SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdIk ben van pindavlees
Dat was ook precies de reactie die ik sowieso van jou had verwacht. Weet ook niet waaromquote:
Ik heb bij elke wo/zo dat ik de wedstrijden van Moon wil bekijken of hij weer pech heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 18:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat was ook precies de reactie die ik sowieso van jou had verwacht. Weet ook niet waarom
Hehe, jij ramptoeristquote:Op woensdag 22 december 2010 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb bij elke wo/zo dat ik de wedstrijden van Moon wil bekijken of hij weer pech heeft![]()
Huh?! Welke pot?!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beetje wel.. zo'n pot met 4 blessures, rood en een lelijke uitslag vergeet je niet zo snel.
Op zich is dat niet zo *heel* raar, maar dat alles aan één kant valt :Squote:Op woensdag 22 december 2010 18:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beetje wel.. zo'n pot met 4 blessures, rood en een lelijke uitslag vergeet je niet zo snel.
Nouja een +4 en een +3 voor je keep en beste trainee is ook vrij vervelendquote:Op woensdag 22 december 2010 18:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo *heel* raar, maar dat alles aan één kant valt :S
Stel dat de blessures 2-2 waren verdeeld, Moon rood had gehad maar de tegenstander de naaiuitslag. Dan was er niks aan de hand geweest
hmm. truequote:Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja een +4 en een +3 voor je keep en beste trainee is ook vrij vervelend
Zow kom je klaar ofzow?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef Flappekz het volgende:
JAAAAA VULLIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEE
Jammer idd.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
ik niet, nog een record verder was teveel gevraagd. Ik ben mss niet objectief maar ik voel me genaaid : (314928131)
Succes vullie!!
Jij hebt Ruud Gullit in je teamquote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef MrMoon het volgende:
Wel een dag later, maar zoals beloofd toch nog mijn teamfoto..
[ afbeelding ]
Thanks, ook feli aan de restquote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef Gijs_ het volgende:
Vullie gefeliciteerd! En andere bekerhelden, want die kant gaat het inmiddels op, ook!
was het maar zo, daar had ik tenminste nog wat aan..quote:Op donderdag 23 december 2010 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij hebt Ruud Gullit in je team
Ik ben ook zo'n wanker :-)quote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Xummon het volgende:
zit zo een fucking wanker op zijn eigen speler te bieden om de prijs op te drukken
Als ik dat zie kap ik gelijk met bieden.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Xummon het volgende:
zit zo een fucking wanker op zijn eigen speler te bieden om de prijs op te drukken
Ligt eraan hoe graag je hem hebben wil, maar ik in principe ook altijd.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ik dat zie kap ik gelijk met bieden.
Als ik op mogelijke A-spelers biedt dan zijn de eisen zo specifiek dat er hooguit 10 spelers zijn die er aan voldoen. Binnen de prijs waarvoor ik een speler wil kopen blijft de helft dan maar over. Als de manager dan de prijs op drijft kan hij het echt vergeten.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef DutchieBre het volgende:
Ligt eraan hoe graag je hem hebben wil, maar ik in principe ook altijd.
Het land waar ze uit komen maakt me niks uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ben de laatste tijd into the Israëlische spelers. Ze zijn telkens goedkoop, groeien ziender ogen en (als ik ze nu zou verkopen) kan ze met dikke winst door verkopen.. Ok, dat kun je met spelers uit allerlei landen, maar opeens let ik op deze jongens
.
Heb contact met de scouts van dat land.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef DutchieBre het volgende:
Hoe weet je dat ze die potentie hebben dan ?
quote:Alessandro Bruijsten heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Vleugelspel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Die heeft wel potentie. Hopelijk heeft hij 2x goed.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kom ik er net achter dat ik nog geen scouts gebeld had deze week, komen ze met deze speler aanzetten:
Neemt zo'n scout zelf contact op met je ?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb contact met de scouts van dat land.
De italiaan:
Luigi Bonasio
21 dagen + 100 dagen
Specialiteit: SNEL
Scoren: wonderbaarlijk
Passen: wonderbaarlijk
Bij wereldklasse passen wordt hij verkocht. De transfervergelijking laat maar 1 vergelijkbare speler zien verkocht in Mei. Zijn TSI bij promotie was 2760.
Hij heeft de U20 gemist doordat Italie niet door de kwalificatie heen kwam.
Hangt af van het land.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef DutchieBre het volgende:
Neemt zo'n scout zelf contact op met je ?
Ik hoop het ook. Meteen mijn training maar omgegooid. Mijn uitstekende vleugelspeler is ook al uitgetraind.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Die heeft wel potentie. Hopelijk heeft hij 2x goed.
Oow, ik zou er zelf nooit over mailen hoor, ik vroeg me gewoon af hoe zij aan hun spelers kwamenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hangt af van het land.
Van Nederland weet ik zeker dat ze contact met je opnemen als er potentie in zou zitten, dat weten de mensen hier ook door de mailtjes van het U17 team.
Van de spelers waarvan ik het vermoed stuur ik gewoon een berichtje naar de hoofdscout met de vraag. Bedenk wel dat ze genoeg kloterige spelers krijgen aangeboden.
Zo kwam mijn scout met deze :quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kom ik er net achter dat ik nog geen scouts gebeld had deze week, komen ze met deze speler aanzetten:
[..]
Gescout op positiespel. Haalt ie daar max zwak.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar (111 d) en heet Midas Ubbink.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer slecht zijn.
Geven we hem een contract, baas?
Ik scout op verdedigers. En die van mijn 15j83d. Dus nog een seizoen en 4 weken training. Primair train ik nu controlerend spel, en secundair vleugelspel. Dat lijkt mij de beste combinatie voor deze speler.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo kwam mijn scout met deze :
[..]
Gescout op positiespel. Haalt ie daar max zwak.Ik hoop dus dat ie verdedigen kan want daar ben ik net op over gestapt.
Wel jammer van zn 111 dagen.
Ik had een aantal weken positiespel getraint omdat ik niet veel boeiends had qua verdedigers en ik Thys op redelijk positiespel wilde hebben. Daar naast kon ik meteen zien of ik nog potentiële toppers had. Helaas was dat niet zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik scout op verdedigers. En die van mijn 15j83d. Dus nog een seizoen en 4 weken training. Primair train ik nu controlerend spel, en secundair vleugelspel. Dat lijkt mij de beste combinatie voor deze speler.
quote:Thys van der Wulp
16 jaar en 26 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: redelijk (max. redelijk)
Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. matig)
Spelhervatting: onbekend
Laatste wedstrijd: 16-12-2010 ******* (Middenvelder)
Lekker hoor! AL redelijk vleugelspel, dat is een mooie bonus. Wens dat ik eens spelers krijg die al redelijk zijn in kwaliteiten die ik niet train ;-)quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mocht 'ie nog onbekend zijn, is 't iets voor je?quote:Meine van Groningen (227429261)
24 jaar en 11 dagen
Total Skill Index (TSI): 20 270
Loon: 8 910 ¤/week
Conditie goed
Passen zwak
Vleugelspel matig
Verdedigen wonderbaarlijk
Deadline: 23-12-2010 20:06 (vanavond)
Vraagprijs: 1 825 000 ¤
Hij traint zelf verdedigen dus ik denk t niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Moon:
Kwam toevallig in een Fed de volgende ad tegen:
[..]
Mocht 'ie nog onbekend zijn, is 't iets voor je?
Eindelijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef Flappekz het volgende:
Hoezee, onze jugend is ook weer aan het voetjeballen
Idd, ik heb ook een paar keer gehad dat de NLse scouts met mij contact opnamen voor meer info van een spelertje.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hangt af van het land.
Van Nederland weet ik zeker dat ze contact met je opnemen als er potentie in zou zitten, dat weten de mensen hier ook door de mailtjes van het U17 team.
Van de spelers waarvan ik het vermoed stuur ik gewoon een berichtje naar de hoofdscout met de vraag. Bedenk wel dat ze genoeg kloterige spelers krijgen aangeboden.
Ben een leuke counter overwinning (2-0 nu) aan t boeken op Rpp.quote:Deze helft bleek PVDZ met 53 procent balbezit het meest energiek.
quote:Je team heeft 30 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Sjefke Schoppert (302406202) onlangs is verkocht voor 2 000 ¤.
Yepquote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dat je je stadion moet uitbreiden als je bijna vol zit, geldt dat ook voor bekerwedstrijden?
23-12-2010 (4/44) Rebuilt the arena and paid the contractors 858 160 ¤.quote:
Dat zou ik nog geeneens nieteens doen als ik er 858160 euro bij zou krijgenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
23-12-2010 (4/44) Rebuilt the arena and paid the contractors 858 160 ¤.
Naar 52960 gegaan. Ik zou mn stadion nu Amsterdam ArenA kunnen noemen
Helaas al bijna 19 maar goed hij kan nog seizoenen mee.quote:Camiel Van Den Bosch (294838132)
18 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 29-12-2010
slecht in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 23-12-2010 (4/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 3 040
Loon: 564 ¤ (470 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 024 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Of: 'de-voetbaltempel-waar-az-met-3-0-naar-alkmaar-werd-gestuurd'quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef Drassss het volgende:
De Betonnen Ufo lijkt me een betere naam
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef NelisZ het volgende:
Zo he, wat een ge-ni-ale goal van Sulejmani
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef NelisZ het volgende:
Zo he, wat een ge-ni-ale goal van Sulejmani
Eredivisie Livequote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Eredivisie live is het op!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eredivisie Live, maar er zijn vast ook streams,,,nu rust
Thx alle 3! Tijd voor Sopcast dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eredivisie Live
Ajax - AZ voor de KNVB beker
Billige rat ;-)quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thx alle 3! Tijd voor Sopcast dus.
1)Kwaliteit op groot schermquote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom betalen als t gratis kan.
Ik heb geen groot scherm en dus geen grote tv. Mn pc scherm is 19" dus das best aardig. Oh ja en het hapert niet (meer).quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
1)Kwaliteit op groot scherm
2)Op grote tv ipv kutmonitortje
3)Geen haper etc
4)Niet 45 sec achterlopen waardoor je soms met goed of slechtt nieuws wordt gesmst en jij het nog niet weet
De live streams blijven wel bestaan hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oja en
5) Omdat het anders niet meer bestaat over een aantal jaar
Deze wel ja. Voor EL waren er ook al live streams dus als EL stoppen moet, nemen ze gewoon een andere.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Die livestreams zijn ook gewoon de beelden van EL hoor. Als EL er mee kapt zijn er ook geen livestreams ;-)
Laat maar, je snapt het niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze wel ja. Voor EL waren er ook al live streams dus als EL stoppen moet, nemen ze gewoon een andere.
2 B trainies.quote:Je trainer Roberto Belmonte heeft het volgende vastgesteld:
Yohan van den Bosch
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van matig naar redelijk.
Kornel van den Bosch
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van zwak naar matig.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
3 pops waaronder Christiaans van possie
Daarnaast ook mn skilltrade van deze week meteen gepopt, weet nog niet of ik nog iemand ga verkopen naast hem.
quote:Stephan Prent Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van matig naar redelijk.
Gied Prent Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van formidabel naar uitmuntend.
Gait-Jan Prent Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van uitstekend naar formidabel.
Nice, die stijgersquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
7 stijgers en ik heb toegang tot stage gekregen.
Hij is net gepopt naar wonderbaarlijk. Hij heeft aardige bijstats, met name zijn passen.quote:redelijk in vorm, conditie formidabel
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: FC James's (sinds 25-10-2008)
Total Skill Index (TSI): 17 880
Loon: 5 510 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
stats:
Keepen: waardeloos
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: zwak
Vleugelspel: zwak
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
ZIjn de betere niet skilltrades trouwens, Gekocht voor 1,5 miljoen, niet onder de TV ofzo. Nu na 6 weken een pop en 1,5 miljoen waard. Nice.quote:
Zelf ben ik fan van woensdagmiddag zo tussen 2-4 uur smiddags, zodat hij zaterdag rond hetzelfde tijdstip afloopt. Anderen hier zijn weer idolaat van vrijdagavond (hoe laat eigenlijk?) en dat ga ik zelf ook vanavond eens proberen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:10 schreef BrandX het volgende:
Ok heren, ik moet gaan verjongen, dus wil ik een inmiddels 25-jarige verdediger verkopen.
Dit is um:
[..]
Hij is net gepopt naar wonderbaarlijk. Hij heeft aardige bijstats, met name zijn passen.
Wanneer is een goed moment om hem te koop te zetten zodat hij zo duur mogelijk de deur uit gaat? Ik heb het geld nodig namelijk om mijn team te verjongen.
Ik heb reeds 2milj, met hem verkocht moet ik zeker op 4milj. uit kunnen komen. Gelijksoortige spelers gaan voor tussen de 1,9 en 2,5 milj. de deur uit.
Tips?
Ai, jij hebt wel erg veel last van het tussenseizoen. Ik zt zelf op passable (very low) maar k heb 3 uitschieters naar waardeloos en slecht. Mn A-team zit gelukkig nog op passable (high).quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TSI: +15 000 / -9 500
Verdedigen: +2 / -0
Conditie: +0 / -0
Vorm: +5 / -9
Trainee die ik paar weken geleden in een bidwar met een Deen van mezelf terug kocht voor 3,75 miljoen gepopt naar wk Verdedigen en doet nu kleine 4mln gemiddeld op de TL. Andere pop is van een 31-jarige allroundreserve die naar redelijk klaverjast.
Vorm is om te janken, zit nu met 24 spelers gemiddeld zelfs op matig (hoog).. +1 / -3 ook in m'n A-team met a.s. zondag de 'topper' tegen de koploper voor de boeg
Dat hoeft natuurlijk nog niet heel veel te zeggen he...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
A.s. zondag tegen een team dat 264 Hatstats haalt
Ik tegen een team met ongeveer 100 minder. I like!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
A.s. zondag tegen een team dat 264 Hatstats haalt
Ht stage.. tjaquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
7 stijgers en ik heb toegang tot stage gekregen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
Bij deze iedereen hier fijne (witte) kerst en een goed 2011 gewenst.![]()
![]()
Ik volg jouw spelers niet bij voornaam. Hoe heten ze verder?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:55 schreef MrMoon het volgende:
3 stijgers hier.. reinder naar goed, kristiaan naar redelijk en iven naar zwak verdedigen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik volg jouw spelers niet bij voornaam. Hoe heten ze verder?
Reinder heet voluit Reinder van Groningen, Kristiaan heet voluit Kristiaan van Groningen en Iven heet voluit Iven van Groningen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik volg jouw spelers niet bij voornaam. Hoe heten ze verder?
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk nog niet heel veel te zeggen he...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
Bij deze iedereen hier fijne (witte) kerst en een goed 2011 gewenst.![]()
![]()
Duidelijk! Ik vind vooral van groningen een leuk spelertje!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Reinder heet voluit Reinder van Groningen, Kristiaan heet voluit Kristiaan van Groningen en Iven heet voluit Iven van Groningen..
ik ook.. ben ook erg blij met hem..quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Duidelijk! Ik vind vooral van groningen een leuk spelertje!
quote:Je team heeft 10 835 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Sten Firet (275037567) onlangs is verkocht voor 2 167 001 ¤.
wat is datquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ht stage.. tja![]()
Na een week was ik er al op uitgekeken...
Je hebt dan toegang tot een forum waar je over bugs en nieuwe dingen binnen ht kan discussiëren.. Na een week vond ik het wel prima, want dat slap geouwehoer tussen mods en GM"s is niet al te boeiend. Tevens zal ik nooit bugs melden, omdat ik wel betere dingen te doen heb. Dan kan beter iemand anders die dat wel wil toegang tot stage hebben vind ikquote:
ohw. Nah ook niets voor mij iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt dan toegang tot een forum waar je over bugs en nieuwe dingen binnen ht kan discussiëren.. Na een week vond ik het wel prima, want dat slap geouwehoer tussen mods en GM"s is niet al te boeiend. Tevens zal ik nooit bugs melden, omdat ik wel betere dingen te doen heb. Dan kan beter iemand anders die dat wel wil toegang tot stage hebben vind ik
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Nah ook niets voor mij idd.
Ach, kom er gewoon bijquote:Hoor eens, Lazar Novkovi is 16 en 3 dagen oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Scoren!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Waarom nietquote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Oswald Vervoort.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel!
Nee, sorry...risico is veel te groot dat ik dan met hem opgescheept zitquote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand die misschien een openingsbod durft te doen?
Josef Aschinger (185032739)
Ja goed de transfervergelijking geeft wel iets hoger aan mede door zijn slechte vorm maar goed, met deze markt weet je het nooitquote:Op zondag 26 december 2010 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, sorry...risico is veel te groot dat ik dan met hem opgescheept zit
Sorry, durf het ook niet aanquote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand die misschien een openingsbod durft te doen?
Josef Aschinger (185032739)
Vorm heeft geen invloed op de transfervergelijking...quote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja goed de transfervergelijking geeft wel iets hoger aan mede door zijn slechte vorm maar goed, met deze markt weet je het nooit
Ja, ik had er niet zo bij nagedacht toen ik de vraagprijs invuldequote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vorm heeft geen invloed op de transfervergelijking...
Het hele idee achter een vroeg openingsbod is juist dat je een speler voor zo'n beetje hooguit de helft van de vergelijking list
Dus deze knakker speelde mee in je trainingslinie? Dan doe je er idd goed aan om er vanaf te komenquote:Op zondag 26 december 2010 15:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Anyway, ik wil van hem af zodat ik een trainee extra kan trainen, en zoveel beter dan de trainees is hij niet meer
Hij was eerst verreweg de beste in mijn team, maar de jeugd is hem nu aan het inhalen. Wegwezen dus, en ruimte voor een 10e traineequote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus deze knakker speelde mee in je trainingslinie? Dan doe je er idd goed aan om er vanaf te komen
Morgenavond? Dan zijn wij er allemaal nietquote:Op zondag 26 december 2010 16:19 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Een verlaat prettig kerstfeest mensen!
Weinig tijd gehad de laatste tijd maar ben er morgenavond weer bij.
Is dat zo? Morgenavond posten we niet?quote:Op zondag 26 december 2010 16:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgenavond? Dan zijn wij er allemaal niet
Ja dat hadden we toch afgesproken Flap?quote:Op zondag 26 december 2010 18:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat zo? Morgenavond posten we niet?
Owkeequote:Op zondag 26 december 2010 18:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat hadden we toch afgesproken Flap?
Vanavond winnen of gaan we een bierviltje pakken met alle tegendoelpunten?quote:
Bij mij wordt het weer een redelijk 50/50 wedstrijd. En aangezien ik de vorige twee 50/50's heb gewonnen, zal ik er vanavond wel af gaanquote:Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanavond winnen of gaan we een bierviltje pakken met alle tegendoelpunten?
Hier gaan we 100% voor de winst! Ik wil 3 doelpunten verschil zien
Oja, die beginnen nu ook he? Ik ga mn sopcast maar weer ns aanslingeren denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 18:29 schreef Drassss het volgende:
Das altijd wel lekker.. Ik bal tegen een Amsterdammer met een veel minder team. Geen blessures/schorsingen dus de Prentjes zijn op volle oorlogssterkte.
Zo nog even een jeugdrapportje, hopelijk wat info en dan wachten tot 8u met Aston Villa - Spurs voor mijn neus
Ja over een minuutje!quote:Op zondag 26 december 2010 18:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, die beginnen nu ook he? Ik ga mn sopcast maar weer ns aanslingeren denk ik
quote:De muur stond niet goed opgesteld bij een vrije trap voor PRT in de 11e minuut. Bo Prent wist de bezoekers op een 0-1 voorsprong te zetten.
quote:Een sprankelende combinatie door het midden zette PRT-speler Jari Prent in de 33e minuut zo ongelooflijk vrij voor het doel dat hij alle tijd had om in te checken op Foursquare: I just ousted the goalkeeper as mayor of the penalty box. Vervolgens omspeelde hij rustig de keeper en tikte de bal binnen: 0-2!
Mazzelaarquote:Op zondag 26 december 2010 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja tis rustig.. Ik heb gelukkig Kloottzzzz vandaag niet nodig.
Ik ging voor de winst maar ik sta 1-0 achter.quote:Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanavond winnen of gaan we een bierviltje pakken met alle tegendoelpunten?
Hier gaan we 100% voor de winst! Ik wil 3 doelpunten verschil zien
Idd niet te laat maar veul te vroeg.quote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef klootzzz het volgende:
Goedenavond!
Ben een beetje te laat!
Edit: Althans als ik me eerder post zo lees ben ik dus 23uur en 50 minuten te vroeg.
![]()
Hahah inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd niet te laat maar veul te vroeg.
Zou ik niet doen, want dan krijg je straks 4 blessuresquote:Op zondag 26 december 2010 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ging voor de winst maar ik sta 1-0 achter.Misschien MrMoon mn opstelling maar weer laten maken.
quote:Toen PRT-speler Stephan Prent vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
quote:In de 62e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Jari Prent van PRT werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-3.
Vorige week gewonnen tegen een sterke tegenstander met de opstelling van MrMoon en zonder blessures.quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, want dan krijg je straks 4 blessures
[..]
Het gaat toppie, je kan je magie bewaren voor volgende weekquote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Zie dat je mijn hulp niet nodig hebt deze week
Mooi zoquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het gaat toppie, je kan je magie bewaren voor volgende week
Yes !!quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jarno van der Sluis heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Scoren. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Voor t eerst met een volledige van den Bosch opstelling en nou lekt t ineens uit.quote:Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Kluitje uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 5-3-2-formatie. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Van den Bosch - van den Bosch, Van Den Bosch, Van den Bosch, Van Den Bosch, van den Bosch - Van Den Bosch, van den Bosch, Van Den Bosch - van den Bosch, Van den Bosch.
Altijd lekker!quote:26-12-2010 (4/44) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 62 320 ¤
26-12-2010 (4/44) Je ontvangt voor deze speler: 31 160 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
What the fok is dit nou weer?
[..]
Voor t eerst met een volledige van den Bosch opstelling en nou lekt t ineens uit.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
What the fok is dit nou weer?
[..]
Voor t eerst met een volledige van den Bosch opstelling en nou lekt t ineens uit.
toch staat dat leuk, als enig team lekker aan het scoren geweestquote:s4r4js - FC James's 0 - 3
sv Wilp - AS De Rossi 0 - 0
F.C. Delfzijl - Wet Willies 1 - 0
linda1980 - FC Novio Nijmege 1 - 0
prutserquote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorige week gewonnen tegen een sterke tegenstander met de opstelling van MrMoon en zonder blessures.Nu sta ik tegen 1 van de mindere teams achter.....
Wat een lullo's, niet ff afbellen ofzo, Helemaal voor nix naar dat kutgroningen gereden!quote:Felle opklaringen verwelkomden de 14995 liefhebbers die zich in Lullo's Stadion hadden verzameld. De coach van Lullo's had voor een 0-1-2-formatie gekozen. De volgende spelers kwamen het veld op: van der Vlag - - Pestrin - Santoro, Krysik.
Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Elsloo uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 3-5-2-formatie. Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Badiola - Bouwer, Tii, Ansarian - van de Kraats, Vilím, Kessels, Paquin, Contreras - Rychnovský, Jennings.
Het thuisteam bleef met een reglementaire nederlaag zitten, omdat het niet minimaal 9 namen op het wedstrijdformulier had gezet. De fans konden hier niet vrolijk van worden. De wedstrijd eindigde in 0-5.
15j94d, redelijk allround, potentie redelijk Passen en huidig zwak Scoren. Komende week maar eens zien of die ook nog wat Verdedigen of Positiespel in huis heeftquote:Okee, de kandidaat fan dizze wike is 15 jier âld en syn namme is Albert-Jan Briët.
Dizze spiler hat swak Skoaren op dit punt yn syn karriêre. As hy himsels goed ûntwikkelt, soe ik sizze dat dizze jonge groeie kin nei aardich Oerspyljen foardat der by it earste team foege wurd. Syn overall feardigens lizze neffens my op dit stuit op aardich.
Wat fynst do, sille we him in kâns jaan?
Nah zeg dat.quote:Op zondag 26 december 2010 23:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
prutser
zelf een WO vandaag.. geen blessures dus..
quote:Bel Wouter-Jan van Gilpen
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Maurice Abels.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Verdedigen!
Goffer waarom is hij nou al 17.....quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Dicky van Woerkom en hij is 17 jaar.
Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt. Deze speler is matig in Passen op dit moment in zijn loopbaan.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Vleugelspel levert als hoofdstat weinig/niets op, als bijstat kan het wel interessant zijn. In eerste instantie zou ik dan inderdaad primair Verdedigen doen en dat in combinatie met secundair Openingen Maken om zo het Passen van je Verdedigen-talentjes te achterhalen (wel zonde trouwens dat die 'uitstekend' al 18 is..)quote:Op maandag 27 december 2010 10:05 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb een speler die al 18j17d die uitstekend kan worden op verdedigen (nu op redelijk). Een speler van 16j14d die goed kan worden in verdedigen (nu redelijk) en nu dus die 15j53d die goed kan worden maar nu nog onbekend is.
Voor vleugelspel heb ik de volgende spelers: 15j39d, 15j88d (max matig) 16j65d nu zwak en max. goed, en een 17j7d die onbekend is en max redelijk ..
Zo te zien kan ik het beste op verdedigen trainen en secundair op vleugelspel ?
ach het kwam gisteren wel goed uitquote:Op maandag 27 december 2010 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah zeg dat.Ik een 5e A trainie erbij gehaald dus dacht 5-3-2 te spelen met counter. Mn mid was slechter en mn verdediging was beter mja mijn aanval is zo slecht dat ik geen potten kan breken....
Altijd prettig zo een overwinning. Al is t leuker om een hele wedstrijd te volgen.
Ja, die kwam pas op zijn 17dequote:Op maandag 27 december 2010 12:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vleugelspel levert als hoofdstat weinig/niets op, als bijstat kan het wel interessant zijn. In eerste instantie zou ik dan inderdaad primair Verdedigen doen en dat in combinatie met secundair Openingen Maken om zo het Passen van je Verdedigen-talentjes te achterhalen (wel zonde trouwens dat die 'uitstekend' al 18 is..)
Bij mij werkt ie wel hmmzquote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waarom werkt die toevoeging 'days' bij de transfer search niet? Ik vul in maximaal 25 maar krijg nog steeds alle leeftijden.
quote:Timo Kurunsaari
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van passen terug van matig naar zwak.
Done.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Xummon, Koekje, -pekel-
Laatste wedstrijden van de jeugdcompetitie zijn weer bezig. Competitie is reeds verwijderd, nieuwe aangemaakt en uitnodiging(en) verstuurd
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Xummon, Koekje, -pekel-
Laatste wedstrijden van de jeugdcompetitie zijn weer bezig. Competitie is reeds verwijderd, nieuwe aangemaakt en uitnodiging(en) verstuurd
In welk trapland ben je aan het vertoeven dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef BrandX het volgende:
De tering, ik ga een keertje naar het buitenland voor een friendly![]()
In de eerste helft mijn nieuwe trainee gelijk met een blessure er af, en mijn net volledig herstelde topvleugelspeler ook gelijk weer geblesseerd er af
Zweden... heel onschuldig leek mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
In welk trapland ben je aan het vertoeven dan?
Die zijn natuurlijk een partij chagrijnig door die korte dagen hequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zweden... heel onschuldig leek mij
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk een partij chagrijnig door die korte dagen he
Volgende keer dus lekker thuis tegen een Nederlands ploegje dusquote:
dat hoop ik ook idd. Helemaal mijn nieuwe trainee, ben er erg blij mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgende keer dus lekker thuis tegen een Nederlands ploegje dus
Laten we hopen dat het meevalt qua weken..
quote:wordt morgen 20 jaar
Keepen: rampzalig
Verdedigen: briljant
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: redelijk
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht
Wedstrijdarchief
Leuke speler. Die ga je doortrainen en verkopen of blijft hij bij je team?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat hoop ik ook idd. Helemaal mijn nieuwe trainee, ben er erg blij mee.
[..]
ik zit te twijfelen. Sowieso doortrainen, maar voor daarna: ik dub dus of ik daarna deze en drie anderen behoudt, en dan spitsen ga trainen en daarna middenvelders, zodat ik over een seizoen of 3-4 een veel volwaardiger team heb.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Leuke speler. Die ga je doortrainen en verkopen of blijft hij bij je team?
Probleem is wel dat deze gast op zijn 27/28e eigenlijk verkocht moet worden wil je niet al teveel waarde verlies hebben. Tenminste daar ging ik vroeger altijd vanuit. Dan zal het krab zijn wanneer je steeds van training gaat switchen om elke linie sterk te makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen. Sowieso doortrainen, maar voor daarna: ik dub dus of ik daarna deze en drie anderen behoudt, en dan spitsen ga trainen en daarna middenvelders, zodat ik over een seizoen of 3-4 een veel volwaardiger team heb.
ja wat je daar aangeeft is ook precies waar ik voor vrees.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Probleem is wel dat deze gast op zijn 27/28e eigenlijk verkocht moet worden wil je niet al teveel waarde verlies hebben. Tenminste daar ging ik vroeger altijd vanuit. Dan zal het krab zijn wanneer je steeds van training gaat switchen om elke linie sterk te maken![]()
Lijkt me handiger om aan een training vast te houden of 1 switch over te slaan en met het verkregen geld van trainee verkoop betere spelers op andere plekken terug te kopen. Ieder zijn manieren natuurlijk! maar ik vrees dat je in de knoop komt te zitten straks.
ja om er over 5 seizoenen achter te komen dat je geen flikker verder bent gekomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef Drassss het volgende:
Ja zoiets zou ik doen ofzo
Mooi dat geklooi altijd, hou ik echt van![]()
Hier precies hetzelfde namelijk.
Ja en dan toch weer goede hoop hebben dat Plan B een top idee isquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja om er over 5 seizoenen achter te komen dat je geen flikker verder bent gekomen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja en dan toch weer goede hoop hebben dat Plan B een top idee is
hee hier ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef Drassss het volgende:
Ja zoiets zou ik doen ofzo
Mooi dat geklooi altijd, hou ik echt van![]()
Hier precies hetzelfde namelijk.
Ja we voelen met je meequote:
Een aantal weekjes iets verhogen zou je kunnen proberen. Als zijn conditie dan naar uitstekend gaat blijft ie daar wel op. Als een van je Nederlandse trainees er in een wedstrijd in de eerste helft afgetrapt wordt is het percentage er ook al weer dik uit... maar het is wel een klein dilemma ja!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz... dilemma....
Voor mn zwitserse prospect moet ik 16% conditie trainen, maar voor mn 3 nederlandse prospects veel minder. En van die nederlandse prospects is er eentje 19 en zijn er 2 17, dus daar zal ook wat verschil in zitten...
Wat te doen? Ik kan natuurlijk die zwitser eruit gooien, ondanks zijn extra trainingen...
De speler die die klap in de maag kreeg is overigens meteen geblesseerd gewisseld.quote:22:20
Breda moest in de 22e minuut met een man minder door, omdat Bruno Galego rood kreeg na een zware, volkomen onnodige overtreding.
81:34
Thomas Christatos van PAOK dacht in de 81e minuut blijkbaar dat hij in de boksring stond. Hij gaf een tegenstander een keiharde stoot in de maag, maar was even vergeten dat de scheidsrechter vlak achter hem stond. Met een dieprode kaart op zak mocht de boosdoener de trieste aftocht naar de kleedkamer maken.
90:00
De belangrijkste speler van Breda was Gabriel Camptor. Dat leverde hem op zijn fanpage op Facebook direct vijftig nieuwe vrienden op.
Lijkt wel een duitser, jouw tegenstanderquote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Kutje... ik sta tot aan de 85e minuut met 1-0 voor in de beker en dan wordt er gelijk gemaakt
Het kan altijd erger, check maar het score verloop in mijn bekerwedstrijd, gelukkig wel in mijn voordeelquote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Kutje... ik sta tot aan de 85e minuut met 1-0 voor in de beker en dan wordt er gelijk gemaakt
Nu hopen dat ik in de verlenging ook nog de winst kan pakken. Normaal gesproken moet ik de betere ratings hebben...quote:1 - 0 Damrong Utaipot 11'
1 - 1 Damien Forestier 25'
2 - 1 Henk Das 26'
3 - 1 Timo Hellstén 31'
4 - 1 Julio Urtuuste 56'
4 - 2 Folke Smed 85'
4 - 3 Folke Smed 87'
4 - 4 Folke Smed 88'
herkenbaar! Zo stond ik 2-1 voor, om in een minuut tijd 2 (!) pingels tegen te krijgen en ook nog eens in de 87e minuut ofzoquote:
Het spijt me, ik zal het aanpassen..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat is toch bizar dat al die wedstrijden dan in de slotfase ineens helemaal kantelen, met die pot van Nelisz als uitschieter.... dat ik verlies is terecht maar de manier waarop mag echt wel wat realistischer
huh?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal het aanpassen..
Oh ok... je was me effe kwijtquote:
Geeft nix....komt wel goed, schatje!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok... je was me effe kwijt
hehe het zal dan wel redelijk rustig zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 06:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja we voelen met je mee
Jezus weer een trainee op de TL ( 3e nu ). Fijne tijd ook 31 dec 23,47kuch
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geeft nix....komt wel goed, schatje!
Mijn pot was inderdaad een uitschieter, en behoorlijk onrealistisch... Maar gelukkig ondanks het vreemde scoreverloop wel terecht gewonnenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat is toch bizar dat al die wedstrijden dan in de slotfase ineens helemaal kantelen, met die pot van Nelisz als uitschieter.... dat ik verlies is terecht maar de manier waarop mag echt wel wat realistischer
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mijn pot was inderdaad een uitschieter, en behoorlijk onrealistisch... Maar gelukkig ondanks het vreemde scoreverloop wel terecht gewonnen
feliquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mijn pot was inderdaad een uitschieter, en behoorlijk onrealistisch... Maar gelukkig ondanks het vreemde scoreverloop wel terecht gewonnen
volgens mij heb ik wel een tem klaar staan, maar durf het niet zeker te zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Xummon, Koekje:
pekel heeft nog niet geaccepteerd, is sinds 25/12 20:47 niet op VBL/WZV geweest en sinds 27/12 01:27u niet ingelogd op HT.
Nu kan het zijn dat hij later vanavond/morgenvroeg weer inlogd, zodat we alsnog morgenochtend door gaan. Hebben jullie morgenvroeg nog tijd om de opstelling (zo nodig) aan te passen en/of staat er een afdoende standaardopstelling (i.c.m. training)? Zo nee, ik kan vanavond nog het wedstrijdschema aanpassen naar vrijdagochtend (scheelt 1 dag), als ik het morgenochtend aan moet passen kunnen we zaterdag pas weer los..
ik heb mijn oefenpot tegen een familieteam uit Litouwen ook blessurevrij afgesloten..quote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oefenpotje zonder blessures doorgekomen
Hier een b-midje een +1, kan erger.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb mijn oefenpot tegen een familieteam uit Litouwen ook blessurevrij afgesloten..
Ookquote:Op donderdag 30 december 2010 00:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb mijn oefenpot tegen een familieteam uit Litouwen ook blessurevrij afgesloten..
Op een gegeven moment is het gewoon klaar..quote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eens. Daar hadden we het vorige keer ook al over.
Dat sloeg op m'n post van gisteravondquote:Je moet trouwens even Pekel neerzetten in je stukje in plaats van koekje.![]()
Ohw.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het gewoon klaar..
[..]
Dat sloeg op m'n post van gisteravond
Ik heb mijn pijlen gericht op Egypte!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Namijn bekeravontuurnu weer vlaggetjesjagen, Marokko of India wordt de bedoeling.
En dat allemaal zonder ons op de hoogte te stellen, hoe durf je?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ohw.
Toen lag ik ziek in bed.
En ik ga eens kijken in Nederland. Gister kwam ik er achter dat ik nog geen friendly had geregeld. Dus ik snel via de oefenpot nog een wedstrijd geregeld. Is ie voor volgende week.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn pijlen gericht op Egypte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel een saaie training worden dus.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ik ga eens kijken in Nederland. Gister kwam ik er achter dat ik nog geen friendly had geregeld. Dus ik snel via de oefenpot nog een wedstrijd geregeld. Is ie voor volgende week.
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel een saaie training worden dus.![]()
Mooi zuur, dat wel...Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
er is ook geen enkele communicatie van zijn kant, kan altijd zijn dat je een keer niet op tijd kan accepteren door omstandighedenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Xummon, Koekje:
Gezien ik van Koekje nog geen reactie heb, de competitiestart met 2 dagen uitgesteld (jaja, 01-01-2011 10:15u). Als pekel morgenochtend (31-12) nog niet heeft geaccepteerd maak ik de competitie publiek (internationaal) voor een 4e deelnemer (in principe eenmalig), zodat we niet nog langer hoeven te wachten en een ieder nog wel tijd heeft om, zo nodig, opstelling/training aan te passen voor zaterdag.
We hebben dan een week of 5 om een 'nieuwe' 4e speler te vinden, eerlijk gezegd ben ik er namelijk wel een beetje klaar mee dat pekel zo weinig inlogt/slecht bereikbaar is. Met name rondom de 'wisseling' iedere keer, dat ziet hij toch zelf ook wel aankomen?
Dat heb ik ook een keer gehad ja. Wat een mongolen!!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Drassss het volgende:
Manager " Ja, ik zet die speler Prent wel op de TL '
Drassss" Top dankjewel ~!! "
Drassss" biedt 10k " ( tv waarde 1k )
Manager" Biedt 150k "
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
"
wat een lambalquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Drassss het volgende:
Manager" Biedt 150k "
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
"
Gelukt!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn pijlen gericht op Egypte!
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Drassss het volgende:
Manager" Biedt 150k "
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
"
Het is een kutstreek ja.... maar toch moest ik ff gniffelenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Drassss het volgende:
Manager" Biedt 150k "
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
"
Bij mij nog nietquote:
Ik zag het om 06.15 toen ik net wakker was met slaperige ogen. Pas een uur later begreep ik pas dat ik " genaaid " wasquote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is een kutstreek ja.... maar toch moest ik ff gniffelen
Hij is mijn keeper.quote:Reint van Gansewinkel: Overall beschouwd? Hij heeft echt meer training nodig wil hij zijn potentieel volledig benutten.
quote:Keepen:
matig (max. redelijk)
Verdedigen:
slecht (max. slecht)
Positiespel:
rampzalig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen:
onbekend (max. waardeloos)
Scoren: onbekend
Spelhervatting:
zwak (max. onbekend)
ik neem niet aan dat je keepen traint??? dus zal men wel hier op duiden, je moet keepen trainen om hem op zijn best te krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef BrandX het volgende:
wat moet ik nou met deze uitspraak over een jeugdspeler van me
[..]
Hij is mijn keeper.
stats:
[..]
klopt, eerste training is individueel, 2e is vleugelspel, want ik heb vier spelertjes die nu op redelijk vleugelspel zitten, en hun max nog onbekend. Die keeper heeft als max redelijk keepen dus tjaquote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik neem niet aan dat je keepen traint??? dus zal men wel hier op duiden, je moet keepen trainen om hem op zijn best te krijgen
vraag vullie om te helpen!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
, hopelijk vind ik een gaatje....
quote:
Hoe laat moet dat? Ik ben thuis, dus als ik helpen kan.....quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet morgen mn jeugdspelertje pullen en later listen, hopelijk vind ik een gaatje....
Waarom individueel? Je kan beter je beste tallentjes vol trainen en een bij skill als 2e dan individueel als 1e.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, eerste training is individueel, 2e is vleugelspel, want ik heb vier spelertjes die nu op redelijk vleugelspel zitten, en hun max nog onbekend. Die keeper heeft als max redelijk keepen dus tja.
Ik begreep dat de training individueel van elke spelertje zijn beste stat trainde, en dan de 2e de boost. Ergens een keer op zo'n Hattrick forum gelezen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom individueel? Je kan beter je beste tallentjes vol trainen en een bij skill als 2e dan individueel als 1e.Je kan nou eenmaal niet iedere speler met bv redelijk potentie trainen.
Dat klopt daarom is t ook individuele training. Maar je kent Hattrick, alles wat meer spelers traint duurt langer.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik begreep dat de training individueel van elke spelertje zijn beste stat trainde, en dan de 2e de boost. Ergens een keer op zo'n Hattrick forum gelezen.
Dus beter 1e vleugel en 2e individueel zeg jij ?
Het gaat me wel lukken op mn mobiel, denk ik. Maar bedankt voor het aanbod!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe laat moet dat? Ik ben thuis, dus als ik helpen kan.....
Ok prima.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het gaat me wel lukken op mn mobiel, denk ik. Maar bedankt voor het aanbod!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |