quote:Op maandag 20 december 2010 01:29 schreef Zolcon het volgende:
Maar zal ik een geheimpje verklappen
Wat is er precies vrijzinnig aan een partij van 30+ zetels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet zo'n grote partij, dat vraagt om consensus en daar ben ik te uitgesproken voor, liever 140 kamerlieden die tegen me aanschoppen om m'n belachelijke mening dan tot de grote, grijze meerderheid behoren, waar niets meer echt je eigen plan is en altijd het midden - mijlenver van je persoonlijke overtuiging - op moeten zoeken om zodoende 'iedereen binnenboord te houden' en zorgen voor 'eenheid en saamhorigheid'. Geef me een teiltje.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Je bent net als MLG.quote:
quote:
Oh je bent gewoon een zeurkousquote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is er precies vrijzinnig aan een partij van 30+ zetels?
Ik wil niet zo'n grote partij, dat vraagt om consensus en daar ben ik te uitgesproken voor, liever 140 kamerlieden die tegen me aanschoppen om m'n belachelijke mening dan tot de grote, grijze meerderheid behoren, waar niets meer echt je eigen plan is en altijd het midden - mijlenver van je persoonlijke overtuiging - op moeten zoeken om zodoende 'iedereen binnenboord te houden' en zorgen voor 'eenheid en saamhorigheid'. Geef me een teiltje.
Dat is de eerste zinnige vraag die ik MLG heb horen stellen!quote:
En jij een vakbondslid.quote:
Helemaal mee eens, als ik bij een consensus partij wil horen dan solliciteer ik wel bij de PvdA.quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n grote partij, dat vraagt om consensus en daar ben ik te uitgesproken voor, liever 140 kamerlieden die tegen me aanschoppen om m'n belachelijke mening dan tot de grote, grijze meerderheid behoren, waar niets meer echt je eigen plan is en altijd het midden - mijlenver van je persoonlijke overtuiging - op moeten zoeken om zodoende 'iedereen binnenboord te houden' en zorgen voor 'eenheid en saamhorigheid'. Geef me een teiltje.
Owh Tom, áls je homo zou zijn, mag ik je dan als vriend??? Schijnt al jaaaaren heeeel erg HIP/HOT/VET whatever te zijn..quote:
Wat is er mis met consensus.quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, als ik bij een consensus partij wil horen dan solliciteer ik wel bij de PvdA.
Beetje rare opmerking.quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef ethiraseth het volgende:
homos zijn tof. Er moeten meer homo's zijn.
Tom kijk uit voor haar, ze is een beetje lonely en gaat rare seksspelletjes met je doen!quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh Tom, áls je homo zou zijn, mag ik je dan als vriend??? Schijnt al jaaaaren heeeel erg HIP/HOT/VET whatever te zijn..
Dat is saai, je met met elkaar kunnen discussiëren en dat lukt eenmaal niet als iedereen het met elkaar eens is.quote:
Vrij onzinnig.quote:
Richt zelf een HEEL klein partijtje op GSquote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat ben jij een harde rechtse zegquote:Op maandag 20 december 2010 01:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tom kijk uit voor haar, ze is een beetje lonely en gaat rare seksspelletjes met je doen!
je wilt een faghag zijn?quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh Tom, áls je homo zou zijn, mag ik je dan als vriend??? Schijnt al jaaaaren heeeel erg HIP/HOT/VET whatever te zijn..
Leg uit?quote:
Je bent dus homo?quote:Op maandag 20 december 2010 01:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Vrij onzinnig.Ik word hier overigens niet opgewonden van.
Samen heerlijk shopen?quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 01:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tom kijk uit voor haar, ze is een beetje lonely en gaat rare seksspelletjes met je doen!
Fout, in een consensus is niet iedereen het met elkaar eens. Er wordt overeenstemming bereikt door discussie. Die overeenstemming is dan zakelijkquote:Op maandag 20 december 2010 01:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is saai, je met met elkaar kunnen discussiëren en dat lukt eenmaal niet als iedereen het met elkaar eens is.
Nope.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |