wat een lambalquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Drassss het volgende:
Manager " Ja, ik zet die speler Prent wel op de TL '
Drassss" Top dankjewel ~!! "
Drassss" biedt 10k " ( tv waarde 1k )
Manager" Biedt 150k "
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
"
Gelukt!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn pijlen gericht op Egypte!
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Drassss het volgende:
Manager" Biedt 150k "
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
"
Het is een kutstreek ja.... maar toch moest ik ff gniffelenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Drassss het volgende:
Manager" Biedt 150k "
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
"
Bij mij nog nietquote:
Ik zag het om 06.15 toen ik net wakker was met slaperige ogen. Pas een uur later begreep ik pas dat ik " genaaid " wasquote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is een kutstreek ja.... maar toch moest ik ff gniffelen
Hij is mijn keeper.quote:Reint van Gansewinkel: Overall beschouwd? Hij heeft echt meer training nodig wil hij zijn potentieel volledig benutten.
quote:Keepen:
matig (max. redelijk)
Verdedigen:
slecht (max. slecht)
Positiespel:
rampzalig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen:
onbekend (max. waardeloos)
Scoren: onbekend
Spelhervatting:
zwak (max. onbekend)
ik neem niet aan dat je keepen traint??? dus zal men wel hier op duiden, je moet keepen trainen om hem op zijn best te krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef BrandX het volgende:
wat moet ik nou met deze uitspraak over een jeugdspeler van me
[..]
Hij is mijn keeper.
stats:
[..]
klopt, eerste training is individueel, 2e is vleugelspel, want ik heb vier spelertjes die nu op redelijk vleugelspel zitten, en hun max nog onbekend. Die keeper heeft als max redelijk keepen dus tjaquote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik neem niet aan dat je keepen traint??? dus zal men wel hier op duiden, je moet keepen trainen om hem op zijn best te krijgen
vraag vullie om te helpen!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
, hopelijk vind ik een gaatje....
quote:
Hoe laat moet dat? Ik ben thuis, dus als ik helpen kan.....quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet morgen mn jeugdspelertje pullen en later listen, hopelijk vind ik een gaatje....
Waarom individueel? Je kan beter je beste tallentjes vol trainen en een bij skill als 2e dan individueel als 1e.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, eerste training is individueel, 2e is vleugelspel, want ik heb vier spelertjes die nu op redelijk vleugelspel zitten, en hun max nog onbekend. Die keeper heeft als max redelijk keepen dus tja.
Ik begreep dat de training individueel van elke spelertje zijn beste stat trainde, en dan de 2e de boost. Ergens een keer op zo'n Hattrick forum gelezen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom individueel? Je kan beter je beste tallentjes vol trainen en een bij skill als 2e dan individueel als 1e.Je kan nou eenmaal niet iedere speler met bv redelijk potentie trainen.
Dat klopt daarom is t ook individuele training. Maar je kent Hattrick, alles wat meer spelers traint duurt langer.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik begreep dat de training individueel van elke spelertje zijn beste stat trainde, en dan de 2e de boost. Ergens een keer op zo'n Hattrick forum gelezen.
Dus beter 1e vleugel en 2e individueel zeg jij ?
Het gaat me wel lukken op mn mobiel, denk ik. Maar bedankt voor het aanbod!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe laat moet dat? Ik ben thuis, dus als ik helpen kan.....
Ok prima.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het gaat me wel lukken op mn mobiel, denk ik. Maar bedankt voor het aanbod!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |