quote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan niets goed doen
Martinidan maar?
Vodka martiniquote:
Uiteraard zijn er genoeg gevallen waar het niet zo is, maar, naar mijn mening dan, is de verhouding wel meer dan 50%-50%.quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou zo moeten zijn, maar toen ik ontslag nam kwam de directeur vragen of ie er alsjeblieft iets aan kon doen en of ik terug wilde komen. Ik voel me dus niet ondergewaardeerd. Maar het was gewoon wat horkerig
Daarnaast heb ik een bijenkorfbon en de gemiddelde postcodeloterijbelmiep een Ipad als kerstcadeau, maar dat zegt niets over de waardering
Toch he, klinkt dat in het Engels veul beterquote:
Do the mojito!quote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah is het borreltijd? Dan ga ik een mojito maken! Iemand anders ook eentje?
Dat wist ik..sorryquote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik leidde mensen met een licht verstandelijke of lichamelijke beperking op tot assistent media designer.
En dat dus. Ik ben niet iemand die haar emoties overal neergooit, maar daar hadden ze geen respect voor. Toen heb ik gezegd dat ik dat niks met het werk te maken vond hebben en dat ik het niet nodig vond mijn priveleven op het werk te bespreken. Met niemand. En dat als ik wat wilde delen, het vanuit mij moest komen en niet gedwongen eruit moest getrokken worden.![]()
Daar waren ze het ook niet mee eens.
Johquote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch he, klinkt dat in het Engels veul beter
Ooit in de Baja Beach club geweest en begreep toen waarom James Bond inderdaad shaken maar not stirred wou......quote:
Het is een extreem commercieel en korte termijn gericht bedrijf zoals de meeste bedrijven in onze branche.quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er genoeg gevallen waar het niet zo is, maar, jaar mijn mening dan, is de verhouding wel meer dan 50%-50%.
Maar als de baas je waardeerde,wat hij ook blijkbaar deed, had hij op z'n minst een kleine borrel kunnen geven. Dat laat je niet aan de werknemer zelf over.
ik stelde me niet leerbaar op en dat vonden ze niet kunnen tegenover de leerlingen. Die moesten tenslotte ook als hen iets dwars zat dat bij mij komen melden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat wist ik..sorry
En je hebt uiteraard helemaal gelijk. Heb er geen andere woorden of symbolen voor dan![]()
Fucking scandalous, poepje.
Leg uit?quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ooit in de Baja Beach club geweest en begreep toen waarom James Bond inderdaad shaken maar not stirred wou......
Ha Samzzquote:
Geen goeie comboquote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Barbusse het volgende:
Ja godver....nu kan ik èn niet slapen, en wil ik een cocktail....
Hoe is het met je?quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha Samzz
Het is inderdaad weer een tijd geleden dat ik langs ben geweest.
De bardames stoppen de shaker tussen hun boobs en shaken en de barmannen stoppen de shaker in hun broek en shaken. Ik wil niet weten hoe hij de cocktail stirred.....quote:
Nee, inderdaad. Het is een briljante comboquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De bardames stoppen de shaker tussen hun boobs en shaken en de barmannen stoppen de shaker in hun broek en shaken. Ik wil niet weten hoe hij de cocktail stirred.....
Niet slapen, wel cocktails drinken?quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Het is een briljante combo
Jah, alcohol en slapen is echt perfectquote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Het is een briljante combo
Goed! En met jou?quote:
Wat een pauperclubquote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De bardames stoppen de shaker tussen hun boobs en shaken en de barmannen stoppen de shaker in hun broek en shaken. Ik wil niet weten hoe hij de cocktail stirred.....
He! Dat kan ik ook, maar dan met bier!quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heeft ook onlangs voorgoed zijn deuren gesloten....quote:
Ik ben voorquote:
Dat wil ik wel eens zien!quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
He! Dat kan ik ook, maar dan met bier!
Maar meer kan je ook niet doen?quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik stelde me niet leerbaar op en dat vonden ze niet kunnen tegenover de leerlingen. Die moesten tenslotte ook als hen iets dwars zat dat bij mij komen melden.![]()
In de gesprekken die ik met de leerlingen heb gehad heb ik altijd gezegd dat ze niet verplicht waren om me te vertellen wat ze dwars zat, maar dat het misschien wel opluchtte en dat het tussen ons bleef. En dat deed het ook.
Als je het met een beugelfles Grolsch kan, kan je het ook met een cocktailshakerquote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
He! Dat kan ik ook, maar dan met bier!
Ja. Daarom. Gekke lui.quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar meer kan je ook niet doen?
Op school werd ook duidelijkgemaakt dat als je wat dwarszit, je naar de decaan, vertrouwenspersoon e.d. kon gaan. Het was niet de bedoeling dat zij eerst een potje kwamen janken in onze klas, opdat we doorhadden dat ze emotioneel open/betrokken zijn.
Bovendien had ze de leerlingen in kwestie kunnen vragen hoe mevr. GvsE het deed, of ze open genoeg was, of men altijd bij jaar terechtkon.
Zij is er nooit bijgeweest, dus hoe kan ze daar nou conclusies uit trekken...
Die beugel van Grolsch is niet veel breder dan het gemiddelde bierglas, dus ik voorzie geen problemenquote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het met een beugelfles Grolsch kan, kan je het ook met een cocktailshaker
quote:
Yup. Hugo's Sushi of Hugo's Tapas.quote:
I understandquote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een extreem commercieel en korte termijn gericht bedrijf zoals de meeste bedrijven in onze branche.
En verder denk ik dat het wel een hoop uitmaakt in welke branche werkt, banken en goede doelen zijn hier heel goed in, sommige andersoortige bedrijven niet
Uiteraard jamner voor de koters, daar je wellicht een band mee had. Maar blij dat je daar weg bent... sjezus.quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Daarom. Gekke lui.
De leerlingen hadden het tof bij me. Deden alles voor me omdat ik juist heel chill tegen ze was (maar wel streng wanneer nodig)
Als het er warmer is dan hier, I'm in!quote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. Hugo's Sushi of Hugo's Tapas.Of the Quarterdeck.
Of the 360 Venue
Het leven kan soms toch zp goed zijn he?quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die beugel van Grolsch is niet veel breder dan het gemiddelde bierglas, dus ik voorzie geen problemen
Jup. En nu tijdelijk bij het ziekenhuis waar ik te weinig uren krijg, dus nu in een winkel gesolliciteerd vanmiddagquote:Op maandag 20 december 2010 23:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Uiteraard jamner voor de koters, daar je wellicht een band mee had. Maar blij dat je daar weg bent... sjezus.
Zo'n foto tilt bier en tieten naar een heel nieuw niveauquote:
Wat voor winkel?quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. En nu tijdelijk bij het ziekenhuis waar ik te weinig uren krijg, dus nu in een winkel gesolliciteerd vanmiddag![]()
binnen 2 weken krijg ik bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |