Reagan is een van de beste presidenten van de 20e eeuw, en een van mijn persoonlijke helden.quote:Op maandag 20 december 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thatcher laat ik even in het midden.. Maar ik denk niet dat het mijn PM zou zijn..
Herinnert u zich deze NOG Nog noggg... ? Groenink gaat er vandoor met kunst van ABNquote:
Hier ook. De oorlog tegen het communismequote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Reagan is een van de beste presidenten van de 20e eeuw, en een van mijn persoonlijke helden.
De beste president van de 20e eeuw was FDR.quote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Reagan is een van de beste presidenten van de 20e eeuw, en een van mijn persoonlijke helden.
doe maar rustig lees hem morgen pas, beetje laat nu.quote:Op maandag 20 december 2010 00:19 schreef GSbrder het volgende:
Hij komt er nog aan, Betyar, problemen met filesharing.
Roosevelt?quote:Op maandag 20 december 2010 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste president van de 20e eeuw was FDR.
geregistreerd op: donderdag 10 januari 2008 @ 23:07quote:Op maandag 20 december 2010 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Herinnert u zich deze NOG Nog noggg... ? Groenink gaat er vandoor met kunst van ABN
Een dieptepunt in de geschiedenis van de VS. De oorlog tegen communisme draaide uit op een absurde heksenjacht binnen de eigen landsgrenzen. Bah!quote:Op maandag 20 december 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier ook. De oorlog tegen het communisme
quote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het was zijn beste rol ooit en de mensen achter hem waren uitmuntende puppetmasters indeedquote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Sachertorte het volgende:
Yup.quote:
Wel flauw dat je direct begint te trollen in dit nieuwe topic.quote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. De evil empire.quote:Op maandag 20 december 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier ook. De oorlog tegen het communisme
quote:Op maandag 20 december 2010 00:19 schreef GSbrder het volgende:
Hij komt er nog aan, Betyar, problemen met filesharing.
Dat was McCarthy, zo'n 30 jaar eerder. Een kleinigheidje...quote:Op maandag 20 december 2010 00:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een dieptepunt in de geschiedenis van de VS. De oorlog tegen communisme draaide uit op een absurde heksenjacht binnen de eigen landsgrenzen. Bah!
Natuurlijk wel : Reagan : een cohen avant le lettre, maar 10 x beterquote:Op maandag 20 december 2010 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Sorry, andere reactie niet mogelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |