Televisiequote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
I understand![]()
Welke branche praten we over? Mocht je het gezegd hebben, sorry
quote:
Goed meid. Wat voor een winkel? En kan je daar wel fulltime aan de slag?quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. En nu tijdelijk bij het ziekenhuis waar ik te weinig uren krijg, dus nu in een winkel gesolliciteerd vanmiddag![]()
binnen 2 weken krijg ik bericht
Lijkt mij persoonlijk niks, maar als het je meer uren (ergo: meer geld) oplevert: prima!quote:
38 uur in de week zoeken ze iemand voorquote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goed meid. Wat voor een winkel? En kan je daar wel fulltime aan de slag?
Action dus.
Lijkt me full genoeg.quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
38 uur in de week zoeken ze iemand voor
Och. Ik ben goed met klanten en mensen. En het is geld, zodat ik kan sparenquote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk niks, maar als het je meer uren (ergo: meer geld) oplevert: prima!
Ik zal voor je duimen
Werken bij tv maakt je niet meteen een BN'er hoorquote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..televisie... we hebben een BN'er onder ons...
En wat deed je voor welke zender?
Ik bedenk nieuwe programma's voor een productiebedrijf en doe eindreactie.quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..televisie... we hebben een BN'er onder ons...
En wat deed je voor welke zender?
Mij dus ookquote:
verre van zelfsquote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werken bij tv maakt je niet meteen een BN'er hoor
Prima toch?quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och. Ik ben goed met klanten en mensen. En het is geld, zodat ik kan sparenen mn rekeningen kan betalen
En dan kan ik misschien ooit toch die tat laten zetten, en een echte woning financieren, en een andere opleiding volgen
Godskolerequote:
Bedankt dat je dat duidelijk maakt.quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werken bij tv maakt je niet meteen een BN'er hoor
Nou, ik heb dus meerdere malen (3x) bij een callcenter gewerkt. Vond het echt kutwerk. Ik ben er wel heel goed in.. ( Vooral als ik stoned benquote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima toch?
Callcenter is ook niet echt prestigieus, maar ik schijn het goed te kunnen, ik kan ervan leven, ik kan misschien zelfs sparen en het geeft me ademruimte om na te denken over de toekomst
Je bedenkt nieuwe programma's? Formats ofzo? Of poneer je wat ideeën en meer niet?quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedenk nieuwe programma's voor een productiebedrijf en doe eindreactie.
Zoals eerder, I serve to pleasequote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat duidelijk maakt.
Ik denk dat het voor mij wel scheelt dat het inbound is, en ik echt heel afwisselende gevallen binnenkrijg.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus meerdere malen (3x) bij een callcenter gewerkt. Vond het echt kutwerk. Ik ben er wel heel goed in.. ( Vooral als ik stoned ben)
Maar ik word binnen een paar maanden rusteloos en neem ontslag
In een winkel hou ik het wat langer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |