Nice, die stijgersquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
7 stijgers en ik heb toegang tot stage gekregen.
Hij is net gepopt naar wonderbaarlijk. Hij heeft aardige bijstats, met name zijn passen.quote:redelijk in vorm, conditie formidabel
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: FC James's (sinds 25-10-2008)
Total Skill Index (TSI): 17 880
Loon: 5 510 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
stats:
Keepen: waardeloos
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: zwak
Vleugelspel: zwak
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
ZIjn de betere niet skilltrades trouwens, Gekocht voor 1,5 miljoen, niet onder de TV ofzo. Nu na 6 weken een pop en 1,5 miljoen waard. Nice.quote:
Zelf ben ik fan van woensdagmiddag zo tussen 2-4 uur smiddags, zodat hij zaterdag rond hetzelfde tijdstip afloopt. Anderen hier zijn weer idolaat van vrijdagavond (hoe laat eigenlijk?) en dat ga ik zelf ook vanavond eens proberen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:10 schreef BrandX het volgende:
Ok heren, ik moet gaan verjongen, dus wil ik een inmiddels 25-jarige verdediger verkopen.
Dit is um:
[..]
Hij is net gepopt naar wonderbaarlijk. Hij heeft aardige bijstats, met name zijn passen.
Wanneer is een goed moment om hem te koop te zetten zodat hij zo duur mogelijk de deur uit gaat? Ik heb het geld nodig namelijk om mijn team te verjongen.
Ik heb reeds 2milj, met hem verkocht moet ik zeker op 4milj. uit kunnen komen. Gelijksoortige spelers gaan voor tussen de 1,9 en 2,5 milj. de deur uit.
Tips?
Ai, jij hebt wel erg veel last van het tussenseizoen. Ik zt zelf op passable (very low) maar k heb 3 uitschieters naar waardeloos en slecht. Mn A-team zit gelukkig nog op passable (high).quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TSI: +15 000 / -9 500
Verdedigen: +2 / -0
Conditie: +0 / -0
Vorm: +5 / -9
Trainee die ik paar weken geleden in een bidwar met een Deen van mezelf terug kocht voor 3,75 miljoen gepopt naar wk Verdedigen en doet nu kleine 4mln gemiddeld op de TL. Andere pop is van een 31-jarige allroundreserve die naar redelijk klaverjast.
Vorm is om te janken, zit nu met 24 spelers gemiddeld zelfs op matig (hoog).. +1 / -3 ook in m'n A-team met a.s. zondag de 'topper' tegen de koploper voor de boeg
Dat hoeft natuurlijk nog niet heel veel te zeggen he...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
A.s. zondag tegen een team dat 264 Hatstats haalt
Ik tegen een team met ongeveer 100 minder. I like!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
A.s. zondag tegen een team dat 264 Hatstats haalt
Ht stage.. tjaquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
7 stijgers en ik heb toegang tot stage gekregen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
Bij deze iedereen hier fijne (witte) kerst en een goed 2011 gewenst.![]()
![]()
Ik volg jouw spelers niet bij voornaam. Hoe heten ze verder?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:55 schreef MrMoon het volgende:
3 stijgers hier.. reinder naar goed, kristiaan naar redelijk en iven naar zwak verdedigen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik volg jouw spelers niet bij voornaam. Hoe heten ze verder?
Reinder heet voluit Reinder van Groningen, Kristiaan heet voluit Kristiaan van Groningen en Iven heet voluit Iven van Groningen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik volg jouw spelers niet bij voornaam. Hoe heten ze verder?
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk nog niet heel veel te zeggen he...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
Bij deze iedereen hier fijne (witte) kerst en een goed 2011 gewenst.![]()
![]()
Duidelijk! Ik vind vooral van groningen een leuk spelertje!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Reinder heet voluit Reinder van Groningen, Kristiaan heet voluit Kristiaan van Groningen en Iven heet voluit Iven van Groningen..
ik ook.. ben ook erg blij met hem..quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Duidelijk! Ik vind vooral van groningen een leuk spelertje!
quote:Je team heeft 10 835 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Sten Firet (275037567) onlangs is verkocht voor 2 167 001 ¤.
wat is datquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ht stage.. tja![]()
Na een week was ik er al op uitgekeken...
Je hebt dan toegang tot een forum waar je over bugs en nieuwe dingen binnen ht kan discussiëren.. Na een week vond ik het wel prima, want dat slap geouwehoer tussen mods en GM"s is niet al te boeiend. Tevens zal ik nooit bugs melden, omdat ik wel betere dingen te doen heb. Dan kan beter iemand anders die dat wel wil toegang tot stage hebben vind ikquote:
ohw. Nah ook niets voor mij iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt dan toegang tot een forum waar je over bugs en nieuwe dingen binnen ht kan discussiëren.. Na een week vond ik het wel prima, want dat slap geouwehoer tussen mods en GM"s is niet al te boeiend. Tevens zal ik nooit bugs melden, omdat ik wel betere dingen te doen heb. Dan kan beter iemand anders die dat wel wil toegang tot stage hebben vind ik
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Nah ook niets voor mij idd.
Ach, kom er gewoon bijquote:Hoor eens, Lazar Novkovi is 16 en 3 dagen oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Scoren!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Waarom nietquote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Oswald Vervoort.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel!
Geven we hem een contract, baas?
Nee, sorry...risico is veel te groot dat ik dan met hem opgescheept zitquote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand die misschien een openingsbod durft te doen?
Josef Aschinger (185032739)
Ja goed de transfervergelijking geeft wel iets hoger aan mede door zijn slechte vorm maar goed, met deze markt weet je het nooitquote:Op zondag 26 december 2010 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, sorry...risico is veel te groot dat ik dan met hem opgescheept zit
Sorry, durf het ook niet aanquote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand die misschien een openingsbod durft te doen?
Josef Aschinger (185032739)
Vorm heeft geen invloed op de transfervergelijking...quote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja goed de transfervergelijking geeft wel iets hoger aan mede door zijn slechte vorm maar goed, met deze markt weet je het nooit
Ja, ik had er niet zo bij nagedacht toen ik de vraagprijs invuldequote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vorm heeft geen invloed op de transfervergelijking...
Het hele idee achter een vroeg openingsbod is juist dat je een speler voor zo'n beetje hooguit de helft van de vergelijking list
Dus deze knakker speelde mee in je trainingslinie? Dan doe je er idd goed aan om er vanaf te komenquote:Op zondag 26 december 2010 15:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Anyway, ik wil van hem af zodat ik een trainee extra kan trainen, en zoveel beter dan de trainees is hij niet meer
Hij was eerst verreweg de beste in mijn team, maar de jeugd is hem nu aan het inhalen. Wegwezen dus, en ruimte voor een 10e traineequote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus deze knakker speelde mee in je trainingslinie? Dan doe je er idd goed aan om er vanaf te komen
Morgenavond? Dan zijn wij er allemaal nietquote:Op zondag 26 december 2010 16:19 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Een verlaat prettig kerstfeest mensen!
Weinig tijd gehad de laatste tijd maar ben er morgenavond weer bij.
Is dat zo? Morgenavond posten we niet?quote:Op zondag 26 december 2010 16:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgenavond? Dan zijn wij er allemaal niet
Ja dat hadden we toch afgesproken Flap?quote:Op zondag 26 december 2010 18:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat zo? Morgenavond posten we niet?
Owkeequote:Op zondag 26 december 2010 18:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat hadden we toch afgesproken Flap?
Vanavond winnen of gaan we een bierviltje pakken met alle tegendoelpunten?quote:
Bij mij wordt het weer een redelijk 50/50 wedstrijd. En aangezien ik de vorige twee 50/50's heb gewonnen, zal ik er vanavond wel af gaanquote:Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanavond winnen of gaan we een bierviltje pakken met alle tegendoelpunten?
Hier gaan we 100% voor de winst! Ik wil 3 doelpunten verschil zien
Oja, die beginnen nu ook he? Ik ga mn sopcast maar weer ns aanslingeren denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 18:29 schreef Drassss het volgende:
Das altijd wel lekker.. Ik bal tegen een Amsterdammer met een veel minder team. Geen blessures/schorsingen dus de Prentjes zijn op volle oorlogssterkte.
Zo nog even een jeugdrapportje, hopelijk wat info en dan wachten tot 8u met Aston Villa - Spurs voor mijn neus
Ja over een minuutje!quote:Op zondag 26 december 2010 18:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, die beginnen nu ook he? Ik ga mn sopcast maar weer ns aanslingeren denk ik
quote:De muur stond niet goed opgesteld bij een vrije trap voor PRT in de 11e minuut. Bo Prent wist de bezoekers op een 0-1 voorsprong te zetten.
quote:Een sprankelende combinatie door het midden zette PRT-speler Jari Prent in de 33e minuut zo ongelooflijk vrij voor het doel dat hij alle tijd had om in te checken op Foursquare: I just ousted the goalkeeper as mayor of the penalty box. Vervolgens omspeelde hij rustig de keeper en tikte de bal binnen: 0-2!
Mazzelaarquote:Op zondag 26 december 2010 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja tis rustig.. Ik heb gelukkig Kloottzzzz vandaag niet nodig.
Ik ging voor de winst maar ik sta 1-0 achter.quote:Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanavond winnen of gaan we een bierviltje pakken met alle tegendoelpunten?
Hier gaan we 100% voor de winst! Ik wil 3 doelpunten verschil zien
Idd niet te laat maar veul te vroeg.quote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef klootzzz het volgende:
Goedenavond!
Ben een beetje te laat!
Edit: Althans als ik me eerder post zo lees ben ik dus 23uur en 50 minuten te vroeg.
![]()
Hahah inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd niet te laat maar veul te vroeg.
Zou ik niet doen, want dan krijg je straks 4 blessuresquote:Op zondag 26 december 2010 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ging voor de winst maar ik sta 1-0 achter.Misschien MrMoon mn opstelling maar weer laten maken.
quote:Toen PRT-speler Stephan Prent vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
quote:In de 62e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Jari Prent van PRT werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-3.
Vorige week gewonnen tegen een sterke tegenstander met de opstelling van MrMoon en zonder blessures.quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, want dan krijg je straks 4 blessures
[..]
Het gaat toppie, je kan je magie bewaren voor volgende weekquote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Zie dat je mijn hulp niet nodig hebt deze week
Mooi zoquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het gaat toppie, je kan je magie bewaren voor volgende week
Yes !!quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jarno van der Sluis heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Scoren. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Voor t eerst met een volledige van den Bosch opstelling en nou lekt t ineens uit.quote:Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Kluitje uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 5-3-2-formatie. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Van den Bosch - van den Bosch, Van Den Bosch, Van den Bosch, Van Den Bosch, van den Bosch - Van Den Bosch, van den Bosch, Van Den Bosch - van den Bosch, Van den Bosch.
Altijd lekker!quote:26-12-2010 (4/44) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 62 320 ¤
26-12-2010 (4/44) Je ontvangt voor deze speler: 31 160 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
What the fok is dit nou weer?
[..]
Voor t eerst met een volledige van den Bosch opstelling en nou lekt t ineens uit.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
What the fok is dit nou weer?
[..]
Voor t eerst met een volledige van den Bosch opstelling en nou lekt t ineens uit.
toch staat dat leuk, als enig team lekker aan het scoren geweestquote:s4r4js - FC James's 0 - 3
sv Wilp - AS De Rossi 0 - 0
F.C. Delfzijl - Wet Willies 1 - 0
linda1980 - FC Novio Nijmege 1 - 0
prutserquote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorige week gewonnen tegen een sterke tegenstander met de opstelling van MrMoon en zonder blessures.Nu sta ik tegen 1 van de mindere teams achter.....
Wat een lullo's, niet ff afbellen ofzo, Helemaal voor nix naar dat kutgroningen gereden!quote:Felle opklaringen verwelkomden de 14995 liefhebbers die zich in Lullo's Stadion hadden verzameld. De coach van Lullo's had voor een 0-1-2-formatie gekozen. De volgende spelers kwamen het veld op: van der Vlag - - Pestrin - Santoro, Krysik.
Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Elsloo uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 3-5-2-formatie. Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Badiola - Bouwer, Tii, Ansarian - van de Kraats, Vilím, Kessels, Paquin, Contreras - Rychnovský, Jennings.
Het thuisteam bleef met een reglementaire nederlaag zitten, omdat het niet minimaal 9 namen op het wedstrijdformulier had gezet. De fans konden hier niet vrolijk van worden. De wedstrijd eindigde in 0-5.
15j94d, redelijk allround, potentie redelijk Passen en huidig zwak Scoren. Komende week maar eens zien of die ook nog wat Verdedigen of Positiespel in huis heeftquote:Okee, de kandidaat fan dizze wike is 15 jier âld en syn namme is Albert-Jan Briët.
Dizze spiler hat swak Skoaren op dit punt yn syn karriêre. As hy himsels goed ûntwikkelt, soe ik sizze dat dizze jonge groeie kin nei aardich Oerspyljen foardat der by it earste team foege wurd. Syn overall feardigens lizze neffens my op dit stuit op aardich.
Wat fynst do, sille we him in kâns jaan?
Nah zeg dat.quote:Op zondag 26 december 2010 23:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
prutser
zelf een WO vandaag.. geen blessures dus..
quote:Bel Wouter-Jan van Gilpen
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Maurice Abels.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Verdedigen!
Goffer waarom is hij nou al 17.....quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Dicky van Woerkom en hij is 17 jaar.
Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt. Deze speler is matig in Passen op dit moment in zijn loopbaan.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Vleugelspel levert als hoofdstat weinig/niets op, als bijstat kan het wel interessant zijn. In eerste instantie zou ik dan inderdaad primair Verdedigen doen en dat in combinatie met secundair Openingen Maken om zo het Passen van je Verdedigen-talentjes te achterhalen (wel zonde trouwens dat die 'uitstekend' al 18 is..)quote:Op maandag 27 december 2010 10:05 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb een speler die al 18j17d die uitstekend kan worden op verdedigen (nu op redelijk). Een speler van 16j14d die goed kan worden in verdedigen (nu redelijk) en nu dus die 15j53d die goed kan worden maar nu nog onbekend is.
Voor vleugelspel heb ik de volgende spelers: 15j39d, 15j88d (max matig) 16j65d nu zwak en max. goed, en een 17j7d die onbekend is en max redelijk ..
Zo te zien kan ik het beste op verdedigen trainen en secundair op vleugelspel ?
ach het kwam gisteren wel goed uitquote:Op maandag 27 december 2010 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah zeg dat.Ik een 5e A trainie erbij gehaald dus dacht 5-3-2 te spelen met counter. Mn mid was slechter en mn verdediging was beter mja mijn aanval is zo slecht dat ik geen potten kan breken....
Altijd prettig zo een overwinning. Al is t leuker om een hele wedstrijd te volgen.
Ja, die kwam pas op zijn 17dequote:Op maandag 27 december 2010 12:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vleugelspel levert als hoofdstat weinig/niets op, als bijstat kan het wel interessant zijn. In eerste instantie zou ik dan inderdaad primair Verdedigen doen en dat in combinatie met secundair Openingen Maken om zo het Passen van je Verdedigen-talentjes te achterhalen (wel zonde trouwens dat die 'uitstekend' al 18 is..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |