Delen!quote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga naar bed toe en ik hoop dat er geen linkse ideeën in mijn hoofd opdoemen.
Dan ga ik ook slapen en hoop ik dat ik morgen weer iets verstandiger ben geworden. Of dat links is of rechts maakt me niet uit.quote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
De mens is idd het ergste wat de Aarde ooit is overkomen..quote:Op maandag 20 december 2010 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom niet?
"de aarde verlossen van het grootste virus dat ze gekend heeft"
en meer van dat soort ultra-progressieve pareltjes.
Ik vroeg het net ook al. Wat doe jij zoal in het dagelijks leven danquote:
Had verwacht dat je Cohen zou zeggenquote:
Arme jij/julliequote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger hier.
Er zijn hier echt zo veel PvdA'ers tegenwoordig.
Hier kan ik me zeker wel in vindenquote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan ga ik ook slapen en hoop ik dat ik morgen weer iets verstandiger ben geworden. Of dat links is of rechts maakt me niet uit.
Truste, ik hoop voor je eigen bestwil van welquote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
Dus alle milieuactivisten zelfmoord laten plegen de beste daad die de aarde ooit is overkomen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De mens is idd het ergste wat de Aarde ooit is overkomen..
Niet dat ik daar persoonlijk naar leef, maar waar is het wel
Dan gaan we met de zelfde gedachten slapen. Dan is de kans dat we het zelfde dromen groter. Tot ziens.quote:Op maandag 20 december 2010 01:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier kan ik me zeker wel in vinden
Iedereen trollt in mijn ogenquote:Op maandag 20 december 2010 01:27 schreef Zolcon het volgende:
Zolang jullie ideeën maar in mijn straatje blijven passen of zolang ik jullie maar als troll kan bestempelen vind ik het best
Tito was ook behoorlijk links, net als Mao.quote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Delen!
Binden!
De sterkste schouders, de zwaarste lasten!
Marx!
Engels!
Lenin!
Erististiasisteth!
Moet ik dat hele "Truste"-rondje nu weer herhalen??quote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan ga ik ook slapen en hoop ik dat ik morgen weer iets verstandiger ben geworden. Of dat links is of rechts maakt me niet uit.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan gaan we met de zelfde gedachten slapen. Dan is de kans dat we het zelfde dromen groter. Tot ziens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
http://www.faz.net/s/RubC(...)common~Scontent.htmlquote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Had verwacht dat je Cohen zou zeggen
Al die stalinianen en hitlerianen? Nee dank jequote:Op maandag 20 december 2010 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste, ik hoop voor je eigen bestwil van wel
Zeik niet, ik zei al dat ik er niet naar leef..quote:Op maandag 20 december 2010 01:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus alle milieuactivisten zelfmoord laten plegen de beste daad die de aarde ooit is overkomen.
Moeder Aarde zal dankbaar zijn voor dit gebaar.
Hint hint
Telegraaf morgenochtend:quote:Op maandag 20 december 2010 01:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan gaan we met de zelfde gedachten slapen. Dan is de kans dat we het zelfde dromen groter. Tot ziens.
quote:PHP en TomLievense slapen samen!
quote:Op maandag 20 december 2010 01:29 schreef Zolcon het volgende:
Maar zal ik een geheimpje verklappen
Als ik jou was zou ik je schoolgeld maar terugvragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Dat hoeft niet op internet. Je mag mailen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vroeg het net ook al. Wat doe jij zoal in het dagelijks leven dan
Dat mag niet want de SGP is ook een medegedoger hequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 01:29 schreef Zolcon het volgende:
Maar zal ik een geheimpje verklappen
Het zijn dan ook allemaal mensen uiteindelijk. Maar voor sommigen zijn keuzes behoorlijk lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
Dat lijkt meer voor jou op te gaanquote:Op maandag 20 december 2010 01:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je schoolgeld maar terugvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |