Chauvinistisch conservatief liberalisme!quote:
?quote:Op maandag 20 december 2010 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat voor systeem wil je er dan op nahouden? Die van pol pot ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Ze komt op de leonardoleerstoel, nogal bekend...Maar dat is aan de faculteit van de geesteswetenschappen, waar ik toevallig ook moet zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 00:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat gaat ze eigenlijk geven? Zou wel een college van dr willen volgen
quote:Op maandag 20 december 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, die man heeft [b]grootheden als Reagen [/b]en Thatcher wel flink geïnspireerd met zijn economische vooruitgangs gedachtegoed. Wat zouden we toch zonder dat soort mensen moeten,
Jij hebt de discussie niet gevolgd?quote:Op maandag 20 december 2010 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat voor systeem wil je er dan op nahouden? Die van pol pot ofzo?
en waar gaat ze colleges over geven? Gezien ik niet bekend ben met de leonardostoel en jij blijkbaar van mening bent dat ik dat wel moet zijnquote:Op maandag 20 december 2010 00:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ze komt op de leonardoleerstoel, nogal bekend...Maar dat is aan de faculteit van de geesteswetenschappen, waar ik toevallig ook moet zijn.
Leuke letters hé P en M. Je kunt er twee combinaties me maken, namelijk PM en MP. Snapie?quote:Op maandag 20 december 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thatcher laat ik even in het midden.. Maar ik denk niet dat het mijn PM zou zijn..
Hey, ik zei net dat ik het gemist had en meer info wou.. Reageer je lekker op een ander afquote:Op maandag 20 december 2010 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, onder mysterieuze omstandigheden geeft een van de fossielen van de vaderlandse politiek er ineens de brui aan, net nadat ze 12,5 jaar kamerlid is geweest en vanaf nu dus recht maakt op de Wachtgeld+ regeling, terwijl Guusje ter Horst en Sap's eerste wapenfeit het aankondigen is van hechtere verbanden met elkaar. Jaja, conspiracies galore.
Haha nee hoor, maar Luyendijk gaf in dat kader ook een masterclass als ik me niet vergis. Het wordt natuurlijk een politieke/sociologisch/filosofisch iets.quote:Op maandag 20 december 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
en waar gaat ze colleges over geven? Gezien ik niet bekend ben met de leonardostoel en jij blijkbaar van mening bent dat ik dat wel moet zijn
Ik reageer niets af, geef hooguit gekleurd verslagquote:Op maandag 20 december 2010 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, ik zei net dat ik het gemist had en meer info wou.. Reageer je lekker op een ander af
Php is dol op western films. Zo bekeken is Reagan inderdaad een grootheid.quote:Op maandag 20 december 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thatcher laat ik even in het midden.. Maar ik denk niet dat het mijn PM zou zijn..
Niks gezegdquote:Op maandag 20 december 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
en waar gaat ze colleges over geven? Gezien ik niet bekend ben met de leonardostoel en jij blijkbaar van mening bent dat ik dat wel moet zijn
Ok interessant. Ik vind het erg jammer dat Luyendijk geen gastcollege meer geeft aan de UvA. Dat deed hij vroeger wel. Nu moeten we het doen met Kay van de Linden en Ed van Thijn (laatste was wel interessant trouwens, zelfs met maar een man of 50 in de zaalquote:Op maandag 20 december 2010 00:12 schreef Arglist het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar Luyendijk gaf in dat kader ook een masterclass als ik me niet vergis. Het wordt natuurlijk iets politieks/socilogisc/filosfisch iets.
Oh gaat ze colleges geven over tilburg, wist niet dat ze daar veel over wistquote:
Ah ok, dank jequote:Op maandag 20 december 2010 00:12 schreef Arglist het volgende:
Ik heb 't even opgezocht, de masterclass heet Politiek in de 21ste eeuw.
Lees de gewijzigde postquote:Op maandag 20 december 2010 00:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Oh gaat ze colleges geven over tilburg, wist niet dat ze daar veel over wist
Dat is niks anders dan handhaven van de regels. Daarbij zet de staat bij voorkeur geen geweld in, maar zonodig kan en moet dat wel.quote:Op maandag 20 december 2010 00:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zolang we jou maar hebben om de immigranten met geweld het land uit te slaan.
Licht me dan ook maar even in over die "nadere samenwerking", want daar weet ik ook niks van af..quote:Op maandag 20 december 2010 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik reageer niets af, geef hooguit gekleurd verslag
quote:Op maandag 20 december 2010 00:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is niks anders dan handhaven van de regels. Daarbij zet de staat bij voorkeur geen geweld in, maar zonodig kan en moet dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |