quote:Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef Kreator het volgende:
Al had ik wel een keer een positieve SOA test, dus ik helemaal flippend naar zo'n gast hier, bleek dat de controle van de eerste conclusie te zijn, dus dat is goed dat het positief is..
Ik ook jaquote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
Me echt misdragen als ik dronken ben, die tijd heb ik ook wel achter de rug inmiddels.
Whahahaha, geniaal!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou als het alleen die ONS was geweest, vond ik t niet zo boeiendHet feit dat ik al schreeuwend achter die meid aan naar buiten liep met de medeling "Hey losers, ik ga lekker neuken, ik neuk dr helemaal kapot!" om achter een van de minder aantrekkelijke klasgenoten aan naar haar huis te gaan. Was voor mij toch wel een grens
![]()
Ohja, ik zat daarna dus nog 2 jaar bij haar in de klas
Daar was ik dus te lam voorquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whahahaha, geniaal!Strakke actie. Vooral als je de schooldag erop gewoon stoer zegt: Ja, lach maar, ik heb wel mooi geneukt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Kreator het volgende:
Goed nieuws trouwens. M'n vader is succesvol geopereerd en zulks. Uitzaaiingen niet gevonden, maar kan nog wel uit pathologisch rapport naar boven komen.
Was gisteren. Dus positief.
Groetjes
Krea.
Wat "lekker gek" van je zeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
drie weken geleden nog lichtelijk misdragen op mn stageborreldansend op de keukentafel van mn locatiemanager enzo... En de volgende dag allemaal mailtjes van collega's hoe leuk ik was
+1quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
Me echt misdragen als ik dronken ben, die tijd heb ik ook wel achter de rug inmiddels.
Achteraf schaam je je de ogen uit je hoofd, want dronken meiden zijn allesbehalve stijlvol en aantrekkelijk.quote:
Hahahhahaa, ernstig dan!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar was ik dus te lam voorben letterlijk in haar in slaap gevallen
(in my defence, ik lag onderop).
nou, keileukquote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
drie weken geleden nog lichtelijk misdragen op mn stageborreldansend op de keukentafel van mn locatiemanager enzo... En de volgende dag allemaal mailtjes van collega's hoe leuk ik was
Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doenquote:
Sterke tafel.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Mja nee ik niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het ook wel heel mooi hoor, maar die volgende ochtend wilde ik liever dood (door die kater voelde het ook alsof dat ging gebeuren)quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahahhahaa, ernstig dan!
Maar bekijk het positief; je hebt nu een goed verhaal.
En uiteindelijk leef je daarvoor toch (of ben ik de enige?); voor de goeie ervaringen!
Kom op zeg, op een tafel dansen bij een borrel is schijt hebben aan de rest? Als dat in jouw ogen de highlight is van hoe je uit je dak bent gegaan op een feestje ben je gewoon suf.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doen
Ik heb nog nooit een dronken Krea gezien. Lijkt me hilarisch.quote:
Ja, lekker op je stageborrel, kom opquote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat soort dingen cool. Gewoon schijt hebben aan de rest. Zouden meer mensen moeten doen
Mwa ik ben wel van het motto, lekker doen waar je zelf zin in hebt! Maar om jezelf nou in zakelijk opzicht voor lul te zetten..... neequote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MissBquote:
Mwah. Kan best lekker zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mwa ik ben wel van het motto, lekker doen waar je zelf zin in hebt! Maar om jezelf nou in zakelijk opzicht voor lul te zetten..... nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |