Me too. Die serie dat hij naar Italië ging vond ik ook erg tof trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja klopt maar daar gaat het niet om.
Ik vind Jamie Oliver leuk
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Graseter het volgende:
Singles, het topic waar ze altijd vrolijk zijn.
Die was inderdaad erg leuk. Lekker puur koken.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too. Die serie dat hij naar Italië ging vond ik ook erg tof trouwens.
Klopt. Hoewel ik zijn Engelse programma's 1000 keer beter vond.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die was inderdaad erg leuk. Lekker puur koken.
En een schreeuwende gordon kan ik ook waarderen maar niet vanwege de kookkunsten
Ja in engeland bij restaurants langs was beter.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel ik zijn Engelse programma's 1000 keer beter vond.
Hell Yeahquote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Graseter het volgende:
Singles, het topic waar ze altijd vrolijk zijn.
En zo typisch flitsend en hysterisch amerikaans ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja in engeland bij restaurants langs was beter.
Amerika te gescript.
Wel een enkele keer nog maar basis met maar weinig ingrediënten is over het algemeen veel lekkerder ook. Dat leer je in Italië ook snel. Maar toch wil de bolognese wel eens helemaal vol met spul komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
Pasta zoals de italianen het echt maken.![]()
Sinds dat programma van hem toen maak ik de saus ook nooit meer overdreven ingewikkeld.
Daarom wil ik ook een echte italiaanse als vriendinquote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
Sinds dat programma van hem toen maak ik de saus ook nooit meer overdreven ingewikkeld.
Ik ben nu Drawn Together aan het kijken, en daar zit ze o.a. met Spongebob in een Big Brother huis. Ja oke, ze heet anders.... Toot ... maar ze moet het voorstellenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Betty Boop.
Daar had ik als kind een rugzakje van.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu Drawn Together aan het kijken, en daar zit ze o.a. met Spongebob in een Big Brother huis. Ja oke, ze heet anders.... Toot ... maar ze moet het voorstellen
En dan staat er onder zo "1920's sex symbol". Maar tegenwoordig is ze enorm dik
Die er later zo uit zienquote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een echte italiaanse als vriendin
Ik flikker d'r gewoon paprika, olijven en chorizo inquote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
Hot grannies.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die er later zo uit zien![]()
[ afbeelding ]
Als je goede smaken gebruikt, heb je helemaal niet veel nodig.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel een enkele keer nog maar basis met maar weinig ingrediënten is over het algemeen veel lekkerder ook. Dat leer je in Italië ook snel. Maar toch wil de bolognese wel eens helemaal vol met spul komen.
Ik ga die ellende van jou gewoon compenseren vanaf vandaag!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je goede smaken gebruikt, heb je helemaal niet veel nodig.
quote:
Dan dump je ze weer, of ben je al door aan een hartinfarctquote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom sexy-asses-5.jpg als je haar billen niet ziet?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga die ellende van jou gewoon compenseren vanaf vandaag!
[ afbeelding ]
Daar kan ik je geen goed antwoord op geven!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom sexy-asses-5.jpg als je haar billen niet ziet?
Klinkt geinigquote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de serie komen verschillende personages voor die lijken op de personages uit uiteenlopende cartoonseries voor. Deze personges hebben in het verhaal toegezegd om aan de realtiy show mee te doen. De opzet is het beste te vergelijken met die van The Real World.
In sommige afleveringen moeten de figuren deelnemen aan uitdagingen die op zich weer een parodie zijn op de uitdagingen uit andere reality shows.
De serie werd in het begin bekend door de zin "Find out what happens when cartoon characters stop being polite… and start making out in hot tubs".
De personages in de serie zijn parodieën op bekende personages uit tekenfilm- en stripfiguren. Met elkaar vormen zij een collectie archetypen uit diverse tekenfilmscholen.
• Wooldoor Sockbat is een parodie op SpongeBob SquarePants. Een bizar en tegelijkertijd kinderlijk naïef personage.
• Toot Braunstein is een parodie op Betty Boop. Zij is de "bitch" van het huis, en heeft last van overgewicht.
• Captain Hero is een parodie op Superman. Hij heeft perverse seksuele fantasieën.
• Princes Clara is een mix van Disney's doornroosje, de kleine zeemeermin en sneeuwwitje. Zij is het archetype van een elitair christelijk Amerikaans meisje.
• Ling Ling is een parodie op de Pokemon Pikachu. Hij praat pseudo-Japans met Engelse ondertitels. Hoewel hij een vervaarlijk vechter is, wordt hij het meest gezien als huisdier.
• Xandir P. Wifflebottom is een parodie op Link uit Zelda. Hij is homoseksueel, hoewel hij dat in het begin nog niet doorheeft. Dankzij Captain Hero ziet hij in dat hij door zijn prinses wordt onderdrukt, en dat hij moet uitkomen voor zijn homoseksualiteit.
• Foxxy Love is een parodie op Valerie Brown uit Josie and the Pussycats. Haar naam is een combinatie van Foxy Brown en Christie Love, beiden namen uit blaxploitationfilms. Hiermee is ze parodie op diverse stereotypen over Afro-Amerikanen uit de jaren '70.
• Spanky Ham is een Flash-cartoon uit het Internet. Hij is een onbeschaafd, vies varken .
Daarom.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is inderdaad wel leuk. Indonesië uitzendingquote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef Techno het volgende:
Het leukste 'kook'programma blijft toch No Reservations van Anthony Bourdain IMHO.
Het is erg grofquote:
Zijn 3 seizoenen vanquote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
Die serie lijkt me wel geinig idd Angel!
goedmakertje!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mn vaste download site heeft em nietquote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is erg grof
Zo is dat disneyprinsesje enorm racistisch. Dat donkere meisje komt heet huis binnen en ze gaat er al automatisch vanuit dat het de werkster is. Zo is ze opgevoed
Belt ze op een gegeven moment haar vader de koning op:
Clara: Oooh daddy... I feel sad... There just... soemthing missing in my life!
The King: Missing? Have you checked the black girl's room?
beetje jammer van die dude er bijquote:
Daarom vind ik deze serie ook zo briljant.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is erg grof
Zo is dat disneyprinsesje enorm racistisch. Dat donkere meisje komt heet huis binnen en ze gaat er al automatisch vanuit dat het de werkster is. Zo is ze opgevoed
Belt ze op een gegeven moment haar vader de koning op:
Clara: Oooh daddy... I feel sad... There just... soemthing missing in my life!
The King: Missing? Have you checked the black girl's room?
Over MILF's gesproken.quote:
ik denk ook aan ang3lquote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
beetje jammer van die dude er bij
Jessica Albaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over MILF's gesproken.![]()
Voor Alba is die titel ongeveer uitgevonden en niet voor die uitgezakte FOK! moeders die vaak zo worden genoemd.
Wij zijn het zó eens op dit vlakquote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over MILF's gesproken.![]()
Voor Alba is die titel ongeveer uitgevonden
Overal, dat begon al met Dark Angelquote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
Ik vond Jessica Alba geil in Sin City.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
Ik ben heel erg hetero.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Overal, dat begon al met Dark Angel
Jessica Alba is eigenlijk altijd wel geil.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
Dan vind ik Alba tig keer mooierquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jessica Alba is eigenlijk altijd wel geil.
Net zoals Scarlett Johanson trouwens
hmm, is andersquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jessica Alba is eigenlijk altijd wel geil.
Net zoals Scarlett Johansson trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |