Jammer idd.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
ik niet, nog een record verder was teveel gevraagd. Ik ben mss niet objectief maar ik voel me genaaid : (314928131)
Succes vullie!!
Jij hebt Ruud Gullit in je teamquote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef MrMoon het volgende:
Wel een dag later, maar zoals beloofd toch nog mijn teamfoto..
[ afbeelding ]
Thanks, ook feli aan de restquote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef Gijs_ het volgende:
Vullie gefeliciteerd! En andere bekerhelden, want die kant gaat het inmiddels op, ook!
was het maar zo, daar had ik tenminste nog wat aan..quote:Op donderdag 23 december 2010 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij hebt Ruud Gullit in je team
Ik ben ook zo'n wanker :-)quote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Xummon het volgende:
zit zo een fucking wanker op zijn eigen speler te bieden om de prijs op te drukken
Als ik dat zie kap ik gelijk met bieden.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Xummon het volgende:
zit zo een fucking wanker op zijn eigen speler te bieden om de prijs op te drukken
Ligt eraan hoe graag je hem hebben wil, maar ik in principe ook altijd.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ik dat zie kap ik gelijk met bieden.
Als ik op mogelijke A-spelers biedt dan zijn de eisen zo specifiek dat er hooguit 10 spelers zijn die er aan voldoen. Binnen de prijs waarvoor ik een speler wil kopen blijft de helft dan maar over. Als de manager dan de prijs op drijft kan hij het echt vergeten.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef DutchieBre het volgende:
Ligt eraan hoe graag je hem hebben wil, maar ik in principe ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |