Xbox/PS3 of de Sims 3 op de pc.quote:
Mja, het is kut. Maar ik betwijfel of het aan te vechten is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zij zit er precies tussen geloof ik. Rusland is geen EU, maar er is wel iets van een versimpelde regelgeving...
Nah ja, ik heb geen idee hoe het zit. Vind het alleen kut voor haar. Ze heeft een Maltezer vriend, ze wonen samen en zo. Klote situatie.
Het kan ook een reumaklacht zijn. Dat is het bij mij met vochtig weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet ongesteld
Maar het zal idd de griep wel zijn dan.
Volgens mij heeft ze daar ook al serieus over nagedachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trouwen, ongeacht het land, zou dat toch altijd wel de oplossing zijn
Haha, leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Xbox/PS3 of de Sims 3 op de pc.
Ik denk nu het laatste.
Dat is een mogelijkheid. Maar reuma zit niet in de familie en ik heb het nu voor het eerst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan ook een reumaklacht zijn. Dat is het bij mij met vochtig weer.
Meer drinken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid. Maar reuma zit niet in de familie en ik heb het nu voor het eerst.
gewoon ziek, tenzij je t vaker krijgt zou ik t daar op houdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid. Maar reuma zit niet in de familie en ik heb het nu voor het eerst.
Ik ben een nerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, leuk![]()
Dus je bent een gamer,,gaaf![]()
Viel Spaß
Ja, ik denk ook dat t daardoor komtquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gewoon ziek, tenzij je t vaker krijgt zou ik t daar op houden
een nerderige secretaressequote:
1.64m.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een nerderige secretaresse![]()
MI: "lange oneindige benen, kort mantelpakje met nerd bril, inkijk"
zegt niks, je kan nog steeds lange benen hebbenquote:
Dat heb ik dan weer wel, omdat ik gewoon een kort bovenlichaam heb.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zegt niks, je kan nog steeds lange benen hebben
maakt niet uit, het gaat altijd om de verhoudingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel, omdat ik gewoon een kort bovenlichaam heb.
Maar in the end blijf ik een klein opdondertje.
Klein is fijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel, omdat ik gewoon een kort bovenlichaam heb.
Maar in the end blijf ik een klein opdondertje.
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:19 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel iets langer willen zijn. Maar ach, ik heb hakken
hakken kunnen gevaarlijk zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:19 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel iets langer willen zijn. Maar ach, ik heb hakken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Officieel 1.64. Onofficieel, geen idee.
daar ben ik juist bang voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |