alweer in de beschaafde wereld?quote:
Hier is het perfect. Vanochtend teruggekeerd uit de Hel. Geen internet de laatste dagen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja goed!
en daar? en waar is daar?
Ja, sinds vanochtend dus. Wat een verademing, KLM business class.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alweer in de beschaafde wereld?
Ik loop het risico liever niet.quote:
terug bij de kaas dusquote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier is het perfect. Vanochtend teruggekeerd uit de Hel. Geen internet de laatste dagen.En nu bij knuf die me haar kids op de bank zit. Net een rookworst op.
![]()
![]()
En mijn eindpresentatie ging geweldig!Kreeg zelfs applaus!
En een bronzen shivabeeldje als kerstcadeau. Maar het blijven IKEAnegers.
Jij al vakantie?
Jamaar ik zie een rood kruisjequote:
Die had mijn ex altijd als bureaubladachtergrond.quote:
Wat ga je met dat huisje doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef El_Matador het volgende:
Wat een verademing, KLM business class.
en terecht!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die had mijn ex altijd als bureaubladachtergrond.
Een man met smaakquote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die had mijn ex altijd als bureaubladachtergrond.
http://egotastic.com/entertainment/celebrities/jessica-alba/quote:
Vanavond.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
terug bij de kaas dus
vakantie?ik heb vrij met kerst en oud en nieuw!
oh wacht, das weekend he
In Aachen? Eh ja, genieten de komende 4 weken. In februari pas weer weg. Eerst een weekje Frankrijk, cursus volgen, daarna 3 weken Brazilie.quote:
Beschaafd? je zegt net dat je weer in Nederland bentquote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond.Heb het niet echt gemist, op sommige momenten na. Ben heel blij weer terug te zijn in een beschaafd land, dat is het belangrijkste van alles.
Oh, kut man. Maar wel goeie plannen met beide? Enneh, 29-01 kom je ook he?
puntjes van Jessica Albaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Entertainment;Nudity"
die je hebt gekregen van de KLM lulloquote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Aachen? Eh ja, genieten de komende 4 weken. In februari pas weer weg. Eerst een weekje Frankrijk, cursus volgen, daarna 3 weken Brazilie.
brave IT daarquote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Entertainment;Nudity"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |