Kop komt me bekend voor, maar ik kan toch niet op de naam komen.quote:
Wil je misschien een paper hebben om te zien hoeveel verlies een corporatie leidt op een sociale huurwoning met een huurprijs van ¤ 550,- in de maand? De dure huur en koopwoningen zijn broodnodig om dit verlies te compenseren. Je weet niet waar je over praatquote:Op zondag 19 december 2010 23:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Een paar incidenten? Dure huur en koopwoningen, worden als paddenstoelen uit de grond gestampt.
Het is Seidelbaum, de slechte accountant van Tony Montana.quote:Op zondag 19 december 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kop komt me bekend voor, maar ik kan toch niet op de naam komen.
Verdere globalisering is ook de eerste stap richting de voorgestelde wereld. Ik ben dan ook voorstander van verdere Europese samenwerking. Meer macht naar Brussel, met als voorwaarde dat de EU verder wordt gedemocratiseerd.quote:Op zondag 19 december 2010 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik ben helemaal voor verdere globalisering van commodities hoor, maar wij weten het als intelligente en kapitaalkrachtige handelaars toch wel in ons voordeel te draaien en Zuid-Afrikanen bezitten een van de meest rijke grondstoffen-voorraden ter wereld, maar hebben er nog maar weinig van gebakken. Dit in tegenstelling tot het veel armere Japan of Noorwegen, die weinig grondstoffen kenden. De gasbel is peanuts, olie is peanuts en het gaat allemaal om het hebben van kennis en geld.
Frietjes meneerquote:Op zondag 19 december 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kop komt me bekend voor, maar ik kan toch niet op de naam komen.
quote:Op zondag 19 december 2010 23:59 schreef Zolcon het volgende:
Hey Whiskers (niet te hard praten want ik ben eigenlijk aan het slapen, maar zij weten niet dat ik toch stiekem nog mee lees hier)
Hoe was je weekend?
Wat bedoel je met dit laatste?quote:Op maandag 20 december 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verdere globalisering is ook de eerste stap richting de voorgestelde wereld. Ik ben dan ook voorstander van verdere Europese samenwerking. Meer macht naar Brussel, met als voorwaarde dat de EU verder wordt gedemocratiseerd.
Mooi. Je hebt niet zoveel gemist. Veel idiote topics. Rechts was dit weekend aan de macht leek het welquote:Op maandag 20 december 2010 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Zolcon!
Vermoeiend en bij vlagen erg gezellig
Mijn god nee, geen referenda. Persoonlijk vind ik dat er voor de Europeaan te weinig valt te kiezen.quote:Op maandag 20 december 2010 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dit laatste?
Mooie term, maar een paar referenda zorgt niet bepaalt voor democratische besluitvorming, zo heeft het Verdrag van Lissabon wel uitgewezen. De politieke agenda wordt niet bepaalt door de burger.
Ze is weg.quote:Op maandag 20 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hootrde onderweg naar weekendje weg dat Halsema vertrekt/vertrokken is..
Iemand meer details voor me?
quote:
Wat houdt democratisering dan in?quote:Op maandag 20 december 2010 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn god nee, geen referenda. Persoonlijk vind ik dat er voor de Europeaan te weinig valt te kiezen.
Mooi dat ik dat gemist heb dan...quote:Op maandag 20 december 2010 00:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mooi. Je hebt niet zoveel gemist. Veel idiote topics. Rechts was dit weekend aan de macht leek het wel
Ze wordt tijdelijk hoogleraar en volgens de rechtse users sommige users gaat ze gebruik maken van de wachtgeld regeling. Daarom moet hij nu plots afgeschaft worden.quote:Op maandag 20 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hootrde onderweg naar weekendje weg dat Halsema vertrekt/vertrokken is..
Iemand meer details voor me?
Milton Friedman lul.quote:
Die is nog inhoudslozer jaquote:
Welnee, dit is een hartstikke links forum.quote:Op maandag 20 december 2010 00:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mooi. Je hebt niet zoveel gemist. Veel idiote topics. Rechts was dit weekend aan de macht leek het wel
Weetje, scratch dat laatste. Die opmerking was eigenlijk puur voor de buhne. Ik ben voorstander van verdere Europese samenwerking, maar dat hoeft niet per se gepaard te gaan met verdere democratisering.quote:Op maandag 20 december 2010 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat houdt democratisering dan in?
Want tot voor vandaag was de gemiddelde rechtse user voor verhoging van het wachtgeld uiteraardquote:Op maandag 20 december 2010 00:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ze wordt tijdelijk hoogleraar en volgens de rechtse users gaat ze gebruik maken van de wachtgeld regeling. Daarom moet hij nu plots afgeschaft worden.
Je vergeet dat de wachtgeldregeling bedacht is door links volgens velen hierquote:Op maandag 20 december 2010 00:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ze wordt tijdelijk hoogleraar en volgens de rechtse users gaat ze gebruik maken van de wachtgeld regeling. Daarom moet hij nu plots afgeschaft worden.
Waar wordt ze hoogleraar en en wat en voor hoe lang?quote:Op maandag 20 december 2010 00:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |