Ik ook, maar daar heb ik het ook niet overquote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Maar ik ken best vriendinnen die heel grappig uit de hoek kunnen komen :p
Nogmaals, het gaat me er niet om dat je vrouwen niet grappig vind, het gaat me er om dat je een topic voor de tigste keer opend, een uitgemolken onderwerp, zoals 'kinderen zijn kut' en 'pittig kort kapsel'.quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
O wee, o wee als ik vrouwen niet grappig vindJammer dat je meteen in de aanval schiet als je zoiets leest, je kan ook gewoon normaal reageren. Je had wel normaal gereageerd als ik een man was geweest he? Had je er dan ook zo'n big deal van gemaakt?
:pquote:Op maandag 20 december 2010 01:56 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Wat heb ik nou weer gezegd? wat betekent uit de hoek komen nog meer dan?
-.-
Is het nog geen bedtijd voor je?quote:Op maandag 20 december 2010 01:56 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Wat heb ik nou weer gezegd? wat betekent uit de hoek komen nog meer dan?
-.-
Jij zegt soms moeten de vrouwtjes even weten op welke plaatst ze staan. Dat heeft niks met wat je nu zegt.quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij moet nog een pussy scoren ofzo
Vrouwen zijn gewoon niet grappig. En mannen hebben nu eenmaal geen sierlijk lichaam.
In sommige situaties is het fijn man te zijn en soms ben je liever vrouw. Ik probeer zo veel mogelijk die voordelen uit mijn mannelijkheid te halen
Duidelijk een feminist dus in mijn topic. Dit is geen uitgemolken onderwerp, dat zie je toch? Mensen willen de emoties met elkaar delen hier en jij bent het condoom die dat tegen houdt.quote:Op maandag 20 december 2010 01:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat me er niet om dat je vrouwen niet grappig vind, het gaat me er om dat je een topic voor de tigste keer opend, een uitgemolken onderwerp, zoals 'kinderen zijn kut' en 'pittig kort kapsel'.
Of je dan man of vrouw bent maakt me vrij weinig uit, bij vrouwen heb ik alleen hogere standaarden tegenover mannen.
Wat zeggen ze dan bijvoorbeeld :pquote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Maar ik ken best vriendinnen die heel grappig uit de hoek kunnen komen :p
Je moet je inlezenquote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef MYV het volgende:
Bij een rel verwachte ik iets anders Jojoortje.
Jij hebt moeite met sarcasme en context?quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij zegt soms moeten de vrouwtjes even weten op welke plaatst ze staan. Dat heeft niks met wat je nu zegt.
Mwoa...quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Duidelijk een feminist dus in mijn topic. Dit is geen uitgemolken onderwerp, dat zie je toch? Mensen willen de emoties met elkaar delen hier en jij bent het condoom die dat tegen houdt.
Soms.quote:Op maandag 20 december 2010 02:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met sarcasme en context?
Valt me nog meequote:Op maandag 20 december 2010 02:02 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mwoa...
http://www.google.com/sea(...)esearch=forum.fok.nl
Ongeveer 13.200 resultaten forum.fok.nl
Ben zeker geen feminist, ben zelfs gek op mannen, uiteraard op degene met wie ik getrouwd ben het meeste maar verders vind ik het mannen over het algemeen zeer ok!quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Duidelijk een feminist dus in mijn topic. Dit is geen uitgemolken onderwerp, dat zie je toch? Mensen willen de emoties met elkaar delen hier en jij bent het condoom die dat tegen houdt.
Hahahahaha een grapje.quote:Op maandag 20 december 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben zeker geen feminist, ben zelfs gek op mannen, uiteraard op degene met wie ik getrouwd ben het meeste maar verders vind ik het mannen over het algemeen zeer ok!
Wat betreft het laatste, gooi een ouder topic over hetzelfde onderwerp omhoog en je leest zowat exact hetzelfde.
Condooms zijn ook goed tegen soa's, maakt dat dit topic dan gewoon een aidstopic?
Ok.quote:Op maandag 20 december 2010 02:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
In dit geval, bij zo'n soort topic zou ik er maar niet teveel aan hechten wat anderen zeggen.
Maar is jouw probleem over dit topic alleen maar dat het gewoon een dikke herhaling is? If so, laat het lekker gaan joh.quote:Op maandag 20 december 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben zeker geen feminist, ben zelfs gek op mannen, uiteraard op degene met wie ik getrouwd ben het meeste maar verders vind ik het mannen over het algemeen zeer ok!
Wat betreft het laatste, gooi een ouder topic over hetzelfde onderwerp omhoog en je leest zowat exact hetzelfde.
Condooms zijn ook goed tegen soa's, maakt dat dit topic dan gewoon een aidstopic?
Sinds jij er in post welquote:Op maandag 20 december 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar?quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 20 december 2010 02:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar is jouw probleem over dit topic alleen maar dat het gewoon een dikke herhaling is? If so, laat het lekker gaan joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |