Waarom doe je dit nu? je weet dat ik nu geen zin heb om je de grond in te stampen....quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Teeven![]()
Niets mis met de VVD. Zij hebben als enige partij tenminste de kennis in huis om Nederland eens goed te hervormen. En dat ook nog sociaal.
Raammakerquote:
Dat beschouw ik als een compliment.quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Krijg altijd een beeld voor mijn ogen van jou van een oude grijze man met een driedelig pak en netjes gekamd haar
Kom uit de trollstand php, zelfs jij weet beter..quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Teeven![]()
Niets mis met de VVD. Zij hebben als enige partij tenminste de kennis in huis om Nederland eens goed te hervormen. En dat ook nog sociaal.
Want de realiteit is anders?quote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een compliment.
Omdat Teeven criminaliteit wil bestraffen is hij geen liberaal?quote:Op maandag 20 december 2010 00:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Waarom doe je dit nu? je weet dat ik nu geen zin heb om je de grond in te stampen....
maar ik moet het wel....
Nou nou nou, wat een vooroordelen weer.quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Krijg altijd een beeld voor mijn ogen van jou van een oude grijze man met een driedelig pak en netjes gekamd haar
Jij was bang voor een blaasbaan.quote:
Vrijzinnige Sociaal-Liberaal-Progressieven ?quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, bah, anti-privacy-boefjes.
Hoewel ik eerder VVD dan GL zou stemmen.
Nee, omdat hij er enge retoriek op nahoudt, is hij geen liberaal. Retoriek als, u heeft toch niets te verbergen?quote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat Teeven criminaliteit wil bestraffen is hij geen liberaal?
BlowJob: Orale stimulatie van de penis d.m.v. de mond.quote:
De manier waarop.quote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat Teeven criminaliteit wil bestraffen is hij geen liberaal?
Hij is iig OvJ geweest, en iig een hele bekendequote:Op maandag 20 december 2010 00:47 schreef Arglist het volgende:
PHP heeft geen flauw benul waar hij voor juicht. Teeven is trouwens OvJ geweest, en van wat ik gehoord heb, een hele slechte.
Nee, ik zie eruit als een JoVD'er......quote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een vooroordelen weer.
Ben jij een wietrokende, in-kleermakerszit-zittende-sandalenvoet met Ché-baard en Mao-pakje?
Nope.. En hij vroeg het aan Sacher, dus ze gaan hun gang maarquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 00:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee, ik zie eruit als een JoVD'er......
Hij werd altijd genadeloos afgemaakt door de hoogleraren bij ons in ieder geval.quote:Op maandag 20 december 2010 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is iig OvJ geweest, en iig een hele bekende
(En nee: ik moet hem ook niet)
Schei toch uit, en als hij echt te ver gaat met zijn privacy maatregeltjes dan hebben we altijd nog een Jeanine Pleasgaart.quote:Op maandag 20 december 2010 00:49 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee, omdat hij er enge retoriek op nahoudt, is hij geen liberaal. Retoriek als, u heeft toch niets te verbergen?
Laat sociaal eruitquote:Op maandag 20 december 2010 00:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vrijzinnige Sociaal-Liberaal-Progressieven ?
php.. trollmode-off..quote:Op maandag 20 december 2010 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schei toch uit, en als hij echt te ver gaat met zijn privacy maatregeltjes dan hebben we altijd nog een Jeanine Pleasgaart.
Hoogleraren zijn per definitie hippies.quote:Op maandag 20 december 2010 00:51 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hij werd altijd genadeloos afgemaakt door de hoogleraren bij ons in ieder geval.
BJ?quote:Op maandag 20 december 2010 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schei toch uit, en als hij echt te ver gaat met zijn privacy maatregeltjes dan hebben we altijd nog een Jeanine Pleasgaart.
Datzelfde geldt voor links.quote:Op maandag 20 december 2010 00:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
BJ?
Trouwens:
Als je altijd de eerste weg rechts blijft gaan dan loop je na een tijdje rondjes en zul je nooit vooruitkomen.
Ook mooi.quote:Op maandag 20 december 2010 00:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee, ik zie eruit als een JoVD'er......
mag ik stiekem nog een beetje voor mensen opkomenquote:
Kunnen we het woordje 'groen' er niet ergens bij plakken?quote:
De politicologie studenten die ik ken zien er uit als krakers en stemmen PvdA.quote:Op maandag 20 december 2010 00:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
mag ik stiekem nog een beetje voor mensen opkomen
Mijn hoogleraren maakten terecht ook gehakt van de terrorsimewetgeving..quote:Op maandag 20 december 2010 00:51 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hij werd altijd genadeloos afgemaakt door de hoogleraren bij ons in ieder geval.
Want liberalen komen alleen op voor dieren?quote:Op maandag 20 december 2010 00:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet staan:quote:
Ik geef hetzelfde antwoord als minister Rosenthal inzake de aanwezigheid van kernwapens in Nederland.quote:
Zal waarschijnlijk wel zo zijn. Ik vind die man ook niet zo boeiend eigenlijk. Behalve als hij weer met een van zijn creepy proefballonnetje komt.quote:Op maandag 20 december 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn hoogleraren maakten terecht ook gehakt van de terrorsimewetgeving..
Doet er niks aan af (maar zo formuleerde ik het net niet) dat Fredje Teeven zijn functie te danken heeft aan zijn job als "bekende" OvJ
Grootste deel van mijn mede-studenten stemmen D'66 en kotsen op SP'ersquote:Op maandag 20 december 2010 00:54 schreef Arglist het volgende:
[..]
De politicologie studenten die ik ken zien er uit als krakers en stemmen PvdA.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Gezellig?quote:Op maandag 20 december 2010 00:54 schreef ethiraseth het volgende:
Op zondag in de kroeg zitten is wel een traditie om in stand te houden.
Duidelijk. Alle opties openhouden natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 00:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik geef hetzelfde antwoord als minister Rosenthal inzake de aanwezigheid van kernwapens in Nederland.
Vrijzinnig-Sociaal-Liberaal-Progressieven-met-een-Groen-laagje.quote:Op maandag 20 december 2010 00:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Kunnen we het woordje 'groen' er niet ergens bij plakken?
Okay.quote:Op maandag 20 december 2010 00:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Kunnen we het woordje 'groen' er niet ergens bij plakken?
Wat mij opviel van je statistiekje in de vorige topic is dat de procenten HBO'ers bij de partijen vrij gelijk waren.quote:Op maandag 20 december 2010 00:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Grootste deel van mijn mede-studenten stemmen D'66 en kotsen op SP'ers
Nee, alleen voor het individu.quote:Op maandag 20 december 2010 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want liberalen komen alleen op voor dieren?
Arbeiders, Henk-en-Ingrid of het Gezin zijn wel lekkere termen?quote:Op maandag 20 december 2010 00:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee, alleen voor het individu.
individu, dat woord alleen al
Ja klopt. De statistiek komt trouwens uit een artikel van Mark Bovens die in zijn nieuwe boek voorspelt dat er een nieuwe 'cleavage' ontstaat in de samenleving tussen hoger en lager opgeleiden. De Diplomademocratie.quote:Op maandag 20 december 2010 00:56 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat mij opviel van je statistiekje in de vorige topic is dat de procenten HBO'ers bij de partijen vrij gelijk waren.
De man is doodeng en hoort meer bij de PVVquote:Op maandag 20 december 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel zo zijn. Ik vind die man ook niet zo boeiend eigenlijk. Behalve als hij weer met een van zijn creepy proefballonnetje komt.
Hmmm, ik vraag nooit wat mensen stemmen. Vind ik nooit echt boeiend, in ieder geval bij oppervlakkige relaties als in verenigingsverband of een projectje ofzo. Bij mijn 'echte' vrienden weet ik het wel, en het is voornamelijk VVD/PvdA, en misschien een paar daar wat tussen.quote:Op maandag 20 december 2010 00:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Grootste deel van mijn mede-studenten stemmen D'66 en kotsen op SP'ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |