Jessica Alba is eigenlijk altijd wel geil.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
Ik vond Jessica Alba geil in Sin City.
Dan vind ik Alba tig keer mooierquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jessica Alba is eigenlijk altijd wel geil.
Net zoals Scarlett Johanson trouwens
hmm, is andersquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Net zoals Scarlett Johansson trouwens
Als ik moet kiezen ga ik toch voor Scarlett.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
Dan vind ik Alba tig keer mooier
have funquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Amen!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True. Dus doe mij Alba maar dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef DustPuppy het volgende:
Als ik moet kiezen ga ik toch voor Scarlett.
Maar smaken verschillen natuurlijk.
Gelukkig wel ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen ga ik toch voor Scarlett.
Maar smaken verschillen natuurlijk.
anders, maar ik zou ook alba kiezen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat ik er niet aan zou moeten denken om er geen relatie mee te willen.quote:
ik heb het dan ook zeker niet over relatiesquote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat ik er niet aan zou moeten denken om er geen relatie mee te willen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
Mooi, Scarlett is helemaal voor mij dan!
Gaan jullie maar lekker om Alba vechten
isohunt.com gevondenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vaste download site heeft em nietwaar kijk jij het?
Scarlet als redhead!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
Mooi, Scarlett is helemaal voor mij dan!
Ik vind vrouwen gewoon te gecompliceerd om ze aantrekkelijk te vinden denk ik dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het dan ook zeker niet over relaties
ik had em daar ook jaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
isohunt.com gevonden
Hij loopt ook niet meer, dus vandaar denk ik
In Ironman 2quote:
Zo zijn ze niet allemaal hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen gewoon te gecompliceerd om ze aantrekkelijk te vinden denk ik dan.
Dat vind ik dan wel weer een goede reden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
Ik vind vrouwen gewoon te gecompliceerd om ze aantrekkelijk te vinden denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |