quote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef IDisposable het volgende:
Vrouwen moeten gewoon doen waar ze goed in zijn, en dat is meestal iets waarbij ze op hun rug moeten liggen.
Ik heb het nu twee keer gekeken, en de plaatsvervangende schaamte werd alleen maar groter. Vooral bij dat laatste deel.quote:
Misschien dat bij jou twee negatieven (belg + vrouw) weer positief wordt, maar het is nog steeds niet grappig.quote:
Wauw, kortzichtig en wat een belediging aan mijn persoon als Belgische vrouw.quote:Op zondag 19 december 2010 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien dat bij jou twee negatieven (belg + vrouw) weer positief wordt, maar het is nog steeds niet grappig.
Ik ben blij dat jij als Belgische vrouw mijn klacht verduidelijkt.quote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wauw, kortzichtig en wat een belediging aan mijn persoon als Belgische vrouw.
quote:
quote:
Ik denk dat het is omdat ik een fatsoenlijke OP heb gemaakt en omdat ik gelijk heb.quote:Op zondag 19 december 2010 14:07 schreef Warpants het volgende:
grappig, aangezien TS een moderator is, word er ineens niet gebasht op TS in dit topic.
anders hadden we wel opmerkingen gehad als:
TS houdt van de tieten van Sara Kroos o.i.d.
OT: mee eens
Ik moest lachenquote:Op zondag 19 december 2010 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien dat bij jou twee negatieven (belg + vrouw) weer positief wordt, maar het is nog steeds niet grappig.
niet mee eens, er worden vaker fatsoenlijke topics gemaakt waarin TS in de eerste paar comments wordt gebasht for no reason. zo idiootquote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat ik een fatsoenlijke OP heb gemaakt en omdat ik gelijk heb.
Als je er niet mee om kan gaan kun je altijd nog zelfmoord plegen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef Warpants het volgende:
[..]
niet mee eens, er worden vaker fatsoenlijke topics gemaakt waarin TS in de eerste paar comments wordt gebasht for no reason. zo idioot
Ik iig niet. Ook niet toen ik nog zwart was.quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef Warpants het volgende:
[..]
niet mee eens, er worden vaker fatsoenlijke topics gemaakt waarin TS in de eerste paar comments wordt gebasht for no reason. zo idioot
Iemand van ons soort moet het zeggen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef Teteteterek het volgende:
terechte klacht, en ook nog eens komend van een vrouw
ik kan er wel mee omgaan, ik zou wel zelfmoord plegen als ik zo inhoudsloos was zoals jijquote:Op zondag 19 december 2010 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je er niet mee om kan gaan kun je altijd nog zelfmoord plegen.
zelfs niet toen je nog zwart was?quote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik iig niet. Ook niet toen ik nog zwart was.
Je kan er niet mee omgaan, anders was je hier nu niet aan het janken. Butje.quote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef Warpants het volgende:
[..]
ik kan er wel mee omgaan, ik zou wel zelfmoord plegen als ik zo inhoudsloos was zoals jij
[..]
zelfs niet toen je nog zwart was?
Ik ben nu blauw. Toen ik nog geen mod was, was ik zwart.quote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef Warpants het volgende:
[..]
ik kan er wel mee omgaan, ik zou wel zelfmoord plegen als ik zo inhoudsloos was zoals jij
[..]
zelfs niet toen je nog zwart was?
dan weet jij kennelijk meer dan ik. bravo.quote:Op zondag 19 december 2010 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan, anders was je hier nu niet aan het janken. Butje.
dan durven mannetjes die hier dingen neerkwakken minder gauw een vrouw te bashen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben nu blauw. Toen ik nog geen mod was, was ik zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |