q. het volgende:
2e kerstdag is een zondag, dus gewoon de hele dag gamen.
Ik woon nog thuis, als ik alleen woonde vind ik het geen probleem, want dan kon ik kiezen of ik er wel of niet heengaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vier mn kerst alleen met de mensen die ik graag zie, dus mn ouders, oma, broertje + schoonzusje en een oom en tant + neefje/nichtjes. 2e kerstdag alleen vrienden
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Biefstuk met pepersaus, goede vader heb jij
Dat scheelt een boel jaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:13 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis, als ik alleen woonde vind ik het geen probleem, want dan kon ik kiezen of ik er wel of niet heenga
Heel nicequote:Op donderdag 23 december 2010 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, geweldig! Ze vroegen wat ik wilde, en Minipuber mocht kiezen wat hij wilde. Mijn ouders vinden het leuk als we komen, maar als ik andere plannen zou hebben, was het ook geen probleem geweest.
Mijn ouders zijn chill
Achja,ik heb niks speciaals met kerstdagen. Maar het blijft leuk om mn pa te zien kloten als hij zn eigen vlees probeert te bakkenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, dat doet iedereen toch wel, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.
ik bedenk me net dat ik mn oma moet ophalen 1e kerstdagquote:Op donderdag 23 december 2010 12:17 schreef Murmeli het volgende:
ik hoef met kerst ook niet naar familie. mag wel, hoeft niet. ik weet ook niet of ze dat nou vervelend vinden of niet. ik ga gewoon niet.
maar heb dus nu mn moeder bij ons uitgenodigd. mja.... misschien komt ze niet door de sneeuw![]()
Dat kan die niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Achja,ik heb niks speciaals met kerstdagen. Maar het blijft leuk om mn pa te zien kloten als hij zn eigen vlees probeert te bakken
Daar begin ik niet meer aan....quote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef PeuRac het volgende:
ik bedenk me net dat ik mn oma moet ophalen 1e kerstdag
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan....
Mijn oma is zo goed als blind, totdat ze bij mij in de auto stapt... "hey je mag hier maar 100 hoor"
quote:
ik alleen met mn oma. Die anderen zit een lang verhaal achter, komt er op neer dat t zonde is van mn energie en dat ik de erfenis niet zal accepterenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Sanchos het volgende:
Mijn oma is 87 en nog steeds grappig, geen zuurpruim ofzo, en af en toe nog steeds wereldvreemd maar ze is heel liefik ken maar weinig mensen die nog contact hebben met hun grootourders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |