Het eind is in zicht!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1,5 uur ongeveer.
Bos bloemen... Neh fles wijn, zij moet nu een vriendin naar huis brengen en daardoor moet ze nuchter blijven
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef Barbusse het volgende:
Contours, fuckin' groovy! *danst door kamer
Nee, das waar....quote:
Gaan we dan schuifelen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, das waar....![]()
Volgende keer goedmaken?![]()
Nu James Brown
Ik mag 'do you love me' graag luisteren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef Barbusse het volgende:
Contours, fuckin' groovy! *danst door kamer
Yup, dezelfdequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag 'do you love me' graag luisteren.
Als we het over dezelfde band hebben tenminste
quote:
quote:
Ik zal zachtjes doen!quote:
Daar is echt geen flikker aan. Ik gooi liever m'n heupen en tieten ook in de strijd.quote:
Thanks!quote:
Daar ga ik nu zeker over dromen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is echt geen flikker aan. Ik gooi liever m'n heupen en tieten ook in de strijd.
Wat is er gebeurd dat je zo'n pijn hebt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks!
Het is heel irritant, ik beweeg m'n benen steeds omdat iedere positie pijn doetMaar bewegen doet ook pijn
In that case, sweet dreamsquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar ga ik nu zeker over dromen!
Huuu! Lichamelijk contact!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is echt geen flikker aan. Ik gooi liever m'n heupen en tieten ook in de strijd.
Griep. Maar dit kon ook nog wel eens ergens anders door komen. Ach ja, gaat wel overquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat je zo'n pijn hebt?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder zijn of haar dingquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huuu! Lichamelijk contact!
Barb en ik gaan op minimaal 70 cm afstand staan, alleen handen op schouders of taille hoor
Ja, en blozen als we elkaar aankijken en zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huuu! Lichamelijk contact!
Barb en ik gaan op minimaal 70 cm afstand staan, alleen handen op schouders of taille hoor
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en blozen als we elkaar aankijken en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |