Dat laatste grap.quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Ireyon het volgende:
Oh trouwens, Lisa Lampanelli is wel de uitzondering die de regel bevestigd![]()
Het grap.quote:
Niet grappigquote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
Come on... dit is toch echt wel lachen?!![]()
Er zitten ook altijd dezelfde trieste lui die ik vnl niet ken :/quote:Op zondag 19 december 2010 22:50 schreef Ziewoarut het volgende:
The Roast of.. Dat is een van de meest slechte dieptrieste programma's die ik ooit gezien heb. Het rare is dat ik het gewoon ga kijken omdat ik het fascinerend vind dat zo veel dikke VS-hamburgervreters dit gewoon echt leuk vinden. Zelfde reden waarom ik soms naar Oprah kijk trouwens.
Romyquote:Op zondag 19 december 2010 22:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Veel vrouwelijke cabaretiers zijn inderdaad niet grappig.
Maar vrouwen als CommunityChannel op Youtube vind ik dan weer hilarisch.
De grap zit hem meer in de timing, mimiek en houding dan de eigenlijke grap zelf, wat veel vrouwelijke cabaretiers niet begrijpen volgens mij.
Wel hoor, alleen het gaat meer om algemene klacht dat vrouwen niet grappig zijn. Uitzonderingen daargelatenquote:
het laatste wat jij moet doen is grappig proberen te zijnquote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef IDisposable het volgende:
Vrouwen moeten gewoon doen waar ze goed in zijn, en dat is meestal iets waarbij ze op hun rug moeten liggen.
Ah, hier is mijn grammaticacontroleur. Dank je. Ga zo door.quote:
Was maar een open borst, hoorde bij een liedje ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 23:17 schreef tesssssssss het volgende:
Dat zijn toch wel haar echte borsten? Van Sarah Kroos ? Waarom zat zij daar zo? heeft iemand dat gezien? Ik bedoel, wat was het grappige daarvan? Of zou grappig moeten zijn dan?
Dat is ook het probleem met jullie, niet snappen wanneer iets een grap is of niet. Dit was geen grap.quote:Op zondag 19 december 2010 23:20 schreef ainoo het volgende:
[..]
het laatste wat jij moet doen is grappig proberen te zijn
tumor op je oogbal . ook geen grapquote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met jullie, niet snappen wanneer iets een grap is of niet. Dit was geen grap.
Waarom niet gewoon beide?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |