Ik mag jou niet.quote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Nee toch, kut? Leer lezen wil je.
Ik schrijf alleen dat je niet bijster origineel bent en ik van een vrouw en van een moderator meer verwacht.
Dat laatste kan uiteraard aan mij liggen, dat mijn verwachtingen gewoon te hoog zijn.
Omdat dat nog het minste ontopic dat je kan doen, ik snap nu niet waar je eigenlijk mee bezig bent behalve een lading bullshit praten.quote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom zou ik met grappige vrouwen moeten komen?
Ik kom ook niet in CUL hoor, ook niet in VBL overigens, doet er verders ook niet toe geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat moet je niet doenIk ben dan wel een vrouw, maar ik geniet van harde mannenhumor, dus ik zit dan ook wel op mijn plekje bij VBL. Wees maar niet bang, bij CUL kom ik nooit
Ik ga echt niet de hele KLBgeschiedenis doorspitten om te kijken of iemand ook ooit zo'n klacht heeft gehad. Nee.
Bedankt voor deze geheel nutteloze informatie...quote:
Dit kun je ook onder al jouw posts in dit topic zetten, dat weet je hè.quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geheel nutteloze informatie...
Kap eens met die irritante oneliners bij elke comment van d'r. Wat een niveau zeg.quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit kun je ook onder al jouw posts in dit topic zetten, dat weet je hè.
Nee.quote:Op maandag 20 december 2010 01:48 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kap eens met die irritante oneliners bij elke comment van d'r. Wat een niveau zeg.
quote:
Oké, het is een vrouwelijke cabaretier, maar nu moet ze nog grappig zijn. Dat maakt je punt wat sterker.quote:
Jij moet nog een pussy scoren ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 01:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit is dan weer een kansloze opmerking.
Natuurlijk zijn er grappige vrouwen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef ainoo het volgende:
hallo er zijn wel grappige vrouwen hoor, alleen geen grappige cabaretiers
O wee, o wee als ik vrouwen niet grappig vindquote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kom ook niet in CUL hoor, ook niet in VBL overigens, doet er verders ook niet toe geloof ik.
En ik hou ook van harde mannenhumor, Stephen Lynch vind ik geweldig bv. vooral 'Ugly baby'.![]()
En om te weten dat dit topic al zo'n 1000x in zijn herhaling is hoef je niet de search te gebruiken hoor.
Maar begrijp het wel, je bent gewoon graag 'Just one of the guys'.
De vrouwen die ik grappig vind zijn al genoemd, Sarah Silverman en Lisa Lampanelliquote:Op maandag 20 december 2010 01:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Omdat dat nog het minste ontopic dat je kan doen, ik snap nu niet waar je eigenlijk mee bezig bent behalve een lading bullshit praten.
hihiquote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Maar ik ken best vriendinnen die heel grappig uit de hoek kunnen komen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |