je had het kunnen weten natuurlijkquote:
Das waar..quote:Op donderdag 23 december 2010 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had het kunnen weten natuurlijk
Ik ga zo nog maar even mn kleren in de kast leggen en vast de spullen van de creme brulee bij elkaar zetten (bakjes en suiker en vanillestokje enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das waar..
Zo ook maar richting bed dan.. Of nog even de PS3 aanslingeren.. hmm..
Tjah, dat kan ook, om 2 uur 's nachts kook/bak spullen bij elkaar zoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga zo nog maar even mn kleren in de kast leggen en vast de spullen van de creme brulee bij elkaar zetten (bakjes en suiker en vanillestokje enzo)
Ja. Ik kan toch nog niet slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, dat kan ook, om 2 uur 's nachts kook/bak spullen bij elkaar zoeken
Oh ik kan best slapen als ik wil hoor.. Ik duik m'n bed in en binnen een kwartier ben ik vertrokken..quote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik kan toch nog niet slapen
kan ik me net zo goed vast nuttig maken
ik niet. wakker is wakker hierquote:Op donderdag 23 december 2010 02:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ik kan best slapen als ik wil hoor.. Ik duik m'n bed in en binnen een kwartier ben ik vertrokken..
Maar ik wil nog niet, want ik hoef toch niet vroeg op..
hij zat volquote:
jupquote:Op donderdag 23 december 2010 02:16 schreef dawg het volgende:
[..]
hij was echt cool. en herkenbaar taaltje ook
ej jonguh, nodeju woar blift mun bapau, kut?
ja.. ik vind ze zo flauw dat ik wel moet lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:18 schreef dawg het volgende:
[..]
had er niet zoveel van verwacht maar ik heb me kapot gelachen
rielexed wel;...quote:Op donderdag 23 december 2010 02:21 schreef dawg het volgende:
en. ik had vantevoren kaartjes op internet gekocht. print ik ze daar uit, komt er nodeju maar 1 kaartje uit. ik naar die gast toe, en bleek 2e kaartje nog in automaat te zitten. maar hij vond dat we kutplaatsen hadden dus heeft ie ons kosteloos naar het vip-gedeelte verhuisd.
ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rielexed wel;...
wou laatst bestellen zat het vol ;')
Moggequote:Op donderdag 23 december 2010 06:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
mogguh Oshiro,
Q.
Godt
Vandaag gaat bijna beter worden, maar 12 uur werken op 2 uur rijden hier vandaan..
Moggequote:Op donderdag 23 december 2010 07:03 schreef Yuki het volgende:
Mogguh Snuit![]()
Mogguh oshiro![]()
Damn, ik heb een winterslaap nodig ofzo
Tsja, nog twee dagen leven op koffie en dan een heel weekend slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 07:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mogge
[..]
Mogge
Ik ookwas niet vooruit te branden net
*nipt aan z'n cappuccino*quote:Op donderdag 23 december 2010 07:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, nog twee dagen leven op koffie en dan een heel weekend slapen
Ik!quote:
Kan dat spul niet intraveneus worden aangeboden?quote:Op donderdag 23 december 2010 07:16 schreef DustPuppy het volgende:
Goeiemorgen.
5 uur geslapen vannacht.Dringend koffie nodig
Nog twee daagjes, Q., nog twee daagjes.quote:
Yes, please.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:21 schreef oshiro het volgende:
Kan dat spul niet intraveneus worden aangeboden?
Ik heb gewoon weekend. Maandag weer werken.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
*nipt aan z'n cappuccino*
Dat ja. En dan heb ik vakantie, voor het eerst sinds tijden
.
Mja je hebt meer geld dan ik nu denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 07:26 schreef Yuki het volgende:
Q.!
Dustpuppy!
Godtje!
[..]
Ik heb gewoon weekend. Maandag weer werken.
En dat is een beetjeen
tegelijk
Hoi Yuki,quote:Op donderdag 23 december 2010 07:26 schreef Yuki het volgende:
Q.!
Dustpuppy!
Godtje!
Ik heb gewoon weekend. Maandag weer werken.
En dat is een beetjeen
tegelijk
Ik moet heel wat tekort inlopen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 07:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja je hebt meer geld dan ik nu denk ik![]()
Ja goed hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 07:31 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hoi Yuki,
Hoe gaat ie vandaag?
Moe. Weinig geslapen. Maar wel zin in vakantie. Ondanks de overdaad aan kerstversiering die ik altijd bij mijn ouders aantref.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet heel wat tekort inlopen hoor
En zo'n wereldsalaris heb ik niet
[..]
Ja goed hoorBeetje duf, begin wel te voelen dat ik al ruim een week geen dag meer vrij heb gehad
Maar voel me verder best prima
Hoe is t bij jou?
Ga je er niks meer mee doen dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 07:35 schreef Godtje het volgende:
Geld moet rollen![]()
En het liefste mijn kant op
Ik doe er zat mee knul.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ga je er niks meer mee doen dan?
En terechtquote:Op donderdag 23 december 2010 07:41 schreef Godtje het volgende:
Vrouw (27) doodt zoontje (3) omdat gehuil stoort tijdens internetgames
Kijk daar zal Baby blij mee zijn
Belg dus normaal gedragquote:Op donderdag 23 december 2010 07:43 schreef DustPuppy het volgende:
Nee dit dan: Vrouw in BMW versus sneeuw: 0-1
Klonk als een Limey eigenlijk.quote:
Vertel mij wat. Ik zat er middenin toen ik terugreed van het glazen huis. Lekker glibberen weerquote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef Yuki het volgende:
Wtf!!er is gewoon weer sneeuw gevallen vannacht
Oeh, hoe was het gisteren?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik zat er middenin toen ik terugreed van het glazen huis. Lekker glibberen weer
IJzers eronder en schaatsen maar! Stijlvol ook, met laatzenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh, hoe was het gisteren?
En sneeuw is kut. Kan vandaag geen laarzen met reliëf aantrekken, ging net op t kleine stukje naar de bus al 3x bijna onderuit
Sneeuw, oshiro, geen ijsquote:Op donderdag 23 december 2010 08:10 schreef oshiro het volgende:
[..]
IJzers eronder en schaatsen maar! Stijlvol ook, met laatzen![]()
Ja, was best gezellig en druk. Maar mijn voeten waren wel bevroren. Gelukkig had ik een thermosfles met warme choco meequote:Op donderdag 23 december 2010 08:08 schreef Yuki het volgende:
Oeh, hoe was het gisteren?
En sneeuw is kut. Kan vandaag geen laarzen met reliëf aantrekken, ging net op t kleine stukje naar de bus al 3x bijna onderuit
Hard genoeg stampen en het maakt niks meer uitquote:
Nice!!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, was best gezellig en druk. Maar mijn voeten waren wel bevroren. Gelukkig had ik een thermosfles met warme choco mee
Volgens mij zijn ze nu alle buitengebieden aan het afgaan. Ik denk volgend jaar Enschede of iets dergelijks.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:14 schreef Yuki het volgende:
Nice!!
Ik vind dat ze terug moeten komen in Utrecht, dan sta ik er elke dag!
Leidenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu alle buitengebieden aan het afgaan. Ik denk volgend jaar Enschede of iets dergelijks.
Gatver.quote:
welnee, daar komen alleen maar toeristenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon op de dam gaan staan. Dan gaan alle records er aan.
Als je er nou geen verstand van hebt dan is het verstandig om niks te zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welnee, daar komen alleen maar toeristen
Daar heb jij toch geen specifieke dag voor nodig?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Dit is nou een uitstekende dag om gewoon eens de hele dag een oprechte etterbak te zijn.
Sommige dagen zijn bijzonder Qquote:Op donderdag 23 december 2010 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen specifieke dag voor nodig?
Stoppen met werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef Q. het volgende:
Zo, goeie nerd geweest, de kleuren van de mobiele layout lekker grijs en wit gemaakt. Nu kan ik weer FOK!ken zonder commentaar als 'Wat is dat voor oranje/gele site waar je de hele dag op zit?'![]()
Als ik van de baas morgen gewoon 8 uur moet maken moet ie niet gaan verwachten dat ik vandaag iets nuttigs ga doen.quote:
Morgen ben ik vrijquote:Op donderdag 23 december 2010 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik van de baas morgen gewoon 8 uur moet maken moet ie niet gaan verwachten dat ik vandaag iets nuttigs ga doen..
Belachelijk! Hier wordt het op afdelingsniveau beslist, andere afdeling is morgen wel om 13:00 vrij maar wij moeten de hele middag.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag om 16:00 dicht, morgen vrij, het is een nette geste van de directie vind ik.
Klote is dat idd. Ik moet volgende week ook de hele week werken, was te laat met vrij vragenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Belachelijk! Hier wordt het op afdelingsniveau beslist, andere afdeling is morgen wel om 13:00 vrij maar wij moeten de hele middag.
Ik heb gelukkig woensdag vrij. En vrijdag zullen we vast ook weer de hele dag moeten werken maar ik ga dan gewoon vroeg weg. Ze stikken er maar in, het is al kut genoeg dat kerst me mn hele weekend kost.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klote is dat idd. Ik moet volgende week ook de hele week werken, was te laat met vrij vragen.
Vrijdag de 31e de laatste werkdag.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig woensdag vrij. En vrijdag zullen we vast ook weer de hele dag moeten werken maar ik ga dan gewoon vroeg weg. Ze stikken er maar in, het is al kut genoeg dat kerst me mn hele weekend kost..
Daarom krijgen wij dus vrijquote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig woensdag vrij. En vrijdag zullen we vast ook weer de hele dag moeten werken maar ik ga dan gewoon vroeg weg. Ze stikken er maar in, het is al kut genoeg dat kerst me mn hele weekend kost..
Mijn "Godt!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrijdag de 31e de laatste werkdag.![]()
tm 7 jan ben ik er nogquote:Op donderdag 23 december 2010 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn "Godt!" zal elke morgen onbeantwoordt blijven.
!
Volgende week ook al: zaterdagavond 1 januari zal het vast niet heel druk zijn her en der in de steden.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom krijgen wij dus vrij. Het is vooral jammer dat het in het weekend valt omdat er nu een prima weekend verneukt wordt met kerst
.
Ik haat deze periode van het jaar ook mede daarom, 2 weken voor en na kerst is de horeca gewoon doodquote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgende week ook al: zaterdagavond 1 januari zal het vast niet heel druk zijn her en der in de steden..
Misschien iets later.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Je staat dan ook de normale tijd op?!
En dit jaar is het gewoon extra kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat deze periode van het jaar ook mede daarom, 2 weken voor en na kerst is de horeca gewoon dood.
En het is overal dood, behalve in de winkels, daar is het weer veel te drukquote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat deze periode van het jaar ook mede daarom, 2 weken voor en na kerst is de horeca gewoon dood.
Hoe laat ben je op de webcam te volgen vanavond?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Hallo, ik kom jullie ook nog ff volstouwen
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Hallo, ik kom jullie ook nog ff volstouwen
2010, nu nog kutter!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
En dit jaar is het gewoon extra kut.
2011, het klinkt als een net niet jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben bijna een vers, nieuw jaar!
Niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat ben je op de webcam te volgen vanavond?
Daar valt kerst dan ook voor de helft in het weekend en O&N geheel.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2011, het klinkt als een net niet jaar.
En wie wil DAT nou!!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
En dit jaar is het gewoon extra kut.
Het wordt wel beter! 2012 wordt HET jaar! Het jaar waarin de wereld vergaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar valt kerst dan ook voor de helft in het weekend en O&N geheel.
Net niet dus.
De wereld is allang vergaan, we weten het alleen nog nietquote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het wordt wel beter! 2012 wordt HET jaar! Het jaar waarin de wereld vergaat..
Ga je trouwen in 2012?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het jaar waarin de wereld vergaat..
Ik geef niks om anderen.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Yes, ik ben zo trots op mijn kleine man, hij heeft eindelijk een verdoving ondergaan bij de tandarts... zijn we al maanden mee bezig..
Het leven is een leugen!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De wereld is allang vergaan, we weten het alleen nog niet. s
ook dikke wijven mogen met het vliegtuig hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat varkens zouden vliegen..
mits ze een dubbele stoel boekenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook dikke wijven mogen met het vliegtuig hoor.
Ik vind wel dat ze voor 2 plaatsen moeten betalen.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook dikke wijven mogen met het vliegtuig hoor.
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mits ze een dubbele stoel boeken
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze voor 2 plaatsen moeten betalen.
van mij mogen tickets op gewicht gaanquote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, we proppen jou gewoon tussen 2 stoelen in, past makkelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we proppen jou gewoon tussen 2 stoelen in, past makkelijk.
I will not big, or any other way, bone your assquote:Op donderdag 23 december 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil niet de dupe zijn van mensen die hun schildklier of eetgedrag niet op orde hebben! Bigboned my ASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij moet hier nog beginnnenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:53 schreef vencodark het volgende:
Goedemorgen. Grmbl, al over de helft van mijn vakantie heen.
Dat is dan weer een bummer voor hemquote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I will not big, or any other way, bone your ass.
Maar tis bijna Kerst!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I will not big, or any other way, bone your ass.
Nee juist helemaal NIKS bij de bummquote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan weer een bummer voor hem
Op omtrek en schouderbreedtequote:Op donderdag 23 december 2010 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
van mij mogen tickets op gewicht gaan
Het valt niet mee he, the only gay in the village te zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee juist helemaal NIKS bij de bumm
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op omtrek en schouderbreedte
Die stoeltjes zijn ook wel echt te klein. Ik pas er net in.
Ik zat al over het bagage-gewicht heen toen ik HEEN ging reizenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, 2 ticket boeken heeft voordelen! Want als er geen persoon op de 2e ticketreist, betaal je geen luchthaven belastingen/toeslagen en je mag wel de extra bagage meenemen, als je veel denkt nodig te hebben is dat meestal goedkoper dan bijbetalen voor t extra gewich van je bagage. Én je zit lekker ruim op de vlucht![]()
Toen ik naar Finland verhuisde heb ik dat zo gedaan60kg aan bagage mee voor een extreem laag bedrag.
Maar jouw kont is dan ook ENORM!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben de laatste bij wie je met de kerstgedachte moet aankomen, ik ben Scrooge anno 2010quote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar tis bijna Kerst!
I need your heatwave.....
Dat wist ik niet! Gaan wij ook eens doen! 3 tickets voor zn 2quote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, 2 ticket boeken heeft voordelen! Want als er geen persoon op de 2e ticketreist, betaal je geen luchthaven belastingen/toeslagen en je mag wel de extra bagage meenemen, als je veel denkt nodig te hebben is dat meestal goedkoper dan bijbetalen voor t extra gewich van je bagage. Én je zit lekker ruim op de vlucht![]()
Toen ik naar Finland verhuisde heb ik dat zo gedaan60kg aan bagage mee voor een extreem laag bedrag.
Noem je me nu dik?!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Het valt niet mee he, the only gay in the village te zijn
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jou kont is dan ook ENORM!
Scrooge?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben de laatste bij wie je met de kerstgedachte moet aankomen, ik ben Scrooge anno 2010
Ik zat in een kleinerequote:Op donderdag 23 december 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee.
Kan zelfs slapen. Nu is er wel een verschil tussen een vliegende bus en een normaal vliegtuig zoals een 747
Dr Snuggles.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef STING het volgende:
Waarom heb ik nu het deuntje van Dr. Snuggles in m'n hoofd zitten
Geen last vanquote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij vliegt toch altijd gratis, zodra je de gordel omdoet ziet niemand je meerquote:
Zou ik wel bellen! Heb ik tenminste wel altijd gedaanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Gaan wij ook eens doen! 3 tickets voor zn 2
Ja snuggere snuggles, ik moet toch ook nog inchecken met een koffer vol dildo's!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij vliegt toch altijd gratis, zodra je de gordel omdoet ziet niemand je meer.
Maakt het klem zitten naast zo'n varken niet minder irritant.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zat je er ook niet lang in. Dan is het gewoon een bus ritje
O dat is een nieuw excuus wat ik nog niet kende.quote:
Toen ik terugging had ik ruim 90 kgquote:Op donderdag 23 december 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat al over het bagage-gewicht heen toen ik HEEN ging reizen
Moest ik nog naar Barcelona toe.....
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gister een erg foite videoclip die hette "Mary Kiss My Ass"
En dan natuurlijk zo gezongen dat het lijkt alsof ie Merry Christmas zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Vicky, daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Kweenie. Hou je van Bacardi & Coke?
Ik nu ook. Bedankt.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef STING het volgende:
Waarom heb ik nu het deuntje van Dr. Snuggles in m'n hoofd zitten
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef Techno het volgende:
[..]Oeh, submissive rimming actionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Vicky? Niet eens Myfanwy?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Vicky, daar hou ik niet zo van
Ik zou inderdaad ook niet naast je willen zitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maakt het klem zitten naast zo'n varken niet minder irritant.
Wel uit te houden verder...
Dat herinner ik me niet eens. Alleen de eerste zin die ongeveer zo ging: "Hey Dr. Snuggles, hij helpt overal waar hij kan". That's it.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Voordat dat "betere weeeeeeeeeeeereld" met die piepstemmetjes..
Hehe, zo ver was ik nog niet eens gekomen.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Voordat dat "betere weeeeeeeeeeeereld" met die piepstemmetjes..
Ik kijk het nooitquote:
Weinig gay humor?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
De weinige gay humor op de TV en je kijkt het nooit. *schudt hoofd*![]()
Ik heb hem pas nog op YouTube gekeken.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, zo ver was ik nog niet eens gekomen.
Puur instrumentaal en alleen het begin
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig gay humor?![]()
Ik denk percentueel gezien veel te veel
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Enige voorbeeld dat ik ken is Little Britain
"I'm a laaaaady!"quote:Op donderdag 23 december 2010 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Enige voorbeeld dat ik ken is Little Britain
Ik kijk Queer as Folkquote:Op donderdag 23 december 2010 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
De weinige gay humor op de TV en je kijkt het nooit. *schudt hoofd*![]()
En die natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Jaaa ik had mijn eerste damn you aautocorrect!
Ik wilde typ[en: Ik wil geen kinderen
En er kwam te staan: Ik wil geen misere
Logisch
Wat is t verschil dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat heb ik liever, kinderen of misere?, Pittig vraagje.
Kinderen zijn misère.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Is toch dezelfde vraag?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
ooh dat is hetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is toch dezelfde vraag?
O nee, wacht....
Een koe is een zoogdier
Maar niet ieder zoogdier is een koe
Zeker.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die natuurlijk
Da's nog wel; de meest bekende denk ik!
Ik mis trouwens het leukste karakter op die foto:quote:
quote:1. Good Lord. I can't believe I'm at a public pool. Why doesn't somebody just pee directly on me?
2. I’m too tired to slap you. Bash your face against my palm.
3. No one in the world would believe you're straight. You fell out of the gay tree, hitting every gay branch on the way down. And you landed on a gay guy... and you did him.
4. If my brain could still send signals to my face, you'd see I'm horrified right now.
5. I forget, what are you these days, gay or straight? Wait, let me do a little test. Okay, there's a penis and a vagina in a tent. And it's on fire. Which do you save?
6. Honey, I would suck the alcohol out of a deodorant stick
7. Rule number one. Unless you're served in a frosted glass, never come within four feet of my lips.
8. It's Christmas, for goodness sake. Think about the baby Jesus: up in that tower, letting his hair down... so that the three wise men can climb up and spin the dreidel and see if there are six more weeks of winter.
9. Your boyfriend's a big flaming feather-wearing man-kissing disco-dancing Vermont-living Christina Aguilera-loving Mikanos-going, honey, take it on home.
10. Husbands come and go but the Chanel sling back is forever.
11. I know what guilt is. It's one of those touchy-feely words that people throw around that don't really mean anything... You know, like 'maternal' or 'addiction'
12. Hey, fat boy! You know the rules! No dessert until we can see your neck!
13. I'm fabulous. I'm an incredible dresser, I've got buckets of money, I'm a hoot and a half and I got a killer rack.
14. You'll do it like every self-respecting woman does. Get on your back, point your heels to Jesus and think of hand bags
15. Oh honey, we're so much alike! We both love me.
Karin is top. Maar ik vond Joey ook wel leuk op deze foto staan.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis trouwens het leukste karakter op die foto:
[ afbeelding ]
[..]
Ze zat ook in Kick-Assquote:Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt dat meisje uit HIMYM, 5 jaar later in Nikita (2010) te spelen
[ afbeelding ]
Ik zag het op IMDB ja, maar kan haar alleen niet helemaal plaatsen. Dat dochtertje van Nicolas Cage?quote:
Cute beestjequote:Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, de vriendin van Kick-assquote:Op donderdag 23 december 2010 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zag het op IMDB ja, maar kan haar alleen niet helemaal plaatsen. Dat dochtertje van Nicolas Cage?
die zie ik graag vakerquote:Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, rightquote:Op donderdag 23 december 2010 10:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, de vriendin van Kick-ass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Godtje het volgende:
![]()
![]()
hoe kom jij aan de kerstkaart van mijn werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Daar kunnen ze ook niet photoshoppen?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe kom jij aan de kerstkaart van mijn werk?.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Godtje het volgende:
![]()
![]()
Hoe kom je aan de foto van mn schoonmaaksters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Traag, spuit 11, origineel -2.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de foto van mn schoonmaaksters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kerst stemming zit er al aardig in.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef Godtje het volgende:
Ik reserveer deze vast voor mezelf. Dit is wel aardig mijn smaak.Beter dan die blonde hoeren daarbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Daarom.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter dan die blonde hoeren daarboven
Redheads moeten we hebben!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter dan die blonde hoeren daarboven
daar wordt ik ook wel vrolijker vanquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom.Ik hou hier van.
Joey! Watskebeurt?![]()
![]()
[ afbeelding ]
natuurlijk roodquote:
Gingers have no soul.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Mooie roodharige mannen zijn er echter zelden. ZELDEN zeg ik je!
Uhuh, daar heb je echt een punt.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Mooie roodharige mannen zijn er echter zelden. ZELDEN zeg ik je!
Mooie!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:01 schreef Godtje het volgende:
Oh voor de redheads roepers.
NSFWJezus godtje, hoe oud is die, 12?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hij tovert je zo weg vuige relnicht!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie!
Niet lelijke, die zijn er zat,
Die vind ik vaak nog sierlijk. Met groene ogen en een marmeren huid. Lichte sproetjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:00 schreef Sanchos het volgende:
Mooie roodharige vrouwen helaas ook... maar als ze er zijn
Ach mens, verdwijnsel toch!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij tovert je zo weg vuige relnicht!
Ik heb mijn haar ooit rood gevergfdquote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef Kreator het volgende:
Redheads zijn echt megageil.
Groetjes,
Krea.
Nietquote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, wanneer ga je nou optreden?
quote:
Nee pik. Echte gingers... met zo'n mooi melkwit lichaam, geen ziel, kleine tietjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb mijn haar ooit rood gevergfd
Red Night om preciers te zijn.
Vroeger ja, toen ze nog in mean girls speeldequote:Op donderdag 23 december 2010 11:08 schreef Godtje het volgende:
Ik ken maar 1 lekkere redhead
[ afbeelding ]
Vroeger was sowieso alles beter.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:10 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Vroeger ja, toen ze nog in mean girls speelde
Wat een crap.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:08 schreef Sanchos het volgende:
Redheads zijn over het algemeen aardige mensen.
Pechquote:Op donderdag 23 december 2010 11:11 schreef Kreator het volgende:
Oh. Mocht hier ooit een echte redhead voorbijkomen, met prontige tietjes en een roomwit kontje, dan beroep ik mij vast op mijn alphamannetjesstatus en claim ik der.
Dat jullie het ff weten.
Groetjes,
Krea.
Daar speelt ze nog steeds in. Zet de dvd maar aan dan kan je het zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:10 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Vroeger ja, toen ze nog in mean girls speelde
Opbokken, kutnewbie. Ga de stickytopics in Feedback maar even langs. Daar staat mijn goddelijkheid bewezen.quote:
K_I_M?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Er werkt hier 1 hele lekkere redhead, enorm lange chick, rood haar tot op dr kont en echt zo'n megageile redhead-blik in dr ogen.
Nee, die is toch allang met jong getrapt?quote:
Gezien dr posthis met kind.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die is toch allang met jong getrapt?.
Zoveel OUD in een posthistory doet pijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezien dr posthis met kind.
http://forum.fok.nl/user/history/14746
Zeker als het een lekker wijf was, zie ook innepinquote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoveel OUD in een posthistory doet pijn.
Ja klopt. Compleet verpest.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Nee, die is toch allang met jong getrapt?.
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat ik de single-kinderloze moeder van ijsmeis op fok kon versieren als ik wilde.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Sanchos het volgende:
ik heb nog de tijd van ijsmeis.rar meegemaakt...
Dat je de hele dag over je kind wil lullen ook. Heb je eindelijk tijd om even lekker voor jezelf te internetten ga je nog de hele tijd over die koter lullen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoveel OUD in een posthistory doet pijn.
okee okee, jij wintquote:Op donderdag 23 december 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja klopt. Compleet verpest.
[..]
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat ik de single-kinderloze moeder van ijsmeis op fok kon versieren als ik wilde.
wat een kneus is datquote:
Ik weet wie het is.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Carrot_Top
Ik ookquote:
jammer is dat hequote:
Daar moet ik nog even 2 weekjes op wachtenquote:
Ja maar die aanblikquote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag hem voorbijkomen bij the roast van Flavor flav hij kan wel grappig zijn hoor
hijs droogquote:Op donderdag 23 december 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:
Duurde 20 jaar, maar eindelijk iemand die het bedacht heeft: http://www.dumpert.nl/med(...)_hek_bouwpakket.html
Op mn oude werk was het al in november.quote:
Fijn zo'n VVE met een goede financiele huishoudingquote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mn oude werk was het al in november.
Maar maar goed dat het nu al is, moet voor 1 januari 1000 euro overmaken naar de VVE als extra bijdrage ivm de staat van ons dak. Beetje jammer..
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
en dan doe jij?
hoe denk je dat hij zich voelt
We hebben/hadden een flinke buffer hoor, alleen de staat van het dak was een stuk slechter dan we in eerste instantie dachten.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn zo'n VVE met een goede financiele huishouding
lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:32 schreef HeatWave het volgende:
En hop, nog even een flesje champagne gekregen.
Bitch please, je hebt je Alphastatus al verloren toen de Beatles nog bij elkaar waren en witte sportsokken nog konden!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:11 schreef Kreator het volgende:
Oh. Mocht hier ooit een echte redhead voorbijkomen, met prontige tietjes en een roomwit kontje, dan beroep ik mij vast op mijn alphamannetjesstatus en claim ik der.
Dat jullie het ff weten.
Groetjes,
Krea.
Ik val niet op vrouwenquote:
Zijn de Beatles uit elkaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
je hebt je Alphastatus al verloren toen de Beatles nog bij elkaar waren
Je zit toch niet op de bovenste verdiepingquote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mn oude werk was het al in november.
Maar maar goed dat het nu al is, moet voor 1 januari 1000 euro overmaken naar de VVE als extra bijdrage ivm de staat van ons dak. Beetje jammer..
voor jou is er geen verschil dus tussen jonge jongetjes en vrouwen?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je valt op jonge jongetjes wat is het verschil?
Welke kant ik het lijf op moet draaien. Duh!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je valt op jonge jongetjes wat is het verschil?
we gaan Techno toch echt niet wegsturen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:44 schreef Sanchos het volgende:
Ik ben 23, ik voel me een beetje te jong nu in deze sc
weer iets waar ik het mee eens ben. Ik blijf welquote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Dat kutkerstlied van Borsato![]()
![]()
Bijna erger dan dat van Train
![]()
![]()
nauwelijks radio luisteren heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Dat kutkerstlied van Borsato![]()
![]()
Bijna erger dan dat van Train
![]()
![]()
Tussen Sinterklaas en Kerst kun je idd beter geen radio luisteren,quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nauwelijks radio luisteren heeft zo zijn voordelen
Dat sowieso. Je bespaart daarmee duizenden hersencellen per dag.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nauwelijks radio luisteren heeft zo zijn voordelen
Dat getik van water in emmers bij mijn bovenbuurman gaat ook irriteren op een gegeven moment.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zit toch niet op de bovenste verdieping
Ik dus ookquote:Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef CherryLips het volgende:
En ik denk steeds dat het vrijdag is
Dan krijg je een incassobureau voor je deur.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar wat als je even geen duizend euro kunt ophoesten?
Ik zal vanmiddag en vanavond weer een paar keer naar je zwaaien.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dus ookgelukkig niet, moet nog teveel doen voor de kerst
Die mensen hebben pech.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Dan denk ik, hallo, dat heeft toch niet iedereen even op de rekening staan
Kom dan gewoon een kop koffie, biertje, prosecco of iets anders halenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag en vanavond weer een paar keer naar je zwaaien.
Thee..?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom dan gewoon een kop koffie, biertje, prosecco of iets anders halen
Eeeuh, dat schijnt ook wel in huis te zijnquote:
Echt helemaal niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef CherryLips het volgende:
/mietje dat geen drank of koffie drinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |