SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdIk ben van pindavlees
Dat was ook precies de reactie die ik sowieso van jou had verwacht. Weet ook niet waaromquote:
Ik heb bij elke wo/zo dat ik de wedstrijden van Moon wil bekijken of hij weer pech heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 18:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat was ook precies de reactie die ik sowieso van jou had verwacht. Weet ook niet waarom
Hehe, jij ramptoeristquote:Op woensdag 22 december 2010 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb bij elke wo/zo dat ik de wedstrijden van Moon wil bekijken of hij weer pech heeft![]()
Huh?! Welke pot?!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beetje wel.. zo'n pot met 4 blessures, rood en een lelijke uitslag vergeet je niet zo snel.
Op zich is dat niet zo *heel* raar, maar dat alles aan één kant valt :Squote:Op woensdag 22 december 2010 18:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beetje wel.. zo'n pot met 4 blessures, rood en een lelijke uitslag vergeet je niet zo snel.
Nouja een +4 en een +3 voor je keep en beste trainee is ook vrij vervelendquote:Op woensdag 22 december 2010 18:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo *heel* raar, maar dat alles aan één kant valt :S
Stel dat de blessures 2-2 waren verdeeld, Moon rood had gehad maar de tegenstander de naaiuitslag. Dan was er niks aan de hand geweest
hmm. truequote:Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja een +4 en een +3 voor je keep en beste trainee is ook vrij vervelend
Zow kom je klaar ofzow?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef Flappekz het volgende:
JAAAAA VULLIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEE
Jammer idd.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
ik niet, nog een record verder was teveel gevraagd. Ik ben mss niet objectief maar ik voel me genaaid : (314928131)
Succes vullie!!
Jij hebt Ruud Gullit in je teamquote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef MrMoon het volgende:
Wel een dag later, maar zoals beloofd toch nog mijn teamfoto..
[ afbeelding ]
Thanks, ook feli aan de restquote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef Gijs_ het volgende:
Vullie gefeliciteerd! En andere bekerhelden, want die kant gaat het inmiddels op, ook!
was het maar zo, daar had ik tenminste nog wat aan..quote:Op donderdag 23 december 2010 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij hebt Ruud Gullit in je team
Ik ben ook zo'n wanker :-)quote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Xummon het volgende:
zit zo een fucking wanker op zijn eigen speler te bieden om de prijs op te drukken
Als ik dat zie kap ik gelijk met bieden.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Xummon het volgende:
zit zo een fucking wanker op zijn eigen speler te bieden om de prijs op te drukken
Ligt eraan hoe graag je hem hebben wil, maar ik in principe ook altijd.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ik dat zie kap ik gelijk met bieden.
Als ik op mogelijke A-spelers biedt dan zijn de eisen zo specifiek dat er hooguit 10 spelers zijn die er aan voldoen. Binnen de prijs waarvoor ik een speler wil kopen blijft de helft dan maar over. Als de manager dan de prijs op drijft kan hij het echt vergeten.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef DutchieBre het volgende:
Ligt eraan hoe graag je hem hebben wil, maar ik in principe ook altijd.
Het land waar ze uit komen maakt me niks uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ben de laatste tijd into the Israëlische spelers. Ze zijn telkens goedkoop, groeien ziender ogen en (als ik ze nu zou verkopen) kan ze met dikke winst door verkopen.. Ok, dat kun je met spelers uit allerlei landen, maar opeens let ik op deze jongens
.
Heb contact met de scouts van dat land.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef DutchieBre het volgende:
Hoe weet je dat ze die potentie hebben dan ?
quote:Alessandro Bruijsten heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Vleugelspel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Die heeft wel potentie. Hopelijk heeft hij 2x goed.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kom ik er net achter dat ik nog geen scouts gebeld had deze week, komen ze met deze speler aanzetten:
Neemt zo'n scout zelf contact op met je ?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb contact met de scouts van dat land.
De italiaan:
Luigi Bonasio
21 dagen + 100 dagen
Specialiteit: SNEL
Scoren: wonderbaarlijk
Passen: wonderbaarlijk
Bij wereldklasse passen wordt hij verkocht. De transfervergelijking laat maar 1 vergelijkbare speler zien verkocht in Mei. Zijn TSI bij promotie was 2760.
Hij heeft de U20 gemist doordat Italie niet door de kwalificatie heen kwam.
Hangt af van het land.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef DutchieBre het volgende:
Neemt zo'n scout zelf contact op met je ?
Ik hoop het ook. Meteen mijn training maar omgegooid. Mijn uitstekende vleugelspeler is ook al uitgetraind.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Die heeft wel potentie. Hopelijk heeft hij 2x goed.
Oow, ik zou er zelf nooit over mailen hoor, ik vroeg me gewoon af hoe zij aan hun spelers kwamenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hangt af van het land.
Van Nederland weet ik zeker dat ze contact met je opnemen als er potentie in zou zitten, dat weten de mensen hier ook door de mailtjes van het U17 team.
Van de spelers waarvan ik het vermoed stuur ik gewoon een berichtje naar de hoofdscout met de vraag. Bedenk wel dat ze genoeg kloterige spelers krijgen aangeboden.
Zo kwam mijn scout met deze :quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kom ik er net achter dat ik nog geen scouts gebeld had deze week, komen ze met deze speler aanzetten:
[..]
Gescout op positiespel. Haalt ie daar max zwak.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar (111 d) en heet Midas Ubbink.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer slecht zijn.
Geven we hem een contract, baas?
Ik scout op verdedigers. En die van mijn 15j83d. Dus nog een seizoen en 4 weken training. Primair train ik nu controlerend spel, en secundair vleugelspel. Dat lijkt mij de beste combinatie voor deze speler.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo kwam mijn scout met deze :
[..]
Gescout op positiespel. Haalt ie daar max zwak.Ik hoop dus dat ie verdedigen kan want daar ben ik net op over gestapt.
Wel jammer van zn 111 dagen.
Ik had een aantal weken positiespel getraint omdat ik niet veel boeiends had qua verdedigers en ik Thys op redelijk positiespel wilde hebben. Daar naast kon ik meteen zien of ik nog potentiële toppers had. Helaas was dat niet zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik scout op verdedigers. En die van mijn 15j83d. Dus nog een seizoen en 4 weken training. Primair train ik nu controlerend spel, en secundair vleugelspel. Dat lijkt mij de beste combinatie voor deze speler.
quote:Thys van der Wulp
16 jaar en 26 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: redelijk (max. redelijk)
Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. matig)
Spelhervatting: onbekend
Laatste wedstrijd: 16-12-2010 ******* (Middenvelder)
Lekker hoor! AL redelijk vleugelspel, dat is een mooie bonus. Wens dat ik eens spelers krijg die al redelijk zijn in kwaliteiten die ik niet train ;-)quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mocht 'ie nog onbekend zijn, is 't iets voor je?quote:Meine van Groningen (227429261)
24 jaar en 11 dagen
Total Skill Index (TSI): 20 270
Loon: 8 910 ¤/week
Conditie goed
Passen zwak
Vleugelspel matig
Verdedigen wonderbaarlijk
Deadline: 23-12-2010 20:06 (vanavond)
Vraagprijs: 1 825 000 ¤
Hij traint zelf verdedigen dus ik denk t niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Moon:
Kwam toevallig in een Fed de volgende ad tegen:
[..]
Mocht 'ie nog onbekend zijn, is 't iets voor je?
Eindelijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef Flappekz het volgende:
Hoezee, onze jugend is ook weer aan het voetjeballen
Idd, ik heb ook een paar keer gehad dat de NLse scouts met mij contact opnamen voor meer info van een spelertje.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hangt af van het land.
Van Nederland weet ik zeker dat ze contact met je opnemen als er potentie in zou zitten, dat weten de mensen hier ook door de mailtjes van het U17 team.
Van de spelers waarvan ik het vermoed stuur ik gewoon een berichtje naar de hoofdscout met de vraag. Bedenk wel dat ze genoeg kloterige spelers krijgen aangeboden.
Ben een leuke counter overwinning (2-0 nu) aan t boeken op Rpp.quote:Deze helft bleek PVDZ met 53 procent balbezit het meest energiek.
quote:Je team heeft 30 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Sjefke Schoppert (302406202) onlangs is verkocht voor 2 000 ¤.
Yepquote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dat je je stadion moet uitbreiden als je bijna vol zit, geldt dat ook voor bekerwedstrijden?
23-12-2010 (4/44) Rebuilt the arena and paid the contractors 858 160 ¤.quote:
Dat zou ik nog geeneens nieteens doen als ik er 858160 euro bij zou krijgenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
23-12-2010 (4/44) Rebuilt the arena and paid the contractors 858 160 ¤.
Naar 52960 gegaan. Ik zou mn stadion nu Amsterdam ArenA kunnen noemen
Helaas al bijna 19 maar goed hij kan nog seizoenen mee.quote:Camiel Van Den Bosch (294838132)
18 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 29-12-2010
slecht in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 23-12-2010 (4/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 3 040
Loon: 564 ¤ (470 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 024 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Of: 'de-voetbaltempel-waar-az-met-3-0-naar-alkmaar-werd-gestuurd'quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef Drassss het volgende:
De Betonnen Ufo lijkt me een betere naam
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef NelisZ het volgende:
Zo he, wat een ge-ni-ale goal van Sulejmani
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef NelisZ het volgende:
Zo he, wat een ge-ni-ale goal van Sulejmani
Eredivisie Livequote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Eredivisie live is het op!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eredivisie Live, maar er zijn vast ook streams,,,nu rust
Thx alle 3! Tijd voor Sopcast dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eredivisie Live
Ajax - AZ voor de KNVB beker
Billige rat ;-)quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thx alle 3! Tijd voor Sopcast dus.
1)Kwaliteit op groot schermquote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom betalen als t gratis kan.
Ik heb geen groot scherm en dus geen grote tv. Mn pc scherm is 19" dus das best aardig. Oh ja en het hapert niet (meer).quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
1)Kwaliteit op groot scherm
2)Op grote tv ipv kutmonitortje
3)Geen haper etc
4)Niet 45 sec achterlopen waardoor je soms met goed of slechtt nieuws wordt gesmst en jij het nog niet weet
De live streams blijven wel bestaan hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oja en
5) Omdat het anders niet meer bestaat over een aantal jaar
Deze wel ja. Voor EL waren er ook al live streams dus als EL stoppen moet, nemen ze gewoon een andere.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Die livestreams zijn ook gewoon de beelden van EL hoor. Als EL er mee kapt zijn er ook geen livestreams ;-)
Laat maar, je snapt het niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze wel ja. Voor EL waren er ook al live streams dus als EL stoppen moet, nemen ze gewoon een andere.
2 B trainies.quote:Je trainer Roberto Belmonte heeft het volgende vastgesteld:
Yohan van den Bosch
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van matig naar redelijk.
Kornel van den Bosch
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van zwak naar matig.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
3 pops waaronder Christiaans van possie
Daarnaast ook mn skilltrade van deze week meteen gepopt, weet nog niet of ik nog iemand ga verkopen naast hem.
quote:Stephan Prent Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van matig naar redelijk.
Gied Prent Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van formidabel naar uitmuntend.
Gait-Jan Prent Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van uitstekend naar formidabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |