Ja en dan toch weer goede hoop hebben dat Plan B een top idee isquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja om er over 5 seizoenen achter te komen dat je geen flikker verder bent gekomen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja en dan toch weer goede hoop hebben dat Plan B een top idee is
hee hier ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef Drassss het volgende:
Ja zoiets zou ik doen ofzo
Mooi dat geklooi altijd, hou ik echt van![]()
Hier precies hetzelfde namelijk.
Ja we voelen met je meequote:
Een aantal weekjes iets verhogen zou je kunnen proberen. Als zijn conditie dan naar uitstekend gaat blijft ie daar wel op. Als een van je Nederlandse trainees er in een wedstrijd in de eerste helft afgetrapt wordt is het percentage er ook al weer dik uit... maar het is wel een klein dilemma ja!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz... dilemma....
Voor mn zwitserse prospect moet ik 16% conditie trainen, maar voor mn 3 nederlandse prospects veel minder. En van die nederlandse prospects is er eentje 19 en zijn er 2 17, dus daar zal ook wat verschil in zitten...
Wat te doen? Ik kan natuurlijk die zwitser eruit gooien, ondanks zijn extra trainingen...
De speler die die klap in de maag kreeg is overigens meteen geblesseerd gewisseld.quote:22:20
Breda moest in de 22e minuut met een man minder door, omdat Bruno Galego rood kreeg na een zware, volkomen onnodige overtreding.
81:34
Thomas Christatos van PAOK dacht in de 81e minuut blijkbaar dat hij in de boksring stond. Hij gaf een tegenstander een keiharde stoot in de maag, maar was even vergeten dat de scheidsrechter vlak achter hem stond. Met een dieprode kaart op zak mocht de boosdoener de trieste aftocht naar de kleedkamer maken.
90:00
De belangrijkste speler van Breda was Gabriel Camptor. Dat leverde hem op zijn fanpage op Facebook direct vijftig nieuwe vrienden op.
Lijkt wel een duitser, jouw tegenstanderquote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Kutje... ik sta tot aan de 85e minuut met 1-0 voor in de beker en dan wordt er gelijk gemaakt
Het kan altijd erger, check maar het score verloop in mijn bekerwedstrijd, gelukkig wel in mijn voordeelquote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Kutje... ik sta tot aan de 85e minuut met 1-0 voor in de beker en dan wordt er gelijk gemaakt
Nu hopen dat ik in de verlenging ook nog de winst kan pakken. Normaal gesproken moet ik de betere ratings hebben...quote:1 - 0 Damrong Utaipot 11'
1 - 1 Damien Forestier 25'
2 - 1 Henk Das 26'
3 - 1 Timo Hellstén 31'
4 - 1 Julio Urtuuste 56'
4 - 2 Folke Smed 85'
4 - 3 Folke Smed 87'
4 - 4 Folke Smed 88'
herkenbaar! Zo stond ik 2-1 voor, om in een minuut tijd 2 (!) pingels tegen te krijgen en ook nog eens in de 87e minuut ofzoquote:
Het spijt me, ik zal het aanpassen..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat is toch bizar dat al die wedstrijden dan in de slotfase ineens helemaal kantelen, met die pot van Nelisz als uitschieter.... dat ik verlies is terecht maar de manier waarop mag echt wel wat realistischer
huh?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal het aanpassen..
Oh ok... je was me effe kwijtquote:
Geeft nix....komt wel goed, schatje!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok... je was me effe kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |