quote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom.Ik hou hier van.
Joey! Watskebeurt?![]()
![]()
[ afbeelding ]
natuurlijk roodquote:
Gingers have no soul.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Mooie roodharige mannen zijn er echter zelden. ZELDEN zeg ik je!
Uhuh, daar heb je echt een punt.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Mooie roodharige mannen zijn er echter zelden. ZELDEN zeg ik je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:01 schreef Godtje het volgende:
Oh voor de redheads roepers.
NSFWJezus godtje, hoe oud is die, 12?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hij tovert je zo weg vuige relnicht!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie!
Niet lelijke, die zijn er zat,
Die vind ik vaak nog sierlijk. Met groene ogen en een marmeren huid. Lichte sproetjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:00 schreef Sanchos het volgende:
Mooie roodharige vrouwen helaas ook... maar als ze er zijn
Ach mens, verdwijnsel toch!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij tovert je zo weg vuige relnicht!
Ik heb mijn haar ooit rood gevergfdquote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef Kreator het volgende:
Redheads zijn echt megageil.
Groetjes,
Krea.
Nietquote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, wanneer ga je nou optreden?
quote:
Nee pik. Echte gingers... met zo'n mooi melkwit lichaam, geen ziel, kleine tietjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb mijn haar ooit rood gevergfd
Red Night om preciers te zijn.
Vroeger ja, toen ze nog in mean girls speeldequote:Op donderdag 23 december 2010 11:08 schreef Godtje het volgende:
Ik ken maar 1 lekkere redhead
[ afbeelding ]
Vroeger was sowieso alles beter.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:10 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Vroeger ja, toen ze nog in mean girls speelde
Wat een crap.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:08 schreef Sanchos het volgende:
Redheads zijn over het algemeen aardige mensen.
Pechquote:Op donderdag 23 december 2010 11:11 schreef Kreator het volgende:
Oh. Mocht hier ooit een echte redhead voorbijkomen, met prontige tietjes en een roomwit kontje, dan beroep ik mij vast op mijn alphamannetjesstatus en claim ik der.
Dat jullie het ff weten.
Groetjes,
Krea.
Daar speelt ze nog steeds in. Zet de dvd maar aan dan kan je het zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:10 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Vroeger ja, toen ze nog in mean girls speelde
Opbokken, kutnewbie. Ga de stickytopics in Feedback maar even langs. Daar staat mijn goddelijkheid bewezen.quote:
K_I_M?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Er werkt hier 1 hele lekkere redhead, enorm lange chick, rood haar tot op dr kont en echt zo'n megageile redhead-blik in dr ogen.
Nee, die is toch allang met jong getrapt?quote:
Gezien dr posthis met kind.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die is toch allang met jong getrapt?.
Zoveel OUD in een posthistory doet pijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezien dr posthis met kind.
http://forum.fok.nl/user/history/14746
Zeker als het een lekker wijf was, zie ook innepinquote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoveel OUD in een posthistory doet pijn.
Ja klopt. Compleet verpest.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Nee, die is toch allang met jong getrapt?.
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat ik de single-kinderloze moeder van ijsmeis op fok kon versieren als ik wilde.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Sanchos het volgende:
ik heb nog de tijd van ijsmeis.rar meegemaakt...
Dat je de hele dag over je kind wil lullen ook. Heb je eindelijk tijd om even lekker voor jezelf te internetten ga je nog de hele tijd over die koter lullen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoveel OUD in een posthistory doet pijn.
okee okee, jij wintquote:Op donderdag 23 december 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja klopt. Compleet verpest.
[..]
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat ik de single-kinderloze moeder van ijsmeis op fok kon versieren als ik wilde.
wat een kneus is datquote:
Ik weet wie het is.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Carrot_Top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |