quote:
Lekkâh!. Wat eten we?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:39 schreef Kluts het volgende:
Ik moet hapjes bedenken voor oud en nieuw.
Oh, jeetje... Nog nooit van gehoord. Nee, eigenlijk niet. Misschien dat je bij de ambachtslager wat moois kan krijgen. Da's altijd beter dan de AH of zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:40 schreef Kluts het volgende:
Oh, Samzz. ik moet ook rekening houden met een flexitariër ( vriendin van beetman, die eet wel vlees, maar weinig, en als ze het eet biologisch en zulks).
Weet jij daar toevallig hapjesrecepten voor ofzo?
Hij was zo niet grappig dat ik hem niet ga uitleggen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet je wel begrijpen lijkt me..
Nou...het rare is, ze woont hier al 3 jaar....quote:
Zo heet ze!quote:
dat is echt raarquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...het rare is, ze woont hier al 3 jaar....
Bureaucratie is a bitchquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...het rare is, ze woont hier al 3 jaar....
Is dat zo onlogisch dan? Bij mij is dat honderd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:45 schreef Kluts het volgende:
Ik denk trouwens dat ik 99% van de singles niet eens op msn heb trouwens.
The Streets zijn cool!quote:
Ik zit hier al 3 jaar, dus dat is best apart, omdat ik sommigen wel buiten fok spreek.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is dat zo onlogisch dan? Bij mij is dat honderd.
Bovendien was ie idd niet grappig, maar een 2-jarige had hem zelfs begrepen.
Ja, maar ze ziet er wel uit als jouw freudiaanse typoquote:
Bij gebrek aan het uil-plaatje, typ ik het maar gewoon: Oh rly?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is dat zo onlogisch dan? Bij mij is dat honderd.
Bovendien was ie idd niet grappig, maar een 2-jarige had hem zelfs begrepen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ze ziet er wel uit als jouw freudiaanse typo![]()
Maar het is een aardige meid, ik vind het kut voor haar
Dit is Malta.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt raarals je een baan hebt lijkt er me geen reden om t niet te verlengen dan
Tenzij ze haar na een bepaalde tijd een permanent visum moeten geven. Beetje zoals met arbeidscontracten in NL zeg maar.
3 jaar...sjezuss..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit hier al 3 jaar, dus dat is best apart, omdat ik sommigen wel buiten fok spreek.
Ben gewoon nooit online.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij gebrek aan het uil-plaatje, typ ik het maar gewoon: Oh rly?
Is dat niet gewoon Europese/Nationale regelgeving? Daar heb je gewoon inzicht in als je dat zou willenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Malta.Niemand heeft echt een idee hoe alles werkt hier....
Ik ben niet al die tijd al single hoor!quote:
Dat kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar bedoelde überhaupt 3 jaar op dit forumquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet al die tijd al single hoor!
Klopt helemaal. Ik weet ook niet precies wat er aan de hand is, maar ik neem aan dat ze wel gedaan heeft wat ze kon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Europese/Nationale regelgeving? Daar heb je gewoon inzicht in als je dat zou willen
7jr meldquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar bedoelde überhaupt 3 jaar op dit forum
geen EUquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Europese/Nationale regelgeving? Daar heb je gewoon inzicht in als je dat zou willen
dat heet de griepquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb groeipijn in m'n benen. Hoe kan dat, ik groei niet meer
Waarom niet? Ik ben in verhouding nog een newbie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar bedoelde überhaupt 3 jaar op dit forum
Oh, allicht. Maar de regels liggen voor lidstaat werknemers anders dan voor niet lidstaat werknemersquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik weet ook niet precies wat er aan de hand is, maar ik neem aan dat ze wel gedaan heeft wat ze kon.
Ik krijg dat van vochtig weer. En ook als ik ongesteld moet worden ( heel raar, I know).quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb groeipijn in m'n benen. Hoe kan dat, ik groei niet meer
geen idee, ik weet niet hoe/waar exact je die pijn ervaardquote:
In verhouding ben ik een opaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben in verhouding nog een newbie.
Als ik ook nog daadwerkelijk zou groeien, dan is die pijn primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg dat van vochtig weer. En ook als ik ongesteld moet worden ( heel raar, I know).
En ik ben toch echt maar 1.64.
Het is irritant ja, ik snap precies wat je bedoelt, ik omschrijf het ook altijd zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik ook nog daadwerkelijk zou groeien, dan is die pijn primaMaar nu niet
Knieen, onderbenen en enkels. Bovenbenen alleen heel lichtjes spierpijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet hoe/waar exact je die pijn ervaard
Wat kluts zegt? Ongesteld? Of gewoon toch de griepquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knieen, onderbenen en enkels. Bovenbenen alleen heel lichtjes spierpijn.
En zij zit er precies tussen geloof ik. Rusland is geen EU, maar er is wel iets van een versimpelde regelgeving...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, allicht. Maar de regels liggen voor lidstaat werknemers anders dan voor niet lidstaat werknemers
En als je ongesteld bent, waar heb je dan last van?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kluts zegt? Ongesteld? Of gewoon toch de griepik krijg dan last van mn gewrichten
Ik word niet ongesteldquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kluts zegt? Ongesteld? Of gewoon toch de griepik krijg dan last van mn gewrichten
trouwen, ongeacht het land, zou dat toch altijd wel de oplossing zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zij zit er precies tussen geloof ik. Rusland is geen EU, maar er is wel iets van een versimpelde regelgeving...
Nah ja, ik heb geen idee hoe het zit. Vind het alleen kut voor haar. Ze heeft een Maltezer vriend, ze wonen samen en zo. Klote situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |