Ach, kom er gewoon bijquote:Hoor eens, Lazar Novkovi is 16 en 3 dagen oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Scoren!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Waarom nietquote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Oswald Vervoort.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel!
Geven we hem een contract, baas?
Nee, sorry...risico is veel te groot dat ik dan met hem opgescheept zitquote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand die misschien een openingsbod durft te doen?
Josef Aschinger (185032739)
Ja goed de transfervergelijking geeft wel iets hoger aan mede door zijn slechte vorm maar goed, met deze markt weet je het nooitquote:Op zondag 26 december 2010 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, sorry...risico is veel te groot dat ik dan met hem opgescheept zit
Sorry, durf het ook niet aanquote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand die misschien een openingsbod durft te doen?
Josef Aschinger (185032739)
Vorm heeft geen invloed op de transfervergelijking...quote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja goed de transfervergelijking geeft wel iets hoger aan mede door zijn slechte vorm maar goed, met deze markt weet je het nooit
Ja, ik had er niet zo bij nagedacht toen ik de vraagprijs invuldequote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vorm heeft geen invloed op de transfervergelijking...
Het hele idee achter een vroeg openingsbod is juist dat je een speler voor zo'n beetje hooguit de helft van de vergelijking list
Dus deze knakker speelde mee in je trainingslinie? Dan doe je er idd goed aan om er vanaf te komenquote:Op zondag 26 december 2010 15:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Anyway, ik wil van hem af zodat ik een trainee extra kan trainen, en zoveel beter dan de trainees is hij niet meer
Hij was eerst verreweg de beste in mijn team, maar de jeugd is hem nu aan het inhalen. Wegwezen dus, en ruimte voor een 10e traineequote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus deze knakker speelde mee in je trainingslinie? Dan doe je er idd goed aan om er vanaf te komen
Morgenavond? Dan zijn wij er allemaal nietquote:Op zondag 26 december 2010 16:19 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Een verlaat prettig kerstfeest mensen!
Weinig tijd gehad de laatste tijd maar ben er morgenavond weer bij.
Is dat zo? Morgenavond posten we niet?quote:Op zondag 26 december 2010 16:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgenavond? Dan zijn wij er allemaal niet
Ja dat hadden we toch afgesproken Flap?quote:Op zondag 26 december 2010 18:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat zo? Morgenavond posten we niet?
Owkeequote:Op zondag 26 december 2010 18:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat hadden we toch afgesproken Flap?
Vanavond winnen of gaan we een bierviltje pakken met alle tegendoelpunten?quote:
Bij mij wordt het weer een redelijk 50/50 wedstrijd. En aangezien ik de vorige twee 50/50's heb gewonnen, zal ik er vanavond wel af gaanquote:Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanavond winnen of gaan we een bierviltje pakken met alle tegendoelpunten?
Hier gaan we 100% voor de winst! Ik wil 3 doelpunten verschil zien
Oja, die beginnen nu ook he? Ik ga mn sopcast maar weer ns aanslingeren denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 18:29 schreef Drassss het volgende:
Das altijd wel lekker.. Ik bal tegen een Amsterdammer met een veel minder team. Geen blessures/schorsingen dus de Prentjes zijn op volle oorlogssterkte.
Zo nog even een jeugdrapportje, hopelijk wat info en dan wachten tot 8u met Aston Villa - Spurs voor mijn neus
Ja over een minuutje!quote:Op zondag 26 december 2010 18:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, die beginnen nu ook he? Ik ga mn sopcast maar weer ns aanslingeren denk ik
quote:De muur stond niet goed opgesteld bij een vrije trap voor PRT in de 11e minuut. Bo Prent wist de bezoekers op een 0-1 voorsprong te zetten.
quote:Een sprankelende combinatie door het midden zette PRT-speler Jari Prent in de 33e minuut zo ongelooflijk vrij voor het doel dat hij alle tijd had om in te checken op Foursquare: I just ousted the goalkeeper as mayor of the penalty box. Vervolgens omspeelde hij rustig de keeper en tikte de bal binnen: 0-2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |