Dan krijgen we wel een meer ideologisch gemotiveerde regering. Onder de 30 wordt er volgens mij minder uit praktische overwegingen gestemd.quote:Op maandag 20 december 2010 01:11 schreef ethiraseth het volgende:
Iedereen van boven de 30 zou verboden moeten worden te stemmen.
Kansarm impliceert dat je er wat mee moet GSquote:Op maandag 20 december 2010 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meneer Toneelschool
Ik ga stuk, ook hierom:
[..]
Ik dacht nog wel dat jij een PvdA'er was, Zolcon, het politiek correcte midden die ten alle tijden de menselijke maat erbij haalde in nieuwe wetgeving en dacht het goede te doen voor je actievoerende vakbond-achterban. In elke discussie naar boven te halen 'maar [insert kansarme doelgroep] dan'.
Bij Ed van Thijn was er genoeg plek. Respectloze mensen komen op donderdag ochtend niet eens hun bed uit om te luisteren naar een man met eeuwen ervaring...quote:Op maandag 20 december 2010 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vet, lijkt me namelijk wel intrigerend om bekenden als JP of Ed van Thijn te mogen horen.
Iedereen van voor 1990 moet verboden worden te stemmen. Dit lijkt me een beter plan voor de toekomst. ONZE toekomst.quote:Op maandag 20 december 2010 01:11 schreef ethiraseth het volgende:
Iedereen van boven de 30 zou verboden moeten worden te stemmen.
Ik denk dat je 'm er wel zo uitpikt. Exotische soorten worden in zo'n homogene omgeving vrij snel gedetecteerd.quote:Op maandag 20 december 2010 01:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehieeettt! Straks komt Php ineens naast me zitten bij mijn colleges. Zit ik daar met mijn vrienden de plannen voor een nieuwe communistische heilstaat uit te stippelen komt er ineens een Reaganfan binnen...
Nee hoor. Kansarm betekent dat ze zichzelf een fatsoenlijk leven vakkundig onmogelijk hebben gemaakt, door gekke grapjes te hebben uitgehaald zoals ziek worden, verhuizen naar een ver land of niet goed op te letten op school en ronduit dom te zijn in belangrijke beslissingen. Daar moeten we niets mee, met een grote boog omheen lopen, dat is de oplossing.quote:Op maandag 20 december 2010 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kansarm impliceert dat je er wat mee moet GS
Zal ik je wat vertellen. Je komt altijd bij D'66 uit omdat ze en programma hebben met van alles wat. Ze weten niet echt wat ze doen. Links of Rechts, maakt niet uit zolang ze maar midden genoemd worden.quote:Op maandag 20 december 2010 01:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb het al gezien.
Ik heb trouwens GL gestemd. Nadat ik gestemd had heb ik de stemwijzer nog een keer gedaan en wat denk je dat eruit komt?
Democraten '66
Laten doodgaan dus??quote:Op maandag 20 december 2010 01:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor. Kansarm betekent dat ze zichzelf een fatsoenlijk leven vakkundig onmogelijk hebben gemaakt, door gekke grapjes te hebben uitgehaald zoals ziek worden, verhuizen naar een ver land of niet goed op te letten op school en ronduit dom te zijn in belangrijke beslissingen. Daar moeten we niets mee, met een grote boog omheen lopen, dat is de oplossing.
Geloof ik best hahaquote:Op maandag 20 december 2010 01:12 schreef ethiraseth het volgende:
Als ik stemwijzers doe krijg ik alleen maar errors omdat ik zo links ben dat het programma er niet mee om kan gaan.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kun je vast wel raden..
Je kent me van VKZ en je kent me hier.. En volgens mijn heb ik op beide fora al meerdere keren vermeld
Libertarisme...quote:Op maandag 20 december 2010 01:12 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil een libertarische partij![]()
Maar waar vind je actieve politici die zichzelf willen afschaffen?
Dat mogen ze zelf kiezenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 01:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zal ik je wat vertellen. Je komt altijd bij D'66 uit omdat ze en programma hebben met van alles wat. Ze weten niet echt wat ze doen. Links of Rechts, maakt niet uit zolang ze maar midden genoemd worden.
Ken ik jou ook van VKZ dan?quote:Op maandag 20 december 2010 01:14 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Zo duidelijk ben je dus niet geweest.
Grappig, je stemt wel op mijn partij.quote:
Jij wel?quote:Op maandag 20 december 2010 01:16 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zelfs bij Palestina vs Israël durven ze geen kant te kiezen.
@Reagan.com Conservative Emailquote:Op maandag 20 december 2010 01:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar nog een keer een topic over geopend ja.
Laat ik het zo zeggen:quote:Op maandag 20 december 2010 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meneer Toneelschool
Ik ga stuk, ook hierom:
[..]
Ik dacht nog wel dat jij een PvdA'er was, Zolcon, het politiek correcte midden die ten alle tijden de menselijke maat erbij haalde in nieuwe wetgeving en dacht het goede te doen voor je actievoerende vakbond-achterban. In elke discussie naar boven te halen 'maar [insert kansarme doelgroep] dan'.
Je bent 11??quote:Op maandag 20 december 2010 01:15 schreef GSbrder het volgende:
Ik zeg:
Abortus voor iedereen na 2000 en euthanasie voor iedereen < 1999.
Mag ik één ding vragen, WAAROM stem jij D66 en dan met name op Boris van der Ham als vrijzinnige politicus? Wat jij daar zegt is NIET vrijzinnig of des D66quote:Op maandag 20 december 2010 01:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor. Kansarm betekent dat ze zichzelf een fatsoenlijk leven vakkundig onmogelijk hebben gemaakt, door gekke grapjes te hebben uitgehaald zoals ziek worden, verhuizen naar een ver land of niet goed op te letten op school en ronduit dom te zijn in belangrijke beslissingen. Daar moeten we niets mee, met een grote boog omheen lopen, dat is de oplossing.
Ik was zo af en toe in VKZ, maar vaker in POL. Ik ga het niet aan Eriksd vragen, want ik mag jou meer dan erik. Ik stel de vraag liever direct.quote:Op maandag 20 december 2010 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken ik jou ook van VKZ dan?
Vraag het eens aan eriksd..
Bahquote:
In Duitsland.quote:Op maandag 20 december 2010 01:12 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil een libertarische partij![]()
Maar waar vind je actieve politici die zichzelf willen afschaffen?
Politiek is juist niet om de mensen, maar de cijfers. Het gaat niet om dat lieve Sahar-gymnasiastje, het gaat om het beleid.quote:Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
De kern is: het gaat over mensen. Niet over cijfers verdomme.
Dus mogen jullie later de partijleider van de Vrijzinnig Democratische Bond (Versie 2.0) horen zeggen dat het over mensen gaat en niet over cijfers verdomme. Dan is er een kans dat ik het ben.
Nee, ik offer me op voor een hoger doel.quote:
Palestijnen, de ultieme underdog?quote:
Ach, dat heet sociaal (isme).quote:Op maandag 20 december 2010 01:18 schreef ethiraseth het volgende:
Beetje zomaar ziek worden, waarom kiezen mensen daar nou weer voor?
Ik heb de laatste verkiezingen PvdA gestemd..quote:Op maandag 20 december 2010 01:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik was zo af en toe in VKZ, maar vaker in POL. Ik ga het niet aan Eriksd vragen, want ik mag jou meer dan erik. Ik stel de vraag liever direct.
Ik ben wel voor de invoering van Postnatale Abortus in sommige gevallen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:15 schreef GSbrder het volgende:
Ik zeg:
Abortus voor iedereen na 2000 en euthanasie voor iedereen < 1999.
De palestijen worden al jaren onderdrukt, de schuld ligt vooral bij Israël. Ik vind het eerlijk gezegd logisch dat de Palestijnen iets terug doen.quote:
PvdKquote:
MIsschien beter om de ouders te aborteren en het kind een nieuwe naam te geven?quote:Op maandag 20 december 2010 01:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben wel voor de invoering van Postnatale Abortus in sommige gevallen.
Mochten ouders hun kind bij de burgelijke stand aangeven met de namen zoals Sjonny, Sunshine, Rainbow, Vlinder. Dan is het voor de kinderen het beste en het menselijkste als we postnatale abortus uitvoeren.
Juist!quote:Op maandag 20 december 2010 01:18 schreef ethiraseth het volgende:
Beetje zomaar ziek worden, waarom kiezen mensen daar nou weer voor?
Wat is degene waarop we jou kunnen bereiken voor het versturen van linkse ideeën?quote:Op maandag 20 december 2010 01:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
@Reagan.com Conservative Email
Je weet dat ze sarcastisch was?quote:
Zoals een zelfmoordterrorist bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2010 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Politiek is juist niet om de mensen, maar de cijfers. Het gaat niet om dat lieve Sahar-gymnasiastje, het gaat om het beleid.
Zeggen dat het over mensen gaat associeer ik met een huilerige Agnes Kant-SP'er.
Emile Roemer doet dat ook in z'n clipjes.
[..]
[Nee, ik offer me op voor een hoger doel.
De media doet daar natuurlijk niets aan en het zijn de verzetshelden (de Palestijnen) versus het imperiale Israelische leger.quote:Op maandag 20 december 2010 01:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De palestijen worden al jaren onderdrukt, de schuld ligt vooral bij Israël. Ik vind het eerlijk gezegd logisch dat de Palestijnen iets terug doen.
Dan ben je al te laat. Ouders kunnen we naar Madagaskar sturen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
MIsschien beter om de ouders te aborteren en het kind een nieuwe naam te geven?
quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 20 december 2010 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals een zelfmoordterrorist bedoel je?![]()
Dat vind ik dan toch wel mooi van je...
McCarthy@Reagan.comquote:Op maandag 20 december 2010 01:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat is degene waarop we jou kunnen bereiken voor het versturen van linkse ideeën?
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga naar bed toe en ik hoop dat er geen linkse ideeën in mijn hoofd opdoemen.
Delen!quote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
Dan ga ik ook slapen en hoop ik dat ik morgen weer iets verstandiger ben geworden. Of dat links is of rechts maakt me niet uit.quote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
De mens is idd het ergste wat de Aarde ooit is overkomen..quote:Op maandag 20 december 2010 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom niet?
"de aarde verlossen van het grootste virus dat ze gekend heeft"
en meer van dat soort ultra-progressieve pareltjes.
Ik vroeg het net ook al. Wat doe jij zoal in het dagelijks leven danquote:
Had verwacht dat je Cohen zou zeggenquote:
Arme jij/julliequote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger hier.
Er zijn hier echt zo veel PvdA'ers tegenwoordig.
Hier kan ik me zeker wel in vindenquote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan ga ik ook slapen en hoop ik dat ik morgen weer iets verstandiger ben geworden. Of dat links is of rechts maakt me niet uit.
Truste, ik hoop voor je eigen bestwil van welquote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
Dus alle milieuactivisten zelfmoord laten plegen de beste daad die de aarde ooit is overkomen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De mens is idd het ergste wat de Aarde ooit is overkomen..
Niet dat ik daar persoonlijk naar leef, maar waar is het wel
Dan gaan we met de zelfde gedachten slapen. Dan is de kans dat we het zelfde dromen groter. Tot ziens.quote:Op maandag 20 december 2010 01:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier kan ik me zeker wel in vinden
Iedereen trollt in mijn ogenquote:Op maandag 20 december 2010 01:27 schreef Zolcon het volgende:
Zolang jullie ideeën maar in mijn straatje blijven passen of zolang ik jullie maar als troll kan bestempelen vind ik het best
Tito was ook behoorlijk links, net als Mao.quote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Delen!
Binden!
De sterkste schouders, de zwaarste lasten!
Marx!
Engels!
Lenin!
Erististiasisteth!
Moet ik dat hele "Truste"-rondje nu weer herhalen??quote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan ga ik ook slapen en hoop ik dat ik morgen weer iets verstandiger ben geworden. Of dat links is of rechts maakt me niet uit.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan gaan we met de zelfde gedachten slapen. Dan is de kans dat we het zelfde dromen groter. Tot ziens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
http://www.faz.net/s/RubC(...)common~Scontent.htmlquote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Had verwacht dat je Cohen zou zeggen
Al die stalinianen en hitlerianen? Nee dank jequote:Op maandag 20 december 2010 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste, ik hoop voor je eigen bestwil van wel
Zeik niet, ik zei al dat ik er niet naar leef..quote:Op maandag 20 december 2010 01:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus alle milieuactivisten zelfmoord laten plegen de beste daad die de aarde ooit is overkomen.
Moeder Aarde zal dankbaar zijn voor dit gebaar.
Hint hint
Telegraaf morgenochtend:quote:Op maandag 20 december 2010 01:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan gaan we met de zelfde gedachten slapen. Dan is de kans dat we het zelfde dromen groter. Tot ziens.
quote:PHP en TomLievense slapen samen!
quote:Op maandag 20 december 2010 01:29 schreef Zolcon het volgende:
Maar zal ik een geheimpje verklappen
Als ik jou was zou ik je schoolgeld maar terugvragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Dat hoeft niet op internet. Je mag mailen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vroeg het net ook al. Wat doe jij zoal in het dagelijks leven dan
Dat mag niet want de SGP is ook een medegedoger hequote:
Het zijn dan ook allemaal mensen uiteindelijk. Maar voor sommigen zijn keuzes behoorlijk lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
Dat lijkt meer voor jou op te gaanquote:Op maandag 20 december 2010 01:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je schoolgeld maar terugvragen
Wat is er precies vrijzinnig aan een partij van 30+ zetels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet zo'n grote partij, dat vraagt om consensus en daar ben ik te uitgesproken voor, liever 140 kamerlieden die tegen me aanschoppen om m'n belachelijke mening dan tot de grote, grijze meerderheid behoren, waar niets meer echt je eigen plan is en altijd het midden - mijlenver van je persoonlijke overtuiging - op moeten zoeken om zodoende 'iedereen binnenboord te houden' en zorgen voor 'eenheid en saamhorigheid'. Geef me een teiltje.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Je bent net als MLG.quote:
quote:
Oh je bent gewoon een zeurkousquote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is er precies vrijzinnig aan een partij van 30+ zetels?
Ik wil niet zo'n grote partij, dat vraagt om consensus en daar ben ik te uitgesproken voor, liever 140 kamerlieden die tegen me aanschoppen om m'n belachelijke mening dan tot de grote, grijze meerderheid behoren, waar niets meer echt je eigen plan is en altijd het midden - mijlenver van je persoonlijke overtuiging - op moeten zoeken om zodoende 'iedereen binnenboord te houden' en zorgen voor 'eenheid en saamhorigheid'. Geef me een teiltje.
Dat is de eerste zinnige vraag die ik MLG heb horen stellen!quote:
En jij een vakbondslid.quote:
Helemaal mee eens, als ik bij een consensus partij wil horen dan solliciteer ik wel bij de PvdA.quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n grote partij, dat vraagt om consensus en daar ben ik te uitgesproken voor, liever 140 kamerlieden die tegen me aanschoppen om m'n belachelijke mening dan tot de grote, grijze meerderheid behoren, waar niets meer echt je eigen plan is en altijd het midden - mijlenver van je persoonlijke overtuiging - op moeten zoeken om zodoende 'iedereen binnenboord te houden' en zorgen voor 'eenheid en saamhorigheid'. Geef me een teiltje.
Owh Tom, áls je homo zou zijn, mag ik je dan als vriend??? Schijnt al jaaaaren heeeel erg HIP/HOT/VET whatever te zijn..quote:
Wat is er mis met consensus.quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, als ik bij een consensus partij wil horen dan solliciteer ik wel bij de PvdA.
Beetje rare opmerking.quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef ethiraseth het volgende:
homos zijn tof. Er moeten meer homo's zijn.
Tom kijk uit voor haar, ze is een beetje lonely en gaat rare seksspelletjes met je doen!quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh Tom, áls je homo zou zijn, mag ik je dan als vriend??? Schijnt al jaaaaren heeeel erg HIP/HOT/VET whatever te zijn..
Dat is saai, je met met elkaar kunnen discussiëren en dat lukt eenmaal niet als iedereen het met elkaar eens is.quote:
Vrij onzinnig.quote:
Richt zelf een HEEL klein partijtje op GSquote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat ben jij een harde rechtse zegquote:Op maandag 20 december 2010 01:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tom kijk uit voor haar, ze is een beetje lonely en gaat rare seksspelletjes met je doen!
je wilt een faghag zijn?quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh Tom, áls je homo zou zijn, mag ik je dan als vriend??? Schijnt al jaaaaren heeeel erg HIP/HOT/VET whatever te zijn..
Leg uit?quote:
Je bent dus homo?quote:Op maandag 20 december 2010 01:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Vrij onzinnig.Ik word hier overigens niet opgewonden van.
Samen heerlijk shopen?quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 01:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tom kijk uit voor haar, ze is een beetje lonely en gaat rare seksspelletjes met je doen!
Fout, in een consensus is niet iedereen het met elkaar eens. Er wordt overeenstemming bereikt door discussie. Die overeenstemming is dan zakelijkquote:Op maandag 20 december 2010 01:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is saai, je met met elkaar kunnen discussiëren en dat lukt eenmaal niet als iedereen het met elkaar eens is.
Nope.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |