Televisiequote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
I understand![]()
Welke branche praten we over? Mocht je het gezegd hebben, sorry
quote:
Goed meid. Wat voor een winkel? En kan je daar wel fulltime aan de slag?quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. En nu tijdelijk bij het ziekenhuis waar ik te weinig uren krijg, dus nu in een winkel gesolliciteerd vanmiddag![]()
binnen 2 weken krijg ik bericht
Lijkt mij persoonlijk niks, maar als het je meer uren (ergo: meer geld) oplevert: prima!quote:
38 uur in de week zoeken ze iemand voorquote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goed meid. Wat voor een winkel? En kan je daar wel fulltime aan de slag?
Action dus.
Lijkt me full genoeg.quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
38 uur in de week zoeken ze iemand voor
Och. Ik ben goed met klanten en mensen. En het is geld, zodat ik kan sparenquote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk niks, maar als het je meer uren (ergo: meer geld) oplevert: prima!
Ik zal voor je duimen
Werken bij tv maakt je niet meteen een BN'er hoorquote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..televisie... we hebben een BN'er onder ons...
En wat deed je voor welke zender?
Ik bedenk nieuwe programma's voor een productiebedrijf en doe eindreactie.quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..televisie... we hebben een BN'er onder ons...
En wat deed je voor welke zender?
Mij dus ookquote:
verre van zelfsquote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werken bij tv maakt je niet meteen een BN'er hoor
Prima toch?quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och. Ik ben goed met klanten en mensen. En het is geld, zodat ik kan sparenen mn rekeningen kan betalen
En dan kan ik misschien ooit toch die tat laten zetten, en een echte woning financieren, en een andere opleiding volgen
Godskolerequote:
Bedankt dat je dat duidelijk maakt.quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werken bij tv maakt je niet meteen een BN'er hoor
Nou, ik heb dus meerdere malen (3x) bij een callcenter gewerkt. Vond het echt kutwerk. Ik ben er wel heel goed in.. ( Vooral als ik stoned benquote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima toch?
Callcenter is ook niet echt prestigieus, maar ik schijn het goed te kunnen, ik kan ervan leven, ik kan misschien zelfs sparen en het geeft me ademruimte om na te denken over de toekomst
Je bedenkt nieuwe programma's? Formats ofzo? Of poneer je wat ideeën en meer niet?quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedenk nieuwe programma's voor een productiebedrijf en doe eindreactie.
Zoals eerder, I serve to pleasequote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat duidelijk maakt.
Ik denk dat het voor mij wel scheelt dat het inbound is, en ik echt heel afwisselende gevallen binnenkrijg.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus meerdere malen (3x) bij een callcenter gewerkt. Vond het echt kutwerk. Ik ben er wel heel goed in.. ( Vooral als ik stoned ben)
Maar ik word binnen een paar maanden rusteloos en neem ontslag
In een winkel hou ik het wat langer uit
Goed om te horen dat je geen spijt hebt van het stoppen met je studiequote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima toch?
Callcenter is ook niet echt prestigieus, maar ik schijn het goed te kunnen, ik kan ervan leven, ik kan misschien zelfs sparen en het geeft me ademruimte om na te denken over de toekomst
Je kan zelf geen cocktail maken?quote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GodskolereIk sta nu dus echt op het punt de deur uit te gaan
Zeker niet. Ik werd er doodongelukkig van. Nu zie ik meer in dan voorheen dat het de juiste keuze is geweestquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je geen spijt hebt van het stoppen met je studie
Nou, wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bedenkt nieuwe programma's? Formats ofzo? Of poneer je wat ideeën en meer niet?
Ja. Daarom vind ik het werk in het ziekenhuis ook helemaal niet erg.. Ik heb vandaag echt een leuke dag gehadquote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij wel scheelt dat het inbound is, en ik echt heel afwisselende gevallen binnenkrijg.
Vandaag eerst iemand die tussen neus en lippen door meldde dat ze 2 weken geleden bevallen isen daarna iemand die palliatief bestraald wordt
Vrouwelijke me.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus meerdere malen (3x) bij een callcenter gewerkt. Vond het echt kutwerk. Ik ben er wel heel goed in.. ( Vooral als ik stoned ben)
Sja. Mijn leuke collega's werden ontslagen nadat ze in de pauze in de coffeeshop betrapt werden, toen ik een keer niet meegingquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vrouwelijke me.
Vond het ook echt bagger, maar het werd wel leuker gemaakt door collegas enzo.
Ik had vandaag een uurtje coaching, heb toen ook nog heel gezellig zitten ouwehoeren met een senior. Ging uiteindelijk helemaaaaaal niet meer over mijn functioneren of het gesprek met de klantquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Daarom vind ik het werk in het ziekenhuis ook helemaal niet erg.. Ik heb vandaag echt een leuke dag gehad![]()
Heb eerst een oud vrouwtje in bed getild, omdat het haar zelf niet lukte, daarna een half uur met een andere vrouw staan 'praten' over haar huisarts die haar een spuit vol bacterien had gegeven en daarna nog even met een oud vrouwtje gezeten die zat te haken en over haar steunkous aan het vertellen was
Aangezien ik het vraag, heb ik geen anusquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, wat denk je zelf?
Ik verdien er al bijna 9 jaar mijn geld mee, dus het zal wel ietsje anders liggen dan af en toe een idee in de ruimte roepen he
Werken in een ziekenhuis lijkt me heel moeilijk maar ook heel rewarding. Het feit dat je iets zo direct in iemands leven bijdraagt is best bijzonder.quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Daarom vind ik het werk in het ziekenhuis ook helemaal niet erg.. Ik heb vandaag echt een leuke dag gehad![]()
Heb eerst een oud vrouwtje in bed getild, omdat het haar zelf niet lukte, daarna een half uur met een andere vrouw staan 'praten' over haar huisarts die haar een spuit vol bacterien had gegeven en daarna nog even met een oud vrouwtje gezeten die zat te haken en over haar steunkous aan het vertellen was
Nja, ik hou enorm van afwisseling in mijn werk, en dat kan ik dus niet vinden in een callcenterquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had vandaag een uurtje coaching, heb toen ook nog heel gezellig zitten ouwehoeren met een senior. Ging uiteindelijk helemaaaaaal niet meer over mijn functioneren of het gesprek met de klant
Nja, ik doe niet echt iets met of bij de patientenquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Werken in een ziekenhuis lijkt me heel moeilijk maar ook heel rewarding. Het feit dat je iets zo direct in iemands leven bijdraagt is best bijzonder.
Zo kan het ook.quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik werd er doodongelukkig van. Nu zie ik meer in dan voorheen dat het de juiste keuze is geweest
Welke afwisseling is er in een winkel dan?quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik hou enorm van afwisseling in mijn werk, en dat kan ik dus niet vinden in een callcenter
Ja, anders deed ik mijn werk niet goed. Maar heb gewerkt bij verschillende bekende productiebedrijven en voor alle zenders en vind alles wat we bedacht hebben een teamresultaat. Dus ik ben niet ijdel genoeg om er hier mee te pochenquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aangezien ik het vraag, heb ik geen anus
En heb je nog wat bedacht wat bij het publiek bekend is?
Duh. Want Elvis.quote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Barbusse het volgende:
Elvis Presley; Jailhouse Rock. Dat nummer kicked nog steeds ass![]()
1 dag in een callcenter gewerkt.... ben toen heel snel weer in de horeca gegaan.quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vrouwelijke me.
Vond het ook echt bagger, maar het werd wel leuker gemaakt door collegas enzo.
Hoi Myraela! Heb je al veel verkocht in je pakje?quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ik word gek van werken.Alles verveeld me. Kan niet wachten tot ik volgend jaar weer studeer.
Dat is dan ook wel weer stomquote:Op maandag 20 december 2010 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja. Mijn leuke collega's werden ontslagen nadat ze in de pauze in de coffeeshop betrapt werden, toen ik een keer niet meeging
Vullen, klanten, kassa, een veranderlijk assortiment. enz enz.quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke afwisseling is er in een winkel dan?
Ik heb mijn pakje verkocht.quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Myraela! Heb je al veel verkocht in je pakje?
Ik dacht na de eerste maand ook: fuck, wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zo kan het ook.
Anderen die "lekker een jaartje rust/werken wilde" hebben er al 2 maanden spijt van
Ik was het na verloopt van tijd wel kwijt in de boekhandel. Op den duur heb je alle gevallen wel gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik hou enorm van afwisseling in mijn werk, en dat kan ik dus niet vinden in een callcenter
Ik heb het 4,5 jaar volgehouden in de hema.quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht na de eerste maand ook: fuck, wat heb ik gedaan?
Maar nu niet meer
[..]
Ik was het na verloopt van tijd wel kwijt in de boekhandel. Op den duur heb je alle gevallen wel gezien.
I just had to state the obviousquote:
De dagen worden al gauw hetzelfde, in mijn ervaring.quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vullen, klanten, kassa, een veranderlijk assortiment. enz enz.![]()
ik heb daar meer afwisseling dan elke keer hetzelfde riedeltje oplezen/zeggen
Truste Samzzquote:
Sja, ik dacht dat ik had gevonden wat ik wilde. Dat wilde ik uiteindelijk niet meer. Ik ben niet commercieel ingesteld en had dus weinig keuze in mijn vakquote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef Ripley het volgende:
Ik besef me steeds meer wat een geluk het is dat ik vrij snel mijn draai heb gevonden. Eerst 4 jaar geschreven voor reclame en tijdschriften en nu dus al 9 jaar programmaontwikkeling. Best leuk werk en een gelukje dat ik er in ben gerold
Wat wil je dan?quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik dacht dat ik had gevonden wat ik wilde. Dat wilde ik uiteindelijk niet meer. Ik ben niet commercieel ingesteld en had dus weinig keuze in mijn vak![]()
Nu weet ik wat ik wel wil, maar nog niet of ik het kan uitvoeren ivm knie![]()
en opleiding en erin zien te rollen enzo
afleggen dusquote:
Ik weet dat je niet graag wil pochen, maar ik vind het geen pochen als je iets noemt wat jij en je team waar je deel van uitmaakt bedacht heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, anders deed ik mijn werk niet goed. Maar heb gewerkt bij verschillende bekende productiebedrijven en voor alle zenders en vind alles wat we bedacht hebben een teamresultaat. Dus ik ben niet ijdel genoeg om er hier mee te pochen
maakt niksquote:
quote:
Horeca vond ik ook bagger. Mooie was wel dat ik op elk groot evenement na een paar uur werken, door mocht blijven stampen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 dag in een callcenter gewerkt.... ben toen heel snel weer in de horeca gegaan.
Dat kan, maar dat zou betekenen dat ik specifiek over mijn werkgevers zou moeten praten en daar heb ik geen zin in. Ik hou het niet topsecret want heb er wel eens wat over gezegd, maar hoef er ook niet over uit te wijden.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet graag wil pochen, maar ik vind het geen pochen als je iets noemt wat jij en je team waar je deel van uitmaakt bedacht heeft.
achter de bar werken lijkt me nog best leuk.. gewoon in een kroeg ofzo niet in een discotheek..quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Horeca vond ik ook bagger. Mooie was wel dat ik op elk groot evenement na een paar uur werken, door mocht blijven stampen.
Ik heb vrij vaak van baan gewisseld maar dat vond ik wel leuk.quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef Ripley het volgende:
Ik besef me steeds meer wat een geluk het is dat ik vrij snel mijn draai heb gevonden. Eerst 4 jaar geschreven voor reclame en tijdschriften en nu dus al 9 jaar programmaontwikkeling. Best leuk werk en een gelukje dat ik er in ben gerold
lijkt me ook wel tof om te doen ja.. je leert idd echt veel van de research enzo en lijkt me ook echt interessantquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat zou betekenen dat ik specifiek over mijn werkgevers zou moeten praten en daar heb ik geen zin in. Ik hou het niet topsecret want heb er wel eens wat over gezegd, maar hoef er ook niet over uit te wijden.
Wat redelijk bekend is hier is dat ik R ed M ijn V akantie gemaakt heb.
Toen ik achter de bar stond kon ik meestal de eerste metro pakken....quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
achter de bar werken lijkt me nog best leuk.. gewoon in een kroeg ofzo niet in een discotheek..
mja, nadeel is vervoer naar huis
Mijn baan is op zih al heel afwisselend dus dat scheelt ene hoop. Maar gemiddeld zit ik tot nu toe 3 jaar of langer bij een werkgever. Niet heel lang en ook niet kortquote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb vrij vaak van baan gewisseld maar dat vond ik wel leuk.
Die heb je niet in nijmegen of mijn durpquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen ik achter de bar stond kon ik meestal de eerste metro pakken....
Die is mooi ja!quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja. Nu ga ik dus echt afwassen en daarna verder lezen in mijn boek
Haar naam was Sarah ofzoiets.. Erg goed tot nu toe
Als het je ligt is het prima maar ik moet me tussen de mensen begeven en niet via de telefoon met ze praten.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Yuki het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik hier tot in den treure ben gewaarschuwd voor callcenterwerk en dat ik er dus eigenlijk gewoon echt plezier in heb
die schijnt inderdaad mooi te zijn! De film ook overigensquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Opschepster!quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat zou betekenen dat ik specifiek over mijn werkgevers zou moeten praten en daar heb ik geen zin in. Ik hou het niet topsecret want heb er wel eens wat over gezegd, maar hoef er ook niet over uit te wijden.
Wat redelijk bekend is hier is dat ik R ed M ijn V akantie gemaakt heb.
Precies. Ik vind face to face contact veel leukerquote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als het je ligt is het prima maar ik moet me tussen de mensen begeven en niet via de telefoon met ze praten.
Ik heb veel contact met m'n collega's tussendoor, dat is ook wel een welkome afwisselingquote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als het je ligt is het prima maar ik moet me tussen de mensen begeven en niet via de telefoon met ze praten.
Dat is inderdaad een nadeel dan.quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die heb je niet in nijmegen of mijn durp
In een kroeg? Vanwege minder drukte?quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
achter de bar werken lijkt me nog best leuk.. gewoon in een kroeg ofzo niet in een discotheek..
mja, nadeel is vervoer naar huis
Bij mij kwam het soms door omstandigheden. (sluiting, afdeling opgeheven etc.) Maar meestal omdat ik de kriebels kreeg en weer eens verder wou kijken.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn baan is op zih al heel afwisselend dus dat scheelt ene hoop. Maar gemiddeld zit ik tot nu toe 3 jaar of langer bij een werkgever. Niet heel lang en ook niet kort
Mijn werk ondervangt die behoefte dus nogal. Daarnaast is de vijver waar ik in kan vissen ook best kleinquote:Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij mij kwam het soms door omstandigheden. (sluiting, afdeling opgeheven etc.) Maar meestal omdat ik de kriebels kreeg en weer eens verder wou kijken.
Ik werd gek van die scripts volgen enz. Plus dat ik op die ene dag 7 waarschuwingen had gekregen dat ik niet te amicaal mocht doen.....quote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb veel contact met m'n collega's tussendoor, dat is ook wel een welkome afwisseling
Dan is het toch mooi dat je het naar je zin hebt?quote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn werk ondervangt die behoefte dus nogal. Daarnaast is de vijver waar ik in kan vissen ook best klein
Sleep tight.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wij hebben geen scriptsquote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik werd gek van die scripts volgen enz. Plus dat ik op die ene dag 7 waarschuwingen had gekregen dat ik niet te amicaal mocht doen.....
Gelukkig maar dat je geen script moet volgen. Dat was bij mij echt drama. En dat je moet zeggen met wie ze gesproken hebben vond ik ook raar inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij hebben geen scripts
Enige dat ik irritant vind is dat ik aan het eind van het gesprek MOET zeggen met wie de klant heeft gesproken.
"Geen vragen meer? Dan heeft u gesproken met Yuki en wens ik nu nog een fijne dag!"
Veel mensen vinden het namelijk raar en reageren daar dan nog op, of ze laten me niet uitpraten en dan moet ik het er in 1,5 sec tussenproppen
Deed je inbound of outbound?quote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je geen script moet volgen. Dat was bij mij echt drama. En dat je moet zeggen met wie ze gesproken hebben vond ik ook raar inderdaad.
Ik dacht dat scripts vooral voor outbound waren.quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Inbound. Zat op een helpdesk....
We moesten een script voor klachtenafhandeling volgen etc. Heel irritant als iemand je voor van alles uitmaakt en jij een lijstje moet afwerken met gericht gestelde vragen......quote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht dat scripts vooral voor outbound waren.
Ik ben idd wel blij dat er nog enige creativiteit in mijn gesprekken mag zitten. Scripts lijken me heel kut
Trustequote:
Damn... Klachtafhandeling is bij ons een brief aanmaken in een speciaal systeem. Enige formele daaraan is dat ik toestemming moet hebben van een senior voor ik een klacht aanmaak.quote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We moesten een script voor klachtenafhandeling volgen etc. Heel irritant als iemand je voor van alles uitmaakt en jij een lijstje moet afwerken met gericht gestelde vragen......
Nee hoor, inbound kan ook script hebben.... schijtirritant...quote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht dat scripts vooral voor outbound waren.
Ik ben idd wel blij dat er nog enige creativiteit in mijn gesprekken mag zitten. Scripts lijken me heel kut
Wij hebben natuurlijk wel standaardzinnen voor een aantal dingen, maar het gesprek mag ik grotendeels gewoon naar eigen inzicht voeren.quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, inbound kan ook script hebben.... schijtirritant...
Vooral die bij mijn laatste werkgever.... dat ging echt nergens over
Ik zat op een helpdesk. Mensen bellen dan al vaak gefrustreerd en dan moet jij via gericht gestelde vragen mensen proberen te kalmeren en te helpen. Dat lukte mij dus meestal niet door die prefab vragen te stellen.(Heeft het probleem zich al eerder voorgedaan? Heeft u een rare handeling verricht waardoor het probleem optrad?) Waardoor mijn responsetime te lang duurde en het servicelevel van de afdeling naar beneden ging enzo. Heel Amerikaans!quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Damn... Klachtafhandeling is bij ons een brief aanmaken in een speciaal systeem. Enige formele daaraan is dat ik toestemming moet hebben van een senior voor ik een klacht aanmaak.
Ja. Afhandeltijd wordt bij ons ook bijgehouden.quote:Op maandag 20 december 2010 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat op een helpdesk. Mensen bellen dan al vaak gefrustreerd en dan moet jij via gericht gestelde vragen mensen proberen te kalmeren en te helpen. Dat lukte mij dus meestal niet door die prefab vragen te stellen.(Heeft het probleem zich al eerder voorgedaan? Heeft u een rare handeling verricht waardoor het probleem optrad?) Waardoor mijn responsetime te lang duurde en het servicelevel van de afdeling naar beneden ging enzo. Heel Amerikaans!
omgquote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef stbabylon het volgende:
Vrienden
Goed, ik heb nu wel ruzie met zijn vrouw, maar een goede vriend rijdt speciaal om via schiphol vanaf arnhem naar zwolle
Ps, moet de ns een keer vertraging hebben...
Pps amsterdammersArrogante ras-amsterdammer bij het loket met zijn typische amsterdamse 'humor'... bom erop
Daarom vond ik het niks ben niet zo'n mannetje van voorgekauwde regels. Ieder mens is anders en vraagt om een andere benadering.quote:Op maandag 20 december 2010 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Afhandeltijd wordt bij ons ook bijgehouden.
Ik geloof dat ik gemiddeld 460 sec mag doen over het hele proces van de telefoon opnemen tot aantekening maken in het dossier
Watskeburt?quote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef stbabylon het volgende:
Vrienden
Goed, ik heb nu wel ruzie met zijn vrouw, maar een goede vriend rijdt speciaal om via schiphol vanaf arnhem naar zwolle
Ps, moet de ns een keer vertraging hebben...
Pps amsterdammersArrogante ras-amsterdammer bij het loket met zijn typische amsterdamse 'humor'... bom erop
Het is een gemiddelde. En ik zal er (zeker in het begin) wel boven zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom vond ik het niks ben niet zo'n mannetje van voorgekauwde regels. Ieder mens is anders en vraagt om een andere benadering.
maar dan koudquote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
omgjij hebt echt een trip from hell he?
Even een bloemetje voor haar kopen doet wonderen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef stbabylon het volgende:
Vrienden
Geen fan van Max Tailleur zo te horen?quote:Ps, moet de ns een keer vertraging hebben...
Ik heb me inmiddels verzoend met het feit dat ik een horecaman ben....quote:Op maandag 20 december 2010 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is een gemiddelde. En ik zal er (zeker in het begin) wel boven zitten.
Uit mijn competentietest voor ik uitgenodigd werd voor gesprek kwam ook naar voren dat ik uitstekend scoor op klantvriendelijkheid en een stukje minder op commercieel inzicht
top toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb me inmiddels verzoend met het feit dat ik een horecaman ben....
Ach ik ben blij dat ik nu een horecabaan heb die op normale uren is en in de weekenden vrij ben. Door het nachtwerk ben ik een groot deel van mijn vriendenkring uit het oog verloren en dat zorgde er voor dat ik een aantal jaar in andere sectoren heb geprobeerd te werken.quote:
1,5 uur ongeveer.quote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Damn
Hoe lang nog voor je eindelijk thuis bent?
Het eind is in zicht!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1,5 uur ongeveer.
Bos bloemen... Neh fles wijn, zij moet nu een vriendin naar huis brengen en daardoor moet ze nuchter blijven
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef Barbusse het volgende:
Contours, fuckin' groovy! *danst door kamer
Nee, das waar....quote:
Gaan we dan schuifelen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, das waar....![]()
Volgende keer goedmaken?![]()
Nu James Brown
Ik mag 'do you love me' graag luisteren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef Barbusse het volgende:
Contours, fuckin' groovy! *danst door kamer
Yup, dezelfdequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag 'do you love me' graag luisteren.
Als we het over dezelfde band hebben tenminste
quote:
quote:
Ik zal zachtjes doen!quote:
Daar is echt geen flikker aan. Ik gooi liever m'n heupen en tieten ook in de strijd.quote:
Thanks!quote:
Daar ga ik nu zeker over dromen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is echt geen flikker aan. Ik gooi liever m'n heupen en tieten ook in de strijd.
Wat is er gebeurd dat je zo'n pijn hebt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks!
Het is heel irritant, ik beweeg m'n benen steeds omdat iedere positie pijn doetMaar bewegen doet ook pijn
In that case, sweet dreamsquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar ga ik nu zeker over dromen!
Huuu! Lichamelijk contact!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is echt geen flikker aan. Ik gooi liever m'n heupen en tieten ook in de strijd.
Griep. Maar dit kon ook nog wel eens ergens anders door komen. Ach ja, gaat wel overquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat je zo'n pijn hebt?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder zijn of haar dingquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huuu! Lichamelijk contact!
Barb en ik gaan op minimaal 70 cm afstand staan, alleen handen op schouders of taille hoor
Ja, en blozen als we elkaar aankijken en zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Barb en ik gaan op minimaal 70 cm afstand staan, alleen handen op schouders of taille hoor
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en blozen als we elkaar aankijken en zo
Dank je!quote:
Beterschap! Nu ga ik echt slapenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Griep. Maar dit kon ook nog wel eens ergens anders door komen. Ach ja, gaat wel over
Jullie houden het wel spannend!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het wel over mijn tieten he
Nou...quote:
Die allebei hun eigen themesong verdienenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het wel over mijn tieten he
Bellen, mailen, whatsappen, sms'enquote:
Dat kloptquote:
Vraag haar uitquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bellen, mailen, whatsappen, sms'en
De mogelijkheden zijn eindeloos
Vind ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die allebei hun eigen themesong verdienen
been there, done thatquote:
Je kan het inderdaad ook moeilijk maken en de meid met een andere gozer weg zien gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kloptMaar oh, zooo saai.....
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begint het met S en eindigt op amzz
Teteteteeee teteteeee tetetttteeee *A-teamquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die allebei hun eigen themesong verdienen
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je zei leuk, dus Ja..
Oke..S...? Hmm
S95Sedan?
Peu, lul..S...e?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
En toch hebben jullie het over dezelfde persoon
Dat is toch niet iets om geheimzinnig over te doen.quote:
Dus beetman vindt het goed enzo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets om geheimzinnig over te doen.
Oh, oooohquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?quote:
Vind ik ook. Schreeuw het over de daken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je had het niet over mij, over wie ging het?quote:
jawel? Jij was bij mij niet online op msnquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je had het niet over mij, over wie ging het?
Dat kan kloppen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jawel? Jij was bij mij niet online op msn
My life is awesome, dearquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het inderdaad ook moeilijk maken en de meid met een andere gozer weg zien gaan.
Da's pas tof
Doe eens fixxen dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan kloppen.
Daarvoor zou ik in je lijst moeten staan!
Ik ben echt een keer in de 3 maanden online.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens fixxen dan?nick@mail van google.com
kutquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:39 schreef Barbusse het volgende:
Ok...en dan krijg je een fb-mail van je russische collega, dat ze per direct weg is omdat haar visa is afgekeurd...
quote:
Lekkâh!. Wat eten we?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:39 schreef Kluts het volgende:
Ik moet hapjes bedenken voor oud en nieuw.
Oh, jeetje... Nog nooit van gehoord. Nee, eigenlijk niet. Misschien dat je bij de ambachtslager wat moois kan krijgen. Da's altijd beter dan de AH of zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:40 schreef Kluts het volgende:
Oh, Samzz. ik moet ook rekening houden met een flexitariër ( vriendin van beetman, die eet wel vlees, maar weinig, en als ze het eet biologisch en zulks).
Weet jij daar toevallig hapjesrecepten voor ofzo?
Hij was zo niet grappig dat ik hem niet ga uitleggen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet je wel begrijpen lijkt me..
Nou...het rare is, ze woont hier al 3 jaar....quote:
Zo heet ze!quote:
dat is echt raarquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...het rare is, ze woont hier al 3 jaar....
Bureaucratie is a bitchquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...het rare is, ze woont hier al 3 jaar....
Is dat zo onlogisch dan? Bij mij is dat honderd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:45 schreef Kluts het volgende:
Ik denk trouwens dat ik 99% van de singles niet eens op msn heb trouwens.
The Streets zijn cool!quote:
Ik zit hier al 3 jaar, dus dat is best apart, omdat ik sommigen wel buiten fok spreek.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is dat zo onlogisch dan? Bij mij is dat honderd.
Bovendien was ie idd niet grappig, maar een 2-jarige had hem zelfs begrepen.
Ja, maar ze ziet er wel uit als jouw freudiaanse typoquote:
Bij gebrek aan het uil-plaatje, typ ik het maar gewoon: Oh rly?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is dat zo onlogisch dan? Bij mij is dat honderd.
Bovendien was ie idd niet grappig, maar een 2-jarige had hem zelfs begrepen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ze ziet er wel uit als jouw freudiaanse typo![]()
Maar het is een aardige meid, ik vind het kut voor haar
Dit is Malta.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt raarals je een baan hebt lijkt er me geen reden om t niet te verlengen dan
Tenzij ze haar na een bepaalde tijd een permanent visum moeten geven. Beetje zoals met arbeidscontracten in NL zeg maar.
3 jaar...sjezuss..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit hier al 3 jaar, dus dat is best apart, omdat ik sommigen wel buiten fok spreek.
Ben gewoon nooit online.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij gebrek aan het uil-plaatje, typ ik het maar gewoon: Oh rly?
Is dat niet gewoon Europese/Nationale regelgeving? Daar heb je gewoon inzicht in als je dat zou willenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Malta.Niemand heeft echt een idee hoe alles werkt hier....
Ik ben niet al die tijd al single hoor!quote:
Dat kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar bedoelde überhaupt 3 jaar op dit forumquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet al die tijd al single hoor!
Klopt helemaal. Ik weet ook niet precies wat er aan de hand is, maar ik neem aan dat ze wel gedaan heeft wat ze kon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Europese/Nationale regelgeving? Daar heb je gewoon inzicht in als je dat zou willen
7jr meldquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar bedoelde überhaupt 3 jaar op dit forum
geen EUquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Europese/Nationale regelgeving? Daar heb je gewoon inzicht in als je dat zou willen
dat heet de griepquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb groeipijn in m'n benen. Hoe kan dat, ik groei niet meer
Waarom niet? Ik ben in verhouding nog een newbie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar bedoelde überhaupt 3 jaar op dit forum
Oh, allicht. Maar de regels liggen voor lidstaat werknemers anders dan voor niet lidstaat werknemersquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik weet ook niet precies wat er aan de hand is, maar ik neem aan dat ze wel gedaan heeft wat ze kon.
Ik krijg dat van vochtig weer. En ook als ik ongesteld moet worden ( heel raar, I know).quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb groeipijn in m'n benen. Hoe kan dat, ik groei niet meer
geen idee, ik weet niet hoe/waar exact je die pijn ervaardquote:
In verhouding ben ik een opaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben in verhouding nog een newbie.
Als ik ook nog daadwerkelijk zou groeien, dan is die pijn primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg dat van vochtig weer. En ook als ik ongesteld moet worden ( heel raar, I know).
En ik ben toch echt maar 1.64.
Het is irritant ja, ik snap precies wat je bedoelt, ik omschrijf het ook altijd zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik ook nog daadwerkelijk zou groeien, dan is die pijn primaMaar nu niet
Knieen, onderbenen en enkels. Bovenbenen alleen heel lichtjes spierpijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet hoe/waar exact je die pijn ervaard
Wat kluts zegt? Ongesteld? Of gewoon toch de griepquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knieen, onderbenen en enkels. Bovenbenen alleen heel lichtjes spierpijn.
En zij zit er precies tussen geloof ik. Rusland is geen EU, maar er is wel iets van een versimpelde regelgeving...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, allicht. Maar de regels liggen voor lidstaat werknemers anders dan voor niet lidstaat werknemers
En als je ongesteld bent, waar heb je dan last van?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kluts zegt? Ongesteld? Of gewoon toch de griepik krijg dan last van mn gewrichten
Ik word niet ongesteldquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kluts zegt? Ongesteld? Of gewoon toch de griepik krijg dan last van mn gewrichten
trouwen, ongeacht het land, zou dat toch altijd wel de oplossing zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zij zit er precies tussen geloof ik. Rusland is geen EU, maar er is wel iets van een versimpelde regelgeving...
Nah ja, ik heb geen idee hoe het zit. Vind het alleen kut voor haar. Ze heeft een Maltezer vriend, ze wonen samen en zo. Klote situatie.
Xbox/PS3 of de Sims 3 op de pc.quote:
Mja, het is kut. Maar ik betwijfel of het aan te vechten is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zij zit er precies tussen geloof ik. Rusland is geen EU, maar er is wel iets van een versimpelde regelgeving...
Nah ja, ik heb geen idee hoe het zit. Vind het alleen kut voor haar. Ze heeft een Maltezer vriend, ze wonen samen en zo. Klote situatie.
Het kan ook een reumaklacht zijn. Dat is het bij mij met vochtig weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet ongesteld
Maar het zal idd de griep wel zijn dan.
Volgens mij heeft ze daar ook al serieus over nagedachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trouwen, ongeacht het land, zou dat toch altijd wel de oplossing zijn
Haha, leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Xbox/PS3 of de Sims 3 op de pc.
Ik denk nu het laatste.
Dat is een mogelijkheid. Maar reuma zit niet in de familie en ik heb het nu voor het eerst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan ook een reumaklacht zijn. Dat is het bij mij met vochtig weer.
Meer drinken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid. Maar reuma zit niet in de familie en ik heb het nu voor het eerst.
gewoon ziek, tenzij je t vaker krijgt zou ik t daar op houdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid. Maar reuma zit niet in de familie en ik heb het nu voor het eerst.
Ik ben een nerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, leuk![]()
Dus je bent een gamer,,gaaf![]()
Viel Spaß
Ja, ik denk ook dat t daardoor komtquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gewoon ziek, tenzij je t vaker krijgt zou ik t daar op houden
een nerderige secretaressequote:
1.64m.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een nerderige secretaresse![]()
MI: "lange oneindige benen, kort mantelpakje met nerd bril, inkijk"
zegt niks, je kan nog steeds lange benen hebbenquote:
Dat heb ik dan weer wel, omdat ik gewoon een kort bovenlichaam heb.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zegt niks, je kan nog steeds lange benen hebben
maakt niet uit, het gaat altijd om de verhoudingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel, omdat ik gewoon een kort bovenlichaam heb.
Maar in the end blijf ik een klein opdondertje.
Klein is fijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel, omdat ik gewoon een kort bovenlichaam heb.
Maar in the end blijf ik een klein opdondertje.
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:19 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel iets langer willen zijn. Maar ach, ik heb hakken
hakken kunnen gevaarlijk zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:19 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel iets langer willen zijn. Maar ach, ik heb hakken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Officieel 1.64. Onofficieel, geen idee.
daar ben ik juist bang voorquote:
vrouwen + hakken zijn gevaarlijkquote:
Als een vrouw boos is, is alles een potentieel wapenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwen + hakken zijn gevaarlijkhakken zijn potentiele wapens
brilquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als een vrouw boos is, is alles een potentieel wapen
Een toast diagonaal gesneden kan dan zelfs in je oog belanden en je verblinden
Wapens? Als je me enorm kwaad maakt misschien. Maar ik ben wat boosheid betreft helemaal niet fysiek.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwen + hakken zijn gevaarlijkhakken zijn potentiele wapens
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wapens? Als je me enorm kwaad maakt misschien. Maar ik ben wat boosheid betreft helemaal niet fysiek.
Ik ook niet. Maar ik schijn dan heel intimiderend te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wapens? Als je me enorm kwaad maakt misschien. Maar ik ben wat boosheid betreft helemaal niet fysiek.
Net zei je nog wat anders....quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dat soort ruzies gehadquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheld ruzies
goedmaak sex
![]()
ik krijg nu ineens zin om ruzie te maken
Klutskop,,nu al het gamen zat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik schijn dan heel intimiderend te zijn.
scheld ruzies? Of ruzies dat je goedmaak sex had?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dat soort ruzies gehad
Huh?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net zei je nog wat anders....
Ps, ik kom in vrede.
Both.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheld ruzies? Of ruzies dat je goedmaak sex had?
Huhquote:
quote:
Dat eerstequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Huhop welk deel?
Dat eerste of dat na Ps.,
Das namelijk fout, moest Peu staan, stomme auto spellingschijtzooi
Dat kan toch ook zonder ruzie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
goedmaak sex is
of hele dag boycotten omdat je "ruzie" hebt en ondertussen stiekem opgeilendan aan t eind van de dag
ik was niet van plan om met jou goedmaaksex te hebben, als je dat wil, moet je ff ruzie maken met Ang3lquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net zei je nog wat anders....
Peu..ik kom in vrede.
Kan ookquote:
Oh, maar dat is heel wat anders dan slaan e.dquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aangezien ik fysieke huiswerk krijg
Dat is een optie, maar niet voor mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik was niet van plan om met jou goedmaaksex te hebben, als je dat wil, moet je ff ruzie maken met Ang3l
Haha,, true. Al ben ik wel benieuwd hoe jij slaat.. Ziet er vast komisch uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar dat is heel wat anders dan slaan e.d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |