vrouwen + hakken zijn gevaarlijkquote:
Als een vrouw boos is, is alles een potentieel wapenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwen + hakken zijn gevaarlijkhakken zijn potentiele wapens
brilquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als een vrouw boos is, is alles een potentieel wapen
Een toast diagonaal gesneden kan dan zelfs in je oog belanden en je verblinden
Wapens? Als je me enorm kwaad maakt misschien. Maar ik ben wat boosheid betreft helemaal niet fysiek.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwen + hakken zijn gevaarlijkhakken zijn potentiele wapens
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wapens? Als je me enorm kwaad maakt misschien. Maar ik ben wat boosheid betreft helemaal niet fysiek.
Ik ook niet. Maar ik schijn dan heel intimiderend te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wapens? Als je me enorm kwaad maakt misschien. Maar ik ben wat boosheid betreft helemaal niet fysiek.
Net zei je nog wat anders....quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dat soort ruzies gehadquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheld ruzies
goedmaak sex
![]()
ik krijg nu ineens zin om ruzie te maken
Klutskop,,nu al het gamen zat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik schijn dan heel intimiderend te zijn.
scheld ruzies? Of ruzies dat je goedmaak sex had?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dat soort ruzies gehad
Huh?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net zei je nog wat anders....
Ps, ik kom in vrede.
Both.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheld ruzies? Of ruzies dat je goedmaak sex had?
Huhquote:
quote:
Dat eerstequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Huhop welk deel?
Dat eerste of dat na Ps.,
Das namelijk fout, moest Peu staan, stomme auto spellingschijtzooi
Dat kan toch ook zonder ruzie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
goedmaak sex is
of hele dag boycotten omdat je "ruzie" hebt en ondertussen stiekem opgeilendan aan t eind van de dag
ik was niet van plan om met jou goedmaaksex te hebben, als je dat wil, moet je ff ruzie maken met Ang3lquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net zei je nog wat anders....
Peu..ik kom in vrede.
Kan ookquote:
Oh, maar dat is heel wat anders dan slaan e.dquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aangezien ik fysieke huiswerk krijg
Dat is een optie, maar niet voor mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik was niet van plan om met jou goedmaaksex te hebben, als je dat wil, moet je ff ruzie maken met Ang3l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |