Mazzelaarquote:Op zondag 26 december 2010 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja tis rustig.. Ik heb gelukkig Kloottzzzz vandaag niet nodig.
Ik ging voor de winst maar ik sta 1-0 achter.quote:Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanavond winnen of gaan we een bierviltje pakken met alle tegendoelpunten?
Hier gaan we 100% voor de winst! Ik wil 3 doelpunten verschil zien
Idd niet te laat maar veul te vroeg.quote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef klootzzz het volgende:
Goedenavond!
Ben een beetje te laat!
Edit: Althans als ik me eerder post zo lees ben ik dus 23uur en 50 minuten te vroeg.
![]()
Hahah inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd niet te laat maar veul te vroeg.
Zou ik niet doen, want dan krijg je straks 4 blessuresquote:Op zondag 26 december 2010 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ging voor de winst maar ik sta 1-0 achter.Misschien MrMoon mn opstelling maar weer laten maken.
quote:Toen PRT-speler Stephan Prent vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
quote:In de 62e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Jari Prent van PRT werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-3.
Vorige week gewonnen tegen een sterke tegenstander met de opstelling van MrMoon en zonder blessures.quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, want dan krijg je straks 4 blessures
[..]
Het gaat toppie, je kan je magie bewaren voor volgende weekquote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Zie dat je mijn hulp niet nodig hebt deze week
Mooi zoquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het gaat toppie, je kan je magie bewaren voor volgende week
Yes !!quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jarno van der Sluis heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Scoren. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Voor t eerst met een volledige van den Bosch opstelling en nou lekt t ineens uit.quote:Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Kluitje uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 5-3-2-formatie. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Van den Bosch - van den Bosch, Van Den Bosch, Van den Bosch, Van Den Bosch, van den Bosch - Van Den Bosch, van den Bosch, Van Den Bosch - van den Bosch, Van den Bosch.
Altijd lekker!quote:26-12-2010 (4/44) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 62 320 ¤
26-12-2010 (4/44) Je ontvangt voor deze speler: 31 160 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
What the fok is dit nou weer?
[..]
Voor t eerst met een volledige van den Bosch opstelling en nou lekt t ineens uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |