Waarom doe je dit nu? je weet dat ik nu geen zin heb om je de grond in te stampen....quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Teeven![]()
Niets mis met de VVD. Zij hebben als enige partij tenminste de kennis in huis om Nederland eens goed te hervormen. En dat ook nog sociaal.
Raammakerquote:
Dat beschouw ik als een compliment.quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Krijg altijd een beeld voor mijn ogen van jou van een oude grijze man met een driedelig pak en netjes gekamd haar
Kom uit de trollstand php, zelfs jij weet beter..quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Teeven![]()
Niets mis met de VVD. Zij hebben als enige partij tenminste de kennis in huis om Nederland eens goed te hervormen. En dat ook nog sociaal.
Want de realiteit is anders?quote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een compliment.
Omdat Teeven criminaliteit wil bestraffen is hij geen liberaal?quote:Op maandag 20 december 2010 00:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Waarom doe je dit nu? je weet dat ik nu geen zin heb om je de grond in te stampen....
maar ik moet het wel....
Nou nou nou, wat een vooroordelen weer.quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Krijg altijd een beeld voor mijn ogen van jou van een oude grijze man met een driedelig pak en netjes gekamd haar
Jij was bang voor een blaasbaan.quote:
Vrijzinnige Sociaal-Liberaal-Progressieven ?quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, bah, anti-privacy-boefjes.
Hoewel ik eerder VVD dan GL zou stemmen.
Nee, omdat hij er enge retoriek op nahoudt, is hij geen liberaal. Retoriek als, u heeft toch niets te verbergen?quote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat Teeven criminaliteit wil bestraffen is hij geen liberaal?
BlowJob: Orale stimulatie van de penis d.m.v. de mond.quote:
De manier waarop.quote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat Teeven criminaliteit wil bestraffen is hij geen liberaal?
Hij is iig OvJ geweest, en iig een hele bekendequote:Op maandag 20 december 2010 00:47 schreef Arglist het volgende:
PHP heeft geen flauw benul waar hij voor juicht. Teeven is trouwens OvJ geweest, en van wat ik gehoord heb, een hele slechte.
Nee, ik zie eruit als een JoVD'er......quote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een vooroordelen weer.
Ben jij een wietrokende, in-kleermakerszit-zittende-sandalenvoet met Ché-baard en Mao-pakje?
Nope.. En hij vroeg het aan Sacher, dus ze gaan hun gang maarquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 00:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee, ik zie eruit als een JoVD'er......
Hij werd altijd genadeloos afgemaakt door de hoogleraren bij ons in ieder geval.quote:Op maandag 20 december 2010 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is iig OvJ geweest, en iig een hele bekende
(En nee: ik moet hem ook niet)
Schei toch uit, en als hij echt te ver gaat met zijn privacy maatregeltjes dan hebben we altijd nog een Jeanine Pleasgaart.quote:Op maandag 20 december 2010 00:49 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee, omdat hij er enge retoriek op nahoudt, is hij geen liberaal. Retoriek als, u heeft toch niets te verbergen?
Laat sociaal eruitquote:Op maandag 20 december 2010 00:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vrijzinnige Sociaal-Liberaal-Progressieven ?
php.. trollmode-off..quote:Op maandag 20 december 2010 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schei toch uit, en als hij echt te ver gaat met zijn privacy maatregeltjes dan hebben we altijd nog een Jeanine Pleasgaart.
Hoogleraren zijn per definitie hippies.quote:Op maandag 20 december 2010 00:51 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hij werd altijd genadeloos afgemaakt door de hoogleraren bij ons in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |