abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 14:15:49 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90341285
Al had ik wel een keer een positieve SOA test, dus ik helemaal flippend naar zo'n gast hier, bleek dat de controle van de eerste conclusie te zijn, dus dat is goed dat het positief is. :'(.
pi_90341292
Me echt misdragen als ik dronken ben, die tijd heb ik ook wel achter de rug inmiddels. :')
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_90341342
quote:
11s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef Kreator het volgende:
Al had ik wel een keer een positieve SOA test, dus ik helemaal flippend naar zo'n gast hier, bleek dat de controle van de eerste conclusie te zijn, dus dat is goed dat het positief is. :'(.
_O- fijn zo'n uitslag :')

Wel makkelijk dat je die dingen in huis kan doen :D
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_90341347
drie weken geleden nog lichtelijk misdragen op mn stageborrel :@ dansend op de keukentafel van mn locatiemanager enzo... En de volgende dag allemaal mailtjes van collega's hoe leuk ik was :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_90341356
quote:
99s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
Me echt misdragen als ik dronken ben, die tijd heb ik ook wel achter de rug inmiddels. :')
Ik ook ja :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_90341368
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nou als het alleen die ONS was geweest, vond ik t niet zo boeiend :D Het feit dat ik al schreeuwend achter die meid aan naar buiten liep met de medeling "Hey losers, ik ga lekker neuken, ik neuk dr helemaal kapot!" om achter een van de minder aantrekkelijke klasgenoten aan naar haar huis te gaan. Was voor mij toch wel een grens ;)

Ohja, ik zat daarna dus nog 2 jaar bij haar in de klas :')
Whahahaha, geniaal! :D Strakke actie. Vooral als je de schooldag erop gewoon stoer zegt: Ja, lach maar, ik heb wel mooi geneukt. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90341434
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Whahahaha, geniaal! :D Strakke actie. Vooral als je de schooldag erop gewoon stoer zegt: Ja, lach maar, ik heb wel mooi geneukt. :9
Daar was ik dus te lam voor :') ben letterlijk in haar in slaap gevallen :X (in my defence, ik lag onderop).
  donderdag 23 december 2010 @ 14:18:39 #283
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_90341443
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Goed nieuws trouwens. M'n vader is succesvol geopereerd en zulks. Uitzaaiingen niet gevonden, maar kan nog wel uit pathologisch rapport naar boven komen.

Was gisteren. Dus positief.

Groetjes

Krea.
O+ Oh da's fijn nieuws!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_90341458
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
drie weken geleden nog lichtelijk misdragen op mn stageborrel :@ dansend op de keukentafel van mn locatiemanager enzo... En de volgende dag allemaal mailtjes van collega's hoe leuk ik was :')
Wat "lekker gek" van je zeg. :')
pi_90341459
quote:
+1
pi_90341504
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ook ja :D
Achteraf schaam je je de ogen uit je hoofd, want dronken meiden zijn allesbehalve stijlvol en aantrekkelijk. ;(
pi_90341509
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Daar was ik dus te lam voor :') ben letterlijk in haar in slaap gevallen :X (in my defence, ik lag onderop).
Hahahhahaa, ernstig dan! :)

Maar bekijk het positief; je hebt nu een goed verhaal.

En uiteindelijk leef je daarvoor toch (of ben ik de enige? :@ ); voor de goeie ervaringen! O+
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_90341510
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
nou, keileuk :')
Tap tap tap
pi_90341531
quote:
99s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat "lekker gek" van je zeg. :')
Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doen O+

pi_90341534
quote:
Sterke tafel.
Welk merk? :)
pi_90341539
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

Sterke tafel.
Welk merk? :)
:X
Tap tap tap
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 14:21:11 #292
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90341541
quote:
Mja nee ik niet.
pi_90341554
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hahahhahaa, ernstig dan! :)

Maar bekijk het positief; je hebt nu een goed verhaal.

En uiteindelijk leef je daarvoor toch (of ben ik de enige? :@ ); voor de goeie ervaringen! O+
Ik vind het ook wel heel mooi hoor, maar die volgende ochtend wilde ik liever dood (door die kater voelde het ook alsof dat ging gebeuren)
  donderdag 23 december 2010 @ 14:21:38 #294
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_90341558
O+ Bijna vakantie! O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_90341569
quote:

[..]

Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doen O+
Kom op zeg, op een tafel dansen bij een borrel is schijt hebben aan de rest? Als dat in jouw ogen de highlight is van hoe je uit je dak bent gegaan op een feestje ben je gewoon suf.

Sowieso is schijt hebben aan de rest een overrated instelling die beter bij pubers past.
pi_90341599
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mja nee ik niet.
Ik heb nog nooit een dronken Krea gezien. Lijkt me hilarisch.
pi_90341620
quote:

[..]

Ja, lekker op je stageborrel, kom op :D Hartstikke leuk als je op je 16e stiekem uit de drankkast van je ouders hebt gedronken, maar niet op je werk of stage.
Tap tap tap
pi_90341622
quote:

[..]

Mwa ik ben wel van het motto, lekker doen waar je zelf zin in hebt! Maar om jezelf nou in zakelijk opzicht voor lul te zetten..... nee :)
pi_90341627
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef missbehavin het volgende:
O+ Bijna vakantie! O+
MissB :*

Mooi zo!

pi_90341648
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef rival het volgende:

[..]

Mwa ik ben wel van het motto, lekker doen waar je zelf zin in hebt! Maar om jezelf nou in zakelijk opzicht voor lul te zetten..... nee :)
Mwah. Kan best lekker zijn :P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')