quote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef IDisposable het volgende:
Vrouwen moeten gewoon doen waar ze goed in zijn, en dat is meestal iets waarbij ze op hun rug moeten liggen.
Ik heb het nu twee keer gekeken, en de plaatsvervangende schaamte werd alleen maar groter. Vooral bij dat laatste deel.quote:
Misschien dat bij jou twee negatieven (belg + vrouw) weer positief wordt, maar het is nog steeds niet grappig.quote:
Wauw, kortzichtig en wat een belediging aan mijn persoon als Belgische vrouw.quote:Op zondag 19 december 2010 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien dat bij jou twee negatieven (belg + vrouw) weer positief wordt, maar het is nog steeds niet grappig.
Ik ben blij dat jij als Belgische vrouw mijn klacht verduidelijkt.quote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wauw, kortzichtig en wat een belediging aan mijn persoon als Belgische vrouw.
quote:
quote:
Ik denk dat het is omdat ik een fatsoenlijke OP heb gemaakt en omdat ik gelijk heb.quote:Op zondag 19 december 2010 14:07 schreef Warpants het volgende:
grappig, aangezien TS een moderator is, word er ineens niet gebasht op TS in dit topic.
anders hadden we wel opmerkingen gehad als:
TS houdt van de tieten van Sara Kroos o.i.d.
OT: mee eens
Ik moest lachenquote:Op zondag 19 december 2010 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien dat bij jou twee negatieven (belg + vrouw) weer positief wordt, maar het is nog steeds niet grappig.
niet mee eens, er worden vaker fatsoenlijke topics gemaakt waarin TS in de eerste paar comments wordt gebasht for no reason. zo idiootquote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat ik een fatsoenlijke OP heb gemaakt en omdat ik gelijk heb.
Als je er niet mee om kan gaan kun je altijd nog zelfmoord plegen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef Warpants het volgende:
[..]
niet mee eens, er worden vaker fatsoenlijke topics gemaakt waarin TS in de eerste paar comments wordt gebasht for no reason. zo idioot
Ik iig niet. Ook niet toen ik nog zwart was.quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef Warpants het volgende:
[..]
niet mee eens, er worden vaker fatsoenlijke topics gemaakt waarin TS in de eerste paar comments wordt gebasht for no reason. zo idioot
Iemand van ons soort moet het zeggen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef Teteteterek het volgende:
terechte klacht, en ook nog eens komend van een vrouw
ik kan er wel mee omgaan, ik zou wel zelfmoord plegen als ik zo inhoudsloos was zoals jijquote:Op zondag 19 december 2010 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je er niet mee om kan gaan kun je altijd nog zelfmoord plegen.
zelfs niet toen je nog zwart was?quote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik iig niet. Ook niet toen ik nog zwart was.
Je kan er niet mee omgaan, anders was je hier nu niet aan het janken. Butje.quote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef Warpants het volgende:
[..]
ik kan er wel mee omgaan, ik zou wel zelfmoord plegen als ik zo inhoudsloos was zoals jij
[..]
zelfs niet toen je nog zwart was?
Ik ben nu blauw. Toen ik nog geen mod was, was ik zwart.quote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef Warpants het volgende:
[..]
ik kan er wel mee omgaan, ik zou wel zelfmoord plegen als ik zo inhoudsloos was zoals jij
[..]
zelfs niet toen je nog zwart was?
dan weet jij kennelijk meer dan ik. bravo.quote:Op zondag 19 december 2010 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan, anders was je hier nu niet aan het janken. Butje.
dan durven mannetjes die hier dingen neerkwakken minder gauw een vrouw te bashen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben nu blauw. Toen ik nog geen mod was, was ik zwart.
Deze herman?quote:Op zondag 19 december 2010 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Nee, geef mij maar Hans, Herman en Bert.En nee, geen Freek
Ja heb het ook alleen over vrouwen die op het podium staan hequote:Op zondag 19 december 2010 15:34 schreef L.no het volgende:
Ik ken wel vrouwen die grappig kunnen zijn. Alleen zitten die enorm in de minderheid. Ook ken ik geen cabaretiers, omdat ik me daar niet in ga verdiepen. Die vrouwen die ik grappig vind, gaan niet te koop lopen dat ze grappig zijn.
Al vind ik dat veel er heel weinig mensen in het algemeen zijn die écht grappig zijn. Omdat er weinig vrouwen zijn die grappig zijn, denken mannen automatisch dat ze wél grappig zijn. Kan best kloppen, maar de meerderheid kopieert grappen van anderen en dat hoort grappig te zijn.
Ik denk trouwens dat omdat TS bij een plaats klaagt waar vrouwen sowieso in de minderheid zit (klb), makkelijk kan scoren door een uitgemolken klacht te maken.
Dit is net een klacht over vrouwen met rode pittige kapsels, alleen minder vaak.
Dan is jouw TT misleidend.quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heb het ook alleen over vrouwen die op het podium staan he
Ik heb je OP gelezen in combinatie met de TT. Dan lijkt het alsof er geen vrouwen zijn die grappig zijn en dat ze niet cabaretier moeten zijn. Ook jouw OP is misleidend, omdat in heel veel topics hierover mensen dit soort vergelijkingen maken als argument dat vrouwen niet grappig zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan heb je mijn OP niet gelezen. Gaat alleen over vrouwen die op het podium staan.
Je gaat er niet tegenin, net alsof je dat goedkeurt. Nu zeg je pas dat je dat niet bedoelt.quote:
Misschien hopen ze daarmee chicks te scoren? Vaak willen vrouwen ook een man die grappig is.quote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
Elen.
Valt ook op dat een hoop 'grappige' vrouwen lesbisch is.
Oke hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Je gaat er niet tegenin, net alsof je dat goedkeurt. Nu zeg je pas dat je dat niet bedoelt.
Dus het ligt echt niet aan mij dat je een misleidende topic maakt.
Dat komt nog het dichtste bij inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Eddie Izzard is de leukste vrouwelijke cabaretier en die is niet eens een vrouw!
Vrouwen zijn hun plaats helaas vergeten, sommigen kunnen al niet eens meer vreten koken.quote:Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef Klaas_Pindakaas het volgende:
Vrouwen zijn niet bedoeld om grappig te zijn.
quote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
Elen.
Valt ook op dat een hoop 'grappige' vrouwen lesbisch is.
Inderdaadquote:
Is dit ook weer een voorbeeld of?quote:
Nee, dat zijn de tieten van Yvonne.quote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jongens dat zijn toch niet echt de tieten van Sara Kroos?
Die fotoquote:Op zondag 19 december 2010 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de tieten van Yvonne.
Oh, maar verder zijn vrouwen op een podium of tv nooit grappig natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef ralfseltje het volgende:
Dit was wel grappig:
Iig als het liedje begint, maar of ze het zelf bedacht heeft...
Klopt, maar dan moet je het ook niet gaan proberenquote:Op zondag 19 december 2010 19:01 schreef mariska87 het volgende:
Wij hoeven niet grappig te zijn, want wij hebben tieten.
Klopt.quote:Op zondag 19 december 2010 19:01 schreef mariska87 het volgende:
Wij hoeven niet grappig te zijn, want wij hebben tieten.
Come on... dit is toch echt wel lachen?!quote:
Er zijn altijd uitzonderingenquote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
Come on... dit is toch echt wel lachen?!![]()
Maar ik ben het er deels wel mee eens. Het zijn vooral de mannen die komen met originele grappige mop verhalen.
En weer niet grappig. (Maar krijg bij deze geen plaatsvervangende schaamte)quote:
Welke hans?quote:Op zondag 19 december 2010 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer staat er nou eens een vrouw op die ècht grappig is? Het wemelt op de tv van vrouwen die proberen om grappig te zijn, maar zo hard de plank misslaan
Voorbeeld 1
Sara Kroos:
[ afbeelding ]
Dan hoopt ze volgens mij dat iedereen lacht om haar borsten? Ik zag haar gisteren even bij 'Ik hou van Holland'. Zij is dan ook degene die het hardste zingt en het hardste lacht als ze een scheetje hoort bij iemand. 'Oh ik ben zo prettig gestoord'. Mensen die dat zeggen moeten sowieso al een rotschop krijgen natuurlijk.
Voorbeeld 2:
Tineke Schouten
[ afbeelding ]
Nee, dit wordt hem ook niet. Vooral niet na die verschrikkelijke C1000 reclames
Voorbeeld 3:
Brigitte Kaandorp
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:-Bq80qbJNsLVwM:http://www.delft.nl/cultu(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik weet wel de meest charmante foto's uit te zoeken trouwens. Nee, zij is ook gewoon niet grappig.
Ik krijg dus ook gewoon plaatsvervangende schaamte als ze proberen om grappig te zijn. Mijn verzoek is dan ook aan die dames: HOUD ER MEE OP!!!
Nee, geef mij maar Hans, Herman en Bert.En nee, geen Freek
Dat laatste grap.quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Ireyon het volgende:
Oh trouwens, Lisa Lampanelli is wel de uitzondering die de regel bevestigd![]()
Het grap.quote:
Niet grappigquote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
Come on... dit is toch echt wel lachen?!![]()
Er zitten ook altijd dezelfde trieste lui die ik vnl niet ken :/quote:Op zondag 19 december 2010 22:50 schreef Ziewoarut het volgende:
The Roast of.. Dat is een van de meest slechte dieptrieste programma's die ik ooit gezien heb. Het rare is dat ik het gewoon ga kijken omdat ik het fascinerend vind dat zo veel dikke VS-hamburgervreters dit gewoon echt leuk vinden. Zelfde reden waarom ik soms naar Oprah kijk trouwens.
Romyquote:Op zondag 19 december 2010 22:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Veel vrouwelijke cabaretiers zijn inderdaad niet grappig.
Maar vrouwen als CommunityChannel op Youtube vind ik dan weer hilarisch.
De grap zit hem meer in de timing, mimiek en houding dan de eigenlijke grap zelf, wat veel vrouwelijke cabaretiers niet begrijpen volgens mij.
Wel hoor, alleen het gaat meer om algemene klacht dat vrouwen niet grappig zijn. Uitzonderingen daargelatenquote:
het laatste wat jij moet doen is grappig proberen te zijnquote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef IDisposable het volgende:
Vrouwen moeten gewoon doen waar ze goed in zijn, en dat is meestal iets waarbij ze op hun rug moeten liggen.
Ah, hier is mijn grammaticacontroleur. Dank je. Ga zo door.quote:
Was maar een open borst, hoorde bij een liedje ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 23:17 schreef tesssssssss het volgende:
Dat zijn toch wel haar echte borsten? Van Sarah Kroos ? Waarom zat zij daar zo? heeft iemand dat gezien? Ik bedoel, wat was het grappige daarvan? Of zou grappig moeten zijn dan?
Dat is ook het probleem met jullie, niet snappen wanneer iets een grap is of niet. Dit was geen grap.quote:Op zondag 19 december 2010 23:20 schreef ainoo het volgende:
[..]
het laatste wat jij moet doen is grappig proberen te zijn
tumor op je oogbal . ook geen grapquote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met jullie, niet snappen wanneer iets een grap is of niet. Dit was geen grap.
Waarom niet gewoon beide?quote:
Waar is Saaaabquote:
quote:
haha welnee . als ik dat was, had ik er heel anders op gereageerdquote:Op maandag 20 december 2010 00:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
En toch moest ik lachen. Maar meer om het gegeven dat jij heel makkelijk bent op te naaien.
Vrouw naar mijn hartquote:Op maandag 20 december 2010 00:36 schreef ainoo het volgende:
[..]
haha welnee . als ik dat was, had ik er heel anders op gereageerd
kijk jullie hebben gelijk, vrouwen cabaretiers zijn niet grappig maar bespaar jullie vrouwenhaat uitspraken en grapjes of grapjes dat geen grapjes zijn want wat het ook is, het is een skeer
Voelt dat nou lekker? Jezelf omhooglikken bij mannelijk Fok!?quote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iemand van ons soort moet het zeggen.
En al die vrouwen die hier komen met suggesties zo van "Ja maar zij is wel grappig hoor"
Maar Sarah Silverman is dan eigenlijk ook best lekker. Van die zaadvragende ogenquote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef ralfseltje het volgende:
Dit was wel grappig:
Iig als het liedje begint, maar of ze het zelf bedacht heeft...
Wat ben jij nou weer op je kut getrapt. Ze heeft toch gewoon een duidelijk OP waar ze in uitlegt wat ze vind. Niks met mannelijk Fok te maken.quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voelt dat nou lekker? Jezelf omhooglikken bij mannelijk Fok!?
Ja, ben echt enorm op mijn kut getrapt.quote:Op maandag 20 december 2010 01:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer op je kut getrapt. Ze heeft toch gewoon een duidelijk OP waar ze in uitlegt wat ze vind. Niks met mannelijk Fok te maken.
Mag dan wel onorigineel zijn, soms moeten de vrouwtjes het weer even beseffen in wat voor plaats ze staan.quote:Op maandag 20 december 2010 01:29 schreef snakelady het volgende:
Ik ben op mijn kut getrapt omdat ik plaatsvervangende schaamte krijg van zo'n onorigineel topic, en dan komt het ook nog van een vrouw.
Heel Klb is een en al herhaling en on-origineel.quote:Op maandag 20 december 2010 01:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, ben echt enorm op mijn kut getrapt.![]()
Aangezien dit gezeik over dat vrouwen niet grappig zijn (op podia of elders) wel zo enorm uitgemolken is dat ik het verbazingwekkend vind dat een modje notabene het nodig vind om er nog een topic over te openen.
Wat gaat ze morgen openen, een topic over 'pittige korte kapsels' of zal ze toch voor het net zo originele 'kinderen zijn kut' topic gaan?
Ik ben op mijn kut getrapt omdat ik plaatsvervangende schaamte krijg van zo'n onorigineel topic, en dan komt het ook nog van een vrouw.
Dit is dan weer een kansloze opmerking.quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Mag dan wel onorigineel zijn, soms moeten de vrouwtjes het weer even beseffen in wat voor plaats ze staan.
Het is te pruimen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus ik als moderator EN vrouw moet vrouwen die op een podium staan, grappig vinden? Ik praat niet over het uiterlijk van de vrouwen hoor. Ik heb echt over professionals die hun brood daar mee verdienen en ik snap niet dat mensen naar hun voorstellingen gaan.quote:Op maandag 20 december 2010 01:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, ben echt enorm op mijn kut getrapt.![]()
Aangezien dit gezeik over dat vrouwen niet grappig zijn (op podia of elders) wel zo enorm uitgemolken is dat ik het verbazingwekkend vind dat een modje notabene het nodig vind om er nog een topic over te openen.
Wat gaat ze morgen openen, een topic over 'pittige korte kapsels' of zal ze toch voor het net zo originele 'kinderen zijn kut' topic gaan?
Ze heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Nee toch, kut? Leer lezen wil je.quote:Op maandag 20 december 2010 01:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is te pruimen.
[..]
Dus ik als moderator EN vrouw moet vrouwen die op een podium staan, grappig vinden? Ik praat niet over het uiterlijk van de vrouwen hoor. Ik heb echt over professionals die hun brood daar mee verdienen en ik snap niet dat mensen naar hun voorstellingen gaan.
Als je dat niet snapt, ga weg uit mijn topic kut.
Want een vrouw van een mod moet instant kwaliteit posten hè?quote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Nee toch kut? Leer lezen wil je.
Ik schrijf alleen dat je niet bijter origineel bent en ik van een vrouw en van een moderator meer verwacht.
Hoge verwachtingen en FOK!users gaan niet samen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen dat je niet bijster origineel bent en ik van een vrouw en van een moderator meer verwacht.
Dat laatste kan uiteraard aan mij liggen, dat mijn verwachtingen gewoon te hoog zijn.
Waarom zou ik met grappige vrouwen moeten komen?quote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want een vrouw van een mod moet instant kwaliteit posten hè?
Doe niet zo lichtgeraakt en kom eens met grappige vrouwen.
Dat moet je niet doenquote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen dat je niet bijter origineel bent en ik van een vrouw en van een moderator meer verwacht.
Pics?quote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef NiTiN het volgende:
Men, als ik die tetters van Kroos zie ben ik blij met de cup van mn missus. Klein maar fijn zullen we maar zeggen.
Dat is waar...quote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hoge verwachtingen en FOK!users gaan niet samen.
Ik mag jou niet.quote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Nee toch, kut? Leer lezen wil je.
Ik schrijf alleen dat je niet bijster origineel bent en ik van een vrouw en van een moderator meer verwacht.
Dat laatste kan uiteraard aan mij liggen, dat mijn verwachtingen gewoon te hoog zijn.
Omdat dat nog het minste ontopic dat je kan doen, ik snap nu niet waar je eigenlijk mee bezig bent behalve een lading bullshit praten.quote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom zou ik met grappige vrouwen moeten komen?
Ik kom ook niet in CUL hoor, ook niet in VBL overigens, doet er verders ook niet toe geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat moet je niet doenIk ben dan wel een vrouw, maar ik geniet van harde mannenhumor, dus ik zit dan ook wel op mijn plekje bij VBL. Wees maar niet bang, bij CUL kom ik nooit
Ik ga echt niet de hele KLBgeschiedenis doorspitten om te kijken of iemand ook ooit zo'n klacht heeft gehad. Nee.
Bedankt voor deze geheel nutteloze informatie...quote:
Dit kun je ook onder al jouw posts in dit topic zetten, dat weet je hè.quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geheel nutteloze informatie...
Kap eens met die irritante oneliners bij elke comment van d'r. Wat een niveau zeg.quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit kun je ook onder al jouw posts in dit topic zetten, dat weet je hè.
Nee.quote:Op maandag 20 december 2010 01:48 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kap eens met die irritante oneliners bij elke comment van d'r. Wat een niveau zeg.
quote:
Oké, het is een vrouwelijke cabaretier, maar nu moet ze nog grappig zijn. Dat maakt je punt wat sterker.quote:
Jij moet nog een pussy scoren ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 01:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit is dan weer een kansloze opmerking.
Natuurlijk zijn er grappige vrouwen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef ainoo het volgende:
hallo er zijn wel grappige vrouwen hoor, alleen geen grappige cabaretiers
O wee, o wee als ik vrouwen niet grappig vindquote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kom ook niet in CUL hoor, ook niet in VBL overigens, doet er verders ook niet toe geloof ik.
En ik hou ook van harde mannenhumor, Stephen Lynch vind ik geweldig bv. vooral 'Ugly baby'.![]()
En om te weten dat dit topic al zo'n 1000x in zijn herhaling is hoef je niet de search te gebruiken hoor.
Maar begrijp het wel, je bent gewoon graag 'Just one of the guys'.
De vrouwen die ik grappig vind zijn al genoemd, Sarah Silverman en Lisa Lampanelliquote:Op maandag 20 december 2010 01:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Omdat dat nog het minste ontopic dat je kan doen, ik snap nu niet waar je eigenlijk mee bezig bent behalve een lading bullshit praten.
hihiquote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Maar ik ken best vriendinnen die heel grappig uit de hoek kunnen komen :p
Ik ook, maar daar heb ik het ook niet overquote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Nogmaals, het gaat me er niet om dat je vrouwen niet grappig vind, het gaat me er om dat je een topic voor de tigste keer opend, een uitgemolken onderwerp, zoals 'kinderen zijn kut' en 'pittig kort kapsel'.quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
O wee, o wee als ik vrouwen niet grappig vindJammer dat je meteen in de aanval schiet als je zoiets leest, je kan ook gewoon normaal reageren. Je had wel normaal gereageerd als ik een man was geweest he? Had je er dan ook zo'n big deal van gemaakt?
:pquote:Op maandag 20 december 2010 01:56 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Wat heb ik nou weer gezegd? wat betekent uit de hoek komen nog meer dan?
-.-
Is het nog geen bedtijd voor je?quote:Op maandag 20 december 2010 01:56 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Wat heb ik nou weer gezegd? wat betekent uit de hoek komen nog meer dan?
-.-
Jij zegt soms moeten de vrouwtjes even weten op welke plaatst ze staan. Dat heeft niks met wat je nu zegt.quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij moet nog een pussy scoren ofzo
Vrouwen zijn gewoon niet grappig. En mannen hebben nu eenmaal geen sierlijk lichaam.
In sommige situaties is het fijn man te zijn en soms ben je liever vrouw. Ik probeer zo veel mogelijk die voordelen uit mijn mannelijkheid te halen
Duidelijk een feminist dus in mijn topic. Dit is geen uitgemolken onderwerp, dat zie je toch? Mensen willen de emoties met elkaar delen hier en jij bent het condoom die dat tegen houdt.quote:Op maandag 20 december 2010 01:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat me er niet om dat je vrouwen niet grappig vind, het gaat me er om dat je een topic voor de tigste keer opend, een uitgemolken onderwerp, zoals 'kinderen zijn kut' en 'pittig kort kapsel'.
Of je dan man of vrouw bent maakt me vrij weinig uit, bij vrouwen heb ik alleen hogere standaarden tegenover mannen.
Wat zeggen ze dan bijvoorbeeld :pquote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Je moet je inlezenquote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef MYV het volgende:
Bij een rel verwachte ik iets anders Jojoortje.
Jij hebt moeite met sarcasme en context?quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij zegt soms moeten de vrouwtjes even weten op welke plaatst ze staan. Dat heeft niks met wat je nu zegt.
Mwoa...quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Duidelijk een feminist dus in mijn topic. Dit is geen uitgemolken onderwerp, dat zie je toch? Mensen willen de emoties met elkaar delen hier en jij bent het condoom die dat tegen houdt.
Soms.quote:Op maandag 20 december 2010 02:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met sarcasme en context?
Valt me nog meequote:Op maandag 20 december 2010 02:02 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mwoa...
http://www.google.com/sea(...)esearch=forum.fok.nl
Ongeveer 13.200 resultaten forum.fok.nl
Ben zeker geen feminist, ben zelfs gek op mannen, uiteraard op degene met wie ik getrouwd ben het meeste maar verders vind ik het mannen over het algemeen zeer ok!quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Duidelijk een feminist dus in mijn topic. Dit is geen uitgemolken onderwerp, dat zie je toch? Mensen willen de emoties met elkaar delen hier en jij bent het condoom die dat tegen houdt.
Hahahahaha een grapje.quote:Op maandag 20 december 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben zeker geen feminist, ben zelfs gek op mannen, uiteraard op degene met wie ik getrouwd ben het meeste maar verders vind ik het mannen over het algemeen zeer ok!
Wat betreft het laatste, gooi een ouder topic over hetzelfde onderwerp omhoog en je leest zowat exact hetzelfde.
Condooms zijn ook goed tegen soa's, maakt dat dit topic dan gewoon een aidstopic?
Ok.quote:Op maandag 20 december 2010 02:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
In dit geval, bij zo'n soort topic zou ik er maar niet teveel aan hechten wat anderen zeggen.
Maar is jouw probleem over dit topic alleen maar dat het gewoon een dikke herhaling is? If so, laat het lekker gaan joh.quote:Op maandag 20 december 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben zeker geen feminist, ben zelfs gek op mannen, uiteraard op degene met wie ik getrouwd ben het meeste maar verders vind ik het mannen over het algemeen zeer ok!
Wat betreft het laatste, gooi een ouder topic over hetzelfde onderwerp omhoog en je leest zowat exact hetzelfde.
Condooms zijn ook goed tegen soa's, maakt dat dit topic dan gewoon een aidstopic?
Sinds jij er in post welquote:Op maandag 20 december 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar?quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 20 december 2010 02:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar is jouw probleem over dit topic alleen maar dat het gewoon een dikke herhaling is? If so, laat het lekker gaan joh.
Goed zo,het juiste en te verwachten antwoord!quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen hebben geen humor.
Ben geen huisvrouw hoor, tenminste, niet meer dan jij denk ik, het is een noodzakelijk kwaad.quote:Op maandag 20 december 2010 02:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sinds jij er in post wel
Je kan voortaan ook posten: Zoveelste vrouwen hebben geen humor topicDaarmee maak je ook je punt, zonder hier de vervelende huisvrouw uit te hangen.
Daar was je toch op uit?quote:Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Goed zo,het juiste en te verwachten antwoord!
Ja, dat klopt.quote:
En daarom ben ji weer beter in goede sociale inschatting. En hebt kennis van wat humor kan zijn.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef gnilrednoz het volgende:
Terechte klacht, al heb ik het idee dat TS gewoon een azijnzeiker is, als ik het topic zo'n beetje doorlees verder. Overigens, TS, als vrouwen niet grappig zijn, ben jij ook niet grappig
[ afbeelding ]
echt hequote:Op maandag 20 december 2010 08:17 schreef Dartanion het volgende:
Vrouwen zijn erg grappig
Vooral als ze denken gelijk te hebben zijn ze hilarisch!
Ik sta ook niet op een podium kneusquote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef gnilrednoz het volgende:
Terechte klacht, al heb ik het idee dat TS gewoon een azijnzeiker is, als ik het topic zo'n beetje doorlees verder. Overigens, TS, als vrouwen niet grappig zijn, ben jij ook niet grappig
[ afbeelding ]
Nu vond ik dit een vermakelijk topic, maar bij bovenstaande ging ik echt stuk.quote:Op maandag 20 december 2010 01:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat me er niet om dat je vrouwen niet grappig vind, het gaat me er om dat je een topic voor de tigste keer opend, een uitgemolken onderwerp, zoals 'kinderen zijn kut' en 'pittig kort kapsel'.
Of je dan man of vrouw bent maakt me vrij weinig uit, bij vrouwen heb ik alleen hogere standaarden tegenover mannen.
Wat? Mag er in een vrouwen bash topic niet een mannen bash reactie staan? Dat is flauw hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 17:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nu vond ik dit een vermakelijk topic, maar bij bovenstaande ging ik echt stuk.Wat een troll ben jij
Ontopic: Eens met klacht. vrouwen kunnen soms wel eens een keer grappig zijn, maar niet als cabaretier.
Eensquote:Op maandag 20 december 2010 18:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat? Mag er in een vrouwen bash topic niet een mannen bash reactie staan? Dat is flauw hoor.
Nee hoor, heb niks tegen mannen, vind dat gezeik over vrouwen vs mannen alleen zo ontzettend dom en ik begrijp het niet.
In sommige zaken zijn mannen beter, in andere zaken zijn vrouwen beter, zo vullen we elkaar goed aan, dus waarom de ander afzeiken?
Waarom verwacht je 'meer' van een vrouw?quote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Nee toch, kut? Leer lezen wil je.
Om uit te lachen iddquote:Op maandag 20 december 2010 18:33 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen zijn vaak alleen onbedoeld grappig
ik heb echt plaatsvervangende schaamte voor jullie en jullie denkwijze over het superieure mannelijke volk :p echt niet te geloven hahahquote:
Ik ben dan ook zwaar teleurgesteld in de mannen op Fok!quote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef netflanders het volgende:
[..]
Waarom verwacht je 'meer' van een vrouw?Aangezien mannen doorgaans intelligenter zijn en, zoals dit topic bewijst, meer humor hebben, zou je meer van een man moeten verwachten.
En dan nog zo'n plaatje erbij posten, denkend dat het je punt sterker maakt.quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef gnilrednoz het volgende:
[ afbeelding ]
oke.quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef ainoo het volgende:
er zijn maar een paar mannen die echt grappig zijn en die zijn hier al genoemd. helaas horen jullie er allemaal niet bij dus ik zou maar niet zo mans doen omdat je toevallig een piemeltje hebt:p
ik neem mn woorden terug als ik eindelijk wat grappigs lees of kunnen jullie echt niks beters verzinnen dan vrouwen zijn dom ze kunnen niks alleen neuken ha - ha - ha oeeei wat een goeie grap oh wacht ik weet er nog 1 vrouwen die een mening hebbenohhh hahah wat een grap ik zou zo het podium op kunnen
Je vergeet deze!quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef ainoo het volgende:
er zijn maar een paar mannen die echt grappig zijn en die zijn hier al genoemd. helaas horen jullie er allemaal niet bij dus ik zou maar niet zo mans doen omdat je toevallig een piemeltje hebt:p
ik neem mn woorden terug als ik eindelijk wat grappigs lees of kunnen jullie echt niks beters verzinnen dan vrouwen zijn dom ze kunnen niks alleen neuken ha - ha - ha oeeei wat een goeie grap oh wacht ik weet er nog 1 vrouwen die een mening hebbenohhh hahah wat een grap ik zou zo het podium op kunnen
Mannen zeiken nu eenmaal vrouwen sneller af dan vrouwen andere vrouwen afzeiken.quote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef netflanders het volgende:
[..]
Waarom verwacht je 'meer' van een vrouw?Aangezien mannen doorgaans intelligenter zijn en, zoals dit topic bewijst, meer humor hebben, zou je meer van een man moeten verwachten.
vrouwenhumorquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef ainoo het volgende:
Dat is denk ik het probleem, je neemt meteen aan dat dit humoristisch bedoeld is, maar ze is bloedserieus.quote:
Tja, maar jij bent een Belg en dat is nog veel erger.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef Marie30 het volgende:
TS ofwel ben je een man ofwel ben je een kneus die irl nooit aandacht krijgt en hier even goedkoop wat aandacht wil rapen.
Los van het feit of vrouwen nu wel of niet grappig zijn naast, onder of op het podium, heb je een kut-topic gecreëerd. En je geniet ervan dat vrouwen hier afgezeikt worden. En dat voor mod.
Yeah right, dat hokjes denken van je gaat je nog ver brengen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent een Belg en dat is nog veel erger.
Je reageert eerst normaal in mijn topic, op pagina 1.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yeah right, dat hokjes denken van je gaat je nog ver brengen.
Euh ik reageer normaal tot jij reageert met: en Belg en vrouw is negatief. Dat is gewoon belachelijk en je hoeft mensen niet te beledigen. Plus dat ik zie hoe jij hier tekeer gaat over en tegen vrouwen. Mod en vrouw-onwaardig. Verder reageer ik niet meer op je. Je gaat het ver schoppen zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je reageert eerst normaal in mijn topic, op pagina 1.
En nu er kritiek komt op dit topic, ga je daar klakkeloos in mee. Oh man, jezelf voor schut zetten
Je valt haar op die normale reactie aan en je vind het gek dat ze nu kritiek op je heeft?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je reageert eerst normaal in mijn topic, op pagina 1.
En nu er kritiek komt op dit topic, ga je daar klakkeloos in mee. Oh man, jezelf voor schut zetten
Ik geef helemaal geen kritiek op vrouwen, dan kijk je verkeerd. Geef alleen kritiek op vrouwen die echt niet goed zijn op het podium en ik kan daar gewoon niet om lachen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Euh ik reageer normaal tot jij reageert met: en Belg en vrouw is negatief. Dat is gewoon belachelijk en je hoeft mensen niet te beledigen. Plus dat ik zie hoe jij hier tekeer gaat over en tegen vrouwen. Mod en vrouw-onwaardig. Verder reageer ik niet meer op je. Je gaat het ver schoppen zo.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen kritiek op vrouwen, dan kijk je verkeerd.
Je hebt me nog op geen enkele belediging betrapt jegens vrouwen.
quote:Op zondag 19 december 2010 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef Jojoortje het volgende:
Je hebt me nog op geen enkele belediging betrapt jegens vrouwen.
quote:Op zondag 19 december 2010 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Damn, jij bent sneller.quote:
Great minds think alike.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
of kwader![]()
Knap dat we hetzelfde dachten.
Je wist ook niet dat ze een vrouw is?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ja heel knap
Maar ik wist echt niet dat je een Belg was, dus het was niet op de man gespeeld. Trek het je alsjeblieft niet zo aan
Ook al was ze een lama, dan had ik nog hetzelfde gepost.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je wist ook niet dat ze en vrouw is?
Je snapt het echt niet he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook al was ze een lama, dan had ik nog hetzelfde gepost.
Het ging over een vrouw op het PODIUM. Omgquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?
Jij typt eerst dat we jou niet kunnen betrappen op een belediging naar vrouwen toe, vervolgens laten we je een quote zien waarbij je typt je over 2 negatieve, vrouw + belg.
En dan ga jij reageren op het Belg stukje.
Ze was ook heel veel afgevallen zag ik, misschien daarom wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:32 schreef Amicitia het volgende:
Ik vind Sara Kroos zoveel leuker nu ik laatst hoorde dat zij zwaar depressief geweest is enzo.
Vrouwen op het podium zijn geen vrouwen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het ging over een vrouw op het PODIUM. Omg
Vrouwen die op het podium staan worden beoordeeld, hoe dan ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen op het podium zijn geen vrouwen?
nog steeds niets jongens ??quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef ainoo het volgende:
Je smileys stijgen op.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind die coach uit glee wel grappig eerlijk gezegd, Sue Sylvester heet ze daarin.
![]()
![]()
Vrouwen die over piemeltjes praten neemt men sowieso niet serieus.quote:
opzich goede reactie voor dit topic maar niet op mijn quote . want ondertussen gaat het erover dat alle vrouwen niet grappig zijn, of je nou cabaretier bent of niet. en alle mannen zijn wel grappig ineens (het volk met piemel dus, ik weet idd wel dat je niet pas humor hebt als je een piemeltje hebt maar fijn dat je daar zo serieus op in gaat:p ) of nouja 'voelen' zich nogal grappig en superieur hier maar ik wacht nog steeds op die ene grap van jullie die enigszins grappig moet voorstellen . maar nee, de enige reacties zijn weer 'dit begint echt een schijttopic te worden' en 'jezus wat een verzuurde dozen hier, ga weg' .quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vrouwen die over piemeltjes praten neemt men sowieso niet serieus.
[ afbeelding ]
"Zij hebben een piemeltje en ikke niet...het is niet eerlijk."
Het ligt niet aan piemeltjes of niet, het ligt aan humor. Er zijn helaas gewoon weinig vrouwen die het echt durven, denk ik. En weinig vrouwen die zich dan een houding kunnen geven. Het komt gewoon heel erg vreemd over. Misschien is het inherent aan het vrouw zijn. Dat jullie onderling geen grappen durven te maken ofzo. Bang voor roddels, achterklap en dat soort dingen. Bij mannen is het toch anders. Het ene moment heeft iemand een ontzettende kutgrap en het andere moment een goede. Het boeit allemaal niet zo veel. Vrouwen spelen wat dat betreft misschien te veel op safe.
En de paar vrouwen die dan cabaretier worden zijn van die niet-vrouw-vrouwen. Eigenlijk een soort neppe versies van mannelijke cabaretiers. Waarschijnlijk omdat de paar vrouwen die meer aan grapjes hebben gedaan vroeger toch al niet goed lagen bij vriendinnen en daarom veel met jongens omgingen. Maar dat is eigenlijk best zielig want dan hoor je nergens bij als vrouw. Niet echt bij de jongens en niet echt bij de meisjes. En ja daar komen dan gedrochten als Sara Kroos uitrollen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:52 schreef ainoo het volgende:
[..]
opzich goede reactie voor dit topic maar niet op mijn quote . want ondertussen gaat het erover dat alle vrouwen niet grappig zijn, of je nou cabaretier bent of niet. en alle mannen zijn wel grappig ineens (het volk met piemel dus, ik weet idd wel dat je niet pas humor hebt als je een piemeltje hebt maar fijn dat je daar zo serieus op in gaat:p ) of nouja 'voelen' zich nogal grappig en superieur hier maar ik wacht nog steeds op die ene grap van jullie die enigszins grappig moet voorstellen . maar nee, de enige reacties zijn weer 'dit begint echt een schijttopic te worden' en 'jezus wat een verzuurde dozen hier, ga weg' .
en wat ik me dan ook afvraag. als je in dit topic als meisje meedoet met de vrouwenhaterij dan is het niet goed want hallo je bent zelf een vrouw. als je een naam noemt van een vrouwelijke cabaretier die je wel grappig vind is het niet goed want nee kan niet . als je zegt dat vrouwen idd niet zo grappige cabaretiers zijn dan is het goed, maar ineens zijn gewoon alle vrouwen niet grappig maar HO niet tegenin gaan want dan ben je een zeikwijf .. met een MENING![]()
de vrouwen zijn niet grappig, maar ineens zijn het ook allemaal zwakbegaafde onderdanen (??) haha ik kan er wel om lachen , vooral omdat ik nu al weet wat voor reactie hier op krijg
'jezuuuus die wijven moeten echt opkankeren met hun gejank hier omdat ze niet grappig zijn'
of iets dergelijks![]()
![]()
ohja enne om even op jouw stukje terug te komen .. ik weet niet wat voor vrouwen er bij jou in de buurt wonen maar bij mij is dat wel anders . mijn vriendinnen en ik zouden nooit een grapje niet maken omdat we neit durven hahaha omg misschien logisch dat jullie zo over vrouwen denken, ik ben de enige met grappige vriendinnen zeker
hahahha ik verveel me gewoon en ik typ altijd wat ik op dat moment denk . sorry manquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:10 schreef n8n het volgende:
[..]
![]()
Ben je altijd zo aan het raaskallen?
Prima, doe vooral waar je je goed bij voeltquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:15 schreef ainoo het volgende:
[..]
hahahha ik verveel me gewoon en ik typ altijd wat ik op dat moment denk . sorry man
quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:21 schreef n8n het volgende:
[..]
Prima, doe vooral waar je je goed bij voelt
quote:''Bij een eerste kennismaking staan twee vrouwen met duidelijk meer gedwongenheid en huichelarij tegenover elkaar dan twee mannen. Als twee vrouwen elkaar een compliment maken, klinkt het ook veel belachelijker dan als twee mannen dat doen. Terwijl een man, zelfs tegen iemand die ver beneden hem staat, meestal toch spreekt met een zekere consideratie en humaniteit, is het onverdraaglijk om aan te zien hoe hautain en minachtend een voorname vrouw zich gedraagt tegenover een lager geplaatste vrouw (die niet bij haar in dienst is).
Misschien komt dat omdat bij vrouwen ieder verschil in rang er veel meer op aankomt dan bij ons en veel sneller kan worden veranderd of opgeheven. Want bij ons tellen er honderd verschillende factoren mee, maar bij hen is er maar één beslissend: welke man zij hebben behaagd. Misschien komt het ook omdat zij veel dichter bij elkaar staan dan mannen, door de eenzijdigheid van hun beroep, en om die reden de standsverschillen proberen te benadrukken.
Alleen als het door de geslachtsdrift is vertroebeld, kan het mannelijke intellect het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes, het schone geslacht noemen, want heel de schoonheid ervan hangt samen met die drift. Het zou beter zijn om het vrouwelijke geslacht het onesthetische te noemen. Voor muziek, voor poëzie en voor de beeldende kunsten zijn zij geen van allen werkelijk gevoelig of ontvankelijk; als ze doen alsof ze dat wel zijn, is het alleen naäperij, uit behaagzucht. Ze zijn niet in staat een zuiver objectieve interesse voor iets te hebben, en de reden daarvan is, denk ik, de volgende. De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een indirecte beheersing, namelijk via de man, en hij is de enige die zij direct moet beheersen.
Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen allleen maar te beschouwen als middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveinsd, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naäperij. Rousseau heeft al gezegd: 'Les femmes, en général, n' aiment aucun art, ne se connaissent a aucun, et n' ont aucun génie.' Iedereen die zich niet door de schijn laat bedriegen zal dat wel gemerkt hebben. Men hoeft er slechts op te letten waar ze belangstelling voor hebben bij een concert, een opera of een toneelstuk, en bij voorbeeld de kinderlijke onbevangenheid gade te slaan waarmee ze tijdens de mooiste passages van de grootste meesterwerken doorgaan met hun geklets. Als het waar is dat de Grieken de vrouwen niet toelieten bij toneelvoorstellingen, dan hadden ze gelijk; in hun theaters kon men dan tenminste iets verstaan.''
Dit vind ik wel erg kort door de bocht, ben onder de indruk dat dit voor beide seksen kan gelden heden ten dage.quote:
Ik vind dat Schopenhauer het anders aardig treffend beschrijft. De beschrijving van de directe en indirecte benadering is bijvoorbeeld erg treffend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:39 schreef n8n het volgende:
Dit vind ik wel erg kort door de bocht, ben onder de indruk dat dit voor beide seksen kan gelden heden ten dage.
Ik moest toch lachen om deze achterhaalde lulgrap.quote:
Ben het wel eens met de theorie maar niet dat het (nog) uitsluitend samenhangt met het geslacht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind dat Schopenhauer het anders aardig treffend beschrijft. De beschrijving van de directe en indirecte benadering is bijvoorbeeld erg treffend.
Gelijk een treffend voorbeeldquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest toch lachen om deze achterhaalde lulgrap.
+1quote:
Merk ik anders niks van. Behalve als ze een grap jatten die een man eerder gemaakt heeft en 'm dan heel slecht getimed herhalen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik denk sowieso dat vrouwen in het algemeen een andere vorm van humor hebben dan mannen. Mannen kunnen naar mijn mening beter grapjes vertellen, terwijl vrouwen het meer moeten hebben van de scherpe opmerkingen op het juiste tijdstip. Dat is denk ook de reden waarom vrouwelijke cabaretiers het ook minder goed doen vergeleken met hun mannelijke collega's.
klopt, omdat je niet grappig bentquote:Op maandag 20 december 2010 13:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik sta ook niet op een podium kneus
Mwah, dat denk ik dus van niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik denk sowieso dat vrouwen in het algemeen een andere vorm van humor hebben dan mannen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent een Belg en dat is nog veel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |