Ik dacht na de eerste maand ook: fuck, wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zo kan het ook.
Anderen die "lekker een jaartje rust/werken wilde" hebben er al 2 maanden spijt van
Ik was het na verloopt van tijd wel kwijt in de boekhandel. Op den duur heb je alle gevallen wel gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik hou enorm van afwisseling in mijn werk, en dat kan ik dus niet vinden in een callcenter
Ik heb het 4,5 jaar volgehouden in de hema.quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht na de eerste maand ook: fuck, wat heb ik gedaan?
Maar nu niet meer
[..]
Ik was het na verloopt van tijd wel kwijt in de boekhandel. Op den duur heb je alle gevallen wel gezien.
I just had to state the obviousquote:
De dagen worden al gauw hetzelfde, in mijn ervaring.quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vullen, klanten, kassa, een veranderlijk assortiment. enz enz.![]()
ik heb daar meer afwisseling dan elke keer hetzelfde riedeltje oplezen/zeggen
Truste Samzzquote:
Sja, ik dacht dat ik had gevonden wat ik wilde. Dat wilde ik uiteindelijk niet meer. Ik ben niet commercieel ingesteld en had dus weinig keuze in mijn vakquote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef Ripley het volgende:
Ik besef me steeds meer wat een geluk het is dat ik vrij snel mijn draai heb gevonden. Eerst 4 jaar geschreven voor reclame en tijdschriften en nu dus al 9 jaar programmaontwikkeling. Best leuk werk en een gelukje dat ik er in ben gerold
Wat wil je dan?quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik dacht dat ik had gevonden wat ik wilde. Dat wilde ik uiteindelijk niet meer. Ik ben niet commercieel ingesteld en had dus weinig keuze in mijn vak![]()
Nu weet ik wat ik wel wil, maar nog niet of ik het kan uitvoeren ivm knie![]()
en opleiding en erin zien te rollen enzo
afleggen dusquote:
Ik weet dat je niet graag wil pochen, maar ik vind het geen pochen als je iets noemt wat jij en je team waar je deel van uitmaakt bedacht heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, anders deed ik mijn werk niet goed. Maar heb gewerkt bij verschillende bekende productiebedrijven en voor alle zenders en vind alles wat we bedacht hebben een teamresultaat. Dus ik ben niet ijdel genoeg om er hier mee te pochen
maakt niksquote:
quote:
Horeca vond ik ook bagger. Mooie was wel dat ik op elk groot evenement na een paar uur werken, door mocht blijven stampen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 dag in een callcenter gewerkt.... ben toen heel snel weer in de horeca gegaan.
Dat kan, maar dat zou betekenen dat ik specifiek over mijn werkgevers zou moeten praten en daar heb ik geen zin in. Ik hou het niet topsecret want heb er wel eens wat over gezegd, maar hoef er ook niet over uit te wijden.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet graag wil pochen, maar ik vind het geen pochen als je iets noemt wat jij en je team waar je deel van uitmaakt bedacht heeft.
achter de bar werken lijkt me nog best leuk.. gewoon in een kroeg ofzo niet in een discotheek..quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Horeca vond ik ook bagger. Mooie was wel dat ik op elk groot evenement na een paar uur werken, door mocht blijven stampen.
Ik heb vrij vaak van baan gewisseld maar dat vond ik wel leuk.quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef Ripley het volgende:
Ik besef me steeds meer wat een geluk het is dat ik vrij snel mijn draai heb gevonden. Eerst 4 jaar geschreven voor reclame en tijdschriften en nu dus al 9 jaar programmaontwikkeling. Best leuk werk en een gelukje dat ik er in ben gerold
lijkt me ook wel tof om te doen ja.. je leert idd echt veel van de research enzo en lijkt me ook echt interessantquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat zou betekenen dat ik specifiek over mijn werkgevers zou moeten praten en daar heb ik geen zin in. Ik hou het niet topsecret want heb er wel eens wat over gezegd, maar hoef er ook niet over uit te wijden.
Wat redelijk bekend is hier is dat ik R ed M ijn V akantie gemaakt heb.
Toen ik achter de bar stond kon ik meestal de eerste metro pakken....quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
achter de bar werken lijkt me nog best leuk.. gewoon in een kroeg ofzo niet in een discotheek..
mja, nadeel is vervoer naar huis
Mijn baan is op zih al heel afwisselend dus dat scheelt ene hoop. Maar gemiddeld zit ik tot nu toe 3 jaar of langer bij een werkgever. Niet heel lang en ook niet kortquote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb vrij vaak van baan gewisseld maar dat vond ik wel leuk.
Die heb je niet in nijmegen of mijn durpquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen ik achter de bar stond kon ik meestal de eerste metro pakken....
Die is mooi ja!quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja. Nu ga ik dus echt afwassen en daarna verder lezen in mijn boek
Haar naam was Sarah ofzoiets.. Erg goed tot nu toe
Als het je ligt is het prima maar ik moet me tussen de mensen begeven en niet via de telefoon met ze praten.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Yuki het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik hier tot in den treure ben gewaarschuwd voor callcenterwerk en dat ik er dus eigenlijk gewoon echt plezier in heb
die schijnt inderdaad mooi te zijn! De film ook overigensquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Opschepster!quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat zou betekenen dat ik specifiek over mijn werkgevers zou moeten praten en daar heb ik geen zin in. Ik hou het niet topsecret want heb er wel eens wat over gezegd, maar hoef er ook niet over uit te wijden.
Wat redelijk bekend is hier is dat ik R ed M ijn V akantie gemaakt heb.
Precies. Ik vind face to face contact veel leukerquote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als het je ligt is het prima maar ik moet me tussen de mensen begeven en niet via de telefoon met ze praten.
Ik heb veel contact met m'n collega's tussendoor, dat is ook wel een welkome afwisselingquote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als het je ligt is het prima maar ik moet me tussen de mensen begeven en niet via de telefoon met ze praten.
Dat is inderdaad een nadeel dan.quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die heb je niet in nijmegen of mijn durp
In een kroeg? Vanwege minder drukte?quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
achter de bar werken lijkt me nog best leuk.. gewoon in een kroeg ofzo niet in een discotheek..
mja, nadeel is vervoer naar huis
Bij mij kwam het soms door omstandigheden. (sluiting, afdeling opgeheven etc.) Maar meestal omdat ik de kriebels kreeg en weer eens verder wou kijken.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn baan is op zih al heel afwisselend dus dat scheelt ene hoop. Maar gemiddeld zit ik tot nu toe 3 jaar of langer bij een werkgever. Niet heel lang en ook niet kort
Mijn werk ondervangt die behoefte dus nogal. Daarnaast is de vijver waar ik in kan vissen ook best kleinquote:Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij mij kwam het soms door omstandigheden. (sluiting, afdeling opgeheven etc.) Maar meestal omdat ik de kriebels kreeg en weer eens verder wou kijken.
Ik werd gek van die scripts volgen enz. Plus dat ik op die ene dag 7 waarschuwingen had gekregen dat ik niet te amicaal mocht doen.....quote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb veel contact met m'n collega's tussendoor, dat is ook wel een welkome afwisseling
Dan is het toch mooi dat je het naar je zin hebt?quote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn werk ondervangt die behoefte dus nogal. Daarnaast is de vijver waar ik in kan vissen ook best klein
Sleep tight.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wij hebben geen scriptsquote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik werd gek van die scripts volgen enz. Plus dat ik op die ene dag 7 waarschuwingen had gekregen dat ik niet te amicaal mocht doen.....
Gelukkig maar dat je geen script moet volgen. Dat was bij mij echt drama. En dat je moet zeggen met wie ze gesproken hebben vond ik ook raar inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij hebben geen scripts
Enige dat ik irritant vind is dat ik aan het eind van het gesprek MOET zeggen met wie de klant heeft gesproken.
"Geen vragen meer? Dan heeft u gesproken met Yuki en wens ik nu nog een fijne dag!"
Veel mensen vinden het namelijk raar en reageren daar dan nog op, of ze laten me niet uitpraten en dan moet ik het er in 1,5 sec tussenproppen
Deed je inbound of outbound?quote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je geen script moet volgen. Dat was bij mij echt drama. En dat je moet zeggen met wie ze gesproken hebben vond ik ook raar inderdaad.
Ik dacht dat scripts vooral voor outbound waren.quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Inbound. Zat op een helpdesk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |