SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, en daarbij heeft monsterd. geen idee ervan hoe ik eruit zie, stel je voor dat dat zou tegenvallen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg snel zijn he
Maar jouw e-penis is wel huge, dus wat boeit dat dan nog?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en daarbij heeft monsterd. geen idee ervan hoe ik eruit zie, stel je voor dat dat zou tegenvallen.
Dan moet je even Purdey of monsterd vragen, alleen ik denk dat het nog niet vaststaat (maar wel ergens centraal zal zijn).quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Waar wordt de meet dan gehouden? Misschien kom ik ook wel...
Er werd anders gesteld dat wij onze digitale "pikkies" achterna zouden lopen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar jouw e-penis is wel huge, dus wat boeit dat dan nog?
Het is haast digitale psychologische mishandeling... Kunnen we ze aanklagen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er werd anders gesteld dat wij onze digitale "pikkies" achterna zouden lopen.
En das het verkleinwoord.
Wilt u de username van mijn geliefde wel even correct spellen hmmmkayquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je even Purdy of monsterd vragen, alleen ik denk dat het nog niet vaststaat (maar wel ergens centraal zal zijn).
Het kost me inderdaad meer moeite om erdoor te komen, ander boeken lees ik makkelijker weg. Maar het is zeer de moeite waard, want het laat veel valkuilen zien waar zelfs artsen, politici, professoren en economen in vallen. En als je het goed oppakt zul je er zelf ook wat anders door gaan denken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef monsterd. het volgende:
Okee, het onderwerp was boeken toch?
Ik heb het even opgezocht, is een idd een zwaar boek maar klinkt desondanks heel interessant
Mijn excuses, ik zat aan Whisky te denken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wilt u de username van mijn geliefde wel even correct spellen hmmmkay
Fuck, warmknuffelen, en nu dit lieve berichtje weer. Ik denk dat ik je nu echt heel leuk begin te vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wilt u de username van mijn geliefde wel even correct spellen hmmmkay
15 al! Hulde, ik lees er 3 per maand denk ik zo, maargoed dat zijn echte lichte boekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het kost me inderdaad meer moeite om erdoor te komen, ander boeken lees ik makkelijker weg. Maar het is zeer de moeite waard, want het laat veel valkuilen zien waar zelfs artsen, politici, professoren en economen in vallen. En als je het goed oppakt zul je er zelf ook wat anders door gaan denken.![]()
Even geteld, ik heb dit jaar 15 boeken gelezen (buiten de studieboeken om).
U vergelijkt mijn geliefde met sterke drank?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zat aan Whisky te denken.
ook al een kerstklassiekerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Ik kijk naar JumanjiMet mijn seksloze paars/wit gestreepte huissokken
Ja, indd! En hij is best spannend. Zeker 's avondsquote:
Het is niet zo dat ik alleen maar moeilijke boeken lees hoor, ik probeer het een beetje af te wisselen, evenals de onderwerpen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
15 al! Hulde, ik lees er 3 per maand denk ik zo, maargoed dat zijn echte lichte boeken
Nope! Maar ze hebben er beessies toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Fuck, warmknuffelen, en nu dit lieve berichtje weer. Ik denk dat ik je nu echt heel leuk begin te vinden![]()
Ik heb een idee! Ben je weleens in diergaarde Blijdorp geweest?
Heel veel beessies! Hartstikke leuk, zin om een keer te gaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nope! Maar ze hebben er beessies toch?
Hoezo, sommige beessies komen toch naar jou toe deze zomer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heel veel beessies! Hartstikke leuk, zin om een keer te gaan?
Wij wonen op het noordelijk halfrond, hier is het winterquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, sommige beessies komen toch naar jou toe deze zomer?
Huh? Say what?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, sommige beessies komen toch naar jou toe deze zomer?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heel veel beessies! Hartstikke leuk, zin om een keer te gaan?
Ik dacht dat je alleen een lachende smiley had neergezet, maar het is een ja-knikkendequote:
Jep! Dus ik zal niet te intensief kijken of flirten met 'mquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bokito kwam toch uit Blijdorp?
Dat kan je toch ook met Bart doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jep! Dus ik zal niet te intensief kijken of flirten met 'm
Ja, daarom! Who needs a monkey?!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook met Bart doen.
Jah wat denk jij nouquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen een lachende smiley had neergezet, maar het is een ja-knikkendeLijkt me tof Bart! Spreken we wel een keer af
Je weet zeker dat je het goede fotoboek hebt bekeken?quote:
Niet zo laagdunkend over jezelf. Ik vind je gewoon een ontzettende vrolijke, toffe jongen. Met het hart op de juiste plekquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah wat denk jij nou
[..]
Je weet zeker dat je het goede fotoboek hebt bekeken?
Aahhh liefje, perst er wel iemand sinaasappeltjes voor je dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik niet, slaapgebrek + zere strot + veel hoesten + verstopte neus = lekker slapen
Helemaal niemand. Appelsientje to the resquequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Aahhh liefje, perst er wel iemand sinaasappeltjes voor je dan?
Ik heb ook geen plannen. Zit naar de TV te kijken in bed, en ga over een minuut of 20 maar eens slapen
Beterschap, morgen gezond weer op!
Heerlijk he, zulke avondenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ook niet, gewoonweg geen zin om iets te doen.
Dus nog een beetje achter de laptop hangen / film kijken, straks in bed nog wat lezen en dan slapen.
Volgende week woensdag wel afgesproken om lekker wat te gaan eten en drinken.
Haha, en kiwi's eten! Vol vitamine Cquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helemaal niemand. Appelsientje to the resque
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu vitamines zijn engquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, en kiwi's eten! Vol vitamine CIk ga morgen weer preventief aan de echinacea, geen zin om aangestoken te worden door een van m'n vele zieke collega's en met kerst ziek te zijn
Dat zijn weerstandverhogende pilletjes, te koop bij de drogist. Veel minder kans dat je ziek wordt, en als je het toch wordt, ben je er veel sneller vanafquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu vitamines zijn engEn wat is die echo... ache... die toestand?
En het fijnste vind ik nog dat je niet pas op zondagmiddag wakker wordt met het gevoel: "ohhh wat voel ik me bagger" en dan is je hele zondag alsnog naar de klote. Gewoon lekker 's ochtends opstaan, lekker ontbijten (oneee, ik moet op mij voeding lettenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heerlijk he, zulke avondenLekker 'niks moet, alles mag'.
En daar woon je geheel platonisch mee samen? Over zelfbeheersing gesprokenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:51 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[ afbeelding ]
Huisgenote
Ik vind haar knap
Das een soort van speed, je voelt je gewoon een stuk sterker terwijl je eik nog ziek en slap bent. Slik het ook als ik ziek ben, en je kan dan echt je dag gewoon werkend doorbrengen zonder in bed te liggen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu vitamines zijn engEn wat is die echo... ache... die toestand?
En waar is de beloofde foto van jou dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:51 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[ afbeelding ]
Huisgenote
Ik vind haar knap
Ja, die wil ik dan ook wel zienquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En waar is de beloofde foto van jou dan?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, die wil ik dan ook wel zien
Aangezien Bart toch ook iets van jou huisgenote vind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Hij doet haar regelmatig, heeft ie toch al verklapt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
En daar woon je geheel platonisch mee samen? Over zelfbeheersing gesprokenGast, hoe doe je dat!
Die uitleg klinkt al een stuk interessanter dan die van Purdeyquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das een soort van speed, je voelt je gewoon een stuk sterker terwijl je eik nog ziek en slap bent. Slik het ook als ik ziek ben, en je kan dan echt je dag gewoon werkend doorbrengen zonder in bed te liggen.
Nee dat kan pas als ik een foto van iedereen hier hebquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
Nou nou nou monsterd, tis hier geen vleeskeuring!
Idd, volgens mij kan je daar echt geen interessant, eventueel diepgaand, gesprek mee hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij doet haar regelmatig, heeft ie toch al verklapt?
Ik vind haar eng trouwens, die ogen zijn nooit natuurlijk zo fel blauw, dat moeten haast kleurlenzen zijn. En verder vind ik 'r een beetje, sja. Uitstralingsloos eigenlijk. Ze zal best heel aardig zijn verder hoor, maar smaken verschillen gelukkig
Wij mannen spreken onze intenties tenminste uit, en krijgen daarvoor een hele lading kritiek van de dames over ons heen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee dat kan pas als ik een foto van iedereen hier heb
Ooooh, hij doet haar al? Ik vind haar ook niet veel, maar daar ben ik vrouwelijk voor. Ik kan me voorstellen dat mannen dit te gek vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind haar eng trouwens, die ogen zijn nooit natuurlijk zo fel blauw, dat moeten haast kleurlenzen zijn. En verder vind ik 'r een beetje, sja. Uitstralingsloos eigenlijk. Ze zal best heel aardig zijn verder hoor, maar smaken verschillen gelukkig
[..]
Die uitleg klinkt al een stuk interessanter dan die van Purdey
Het spijt me schat, daar is niks liefs aan. Als ik haar kutjelekker had gevonden, had ik dat ook gewoon gezegd. Wat ik van die huisgenote vind zegt immers niks over wat ik van jou vindquote:Op zondag 19 december 2010 00:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ooooh, hij doet haar al? Ik vind haar ook niet veel, maar daar ben ik vrouwelijk voor. Ik kan me voorstellen dat mannen dit te gek vinden
Wel lief dat jij haar niks vind. Logisch, ik lijk in de verste verte niet op haar :p
Speed dan, ook goed. Maar dan zonder het gebrek aan eetlust en de rottende tanden
Jammergenoeg weet ik de code niet voor de smiley die op tafel slaat van de pret, naar bij deze. Kutjelekker, is dat echt een woord?quote:Op zondag 19 december 2010 00:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het spijt me schat, daar is niks liefs aan. Als ik haar kutjelekker had gevonden, had ik dat ook gewoon gezegd. Wat ik van die huisgenote vind zegt immers niks over wat ik van jou vind
quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef vannelle het volgende:
Net nog ff door de sneeuw geploegd.
Nondejuu wat een teringzooi buiten. Zeker 10 cm sneeuw, ook op de hoofdwegen. De chauffeurs van de strooiwagen en zo zijn volgens mij met de vorstverlet of zo.
Voor me reed een auto maar 30 km/h op een doorgaande, rechte weg. Best wel overdreven.
Maar die automobilist die inhaalde overdreef helemaal, wát een mafklapper.
Werkwoord én zelfstandig naamwoord.quote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jammergenoeg weet ik de code niet voor de smiley die op tafel slaat van de pret, naar bij deze. Kutjelekker, is dat echt een woord?Seriously?!
Katjelam is toch ook volledig verantwoord en geaccepteerd?quote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jammergenoeg weet ik de code niet voor de smiley die op tafel slaat van de pret, naar bij deze. Kutjelekker, is dat echt een woord?Seriously?!
Nah, zulke dingen zeggen wij hier nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Werkwoord én zelfstandig naamwoord.
ow, enneuh........._ O - maar dan zonder spaties.
Ja, dat wel. Kleine taalbarriere dusquote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Katjelam is toch ook volledig verantwoord en geaccepteerd?
Tijd om naar de wc te gaan dus.quote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Kleine taalbarriere dus
Ik ga zo maar eens slapen, wilde ik daarnet al, maar hoorde echt rare geluiden
Ik zal maar niets over 4:30 zeggen dan.quote:
Wat wil je erover zeggen dan?quote:Op zondag 19 december 2010 03:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zal maar niets over 4:30 zeggen dan.
Dat zei je gisteren ook nietquote:
Net nog?:Pquote:Op zondag 19 december 2010 03:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Net lekker door de sneeuw geploegd... Was leuk met de AX
Wie zei het wel eigenlijk?quote:Op zondag 19 december 2010 03:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook niet![]()
zullen we het hele topic zo vollullen?![]()
Gisteren?quote:Op zondag 19 december 2010 03:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie zei het wel eigenlijk?
quote:Op zondag 19 december 2010 03:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar het werd dan ook wel hoog tijd.
Ja, was bij een vriend van me.. Moet toch eens naar huis he?quote:
Dat is waarquote:Op zondag 19 december 2010 03:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, was bij een vriend van me.. Moet toch eens naar huis he?
2 auto's achter elkaar aan.. Klein beetje driften op rotondesquote:
plezierquote:Op zondag 19 december 2010 03:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
2 auto's achter elkaar aan.. Klein beetje driften op rotondes
Ik welquote:Op zondag 19 december 2010 03:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
plezier![]()
Ik mag niet meer rijden vandaag. Of vliegen.
ik post wel andere pic zonder photoshop met foto van mezelfquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind haar eng trouwens, die ogen zijn nooit natuurlijk zo fel blauw, dat moeten haast kleurlenzen zijn. En verder vind ik 'r een beetje, sja. Uitstralingsloos eigenlijk.
werken..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:34 schreef Purdey het volgende:
Heeft er iemand nog plannen voor vanavond?
Ik heb opp www.digitaalweekend.nl ergens nog wel een oude foto staan..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee dat kan pas als ik een foto van iedereen hier heb
Echt he... Als ze nou gewoon eens konden pauzeren als wij er niet zijn..quote:Op zondag 19 december 2010 10:00 schreef L0we het volgende:
Goeiemorgen! Je moet toch best wel een hoop bij lezen als je even niet online bent geweest.
Gister ben ik de hele dag wezen lassen, hoop werk, maar ben uiteindelijk verder gekomen dan ik had verwacht. Ik moet alleen wel binnenkort een andere metaalschaar. Knippen met dit ding gaat steeds zwaarder.
Het viel me ook alles mee met de kou, buiten vroor het een paar graden, binnen was het niet veel warmer, maar als je bezig bleef had je nergens last van. (maar ik had dan ook 4 shirts / truien, een broek, en een overall aan.
Nu eerst maar eens koffie
foto van mij en no photoshop ogen foto van haar komen eraanquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, die wil ik dan ook wel zien
Aangezien Bart toch ook iets van jou huisgenote vind![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
Voor de belangstellenden, deel 2 van mijn rit over de Brennerpas, deze keer aan de Italiaanse zijde:
quote:Op zondag 19 december 2010 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
Dan za ik ook maar een foto van mij posten:
[ afbeelding ]
Hallo!
slaap kindje slaap.quote:Op zondag 19 december 2010 10:39 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik zit nog compleet te slapen, bluhhhh
Nee, niet zingen. Dan val ik waarschijnlijk omquote:
Nou Bart, das ook niet aardig.quote:Op zondag 19 december 2010 10:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bwaaaaaaaargh *kuch* *rochel*
Okay, ik zal me verder stilhouden...quote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, niet zingen. Dan val ik waarschijnlijk om
Same here, ik heb weer niet fatsoenlijk geslapenquote:Op zondag 19 december 2010 10:39 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik zit nog compleet te slapen, bluhhhh
Het sloeg meer op uitrekken en het ophoesten van ochtendslijmquote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou Bart, das ook niet aardig.
Kan je blij mee wezen als je de weg op moetquote:
Zoveel hebben wij ook niet inderdaad. Gelukkig ook, want de gemeente hier heeft dus het strooizout op. Ik woon aan een uitvalsweg, en hier komt dus best wat verkeer langs. En aan de weg is gewoon _niets_ gedaan. Eén grote ijsbaan is hetquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
Regio Deventer ook weer enkele centimeters sneeuw vannacht, maar niet te vergelijken met de 20 tot 40 centimeter die in (gedeelte's van) het westen van het land zijn gevallen.
Nu begrijp ik dat de gemeente niet nodeloos veel zout gaan inkopen, omdat dit het budget te zwaar zou belasten. Daarom zullen ze waarschijnlijk gemiddelden nemen van de voorafgaande jaren om te bepalen hoeveel zout ze voor een winter nodig hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zoveel hebben wij ook niet inderdaad. Gelukkig ook, want de gemeente hier heeft dus het strooizout op. Ik woon aan een uitvalsweg, en hier komt dus best wat verkeer langs. En aan de weg is gewoon _niets_ gedaan. Eén grote ijsbaan is het
Ik geloof niet dat Purdey dat weet aangezien zij in Rotterdam woontquote:Op zondag 19 december 2010 10:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Purdey, kan je in omgeving zutphen ook een beetje mountainbiken?
Moet ik daar ook maar eens heen, sowieso een lekker stukje rijden.
Ik kan het beamen.quote:Op zondag 19 december 2010 12:29 schreef monsterd. het volgende:
Volgens mij is het mogelijk om te moutainbiken op de Holterberg in Holten, ik ben er alleen niet zeker van aangezien ik zelf niet mountainbike.
Ben regelmatig op verschillende plaatsen onderweg en laat mijn camera meelopen, dan wil je nog wel eens wat op film hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef Bargehassus het volgende:
Heb je ook ergens geen filmpje van?
Ik afgelopen nacht nog. Veel mensen zijn inderdaad te bang. Je kon makkelijk 80/90 km/u rijden, daar waar andere hooguit 50 km/u reden... Dus genoeg (zomerband?)rijders ingehaald over de linkerbaan. Alleen oppassen op stukken zonder verlichting want je ziet de bocht niet aankomenquote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef vannelle het volgende:
Voor me reed een auto maar 30 km/h op een doorgaande, rechte weg. Best wel overdreven.
Maar die automobilist die inhaalde overdreef helemaal, wát een mafklapper.
Dit was op een N-weg met tegenliggers dus. Hij nam ook aardig wat risico tijdens het inhalen, het ging eigenlijk nét niet.quote:Op zondag 19 december 2010 13:35 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik afgelopen nacht nog. Veel mensen zijn inderdaad te bang. Je kon makkelijk 80/90 km/u rijden, daar waar andere hooguit 50 km/u reden... Dus genoeg (zomerband?)rijders ingehaald over de linkerbaan. Alleen oppassen op stukken zonder verlichting want je ziet de bocht niet aankomen
Ah nee dat is inderdaad (te) link. Ik heb het over een groot stuk A50quote:Op zondag 19 december 2010 13:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dit was op een N-weg met tegenliggers dus. Hij nam ook aardig wat risico tijdens het inhalen, het ging eigenlijk nét niet.
Hij dwong tegenliggers om te remmen en da's geen fijn werk in die pokkesneeuw. Echt, wát een hufter.....
Te voorzichtig is niet goed maar dat heb ik 10x liever in de buurt rijden dan zo'n kamikazepiloot.
Mijn foutquote:Op zondag 19 december 2010 13:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Je huisgenote regelt vast goede curry dan. oke net zat daar een Indiër.
Ik had al het vermoeden dat je de snelweg bedoelde.quote:Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ah nee dat is inderdaad (te) link. Ik heb het over een groot stuk A50
quote:
vannelle rijdt natuurlijk wel het best van ons allemaalquote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja geen idee, mischien rij jij altijd zo.
Ik probeer van niet.quote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja geen idee, mischien rij jij altijd zo.
Ja tuurlijk, dat is ook de reden dat ik in 2006 mijn 4 maanden oude auto total loss heb gereden.quote:Op zondag 19 december 2010 14:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
vannelle rijdt natuurlijk wel het best van ons allemaal
Ahja, ik ging maar even van je (inmiddels oude?) beroep uit.quote:Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is ook de reden dat ik in 2006 mijn 4 maanden oude auto total loss heb gereden.
Snelweg rijden en in slaap vallen gaat niet zo goed samen......
En ik dan?quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ahja, ik ging maar even van je (inmiddels oude?) beroep uit.
It wasn't mequote:Op zondag 19 december 2010 14:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hebben we net in dat filmpje kunnen zien.
Snap ik, maar ik ben ook maar een mens. En mensen maken fouten, dat heb ik toen wel bewezen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ahja, ik ging maar even van je (inmiddels oude?) beroep uit.
Als ik het me goed heug en jouw nu niet verwar met een ander, dan heb ik eens foto's gezien van hoe jij hoogspanningsmasten in elkaar sleutelde, toch?quote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hij bedoelde geen vrachtwagenchauffeur.Ik was rij-instructeur.
Ah. Ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hij bedoelde geen vrachtwagenchauffeur.Ik was rij-instructeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Je bent niet in de war.quote:Op zondag 19 december 2010 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik het me goed heug en jouw nu niet verwar met een ander, dan heb ik eens foto's gezien van hoe jij hoogspanningsmasten in elkaar sleutelde, toch?
quote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah. Ik ookIkke lekker wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet officieel heb ik het trouwens ook gedaan, ik heb mezelf leren rijden toen ik 14 was.
Met auto's van klanten door de binnenstad of tussen de middag naar huis om te eten. Toen vond ik dat leuk en stoer, nu weet ik beter.![]()
Dat ziet er veel leuker uit dan het geweldige uitzicht hier op m'n werk.quote:Op zondag 19 december 2010 14:39 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker buiten zitten op het terras wordt een lastige voor mij. De teller staat op 35 cm sneeuw.
quote:Op zondag 19 december 2010 14:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je bent niet in de war.
Dat heb ik idd gedaan, net als staalbouw. Lekker balanceren op grote hoogte.
Maar toen stopte m'n rug er mee en kon ik dat werk niet meer doen helaas.
Dat is ook de reden dat ik toen instructeur ben geworden, fysiek werk zit er voor mij niet meer in.
Maar na een tijd vond ik daar niks meer aan en bedacht me dat ik ook nog een vrachtwagenrijbewijs heb dus ben ik daar maar mee doorgegaan.
* vannelle mompelt iets over 12 ambachten......
Was destijds idd behoorlijk spectaculair!quote:Op zondag 19 december 2010 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, 12 ambachten doet me denken aan 12 steden, 13 ongelukken.
Kennen jullie die serie nog? Dat begin stukje is zo mooi dramatisch gemaakt. En ook dat beeld op de weg, allemaal oude auto's die je tegenwoordig (bijna) niet meer ziet.![]()
Weet je wat altijd grappig is, dat je altijd kunt zien aan een lesauto wie er rijdtquote:Op zondag 19 december 2010 14:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
vannelle rijdt natuurlijk wel het best van ons allemaal
Mooi was die tijd ja, ook als we elkaar wel eens in de haren vlogen heb ik nog steeds goede herinneringen aan die tijd met "jullie". Cooper, Prutsovic en de hele bups, af en toe gewoon lekker gek doen en de grootste plezier hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 15:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Was destijds idd behoorlijk spectaculair!
Vond alleen de aanloop naar het ongeluk altijd zo overdreven lang. Geforceerd dramatisch zeg maar.
Inside opmerking: Kakker.
Heel herkenbaar idd ja!quote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Weet je wat altijd grappig is, dat je altijd kunt zien aan een lesauto wie er rijdtVan de week kwam er een lesauto door mijn straat die echt enorm zelfverzekerd en assertief reed, en toen ik keek, zat er alleen een oudere man achter het stuur. Een tijdje geleden reed er een lesauto stapvoets door de straat, en die gaf zelfs in die bocht in mijn straat richting aan, terwijl je helemaal nergens heen kan, dan die bocht
Toen ik er laatst over nadacht vond ik het eigenlijk levensgevaarlijk. Ik zou dat niet durven, met iemand die nog nooit auto heeft gereden in m'n eigen auto laten rijdenquote:Op zondag 19 december 2010 15:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heel herkenbaar idd ja!ik vind het mare nare ondingen, die lesauto's op de weg. Maar toch heb ik respect voor de instructeurs die met zoveel geduld toch men wat aanleren, waaronder mij niet zo lang geleden
Echt weg was ik natuurlijk niet, alleen te lui om te typen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:59 schreef Purdey het volgende:
@Vannelle: Leuk dat je weer terug bent! Ik heb je wijze woorden gemist
Hoe staat het inmiddels met het plan om weer instructeur te worden? Waarschijnlijk kan ik je 1e klant weer worden, kan nog wel wat tips en adviezen gebruiken
Nee, was alleen maar om te laten weten dat ik weet tegen wie ik het heb.quote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi was die tijd ja, ook als we elkaar wel eens in de haren vlogen heb ik nog steeds goede herinneringen aan die tijd met "jullie". Cooper, Prutsovic en de hele bups, af en toe gewoon lekker gek doen en de grootste plezier hebben.![]()
Maar wat bedoel je precies, vond je kakker ook altijd geforceerd dramatisch?
Ik begrijp heel goed dat je blijft zitten waar je zit. Het is tegenwoordig helemaal niet zo makkelijk om van baan te switchen, en misschien wel weer terug. Je hebt toch bepaalde credits opgebouwd. En als je gezondheid niet goed is, dan is helemaal moeilijk om van baan te wisselen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Echt weg was ik natuurlijk niet, alleen te lui om te typen.
Wel leuk dat er tenminste iemand naar me luisterde, kunnen ze hier thuis nog wat van leren.![]()
Om weer instructeur te worden? Ik was er destijds per pm heel stellig over maar de twijfel slaat toch weer toe.
Zoals ik al schreef is het echt dankbaar werk en met de overgrote meerderheid van de mensen ook hartstikke gezellig.
Punt is alleen dat ik nu een koophuis heb én een contract voor onbepaalde tijd bij mijn werkgever.
Vooral nu mijn rug weer loopt te donderjagen heb ik die zekerheid gewoon nodig, van baan veranderen is in deze omstandigheden best wel link.
Maar dat wil niet zeggen dat ik jou niet wil of kan helpen natuurlijk, wanneer spreken we af?
Al is dat natuurlijk niet nodig, je hebt je rbw niet voor niks gehaald!
Het is alleen maar gezellig (denk ik)
Hohohoho, je haalt toch niet twee dingen door elkaar?quote:Op zondag 19 december 2010 15:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, was alleen maar om te laten weten dat ik weet tegen wie ik het heb.
We hebben idd onze aanvaringen wel gehad en ik durf nu wel toe te geven dat dat niet alleen aan jou lag.Wel voor het grootste gedeelte uiteraard.
Maar was idd een mooie tijd, heb er af en toe gewoon heimwee naar.
Echt jammer dat het zo heeft moeten eindigen, verslagen door Suske en Wiske. LOL
Weet je dat dat reuze meevalt?quote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Toen ik er laatst over nadacht vond ik het eigenlijk levensgevaarlijk. Ik zou dat niet durven, met iemand die nog nooit auto heeft gereden in m'n eigen auto laten rijdenen er zelf gewoon naast gaan zitten. Op een snelweg, ben je dan levensmoe ofzo?
Jah schat, wie laat er dan ook z'n auto een maand lang ongebruikt in de hoek staanquote:Op zondag 19 december 2010 14:59 schreef Purdey het volgende:
@Vannelle: Leuk dat je weer terug bent! Ik heb je wijze woorden gemist
Hoe staat het inmiddels met het plan om weer instructeur te worden? Waarschijnlijk kan ik je 1e klant weer worden, kan nog wel wat tips en adviezen gebruiken
Ik vond het echt he-le-maal geweldigquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb echt huilmomenten in de lesauto gehad
Wel verdraaid, zit ik er nog naast ook!quote:Op zondag 19 december 2010 15:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hohohoho, je haalt toch niet twee dingen door elkaar?
De kakker loopt hier idd ook ergens rond (ook al post ie zelden), en ik zie hem regelmatig, kom ook uit dezelfde krochten als de kakker / Cooper / Prutsovic etc., maar ben wel een ander persoon.
Vind het ook jammer dat die tijd voorbij is, vooral omdat we samen zoveel gelachen hebben om elkaars (soms kinderlijke) gedrag danwel de tig alter-ego's die we elkaar hebben aangemeten. Vooral erg jammer dat ik mijn eerste stapjes op de weg (inmiddels 5,5 jaar mijn rijbewijs) en verdere ervaringen met steeds grotere auto's niet meer kon mededelen. Ben het helemaal met je eens dat een prachtig initiatief (wat het zelfs tot de TV / Top Gear geschopt heeft) op deze wijze heeft moeten eindigen.
Om even te laten weten dat een instructeur ook faaltjes maakt:quote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Purdey het volgende:
Of iemand die af en toe enige feedback geeft, of mij wijst op bepaalde dingen. Ik merkte bijvoorbeeld toen ik de weg kwijt was, dat ik alle verkeersregels ook vergat.
Ik weet het liefquote:Op zondag 19 december 2010 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Jah schat, wie laat er dan ook z'n auto een maand lang ongebruikt in de hoek staanDan ga je toch voor de grap rondtoeren
Lang leve de PMquote:Op zondag 19 december 2010 15:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wel verdraaid, zit ik er nog naast ook!
Mysteryguest, wil je je masker af doen?Stuur anders ff een pm als je wilt, nu brand ik van nieuwsgierigheid.
Ik heb wel een idee maar ik durf niet meer te gokken, het is niet mijn casinodagje geloof ik.
Maar wat hebben we een lol gehad, flatoutmeetings in Nederland (de 1e heb ik nog georganiseerd), karten en wat dingetjes die je niet op een openbaar forum zet.
Nu heb ik officieel heimwee naar die tijd.....
Verdwalen? En dan? Voor je in een omgeving bent waar ze geen Nederlands verstaan moet je best een stukkie hoorquote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef Purdey het volgende:
@Vannelle: Dat is ook wel zo, dat je alle pedalen hebt. Maar ik merk nu dat ik het al doodeng vind om naast mijn vader te zitten die de laatste tijd enorm roekeloos rijdt. En ik deed echt rare dingen, gewoon invoegen op een snelweg waar net een vrachtwagen rijdt, die dan vol in de remmen moest. Wat dat betreft zou ik er doodzenuwachtig van worden
[..]
Ik weet het liefMaar het is gewoon vaak zo dat ik echt geen tijd heb. Werk doe ik met het OV. Winkelen naar het centrum in Rotterdam ook. Dus de ritjes die ik rij, zijn korte afstandjes. En met een dagje touren, ben ik bang dat ik verdwaal
Dus ik ga dat weleens doen, maar dan mét tomtom
Dat komt gewoon omdat je zelf de controle niet hebt, dan kijk je heel anders tegen dingen aan.quote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef Purdey het volgende:
@Vannelle: Dat is ook wel zo, dat je alle pedalen hebt. Maar ik merk nu dat ik het al doodeng vind om naast mijn vader te zitten die de laatste tijd enorm roekeloos rijdt. En ik deed echt rare dingen, gewoon invoegen op een snelweg waar net een vrachtwagen rijdt, die dan vol in de remmen moest. Wat dat betreft zou ik er doodzenuwachtig van worden
Leuk om naar te kijken maar da's dus alleen het uiterlijk. Lekker oppervlakkig...quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Opvallend genoeg is de Micra van die vriendin toch echt sneller gewordenEn mijn huisgenote wilt weten wat jullie van haar vinden
![]()
Absoluut niet mijn type.quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Opvallend genoeg is de Micra van die vriendin toch echt sneller gewordenEn mijn huisgenote wilt weten wat jullie van haar vinden
![]()
Linkje?quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
![]()
Dat dus. Nogmaals: smaken verschillen gelukkig. Anders zouden we allemaal hetzelfde grietje willen doen en zouden we over 100 jaar allemaal nog meer op elkaar lijken dan de chinezen toch al doenquote:
Speciaal voor Goddelijker gequotedquote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef BrinkydeBMW het volgende:
http://www.tagged.com/pho(...)64&photoId=163967794
Andere foto van huisgenote
Ikom ontopic te houden bij een Lamborghini in Monaco
http://www.tagged.com/pho(...)76&photoId=157386625
Wel via tagged
't Is 'm toch niet.quote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Speciaal voor Goddelijker gequoted
Heb trouwens vanmiddag een eindje gelopen, en zag dat "wij" nog wel genoeg zout hebben, de belangrijkste uitvalswegen waren gewoon netjes geschoven en gestrooid.quote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier in het ooschten des landsch heeft Arriva het maar opgegeven, er zal vandaag niet meer gereden worden
Hier zijn echt alleen de hoofdwegen gestrooid, en ook maar amperquote:Op zondag 19 december 2010 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb trouwens vanmiddag een eindje gelopen, en zag dat "wij" nog wel genoeg zout hebben, de belangrijkste uitvalswegen waren gewoon netjes geschoven en gestrooid.
Hier (Utrecht) is het ook echt een ramp als je van de snelweg afgaat.quote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hier zijn echt alleen de hoofdwegen gestrooid, en ook maar amper
Ze lijkt eigenlijk best jong, maargoed. Ik ben een meisje dus ik heb niet echt een oordeel over haarquote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
![]()
Valt nog mee kwa sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef Goddelijker het volgende:
De Big Ben bij sneeuw
[ afbeelding ]
Incl. Ferrari.
Hij misschien niet. Wij willen de zijne welquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ze lijkt eigenlijk best jong, maargoed. Ik ben een meisje dus ik heb niet echt een oordeel over haar![]()
Oh ja, ik heb je foto's ook nog bekeken; wil je je keuring?
Great minds think alike, ik ben ook wel nieuwschierig naar de mening van monsterd.quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij misschien niet. Wij willen de zijne wel
Kom maar op met die ongezouten ongecompliceerde duidelijke mening
okquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ze lijkt eigenlijk best jong, maargoed. Ik ben een meisje dus ik heb niet echt een oordeel over haar![]()
Oh ja, ik heb je foto's ook nog bekeken; wil je je keuring?
Ik heb een voorstel! Jij en die griet, met op de achtergrond jouw dikke diesel en haar bommetjequote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
oken straks even goede foto nemen van haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op zondag 19 december 2010 16:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb een voorstel! Jij en die griet, met op de achtergrond jouw dikke diesel en haar bommetje
20? Ik zou haar 18 schatten, jou schat ik overigens 23? Maargoed, je zegt net zelf ook dat je 20 bentquote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
oken straks even goede foto nemen van haar
en zij is ook 20
Het gewicht! De wrijving! M'n verbruik!quote:Op zondag 19 december 2010 17:04 schreef WhiteJoker het volgende:
Eigenlijk zouden we alle auto's gewoon moeten voorzien van sneeuwploegen en zoutstrooiers. Dat zou het voor Rijkswaterstaat een stuk makkelijker maken
Nee.quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Godskolere, ik ben sjaggo en ik verveel me en ik heb koppijn
Ahhhh, liefje toch!quote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Godskolere, ik ben sjaggo en ik verveel me en ik heb koppijn
Mijn vriendin ook geen last van, zolang ik niet te dicht in de buurt kom zegmaar.quote:Op zondag 19 december 2010 18:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahhhh, liefje toch!![]()
Al een paracetamolletje ingenomen? Ik verveelde me ook een beetje vandaagUiteindelijk de hele middag op de bank gehangen onder een fleece dekentje, want ik had het verrekte koud
![]()
Moet je morgen weer werken?
@Preus: Je bent echt niet altijd bloedchagerijnig als je ongesteld bent hoor. Nergens geen last van, tophumeur
Haha, een soort cirkel van 1,5 meter, en dan is het goed. Bordje om d'r nek: 'Do not feed'. Nee hoor, ik heb (volgens mij) nergens geen last van. Maar er zijn ook maanden dat iedereen om mij heen het moet bezurenquote:Op zondag 19 december 2010 18:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook geen last van, zolang ik niet te dicht in de buurt kom zegmaar.
Haha, nee.quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, een soort cirkel van 1,5 meter, en dan is het goed. Bordje om d'r nek: 'Do not feed'. Nee hoor, ik heb (volgens mij) nergens geen last van. Maar er zijn ook maanden dat iedereen om mij heen het moet bezuren
Laat House het maar niet horen, want die wordt vet jaloersquote:Op zondag 19 december 2010 18:16 schreef Goddelijker het volgende:
Zo stond ik gisteren op een station ergens in Londen:
[ afbeelding ]
Zo, hoop eigenaren danquote:Op zondag 19 december 2010 18:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Engeland is niet van hem, Engeland is van mij! Afblijven!
Lul niet, maar je mag Engeland wel van mij kopen, zie mijn account bij Ebay.quote:Op zondag 19 december 2010 18:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Engeland is niet van hem, Engeland is van mij! Afblijven!
Het is echt leuk!quote:Op zondag 19 december 2010 18:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo, hoop eigenaren dan![]()
Ik wil ook weleens een weekendje Londen doenOf een weekje
Land mag ie houden, W1/W2/WC1 en het stuk van Elephant & Castle wil ik opzich wel opeisen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Laat House het maar niet horen, want die wordt vet jaloersEngeland is van 'hem'
Eventueel morgenmiddag weer ja, dat hoor ik morgen pas. Zeker met zulk weer kunnen ze op voorhand niet zeggen hoe het zal lopenquote:Op zondag 19 december 2010 18:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahhhh, liefje toch!![]()
Al een paracetamolletje ingenomen? Ik verveelde me ook een beetje vandaagUiteindelijk de hele middag op de bank gehangen onder een fleece dekentje, want ik had het verrekte koud
![]()
Moet je morgen weer werken?
@Preus: Je bent echt niet altijd bloedchagerijnig als je ongesteld bent hoor. Nergens geen last van, tophumeur
*noteert op vredesofferlijstje*quote:Op zondag 19 december 2010 18:49 schreef Purdey het volgende:
Ik wil ook weleens een weekendje Londen doenOf een weekje
Dit moet een grap zijnquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef Bargehassus het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)aandrijver-te-rijden
Zou dus heel goed kunnen van niet...
Sta je dan als BMW liefhebbert hequote:
Tis maar te hopen dat de statusbeluste premiumrijder snel naar Audi overstapt.quote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sta je dan als BMW liefhebbert he
Mwah, allemaal van die lease eppo's die het geen zak interesseert zolang het maar wat lijkt.quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis maar te hopen dat de statusbeluste premiumrijder snel naar Audi overstapt.
Idd, ik denk dat je daarmee gelijk hebt, dat veel lease eppo's het geen zak interesseert.quote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, allemaal van die lease eppo's die het geen zak interesseert zolang het maar wat lijkt.
Autoliefhebbers
Heb tot nu toe 2x een 1-serie gereden (samen rond de 2.000km), te weten een 118d 5-deurs (uit 2008) en een 120i Cabrio (ook uit 2008).quote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zou me trouwens niet slecht voelen met zo'n 1-serie. Helaas is dat financieel verre van haalbaar
Allemaal leuk en aardig maar zolang die muziekcarriere niet van de grond schiet ben ik nog maar een arme student helaasquote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
Heb tot nu toe 2x een 1-serie gereden (samen rond de 2.000km), te weten een 118d 5-deurs (uit 2008) en een 120i Cabrio (ook uit 2008).
Vooral de 118d was een erg prettige wagen, een zeer zuinig verbruik (als je het erop aanlegt behoort tussen de 4 en 5 liter zeker tot de mogelijkheden). Ondanks dat de wagen "maar" 143pk heeft, heb je t.o.v. de benzine veel meer koppel waardoor de auto een stuk vlotter aanvoelt. En daarnaast heb je natuurlijk de heerlijke wegligging, het scherpe stuurgedrag en de lekker rebelse handbak (echt de versnellingen erin drukken), iets wat ook een instapmodel tot een echte BMW maakt. Heb erg veel plezier aan die 118d beleeft, en zit ook te overwegen om een leasecontract van een 1-serie over te nemen en de X5 aan mijn mede-vennoot te "geven".
Weliswaar niet zoveel opties, maar dat heb je ook niet nodig om plezier te hebben, en dat voor een uitstekende prijs:
http://www.leasingtime.de(...)d_3-tuerig_23043.php
Dat ding heeft ook nog maar een paar kilometer over, en nog een looptijd van 9 maand. Dan heb je toch opnieuw het zelfde probleem?quote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat je daarmee gelijk hebt, dat veel lease eppo's het geen zak interesseert.
Maar goed, daarvoor zitten we hier tussen de autoliefhebbers.
[..]
Heb tot nu toe 2x een 1-serie gereden (samen rond de 2.000km), te weten een 118d 5-deurs (uit 2008) en een 120i Cabrio (ook uit 2008).
Vooral de 118d was een erg prettige wagen, een zeer zuinig verbruik (als je het erop aanlegt behoort tussen de 4 en 5 liter zeker tot de mogelijkheden). Ondanks dat de wagen "maar" 143pk heeft, heb je t.o.v. de benzine veel meer koppel waardoor de auto een stuk vlotter aanvoelt. En daarnaast heb je natuurlijk de heerlijke wegligging, het scherpe stuurgedrag en de lekker rebelse handbak (echt de versnellingen erin drukken), iets wat ook een instapmodel tot een echte BMW maakt. Heb erg veel plezier aan die 118d beleeft, en zit ook te overwegen om een leasecontract van een 1-serie over te nemen en de X5 aan mijn mede-vennoot te "geven".
Weliswaar niet zoveel opties, maar dat heb je ook niet nodig om plezier te hebben, en dat voor een uitstekende prijs:
http://www.leasingtime.de(...)d_3-tuerig_23043.php
Hoe gaat dit eigenlijk in z'n werk? Het enige wat je betaalt is 199/maand en de brandstof en dan mag je dus nog 9 maanden ermee rijden? (Heb me nooit verdiept in leasen)quote:Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik een 1-serie nieuw zou bestellen dan zou ik ook wat extra opties erbij nemen (geen leer, maar daarvoor wel m-stuur + multifunctionele toetsen, climate control, xenon) maar voor 9 maanden zou ik over zulke kleine zaken heen kunnen kijken.
Das het voordeel van het overnemen van een leasecontract, je zit er niet jarenlang aan vast.
Je hebt gelijk, sorryquote:Op zondag 19 december 2010 20:23 schreef Bargehassus het volgende:
Daar heb je dan op zich wel weer gelijk in. Maar die sportstoeltjes zijn gewoon te lekker, zeker met mijn lengte van 1.94.
Overigens zijn wij Bimmer rijders, geen Beemer rijders. De term Beemer rijders - of een "Beemer" - werd gebruikt voor de tweewieligen. Om zich te onderscheiden zijn de vierwieligen de term "Bimmer" gaan gebruiken. Heb ik mij laten vertellen.
Zo, nu mag het lesboek weer dicht.
In dit geval is het zgn. Privatleasing, dus iemand heeft die auto privé geleased (de markt in Duitsland zit anders in elkaar dan hier in NL). Daar komt dan nog verzekering (pakweg ¤60) en belasting (¤25) bij, dus samen ben je aan vaste lasten rond de ¤285 eventueel ¤300 kwijt. Als de leasingbank (waarschijnlijk de BMW Bank) dan het groene licht geeft nadat je inkomen is gechecked, dan kan je het contract op jouw naam zetten en aan het einde (9 maanden) de wagen weer bij de dealer parkeren.quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hoe gaat dit eigenlijk in z'n werk? Het enige wat je betaalt is 199/maand en de brandstof en dan mag je dus nog 9 maanden ermee rijden? (Heb me nooit verdiept in leasen)
Ik ben ruim 15 centimeter korter, en kan eigenlijk ook goed in de standaardstoelen zitten. Maar als je ook echt sportief gaat rijden dan is het wel prettig als je in de bocht niet uit je stoel wordt geslingerd.quote:Op zondag 19 december 2010 20:23 schreef Bargehassus het volgende:
Daar heb je dan op zich wel weer gelijk in. Maar die sportstoeltjes zijn gewoon te lekker, zeker met mijn lengte van 1.94.
Ik hoop zó dat alles morgen gewoon in één keer weg is.quote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier valt wel serieus sneeuw nu hoor, en al een poossie ook. Ben benieuwd hoe dat er mogen bij ligt
Als ik er geen last van heb, hoef ik er jou toch ook niet mee lastig te vallen?quote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eventueel morgenmiddag weer ja, dat hoor ik morgen pas. Zeker met zulk weer kunnen ze op voorhand niet zeggen hoe het zal lopen
Ennehm. Als ik het niet aan je merken kan, waarschuw je me dan wel ff?
[..]
*noteert op vredesofferlijstje*
Zelfde hierquote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat alles morgen gewoon in één keer weg is.
quote:
Ik ook hoor, ik ben het zat, en buiten dat, dan kan ik dinsdag weer niet wegquote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat alles morgen gewoon in één keer weg is.
Ik moet gewoon komende 5 dagen naar Nijkerk hoor met de autoquote:Op zondag 19 december 2010 21:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik ben het zat, en buiten dat, dan kan ik dinsdag weer niet weg
Gelukkig hoef ik 'maar' 10 km naar mn werk.quote:Op zondag 19 december 2010 21:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik ben het zat, en buiten dat, dan kan ik dinsdag weer niet weg
Nou, met een metro voor de deur of een micra met smalle zomerbandjes op een gladde weg is de keuze snel gemaaktquote:Op zondag 19 december 2010 21:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet gewoon komende 5 dagen naar Nijkerk hoor met de auto. Sneeuw betekent niet dat je niet weg kan.
Ik heb geen andere keus.. En met die smalle zomerbandjes van mij gaat het ook prima. Ga niet eens de moeite doen om die winterbanden om de velgen te leggen denk ik.quote:Op zondag 19 december 2010 21:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, met een metro voor de deur of een micra met smalle zomerbandjes op een gladde weg is de keuze snel gemaaktDan maar een kwartiertje eerder op
Dus ik moet er maar proefondervindelijk tot de ontdekking komen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Als ik er geen last van heb, hoef ik er jou toch ook niet mee lastig te vallen?
Vredesoffer haha, weekendjes Londen zijn toch altijd leukAls je weer eens met de vrachtwagen weg moet naar verweggistan meld ik me ook vrijwillig aan
Smallere banden is juist beter met sneeuw.quote:Op zondag 19 december 2010 21:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, met een metro voor de deur of een micra met smalle zomerbandjes op een gladde weg is de keuze snel gemaaktDan maar een kwartiertje eerder op
Ja, eigenlijk wel. En je zult het niet merkenquote:Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ik moet er maar proefondervindelijk tot de ontdekking komen?![]()
Met de vrachtwagg0l is er weinig romantiek aan hoor, dat is gewoon van het ene klantje naar de andere klappen en dat was het dan. Ik ben bijvoorbeeld tientallen keren in Brussel, Antwerpen, Keulen, Berlijn, Hamburg, Luxemburg en Parijs geweest, maar de Eiffeltoren heb ik alleen maar van een afstandje zien staan hoor
Ik heb ooit wel eens iemand meegenomen als het zo uitkwam hoor, maar je moet er ook maar zin aan hebben. De hele dag in een vrachtwagen zitten, en verder... nja, niezoveulquote:Op zondag 19 december 2010 21:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. En je zult het niet merkenIk bijt niet hoor
Dat het geen vakantie is, snap ik. Maar heb je niemand bij je ter gezelschap? Ik zou gek worden alleen.
Dit dus. Smaller, hoger en harder (qua druk, bar).quote:Op zondag 19 december 2010 21:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Smallere banden is juist beter met sneeuw.
Smaller en hoger wel, maar harder? In het losse zand moet je ook juist zachtere banden hebben, waarom in de sneeuw dan harder?quote:Op zondag 19 december 2010 22:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dit dus. Smaller, hoger en harder (qua druk, bar).
Meer druk op een kleiner oppervlakte.quote:Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smaller en hoger wel, maar harder? In het losse zand moet je ook juist zachtere banden hebben, waarom in de sneeuw dan harder?
Juistquote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meer druk op een kleiner oppervlakte.
Mjah, maar daar is ook een zekere balans in. Want teveel druk betekent ook wegglijden. Dus zacht is niet goed, dat kan ik volgen, maar te hard is ook niet de bedoeling evengoedquote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meer druk op een kleiner oppervlakte.
Gewoon aanhouden wat er wordt aanbevolen (en dan evt. voor de vol beladen druk).quote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, maar daar is ook een zekere balans in. Want teveel druk betekent ook wegglijden. Dus zacht is niet goed, dat kan ik volgen, maar te hard is ook niet de bedoeling evengoed
Ja uiteraard, maar uit de uitspraak van Tommygun valt te begrijpen dat harder altijd beter is, en da's niet helemaal waar dusquote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon aanhouden wat er wordt aanbevolen (en dan evt. voor de vol beladen druk).
En hetzelfde geldt ook voor vrouwen, daarbij is het ook niet altijd beter om harder te gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar uit de uitspraak van Tommygun valt te begrijpen dat harder altijd beter is, en da's niet helemaal waar dusZelfde geldt natuurlijk ook voor smal en hoog
Ik heb het natuurlijk over de winterbanden. Je moet niet je 'zomerbanden' (te) hard gaan oppompen uiteraardquote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar uit de uitspraak van Tommygun valt te begrijpen dat harder altijd beter is, en da's niet helemaal waar dusZelfde geldt natuurlijk ook voor smal en hoog
Meen je ja? Wauwquote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En hetzelfde geldt ook voor vrouwen, daarbij is het ook niet altijd beter om harder te gaan.
Ah, ok.quote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, je moet een vrouw op z'n hardst nemen.
Met sarcasme.quote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah, ok.
*noteert*
Maarehm.... Waarmee dan?
Ahaquote:
Aha, nee dan is het inderdaad niet aan mij besteed. Vond het al zo'n mooie deal voor 200 in de maandquote:Op zondag 19 december 2010 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit geval is het zgn. Privatleasing, dus iemand heeft die auto privé geleased (de markt in Duitsland zit anders in elkaar dan hier in NL). Daar komt dan nog verzekering (pakweg ¤60) en belasting (¤25) bij, dus samen ben je aan vaste lasten rond de ¤285 eventueel ¤300 kwijt. Als de leasingbank (waarschijnlijk de BMW Bank) dan het groene licht geeft nadat je inkomen is gechecked, dan kan je het contract op jouw naam zetten en aan het einde (9 maanden) de wagen weer bij de dealer parkeren.
Is in dit geval ook alleen maar interessant voor mensen die in Duitsland een adres hebben.
Treinen zijn easy..;)quote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, hier ligt wel wat meer, maar de maan scheen vrij fel op de sneeuw.
Dat treffend in beeld te brengen is niet goed gelukt, maar enkele rijdende treinen (die door de lange sluitertijd een leuk effect gaven) des te beter.
Dat dacht je maar! Ze moeten rijden, om te beginnenquote:
ik lag al in bed, totdat huisgenote kreunende geluiden maakte... laat ik haar even, wordt ze wakkerquote:Op zondag 19 december 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga te bed. Morgen weer een nieuwe dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |