We moesten een script voor klachtenafhandeling volgen etc. Heel irritant als iemand je voor van alles uitmaakt en jij een lijstje moet afwerken met gericht gestelde vragen......quote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht dat scripts vooral voor outbound waren.
Ik ben idd wel blij dat er nog enige creativiteit in mijn gesprekken mag zitten. Scripts lijken me heel kut
Trustequote:
Damn... Klachtafhandeling is bij ons een brief aanmaken in een speciaal systeem. Enige formele daaraan is dat ik toestemming moet hebben van een senior voor ik een klacht aanmaak.quote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We moesten een script voor klachtenafhandeling volgen etc. Heel irritant als iemand je voor van alles uitmaakt en jij een lijstje moet afwerken met gericht gestelde vragen......
Nee hoor, inbound kan ook script hebben.... schijtirritant...quote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht dat scripts vooral voor outbound waren.
Ik ben idd wel blij dat er nog enige creativiteit in mijn gesprekken mag zitten. Scripts lijken me heel kut
Wij hebben natuurlijk wel standaardzinnen voor een aantal dingen, maar het gesprek mag ik grotendeels gewoon naar eigen inzicht voeren.quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, inbound kan ook script hebben.... schijtirritant...
Vooral die bij mijn laatste werkgever.... dat ging echt nergens over
Ik zat op een helpdesk. Mensen bellen dan al vaak gefrustreerd en dan moet jij via gericht gestelde vragen mensen proberen te kalmeren en te helpen. Dat lukte mij dus meestal niet door die prefab vragen te stellen.(Heeft het probleem zich al eerder voorgedaan? Heeft u een rare handeling verricht waardoor het probleem optrad?) Waardoor mijn responsetime te lang duurde en het servicelevel van de afdeling naar beneden ging enzo. Heel Amerikaans!quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Damn... Klachtafhandeling is bij ons een brief aanmaken in een speciaal systeem. Enige formele daaraan is dat ik toestemming moet hebben van een senior voor ik een klacht aanmaak.
Ja. Afhandeltijd wordt bij ons ook bijgehouden.quote:Op maandag 20 december 2010 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat op een helpdesk. Mensen bellen dan al vaak gefrustreerd en dan moet jij via gericht gestelde vragen mensen proberen te kalmeren en te helpen. Dat lukte mij dus meestal niet door die prefab vragen te stellen.(Heeft het probleem zich al eerder voorgedaan? Heeft u een rare handeling verricht waardoor het probleem optrad?) Waardoor mijn responsetime te lang duurde en het servicelevel van de afdeling naar beneden ging enzo. Heel Amerikaans!
omgquote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef stbabylon het volgende:
Vrienden
Goed, ik heb nu wel ruzie met zijn vrouw, maar een goede vriend rijdt speciaal om via schiphol vanaf arnhem naar zwolle
Ps, moet de ns een keer vertraging hebben...
Pps amsterdammersArrogante ras-amsterdammer bij het loket met zijn typische amsterdamse 'humor'... bom erop
Daarom vond ik het niks ben niet zo'n mannetje van voorgekauwde regels. Ieder mens is anders en vraagt om een andere benadering.quote:Op maandag 20 december 2010 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Afhandeltijd wordt bij ons ook bijgehouden.
Ik geloof dat ik gemiddeld 460 sec mag doen over het hele proces van de telefoon opnemen tot aantekening maken in het dossier
Watskeburt?quote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef stbabylon het volgende:
Vrienden
Goed, ik heb nu wel ruzie met zijn vrouw, maar een goede vriend rijdt speciaal om via schiphol vanaf arnhem naar zwolle
Ps, moet de ns een keer vertraging hebben...
Pps amsterdammersArrogante ras-amsterdammer bij het loket met zijn typische amsterdamse 'humor'... bom erop
Het is een gemiddelde. En ik zal er (zeker in het begin) wel boven zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom vond ik het niks ben niet zo'n mannetje van voorgekauwde regels. Ieder mens is anders en vraagt om een andere benadering.
maar dan koudquote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
omgjij hebt echt een trip from hell he?
Even een bloemetje voor haar kopen doet wonderen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef stbabylon het volgende:
Vrienden
Geen fan van Max Tailleur zo te horen?quote:Ps, moet de ns een keer vertraging hebben...
Ik heb me inmiddels verzoend met het feit dat ik een horecaman ben....quote:Op maandag 20 december 2010 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is een gemiddelde. En ik zal er (zeker in het begin) wel boven zitten.
Uit mijn competentietest voor ik uitgenodigd werd voor gesprek kwam ook naar voren dat ik uitstekend scoor op klantvriendelijkheid en een stukje minder op commercieel inzicht
top toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb me inmiddels verzoend met het feit dat ik een horecaman ben....
Ach ik ben blij dat ik nu een horecabaan heb die op normale uren is en in de weekenden vrij ben. Door het nachtwerk ben ik een groot deel van mijn vriendenkring uit het oog verloren en dat zorgde er voor dat ik een aantal jaar in andere sectoren heb geprobeerd te werken.quote:
1,5 uur ongeveer.quote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Damn
Hoe lang nog voor je eindelijk thuis bent?
Het eind is in zicht!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1,5 uur ongeveer.
Bos bloemen... Neh fles wijn, zij moet nu een vriendin naar huis brengen en daardoor moet ze nuchter blijven
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef Barbusse het volgende:
Contours, fuckin' groovy! *danst door kamer
Nee, das waar....quote:
Gaan we dan schuifelen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, das waar....![]()
Volgende keer goedmaken?![]()
Nu James Brown
Ik mag 'do you love me' graag luisteren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef Barbusse het volgende:
Contours, fuckin' groovy! *danst door kamer
Yup, dezelfdequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag 'do you love me' graag luisteren.
Als we het over dezelfde band hebben tenminste
quote:
quote:
Ik zal zachtjes doen!quote:
Daar is echt geen flikker aan. Ik gooi liever m'n heupen en tieten ook in de strijd.quote:
Thanks!quote:
Daar ga ik nu zeker over dromen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is echt geen flikker aan. Ik gooi liever m'n heupen en tieten ook in de strijd.
Wat is er gebeurd dat je zo'n pijn hebt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks!
Het is heel irritant, ik beweeg m'n benen steeds omdat iedere positie pijn doetMaar bewegen doet ook pijn
In that case, sweet dreamsquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar ga ik nu zeker over dromen!
Huuu! Lichamelijk contact!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is echt geen flikker aan. Ik gooi liever m'n heupen en tieten ook in de strijd.
Griep. Maar dit kon ook nog wel eens ergens anders door komen. Ach ja, gaat wel overquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat je zo'n pijn hebt?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder zijn of haar dingquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huuu! Lichamelijk contact!
Barb en ik gaan op minimaal 70 cm afstand staan, alleen handen op schouders of taille hoor
Ja, en blozen als we elkaar aankijken en zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huuu! Lichamelijk contact!
Barb en ik gaan op minimaal 70 cm afstand staan, alleen handen op schouders of taille hoor
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en blozen als we elkaar aankijken en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |