Ik ookquote:
jammer is dat hequote:
Daar moet ik nog even 2 weekjes op wachtenquote:
Ja maar die aanblikquote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag hem voorbijkomen bij the roast van Flavor flav hij kan wel grappig zijn hoor
hijs droogquote:Op donderdag 23 december 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:
Duurde 20 jaar, maar eindelijk iemand die het bedacht heeft: http://www.dumpert.nl/med(...)_hek_bouwpakket.html
Op mn oude werk was het al in november.quote:
Fijn zo'n VVE met een goede financiele huishoudingquote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mn oude werk was het al in november.
Maar maar goed dat het nu al is, moet voor 1 januari 1000 euro overmaken naar de VVE als extra bijdrage ivm de staat van ons dak. Beetje jammer..
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
en dan doe jij?
hoe denk je dat hij zich voelt
We hebben/hadden een flinke buffer hoor, alleen de staat van het dak was een stuk slechter dan we in eerste instantie dachten.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn zo'n VVE met een goede financiele huishouding
lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:32 schreef HeatWave het volgende:
En hop, nog even een flesje champagne gekregen.
Bitch please, je hebt je Alphastatus al verloren toen de Beatles nog bij elkaar waren en witte sportsokken nog konden!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:11 schreef Kreator het volgende:
Oh. Mocht hier ooit een echte redhead voorbijkomen, met prontige tietjes en een roomwit kontje, dan beroep ik mij vast op mijn alphamannetjesstatus en claim ik der.
Dat jullie het ff weten.
Groetjes,
Krea.
Ik val niet op vrouwenquote:
Zijn de Beatles uit elkaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
je hebt je Alphastatus al verloren toen de Beatles nog bij elkaar waren
Je zit toch niet op de bovenste verdiepingquote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mn oude werk was het al in november.
Maar maar goed dat het nu al is, moet voor 1 januari 1000 euro overmaken naar de VVE als extra bijdrage ivm de staat van ons dak. Beetje jammer..
voor jou is er geen verschil dus tussen jonge jongetjes en vrouwen?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je valt op jonge jongetjes wat is het verschil?
Welke kant ik het lijf op moet draaien. Duh!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je valt op jonge jongetjes wat is het verschil?
we gaan Techno toch echt niet wegsturen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:44 schreef Sanchos het volgende:
Ik ben 23, ik voel me een beetje te jong nu in deze sc
weer iets waar ik het mee eens ben. Ik blijf welquote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Dat kutkerstlied van Borsato![]()
![]()
Bijna erger dan dat van Train
![]()
![]()
nauwelijks radio luisteren heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Dat kutkerstlied van Borsato![]()
![]()
Bijna erger dan dat van Train
![]()
![]()
Tussen Sinterklaas en Kerst kun je idd beter geen radio luisteren,quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nauwelijks radio luisteren heeft zo zijn voordelen
Dat sowieso. Je bespaart daarmee duizenden hersencellen per dag.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nauwelijks radio luisteren heeft zo zijn voordelen
Dat getik van water in emmers bij mijn bovenbuurman gaat ook irriteren op een gegeven moment.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zit toch niet op de bovenste verdieping
Ik dus ookquote:Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef CherryLips het volgende:
En ik denk steeds dat het vrijdag is
Dan krijg je een incassobureau voor je deur.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar wat als je even geen duizend euro kunt ophoesten?
Ik zal vanmiddag en vanavond weer een paar keer naar je zwaaien.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dus ookgelukkig niet, moet nog teveel doen voor de kerst
Die mensen hebben pech.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Dan denk ik, hallo, dat heeft toch niet iedereen even op de rekening staan
Kom dan gewoon een kop koffie, biertje, prosecco of iets anders halenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag en vanavond weer een paar keer naar je zwaaien.
Thee..?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom dan gewoon een kop koffie, biertje, prosecco of iets anders halen
Eeeuh, dat schijnt ook wel in huis te zijnquote:
Echt helemaal niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef CherryLips het volgende:
/mietje dat geen drank of koffie drinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |