Nice, die stijgersquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
7 stijgers en ik heb toegang tot stage gekregen.
Hij is net gepopt naar wonderbaarlijk. Hij heeft aardige bijstats, met name zijn passen.quote:redelijk in vorm, conditie formidabel
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: FC James's (sinds 25-10-2008)
Total Skill Index (TSI): 17 880
Loon: 5 510 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
stats:
Keepen: waardeloos
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: zwak
Vleugelspel: zwak
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
ZIjn de betere niet skilltrades trouwens, Gekocht voor 1,5 miljoen, niet onder de TV ofzo. Nu na 6 weken een pop en 1,5 miljoen waard. Nice.quote:
Zelf ben ik fan van woensdagmiddag zo tussen 2-4 uur smiddags, zodat hij zaterdag rond hetzelfde tijdstip afloopt. Anderen hier zijn weer idolaat van vrijdagavond (hoe laat eigenlijk?) en dat ga ik zelf ook vanavond eens proberen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:10 schreef BrandX het volgende:
Ok heren, ik moet gaan verjongen, dus wil ik een inmiddels 25-jarige verdediger verkopen.
Dit is um:
[..]
Hij is net gepopt naar wonderbaarlijk. Hij heeft aardige bijstats, met name zijn passen.
Wanneer is een goed moment om hem te koop te zetten zodat hij zo duur mogelijk de deur uit gaat? Ik heb het geld nodig namelijk om mijn team te verjongen.
Ik heb reeds 2milj, met hem verkocht moet ik zeker op 4milj. uit kunnen komen. Gelijksoortige spelers gaan voor tussen de 1,9 en 2,5 milj. de deur uit.
Tips?
Ai, jij hebt wel erg veel last van het tussenseizoen. Ik zt zelf op passable (very low) maar k heb 3 uitschieters naar waardeloos en slecht. Mn A-team zit gelukkig nog op passable (high).quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TSI: +15 000 / -9 500
Verdedigen: +2 / -0
Conditie: +0 / -0
Vorm: +5 / -9
Trainee die ik paar weken geleden in een bidwar met een Deen van mezelf terug kocht voor 3,75 miljoen gepopt naar wk Verdedigen en doet nu kleine 4mln gemiddeld op de TL. Andere pop is van een 31-jarige allroundreserve die naar redelijk klaverjast.
Vorm is om te janken, zit nu met 24 spelers gemiddeld zelfs op matig (hoog).. +1 / -3 ook in m'n A-team met a.s. zondag de 'topper' tegen de koploper voor de boeg
Dat hoeft natuurlijk nog niet heel veel te zeggen he...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
A.s. zondag tegen een team dat 264 Hatstats haalt
Ik tegen een team met ongeveer 100 minder. I like!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
A.s. zondag tegen een team dat 264 Hatstats haalt
Ht stage.. tjaquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
7 stijgers en ik heb toegang tot stage gekregen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
Bij deze iedereen hier fijne (witte) kerst en een goed 2011 gewenst.![]()
![]()
Ik volg jouw spelers niet bij voornaam. Hoe heten ze verder?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:55 schreef MrMoon het volgende:
3 stijgers hier.. reinder naar goed, kristiaan naar redelijk en iven naar zwak verdedigen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik volg jouw spelers niet bij voornaam. Hoe heten ze verder?
Reinder heet voluit Reinder van Groningen, Kristiaan heet voluit Kristiaan van Groningen en Iven heet voluit Iven van Groningen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik volg jouw spelers niet bij voornaam. Hoe heten ze verder?
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk nog niet heel veel te zeggen he...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
Bij deze iedereen hier fijne (witte) kerst en een goed 2011 gewenst.![]()
![]()
Duidelijk! Ik vind vooral van groningen een leuk spelertje!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Reinder heet voluit Reinder van Groningen, Kristiaan heet voluit Kristiaan van Groningen en Iven heet voluit Iven van Groningen..
ik ook.. ben ook erg blij met hem..quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Duidelijk! Ik vind vooral van groningen een leuk spelertje!
quote:Je team heeft 10 835 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Sten Firet (275037567) onlangs is verkocht voor 2 167 001 ¤.
wat is datquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ht stage.. tja![]()
Na een week was ik er al op uitgekeken...
Je hebt dan toegang tot een forum waar je over bugs en nieuwe dingen binnen ht kan discussiëren.. Na een week vond ik het wel prima, want dat slap geouwehoer tussen mods en GM"s is niet al te boeiend. Tevens zal ik nooit bugs melden, omdat ik wel betere dingen te doen heb. Dan kan beter iemand anders die dat wel wil toegang tot stage hebben vind ikquote:
ohw. Nah ook niets voor mij iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt dan toegang tot een forum waar je over bugs en nieuwe dingen binnen ht kan discussiëren.. Na een week vond ik het wel prima, want dat slap geouwehoer tussen mods en GM"s is niet al te boeiend. Tevens zal ik nooit bugs melden, omdat ik wel betere dingen te doen heb. Dan kan beter iemand anders die dat wel wil toegang tot stage hebben vind ik
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Nah ook niets voor mij idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |