quote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef IDisposable het volgende:
Vrouwen moeten gewoon doen waar ze goed in zijn, en dat is meestal iets waarbij ze op hun rug moeten liggen.
Ik heb het nu twee keer gekeken, en de plaatsvervangende schaamte werd alleen maar groter. Vooral bij dat laatste deel.quote:
Misschien dat bij jou twee negatieven (belg + vrouw) weer positief wordt, maar het is nog steeds niet grappig.quote:
Wauw, kortzichtig en wat een belediging aan mijn persoon als Belgische vrouw.quote:Op zondag 19 december 2010 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien dat bij jou twee negatieven (belg + vrouw) weer positief wordt, maar het is nog steeds niet grappig.
Ik ben blij dat jij als Belgische vrouw mijn klacht verduidelijkt.quote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wauw, kortzichtig en wat een belediging aan mijn persoon als Belgische vrouw.
quote:
quote:
Ik denk dat het is omdat ik een fatsoenlijke OP heb gemaakt en omdat ik gelijk heb.quote:Op zondag 19 december 2010 14:07 schreef Warpants het volgende:
grappig, aangezien TS een moderator is, word er ineens niet gebasht op TS in dit topic.
anders hadden we wel opmerkingen gehad als:
TS houdt van de tieten van Sara Kroos o.i.d.
OT: mee eens
Ik moest lachenquote:Op zondag 19 december 2010 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien dat bij jou twee negatieven (belg + vrouw) weer positief wordt, maar het is nog steeds niet grappig.
niet mee eens, er worden vaker fatsoenlijke topics gemaakt waarin TS in de eerste paar comments wordt gebasht for no reason. zo idiootquote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat ik een fatsoenlijke OP heb gemaakt en omdat ik gelijk heb.
Als je er niet mee om kan gaan kun je altijd nog zelfmoord plegen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef Warpants het volgende:
[..]
niet mee eens, er worden vaker fatsoenlijke topics gemaakt waarin TS in de eerste paar comments wordt gebasht for no reason. zo idioot
Ik iig niet. Ook niet toen ik nog zwart was.quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef Warpants het volgende:
[..]
niet mee eens, er worden vaker fatsoenlijke topics gemaakt waarin TS in de eerste paar comments wordt gebasht for no reason. zo idioot
Iemand van ons soort moet het zeggen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef Teteteterek het volgende:
terechte klacht, en ook nog eens komend van een vrouw
ik kan er wel mee omgaan, ik zou wel zelfmoord plegen als ik zo inhoudsloos was zoals jijquote:Op zondag 19 december 2010 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je er niet mee om kan gaan kun je altijd nog zelfmoord plegen.
zelfs niet toen je nog zwart was?quote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik iig niet. Ook niet toen ik nog zwart was.
Je kan er niet mee omgaan, anders was je hier nu niet aan het janken. Butje.quote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef Warpants het volgende:
[..]
ik kan er wel mee omgaan, ik zou wel zelfmoord plegen als ik zo inhoudsloos was zoals jij
[..]
zelfs niet toen je nog zwart was?
Ik ben nu blauw. Toen ik nog geen mod was, was ik zwart.quote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef Warpants het volgende:
[..]
ik kan er wel mee omgaan, ik zou wel zelfmoord plegen als ik zo inhoudsloos was zoals jij
[..]
zelfs niet toen je nog zwart was?
dan weet jij kennelijk meer dan ik. bravo.quote:Op zondag 19 december 2010 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan, anders was je hier nu niet aan het janken. Butje.
dan durven mannetjes die hier dingen neerkwakken minder gauw een vrouw te bashen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben nu blauw. Toen ik nog geen mod was, was ik zwart.
Deze herman?quote:Op zondag 19 december 2010 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Nee, geef mij maar Hans, Herman en Bert.En nee, geen Freek
Ja heb het ook alleen over vrouwen die op het podium staan hequote:Op zondag 19 december 2010 15:34 schreef L.no het volgende:
Ik ken wel vrouwen die grappig kunnen zijn. Alleen zitten die enorm in de minderheid. Ook ken ik geen cabaretiers, omdat ik me daar niet in ga verdiepen. Die vrouwen die ik grappig vind, gaan niet te koop lopen dat ze grappig zijn.
Al vind ik dat veel er heel weinig mensen in het algemeen zijn die écht grappig zijn. Omdat er weinig vrouwen zijn die grappig zijn, denken mannen automatisch dat ze wél grappig zijn. Kan best kloppen, maar de meerderheid kopieert grappen van anderen en dat hoort grappig te zijn.
Ik denk trouwens dat omdat TS bij een plaats klaagt waar vrouwen sowieso in de minderheid zit (klb), makkelijk kan scoren door een uitgemolken klacht te maken.
Dit is net een klacht over vrouwen met rode pittige kapsels, alleen minder vaak.
Dan is jouw TT misleidend.quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heb het ook alleen over vrouwen die op het podium staan he
Ik heb je OP gelezen in combinatie met de TT. Dan lijkt het alsof er geen vrouwen zijn die grappig zijn en dat ze niet cabaretier moeten zijn. Ook jouw OP is misleidend, omdat in heel veel topics hierover mensen dit soort vergelijkingen maken als argument dat vrouwen niet grappig zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan heb je mijn OP niet gelezen. Gaat alleen over vrouwen die op het podium staan.
Je gaat er niet tegenin, net alsof je dat goedkeurt. Nu zeg je pas dat je dat niet bedoelt.quote:
Misschien hopen ze daarmee chicks te scoren? Vaak willen vrouwen ook een man die grappig is.quote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
Elen.
Valt ook op dat een hoop 'grappige' vrouwen lesbisch is.
Oke hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Je gaat er niet tegenin, net alsof je dat goedkeurt. Nu zeg je pas dat je dat niet bedoelt.
Dus het ligt echt niet aan mij dat je een misleidende topic maakt.
Dat komt nog het dichtste bij inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Eddie Izzard is de leukste vrouwelijke cabaretier en die is niet eens een vrouw!
Vrouwen zijn hun plaats helaas vergeten, sommigen kunnen al niet eens meer vreten koken.quote:Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef Klaas_Pindakaas het volgende:
Vrouwen zijn niet bedoeld om grappig te zijn.
quote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
Elen.
Valt ook op dat een hoop 'grappige' vrouwen lesbisch is.
Inderdaadquote:
Is dit ook weer een voorbeeld of?quote:
Nee, dat zijn de tieten van Yvonne.quote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jongens dat zijn toch niet echt de tieten van Sara Kroos?
Die fotoquote:Op zondag 19 december 2010 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de tieten van Yvonne.
Oh, maar verder zijn vrouwen op een podium of tv nooit grappig natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef ralfseltje het volgende:
Dit was wel grappig:
Iig als het liedje begint, maar of ze het zelf bedacht heeft...
Klopt, maar dan moet je het ook niet gaan proberenquote:Op zondag 19 december 2010 19:01 schreef mariska87 het volgende:
Wij hoeven niet grappig te zijn, want wij hebben tieten.
Klopt.quote:Op zondag 19 december 2010 19:01 schreef mariska87 het volgende:
Wij hoeven niet grappig te zijn, want wij hebben tieten.
Come on... dit is toch echt wel lachen?!quote:
Er zijn altijd uitzonderingenquote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
Come on... dit is toch echt wel lachen?!![]()
Maar ik ben het er deels wel mee eens. Het zijn vooral de mannen die komen met originele grappige mop verhalen.
En weer niet grappig. (Maar krijg bij deze geen plaatsvervangende schaamte)quote:
Welke hans?quote:Op zondag 19 december 2010 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer staat er nou eens een vrouw op die ècht grappig is? Het wemelt op de tv van vrouwen die proberen om grappig te zijn, maar zo hard de plank misslaan
Voorbeeld 1
Sara Kroos:
[ afbeelding ]
Dan hoopt ze volgens mij dat iedereen lacht om haar borsten? Ik zag haar gisteren even bij 'Ik hou van Holland'. Zij is dan ook degene die het hardste zingt en het hardste lacht als ze een scheetje hoort bij iemand. 'Oh ik ben zo prettig gestoord'. Mensen die dat zeggen moeten sowieso al een rotschop krijgen natuurlijk.
Voorbeeld 2:
Tineke Schouten
[ afbeelding ]
Nee, dit wordt hem ook niet. Vooral niet na die verschrikkelijke C1000 reclames
Voorbeeld 3:
Brigitte Kaandorp
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:-Bq80qbJNsLVwM:http://www.delft.nl/cultu(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik weet wel de meest charmante foto's uit te zoeken trouwens. Nee, zij is ook gewoon niet grappig.
Ik krijg dus ook gewoon plaatsvervangende schaamte als ze proberen om grappig te zijn. Mijn verzoek is dan ook aan die dames: HOUD ER MEE OP!!!
Nee, geef mij maar Hans, Herman en Bert.En nee, geen Freek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |