quote:
Lekkâh!. Wat eten we?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:39 schreef Kluts het volgende:
Ik moet hapjes bedenken voor oud en nieuw.
Oh, jeetje... Nog nooit van gehoord. Nee, eigenlijk niet. Misschien dat je bij de ambachtslager wat moois kan krijgen. Da's altijd beter dan de AH of zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:40 schreef Kluts het volgende:
Oh, Samzz. ik moet ook rekening houden met een flexitariër ( vriendin van beetman, die eet wel vlees, maar weinig, en als ze het eet biologisch en zulks).
Weet jij daar toevallig hapjesrecepten voor ofzo?
Hij was zo niet grappig dat ik hem niet ga uitleggen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet je wel begrijpen lijkt me..
Nou...het rare is, ze woont hier al 3 jaar....quote:
Zo heet ze!quote:
dat is echt raarquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...het rare is, ze woont hier al 3 jaar....
Bureaucratie is a bitchquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...het rare is, ze woont hier al 3 jaar....
Is dat zo onlogisch dan? Bij mij is dat honderd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:45 schreef Kluts het volgende:
Ik denk trouwens dat ik 99% van de singles niet eens op msn heb trouwens.
The Streets zijn cool!quote:
Ik zit hier al 3 jaar, dus dat is best apart, omdat ik sommigen wel buiten fok spreek.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is dat zo onlogisch dan? Bij mij is dat honderd.
Bovendien was ie idd niet grappig, maar een 2-jarige had hem zelfs begrepen.
Ja, maar ze ziet er wel uit als jouw freudiaanse typoquote:
Bij gebrek aan het uil-plaatje, typ ik het maar gewoon: Oh rly?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is dat zo onlogisch dan? Bij mij is dat honderd.
Bovendien was ie idd niet grappig, maar een 2-jarige had hem zelfs begrepen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ze ziet er wel uit als jouw freudiaanse typo![]()
Maar het is een aardige meid, ik vind het kut voor haar
Dit is Malta.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt raarals je een baan hebt lijkt er me geen reden om t niet te verlengen dan
Tenzij ze haar na een bepaalde tijd een permanent visum moeten geven. Beetje zoals met arbeidscontracten in NL zeg maar.
3 jaar...sjezuss..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit hier al 3 jaar, dus dat is best apart, omdat ik sommigen wel buiten fok spreek.
Ben gewoon nooit online.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij gebrek aan het uil-plaatje, typ ik het maar gewoon: Oh rly?
Is dat niet gewoon Europese/Nationale regelgeving? Daar heb je gewoon inzicht in als je dat zou willenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Malta.Niemand heeft echt een idee hoe alles werkt hier....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |