SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ze zouden juist MEER moeten stemmen. Alleen de huidige partijen hebben geen idee hoe ze de jongeren moeten mee krijgen. VVD en PVV door dingen met streng straffen te roepen, dat snappen de jongeren. Maar bij de PvdA heb je van die Dijselbloem typjesquote:Op maandag 20 december 2010 01:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet waar, maar toch wel een beetje.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt me wel vet eigenlijk. Colleges met allerlei belangrijke en invloedrijke mensen.Jij kan ook gewoon zomaar colleges binnenlopen hoor, niemand die je controleertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
Gelijk heeft 'ie. Doe mij maar een Coca-Cola uit 1972.quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef ethiraseth het volgende:
Balkenende lijkt me zo'n man die niet een gewoon biertje wilt, maar eerst de bierkaart wilt zien om dan een of ander speciaal biertje dat in 1992 is gebrouwen wilt omdat dat een goed bierjaar is.
quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 20 december 2010 01:05 schreef Zolcon het volgende:
Maar zal ik iets verklappen, ik heb ook D66 gestemd
Jij ook wat mij betreftquote:
Nee, zoals je het nu uiteenzet heeft het met taal te maken.quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Vrij-zinnig komt op mij over als een beetje zinnig.Net als in de zin ik ben vrij sterk.
Maar dit zal uiteraard aan mij liggen.
Vet, lijkt me namelijk wel intrigerend om bekenden als JP of Ed van Thijn te mogen horen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:07 schreef Arglist het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon zomaar colleges binnenlopen hoor, niemand die je controleert
Nee, een "binding" voelen met Zolconquote:Op maandag 20 december 2010 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
moet ik nu een andere partij uitzoeken?
Ik welquote:Op maandag 20 december 2010 01:04 schreef Arglist het volgende:
[..]
Jongeren, de huidige generaties tot maximaal 28 jaar, zouden ook niet moeten stemmen.
Nee, jij nietquote:
Zeg dat nou niehieeettt! Straks komt Php ineens naast me zitten bij mijn colleges. Zit ik daar met mijn vrienden de plannen voor een nieuwe communistische heilstaat uit te stippelen komt er ineens een Reaganfan binnen...quote:Op maandag 20 december 2010 01:07 schreef Arglist het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon zomaar colleges binnenlopen hoor, niemand die je controleert
Ik heb al het een en ander geschreven in verscheiden topics over politieke participatie. Maar om dat te bewerkstelligen kan een moment van totale absentie misschien wel een trigger zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze zouden juist MEER moeten stemmen. Alleen de huidige partijen hebben geen idee hoe ze de jongeren moeten mee krijgen. VVD en PVV door dingen met streng straffen te roepen, dat snappen de jongeren. Maar bij de PvdA heb je van die Dijselbloem typjesdie de macht over willen nemen. Dan ben ik wel erg bang voor de toekomst.
Dat kun je vast wel raden..quote:
Zou hij ook een @reagan,com conservative email hebben?quote:Op maandag 20 december 2010 01:02 schreef ethiraseth het volgende:
Ik denk dat PHP als kerstcadeaus stickers van deze site krijgt: http://www.cafepress.co.uk/rightwingstuff
Meneer Toneelschoolquote:Op maandag 20 december 2010 01:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee, zoals je het nu uiteenzet heeft het met taal te maken.
Vind het een beetje een gladjanus maar deze reeks is wel ok van Meneer Toneelschool
Ik dacht nog wel dat jij een PvdA'er was, Zolcon, het politiek correcte midden die ten alle tijden de menselijke maat erbij haalde in nieuwe wetgeving en dacht het goede te doen voor je actievoerende vakbond-achterban. In elke discussie naar boven te halen 'maar [insert kansarme doelgroep] dan'.quote:Op maandag 20 december 2010 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een "binding" voelen met Zolcon
Voor de Europese verkiezingen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
moet ik nu een andere partij uitzoeken?
Partij van de katten.quote:Op maandag 20 december 2010 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kun je vast wel raden..
Je kent me van VKZ en je kent me hier.. En volgens mijn heb ik op beide fora al meerdere keren vermeld
Heb het al gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 01:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee, zoals je het nu uiteenzet heeft het met taal te maken.
Vind het een beetje een gladjanus maar deze reeks is wel ok van Meneer Toneelschool
Volgens mij had ik daar nog een keer een topic over geopend ja.quote:Op maandag 20 december 2010 01:11 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zou hij ook een @reagan,com conservative email hebben?
Ik wel iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |