Jessica Alba is eigenlijk altijd wel geil.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
Ik vond Jessica Alba geil in Sin City.
Dan vind ik Alba tig keer mooierquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jessica Alba is eigenlijk altijd wel geil.
Net zoals Scarlett Johanson trouwens
hmm, is andersquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Net zoals Scarlett Johansson trouwens
Als ik moet kiezen ga ik toch voor Scarlett.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
Dan vind ik Alba tig keer mooier
have funquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Amen!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True. Dus doe mij Alba maar dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef DustPuppy het volgende:
Als ik moet kiezen ga ik toch voor Scarlett.
Maar smaken verschillen natuurlijk.
Gelukkig wel ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen ga ik toch voor Scarlett.
Maar smaken verschillen natuurlijk.
anders, maar ik zou ook alba kiezen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat ik er niet aan zou moeten denken om er geen relatie mee te willen.quote:
ik heb het dan ook zeker niet over relatiesquote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat ik er niet aan zou moeten denken om er geen relatie mee te willen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
Mooi, Scarlett is helemaal voor mij dan!
Gaan jullie maar lekker om Alba vechten
isohunt.com gevondenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vaste download site heeft em nietwaar kijk jij het?
Scarlet als redhead!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
Mooi, Scarlett is helemaal voor mij dan!
Ik vind vrouwen gewoon te gecompliceerd om ze aantrekkelijk te vinden denk ik dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het dan ook zeker niet over relaties
ik had em daar ook jaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
isohunt.com gevonden
Hij loopt ook niet meer, dus vandaar denk ik
In Ironman 2quote:
Zo zijn ze niet allemaal hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen gewoon te gecompliceerd om ze aantrekkelijk te vinden denk ik dan.
Dat vind ik dan wel weer een goede reden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
Ik vind vrouwen gewoon te gecompliceerd om ze aantrekkelijk te vinden denk ik dan.
alweer in de beschaafde wereld?quote:
Hier is het perfect. Vanochtend teruggekeerd uit de Hel. Geen internet de laatste dagen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja goed!
en daar? en waar is daar?
Ja, sinds vanochtend dus. Wat een verademing, KLM business class.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alweer in de beschaafde wereld?
Ik loop het risico liever niet.quote:
terug bij de kaas dusquote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier is het perfect. Vanochtend teruggekeerd uit de Hel. Geen internet de laatste dagen.En nu bij knuf die me haar kids op de bank zit. Net een rookworst op.
![]()
![]()
En mijn eindpresentatie ging geweldig!Kreeg zelfs applaus!
En een bronzen shivabeeldje als kerstcadeau. Maar het blijven IKEAnegers.
Jij al vakantie?
Jamaar ik zie een rood kruisjequote:
Die had mijn ex altijd als bureaubladachtergrond.quote:
Wat ga je met dat huisje doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef El_Matador het volgende:
Wat een verademing, KLM business class.
en terecht!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die had mijn ex altijd als bureaubladachtergrond.
Een man met smaakquote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die had mijn ex altijd als bureaubladachtergrond.
http://egotastic.com/entertainment/celebrities/jessica-alba/quote:
Vanavond.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
terug bij de kaas dus
vakantie?ik heb vrij met kerst en oud en nieuw!
oh wacht, das weekend he
In Aachen? Eh ja, genieten de komende 4 weken. In februari pas weer weg. Eerst een weekje Frankrijk, cursus volgen, daarna 3 weken Brazilie.quote:
Beschaafd? je zegt net dat je weer in Nederland bentquote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond.Heb het niet echt gemist, op sommige momenten na. Ben heel blij weer terug te zijn in een beschaafd land, dat is het belangrijkste van alles.
Oh, kut man. Maar wel goeie plannen met beide? Enneh, 29-01 kom je ook he?
puntjes van Jessica Albaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Entertainment;Nudity"
die je hebt gekregen van de KLM lulloquote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Aachen? Eh ja, genieten de komende 4 weken. In februari pas weer weg. Eerst een weekje Frankrijk, cursus volgen, daarna 3 weken Brazilie.
brave IT daarquote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Entertainment;Nudity"
Eerder een "wat ben je dan?"quote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef rival het volgende:
Hart voor de zaak
Medewerker weigert te vertrekken na kerstborrel
beetje zwakke reactie hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef rival het volgende:
Hart voor de zaak
Leuk ook, die maandag after, dat je je weer op kantoor moet vertonen.quote:
het zou zo een oud bericht van mijn werk kunnen zijn van een paar jaar terugquote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef rival het volgende:
Hart voor de zaak
ik drink maar zorg er wel voor dat ik maandag niet hét gesprek van de dag benquote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuk ook, die maandag after, dat je je weer op kantoor moet vertonen.
Daarom drink ik niet op bedrijfsfeestjes.
feliquote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Goed nieuws trouwens. M'n vader is succesvol geopereerd en zulks. Uitzaaiingen niet gevonden, maar kan nog wel uit pathologisch rapport naar boven komen.
Was gisteren. Dus positief.
Groetjes
Krea.
Ik kan wèl omgaan met mijn drankmisbruikquote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
Leuk ook, die maandag after, dat je je weer op kantoor moet vertonen.
Daarom drink ik niet op bedrijfsfeestjes.
Mooi zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Goed nieuws trouwens. M'n vader is succesvol geopereerd en zulks. Uitzaaiingen niet gevonden, maar kan nog wel uit pathologisch rapport naar boven komen.
Groetjes
Krea.
Wat een geweldig nieuws Krea! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Groetjes
Krea.
Oh ja, die! Geinig! Die komt bij mijn reistrofeeenverzamelingquote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
die je hebt gekregen van de KLM lullo
[ afbeelding ]
Als ik drink, dan weet ik dat die fine line tussen drankjes en een drankje teveel nogal lastig is. Dus ik neem het risico maar niet. Sowieso ben ik op werk wat dat betreft totaal anders dan privé.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan wèl omgaan met mijn drankmisbruikdus ik drink gewoon op bedrijfsfeestjes.
Overigens, Kluts-topic: Digitaal leven ( na aanleiding van I pod I am
Goed om te horen man!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Groetjes
Krea.
Na me ooit gruwelijk misdragen te hebben op een kerstborrel op school, drink ik niet zoveel meer op borrelsquote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik drink, dan weet ik dat die fine line tussen drankjes en een drankje teveel nogal lastig is. Dus ik neem het risico maar niet. Sowieso ben ik op werk wat dat betreft totaal anders dan privé.
Terecht, die borrels duren altijd veel te kort.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef rival het volgende:
Hart voor de zaak
nog geen plannen, zal iets met vrienden EN stappen worden in ieder geval.. meestal weet ik het de 30ste ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef El_Matador het volgende:
Misschien is goed. Zeker is beter.
Nog geen plannen met O&N?wel stappen of vriendenavondje?
Het boeit mij echt niks. Een keer een ONS meegenomen van een kerstborrel en vorig jaar ook redelijk vergaand, maar lachen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na me ooit gruwelijk misdragen te hebben op een kerstborrel op school, drink ik niet zoveel meer op borrels
Dat hoeven ze van mij op werk dus niet zozeer over me te weten. En de collega's waar ik wél echt wat mee heb, daar borrel ik wel mee buiten werktijd om.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niks. Een keer een ONS meegenomen van een kerstborrel en vorig jaar ook redelijk vergaand, maar lachen.
Ze weten wel hoe ik ben. En geologen zuipen sowieso makkelijk.
Nou als het alleen die ONS was geweest, vond ik t niet zo boeiendquote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niks. Een keer een ONS meegenomen van een kerstborrel en vorig jaar ook redelijk vergaand, maar lachen.
Ze weten wel hoe ik ben. En geologen zuipen sowieso makkelijk.
Ik werk in een laboratorium met 250 man. Dus dat zou ik wel moeten snappen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
Duimen voor een negatief (u begrijpt hoe ik het bedoel) rapport.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef Kreator het volgende:
Al had ik wel een keer een positieve SOA test, dus ik helemaal flippend naar zo'n gast hier, bleek dat de controle van de eerste conclusie te zijn, dus dat is goed dat het positief is..
Ik ook jaquote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
Me echt misdragen als ik dronken ben, die tijd heb ik ook wel achter de rug inmiddels.
Whahahaha, geniaal!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou als het alleen die ONS was geweest, vond ik t niet zo boeiendHet feit dat ik al schreeuwend achter die meid aan naar buiten liep met de medeling "Hey losers, ik ga lekker neuken, ik neuk dr helemaal kapot!" om achter een van de minder aantrekkelijke klasgenoten aan naar haar huis te gaan. Was voor mij toch wel een grens
![]()
Ohja, ik zat daarna dus nog 2 jaar bij haar in de klas
Daar was ik dus te lam voorquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whahahaha, geniaal!Strakke actie. Vooral als je de schooldag erop gewoon stoer zegt: Ja, lach maar, ik heb wel mooi geneukt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Groetjes
Krea.
Wat "lekker gek" van je zeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
drie weken geleden nog lichtelijk misdragen op mn stageborreldansend op de keukentafel van mn locatiemanager enzo... En de volgende dag allemaal mailtjes van collega's hoe leuk ik was
+1quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
Me echt misdragen als ik dronken ben, die tijd heb ik ook wel achter de rug inmiddels.
Achteraf schaam je je de ogen uit je hoofd, want dronken meiden zijn allesbehalve stijlvol en aantrekkelijk.quote:
Hahahhahaa, ernstig dan!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar was ik dus te lam voorben letterlijk in haar in slaap gevallen
(in my defence, ik lag onderop).
nou, keileukquote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
drie weken geleden nog lichtelijk misdragen op mn stageborreldansend op de keukentafel van mn locatiemanager enzo... En de volgende dag allemaal mailtjes van collega's hoe leuk ik was
Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doenquote:
Sterke tafel.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Mja nee ik niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het ook wel heel mooi hoor, maar die volgende ochtend wilde ik liever dood (door die kater voelde het ook alsof dat ging gebeuren)quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahahhahaa, ernstig dan!
Maar bekijk het positief; je hebt nu een goed verhaal.
En uiteindelijk leef je daarvoor toch (of ben ik de enige?); voor de goeie ervaringen!
Kom op zeg, op een tafel dansen bij een borrel is schijt hebben aan de rest? Als dat in jouw ogen de highlight is van hoe je uit je dak bent gegaan op een feestje ben je gewoon suf.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doen
Ik heb nog nooit een dronken Krea gezien. Lijkt me hilarisch.quote:
Ja, lekker op je stageborrel, kom opquote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doen
Mwa ik ben wel van het motto, lekker doen waar je zelf zin in hebt! Maar om jezelf nou in zakelijk opzicht voor lul te zetten..... neequote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MissBquote:
Mwah. Kan best lekker zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mwa ik ben wel van het motto, lekker doen waar je zelf zin in hebt! Maar om jezelf nou in zakelijk opzicht voor lul te zetten..... nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |